40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heips Ottis :wave: - ei ole plussaus-etiäisiä :), ainakaan vielä. Mahaa välillä jomottelee ja munasarjat vihloo ja paukkuu aika ajoin, mutta johtuu tässä vaiheessa varmasti viime viikon toimenpiteistä sekä lugeista. Ehkä tuossa viikonlopun paikkeilla voisi jotain "oloja" odotella, jos niitä on tullakseen... ja eipä niihinkään ole välttämättä luottamista. Tietyistä jutuista kyllä varmaan tunnistan, jos jotain yrittää tapahtua, mutta katsotaan rauhassa :). Testipäiväkin (virallinen) on vasta syyskuussa.
 
Ottis
Putunen Okke =). Jäämme siis odottelemaan niitä etiäisiä ja plukkaita tuntemuksia :heart:.

Pikkutirri En minä malttanut lupaas odotella, vaan laitoin sut jo yrjöklubiin :heart:. Etkös sinä sen vahvan haamulaisesi dpo18 testannut :confused:. Tsekkaat tiedot ja korjauta jos tarpeen.

ON Kävin apteekissa ja kun en muuta tältä julmetulta päänsäryltäni saa tehtyä, aloin tehdä ns. syyssiivoja kodinkoneille. Pesukoneessa pyörii par'aikaa kuumimmalla ohjelmalla annos sitruunahappoa. Muutama vuosi sitten Kreikassa ostin vahingossa sitruunahappoa suolana ja nyt harmitti ku jätettiin se silloin hotelliin. Olishan sillä ollut käyttöä kun olis vaan ymmärtänyt =). Käyttöohjeen säilytän, ett sitten joskus tuon taas Kreikasta sikahalpaa sitruunahappoa. Sen vuoks sinne ei ehkä kannata yksistään matkustaa ;).
 
ail
Moi.Täällä olisi yksi vauvakuumeinen 35 (kuukauden pääst 36)vuotias jos huolitte porukkaan.Kierukka poistettu 5.8 ja kierto ihan sekaisin.Toiset kuukautiset 18pvän sisään alkoi tänään.Vai oliko se ensimmäinen vuoto joku tyhjennysvuoto?Tietääkö kukaan.Ja nää olis nyt sitten ne kuukautiset,vai?Terv.malttamaton ail
 
Moi vaan kaikille! Tää ois aika maissa...luulen et tää raskaus ei jatku:':)'(...

Aamulla viideltä heräsin vessahätään ja pyyhkiessä tuli verta..eipä se uni sen jälkeen enää tullu ja tilalle tunne että tää oli nyt tässä...

Aamupäivällä Liljan asioissa terveyskeskukseen ja siellä kun se neuvolan täti oli viereisessä huoneessa, pyysin hcg määritystä verestä ja näytteen kävin antamassa samantien.

Niin ahdistunut ja hermostunut olin kotona että tein testin(Cittarin Pregchek)...haamu edelleen...

Iltapäivällä soitin niitä tuloksia ja se täti sanoo vaan että, olet raskaana, testi on positiivinen...testi on joko negatiivinen tai positiivinen ja se on positiivinen piste! No joo joo...tiedetään tiedetään, mutta kun kierto on tullut täyteen viime keskiviikkona ja kotitesti näyttää haamua ni olisin halunnu sen määrityksen...sen missä niitä lukemia näkee...TÄTI: mutta kun tämä raskaus kiekko näyttää että sinulla vasta viikkoja 4 kuukautisten mukaan(mitäs väliä sillä on mitä ovistestit on näyttäneet tai omat tuntemukset tai jopa rakastelu ajankohdat!!!) TÄTI:tämä on niin alussa että tässä vaiheessä hcg määrät vaihtelee ja virtsa testitkin voi näyttää haaleaa viivaa, tässä vaiheessa vielä ei oteta sellasta(lukema) testiä ja aamunen vuotokin, sinultahan tuli vaan vähän, ei mitään haittaa... Noh..puhelu päättyi siihen että odotellaan..muuta ei voi...ja toivotaan että kaikki menisi hyvin...

Että tällästä tänne...

Mulla on ollu jotenkin niin hyvä mennyt viikko mielellisesti...en oo testannu ja ihan just siksi, että en haluaisi tällästä stressiä... Tsempatkaapa mua nyt..pliis...
 
Ottis
Voi pikkutirri ku kurjaaa, jos nyt käykin niin, ettei raskaus jatku :kiss::hug:. Mutta.. teitkö sä päiväpisusta sen Pregcheckin testin? Olishan se täti saanut kyllä kertoa paljonko Hcg ku testin ovat tehneet. Toivotaan, ett hän kuitenkin kaikessa yksinkertaisuudessaan olisi oikeassa ja sinä raskaana ja että vuoto ei jatku vaan olis ollut vain joku ohimenevä häikkä :hug:. Poistanko mä sut yrjöklubista heti vai sitten kun tilanne selviää kunnolla?

ail Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:. Onko teillä eka vauva haaveissa :confused:? Putunen sut varmaankin listalle laitteleepi ja tarkennetaan kierron ns. normpituutta sitten kun kierto normalisoitunut, vaikka toivoisinkin, ettei sitä ehtis tehdä ollenkaan kun olisit jo raskaana :heart:. Olet vielä niin nuori, ett sulla kaikki saanssit tulla raskaaksi. Onnea matkaan :kiss:! Sun tiedot olis siis ail (35) kp 18/??.....yk1.......1., vai?
 
Tervetuloa olkaariimme kuumeilemaan ail!:wave::heart:
..jep, kyllä se kierukan poiston jälkeen tuleva vuoto, on se tyhjennysvuoto.

pikkutirri - voi, kunpa sinua saisin halata ja lohduttaa


Tiedän todellahin, mitä tuntehia nyt käyt läpi - pettymys ja suru meinaa nostaa päätään:ashamed::'(

Mie n i i n kovin toivon täällä, jotta se vuoto olisi harmiton sellainen ja haamuhin vahvistuis:heart::kiss::heart:
..vieläkö vuotoa on tullut?

Voisitko laitella siitä dippauksesta kuvaa?..oliko pisu ollut rakossa pitkään/olitko nauttinut paljon nesteitä ennen dippausta?

Sinähän taisit dipata ovisplussan..vai?..
Milloinkas te lemmittekään sen kultasi kera viimeiks..näin utelen kun laskeskelen hedelmöittymis ajankohtaasi.=)

pikkutirri ystäväin, nyt siun vain on jaksettava odotella:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa minunkin puolesta ail..kun multa hormoni kierukka(oli ollut yli 10v) poistettiin ollessani 37v jäin odottamaan tuota meijen pientä heti toisesta kierrosta...toivon myös sinulle pikaista raskautumista:heart:

Kiitos Ottis ja mur-mur! En oikee huomioinu päivällä minkälaisesta pisusta sen testin tein...varmaan en ollu paljoo juonu kun oli niin voimakkaan väristä ja pikkusen sain tiristettyä... vuodosta mä en niinkään oo huolissani..oon vuotanu kaikista kolmesta...mut onhan se merkki et kaikki ei oo optimaalisesti...
Kuvaa en haamusta saa ku oon tääl töissä, mut se on sellanen selkee haamu jota ei tarvi tihrustella vaan näkee kyllä selvästi..jopa miehellekin näytin...

Tikutin joo oviksen ja vahva viiva tuli sekä tiistain että keskiviikkona..keskiviikkoa pidin nolla päivänä ja pupustelut tiistaina torstaina ja lauantaina, sen jälkeen enää ei(tuli teinit..).

Muoks: Nii..ja lisään viel et tuosta vuodosta en ois huolissaa JOS hcg ois korkea ja viivat vahvoja kun tosiaan oon vuotanu noista kaikista..en kylläkään muista että oliko näin aikasin..Liljasta ainakin vasta rv6.
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri - miullahan tuli 25 herkkyyden puikkotestillä dpo12 tai dpo14 tällainen:
Aijaa.com - 8548552.jpg
..ja sitten vaan alkoi viivanen dippauksia jatkaessani, jo hiipumaan SELKEÄSTI!(paitsi vielä dpo 14 tai dpo16 CB:n digi näytti raskaana 1-2..reagoi kuitenkin ilmeisesti herkempään kuin hcg:tä virtsassa 25mIU/ml)

..jos siun viivanen ei vielä ole alkanut haalenemaan, olisi miusta vielä toivoa olemassa:kiss:

Toisillahan se viivanen kuiteshin haalenee vasta myöhäänkin, vaikka km olisi odotettavissa..me ollaan joka nainen omanlaisensa.
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri - ihanhan ei siitä oviksestakaan voi laskea sitä tarkkaa hedelmöittymistä 100%..
..ja neuvolassahin tosiaan siitä kiekosta lasketaan rv:t edellisistä menkoista.

..jospa se ovis onhin ollut torstaina-perjantaina ja itse hedelmöittyminen tapahtunut vuorokauden sisään - perjantaina-lauantaina..silloin mentäisiin jo pari päivää taaksepäin..tänään siis dpo18
Alkiohin voinut ettiä sopivaa paikkaa pidempään ja HCG alkanut nousemaan myöhemmin.

..mutta nyt on vaan jaksettava siun odotella:kiss:(vaikka se niin raastavaa onhin:()ja tarvittaessa HCG määritys joka ketoo sitten tarkan määrän/luvun!
 
Viimeksi muokattu:
Moi.Täällä olisi yksi vauvakuumeinen 35 (kuukauden pääst 36)vuotias jos huolitte porukkaan.Kierukka poistettu 5.8 ja kierto ihan sekaisin.Toiset kuukautiset 18pvän sisään alkoi tänään.Vai oliko se ensimmäinen vuoto joku tyhjennysvuoto?Tietääkö kukaan.Ja nää olis nyt sitten ne kuukautiset,vai?Terv.malttamaton ail
Moi! Mulla kierukan poiston jälkeen taisi parin päivän päästä alkaa vuoto (kesti kolmisen päivää, ei kovin runsasta). Kierukka poistettiin siis 5.4., ja sitten tuli tuo vuoto, ja menkat alkoi 7.5. Menkat olikin sitten aika runsaat.
 
Moikkis!
Voi TIRRIKKÄ sua!!!!:hug:Tiedän, malttia, malttia on oltava kun se odottavan aika on niin kauhian pitkä!! Mutta älä kuitenkaan viel heitä kirvestä kaivoon, voihan tuo olla ihan normiakin kuten sulla aiemminkin ollut? Peukutukset pysyvälle plussalle!!!:heart:

Ottis vai kuka päivittää... mulla samnlainen viiva tänään kuin eilenkin muuten paitsi että tummempi ja ohuempi,, koitan laittaa kuvan.
 
Paitti että mulla on ollu kyl kauheeta närästystä jo pari päivää... ja jotain kipuja alamasulla tänään joten luulen oviksen kuitenkii olevan tänään...

Eilen puhelimessa sanoin miehelle (hän kuntoutuksessa Ortonissa) että ovis lähenee vast nyt.. hän siihen ettei voi mitään, kun täältä on hiukka vaikee lähettää!!:LOL:

Mutta katellaan... tsempitykset tädin uhreille ja oviksen bongailuja jne. Mun pitää taas mennä saunan lämmitykseen ja tiskaamaan: /vielä käsin mutt ensviikolla jos saa? koneenkii käyttöön!! Jee! No huomen klo 6 jo töihin|Omitenhän saan ajoissa unenpäästä kiinni?

Illanköllykät ihunille!!!!=)
Muuten mun sisko 35v. oli eilen ultrassa ja kaikki ok. Onnittelin siitä, hän sanoi että on tullut jo kolmannella kuulla 5 kiloa lisää painoa! Joo, eikä hän oo mikään keijukainen muutenkaan. Kun nääs hän lopetti tupakanpolton poltettuaan yli 20 vuotta.... Juu parempihan se tietty on jos ei polta mut sitte on muut riskit kuten raskausdiabetes jne... Onnea toivotin raskaudelle,. Hänelle vasta pari viikkoa sitten sanoin ett sain keskenmenon keväällä... ei sillai kauheesti olla oltu tekemisissä...
 
Minttu - miun näytöllä tuo Kp15/klo. 20.00 dipattu - OLISI vahvempi, kuin tämän päiväinen..?
..vaan: pääasia, jotta simoja olisi siellä nurkan takana jemmassa kun munasolu pyyhältää ohi;):heart:


ON..itte täällä bongasin limat alakerrassa, eli ovis varmaanhin huomenissa Kp12..mielihalut pilistä kasvaa:p..mutta mies ei taida voida: /..nooooo, odotellaan ihan vaan:cool:..jospa pian:D
 
Viimeksi muokattu:
Koht pääsen töistä..kiitos kaikille tsempeistä...nyt kyllä juilii siihen malliin tuolta alhaalta jotta voipi olla että vuoto kohta alkaa...:(mä ravaan jatkuvasti vessassa tarkistamassa et joko...
Mittari oli just kainalossa ja lämmöt viel ylhäällä ja rinnat aristaa...Pitäs tehdä jotain sellasta et ajatukset ois ihan muualla!

Mintulle tärpikästä ovis aikaa ja mur-murille ja Ottikselle kans!!

Putuselle valtavasti onnea tähän sun pp kiertoon...Nöpsölle kans onnea tähän hoitokiertoon!
 
Hyvät yöt täältäkin, Pikkutirrile erityishali:hug:Koita jaksaa... onnea rutkasti ja liimaa ja tarrasukkia lisää!!!! Ei luovuta toivosta!!:heart:

ON. selkää juilii ihan kauheesti, lääkettä en ota, paan kohta kylmägeeliä jos hellittäis... sit nukkumaan!
Ain niin, tervetuloa Ail!!! Joukkoomme sopii kyllä, täällä huomattavast vähempi jengiä kuin nuorempien joukossa! Mut onneks täällä on näitä erittäin aktiivisia ihunia rakkaita palstalaisia jotka tsemppaa toinen toistaan joka asiassa!!! Ja jaksaa päivitellä! Mä onneton kun en ehdi aina ees joka päivä tänne ja kommentoida kaikille vaikka haluaisin.. tää kirjoittaminenkii on niin hidasta ku kahella sormella näppäilen...

Ja Mur Mur ja Ottis, mulla ON ovis tänään, nyt kun toi maha on tosi outo ollu koko pv. Ja selkäkipuinenkin saattaa liittyä siihen... sitte seksihalujakin olis ollut saunan jälkeen mutta mies on 120 kilsan päässä perjantaihin asti nii se jääpi haaveeks nyt!:(

Mutta nyt GOOD NIGHT AND SWEET DREAMS IHANAISET!!!!:heart::D
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


ail (35)......................kp2/29............yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp2/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............Kp3/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp3/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp7/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp12/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp17/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp17/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp19/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp27/28...........yk 1.......................1.yht.
pikkutirri (42)............kp34/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo1
putunen (42).............pp5
Mafinka (49)..............dpo10
Pikkutirri (42)............dpo21 :heart::heart::heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
pikkutirri iso iso halitus:hug: toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin ja tervetuloa mukaan ail Tällä tattisella tuo matalaipaine kausi menossa että ei ole paljon tullu raapusteltua mutta lukenut teitä ihanaisia olen joka päivä=) Alkaa tätin kyläily onneksi vetelee viimosia päiviä ja sitten ootellaan ovista kylään jos tulis vaikka kun vaan tietäs kuinka aikaisin se kolkuttelee kun kierto näytää olevan vähän sitä ja tätä nyt. Lääkettäkin kyllä tähän tärinä tautiin ottelen mutta jos tärppi käy niin pitänee lopetella pikku hiljaa pois ettei vaaville tule hankaluuksia.
Onneksi eilen ja tänään jo hiukan helpompi happinen päivä ja näitä saisi tulla jatkossakin lisäää :)
Mutta toivotan muksuja päiviä ja näyttäs että sääkin suosii loppuviikosta että ylös ulos ja lenkille:)
Hurrrrrjasti plussatuulia ja puhureita jokaiselle:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Kuvaa sun dippauksestasi jäin odottamaan, mutt et sitten varmaan ole ehtinyt kameralla leikkimään :hug:. Tsempitykset sinulle ja peukkuja, ett pikkuinen matkassa pysyisi :heart:!

Ail Sulla ei sit ihan eka vauva haaveissa olekaan =). Kuulostaa hyvältä noi kierukan poistaneiden kokemuksesta raskautumisesta sen jälkeen. Oletko ajatellut ovista bongailla vai menettekö vain tuntemusten mukaan?

Minttu2011 Oireet ainakin ovat sulla hyvät, joten eiku peukutuksia :heart:. Onnekasta RKTT-aikaa!!

Mafinka Joko sinä huomenna dippaisit ku on TOTT-päiväkin :confused:. Peukutuksia ja plussapuhureita :heart:!

ON Täytynee alkaa siivoamaan, vaikkei pätkääkään kiinnosta, mutt edellisen kerran olen kunnolla siivonnut viikko ennen Kreikan reissua, enkä uskalla edes laskea kauanko siitä onkaan ;).
 
Ottis
tattinen Kiva, että sait lääkityksen tärinätautiin. Elämä helpottaa kummasti kaikin puolin, kun pääse p-kohtauksista eroon. Toivotaan sen vaavinkin koht'puoliin itsestään ilmoittelevan :heart:!

mutt nyt... imurin varteen :).
 

Yhteistyössä