40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
tattinen - toivon siulle noita hyvähappisia päiviä vaan lisää ja sitä pikkuista, ihunaa ylläri pylläriä siihen rinnalle:heart::kiss::heart:

Mie taasen kolmen tunteroisen tirsat vetäisin Sallin kera - Juuuuh!:whistle::D

Ps. Salli raahaa meidän parisängyn alle lelujaan - mukamas niitä siellä jällittäisi..ruojake, hämää - p u r e e k i n mattoja, jotka ovat siellä rullalla jemmassa!:kieh:..kyllä sillä välähtää;)
 
Viimeksi muokattu:
ail
Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista.Me mennään ihan mutu tuntumalla noi ovisjutut.Kun parin päivän välein touhuaa niin jospa se tärppäis.En oo koskaan ovista tikuttanut saa nähä joutuuko vielä siihen.Mulla noi kaks keskimmäista on clomifen vauvoja ja yhden keskenmenonkin oon kokenu viikolla 10.Viimesintä tehtiin 3vuotta ja nyt mies on sanonu että jos ei vuodessa tule niin hän käy laittamassa piuhat poikki.Aika raakaa,eikö?Miks ei tää vauvakuume voi tarttua mieheenkin?Kaikille paljon plussatuulia ja onnea jo plussanneille.
 
Ottis
ail Pahoitteluni kokemastasi keskenmenosta :hug:. Onneksi niitä lapsia on kuitenkin ihan syliinkin asti teille siunaantunut. Me yritetään ekaa ja vauvakuume lähti meillä alkuun miehen toiveesta. Eri juttu on sitten onko hän sitä toivetta niin aktiivisesti pyrkinyt toteuttamaan =). Ja totuus on, että meillä ainakin tämä kuumeilu pian loppuu jos ei ala tulosta tulemaan. Armoton tosiasia, mutt se pitää vaan hyväksyä.

Huh- hellettä, sano jäni pakkasella. Lämmintä on ulkona ja ihan on hiki tullut, vaikken ole vasta saanut ku matot ulos ja pahimmat pölyt pyyhittyä. Viel noin tunnin rykäsy niin on matot takasikin lattialla, jos vain malttaisin, etten ole vähän väliä istumassa portailla :).

Plussapuhureita joka torppaan ihan tasapuolisesti :heart:!
 
Hei!

Mahtuisiko joukkoonne vielä tälläinen 42-vuotias kuumeilija?
Minulla on entuudestaan 3 lasta edellisestä liitosta ja nykyisen miehen kanssa yritetty iltatähteä nyt pari vuotta.
Mukaan mahtuu yksi keskenmeno kesällä 2010:(
Tutkimuksissakin on jo käyty ja miehen siittiöiden liikkuvuudessa hieman hämminkiä, mahdollisuuksia silti vielä kuulemma on.
Mulla kaikki toistaiseksi ok, paitsi tietty ikä ei ihan enää otollinen :/
Yksi inseminaatio koitettiin, mutta totesin, että mun pääkoppa ei pysy siinä touhussa mukana. Pettymys epäonnistuneen hoidon jälkeen on liian rankka. Ainoa plussa on tullut clomien taukokierrolla, joten ehkä voisi joskus vielä clomeja kokeilla, tosin ei huvita mennä edes lääkäriin, kun ärsyttää niiden asenne, kun on jo muka NIIIIIn vanha.

Nyt on meneillään kp 31/27-35, joten taas se mahalasku lähestyy. Tässä kierrossa outoa on se, että PMS loistaa poissaolollaan. Normaalisti rinnat tosi herkät loppukierrossa, nyt ei yhtikäs mitään, pientä juilintaa vaan alakerrassa. Liekö menkat kolkuttelee...
Yhden CB testin olen tehnyt, ja tulos näytti ensin siltä, että kehkeytyy positiiviseksi, mutta haaleni sitten vaikutusajalla ihan haamunhaamuksi, eli siis nega, perkules jälleen kerran.
Nyt kyselenkin teiltä, kokeneilta testaajilta, että mikäs apteekista saatava testi on herkin? Jos ei nää menkat tästä ala, niin parin päivän päästä voisi kokeilla taas tikutella. Onko kokemuksia tuosta Clearbluesta, ei digitaalisesta versiosta ?
Entä onko jollain onnistunut raskaus, vaikka miehellä ns. laiskat siittiöt? Voisikohan noita siimahäntiä avittaa esim. lisäravinteilla ?

Nyt tuli omanapaista keskustelua, en osaa vielä oikein kommentoida teidän juttuja, mutta lupaan kunnostautua =). Luin pitkät pätkät teidän keskustelua, ja ihanan huumorintajuista ja kannustavaa porukkaa tunnutte kaikki olevan.

Zillian
 
ail - Siullahin ollut km, ne aina niin suru juttuja:hug:
..ja pitkään olette tekin kuopusta yrittäneet, onneksi sitkeys palkittiin:)

Mie sain esikon -87..ja sittenpä siinä olihin väliä ihan usiampi vuosi(17)kun löytyi sopiva isäehdokas;) poikanen syntyi -04 molempia lapsosia työstettiin 6kk.
Aika nopsaan(yllättyin aivan)siis tärppi kävi tuon viimosenhin kohdilla, olin silloin 39v.

Sittenpä huono onni onhin jo ollut matkassa kun 4 mennyt kesken..sellaista tämä elo vaan on.
Miulla jo tuota ikää pääsi mitariin liiaksi asti tulemaan, ennen kuin kuume iski, niin se vaan meni..huoks:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Zillian!! =) :wave: Yhtä yhteistä mekin toivoisimme. Ja ikääkin on saman verran minulla. Tuosta cb+ testistä ajattelin sanoa, että kyllä se saattaa hyvinkin tulollaan oleva plussa olla, jos siihen ensin meinaa plussaa piirtyä, mutta sitten haalenee. Se on näiden uudempien cb+ testien ominaisuus. Viime vuonna mielestäni plussa vain vahvistui vanhetessaan, mutta nykytesteissä haihtuu. Plussatoivotukset sinulle, jospa seuraavaan testiin tulisi kunnon viiva!!! Kokeile Apteekin omaa raskaustestiä - se vaikuttaa melko luotettavalta. Siittiöt kai tykkäävät e-vitamiinista, sinkistä ja seleenistä ainakin :).
 
Zillian - lämpmästi tervetuloa miunhin puolestain!!!:flower:
Pahoittelut keskenmenostasi:hug:

Mie sanoisin noista Clomeista: Nyt kipin kapin yksityiselle gynelle ja Clomireseptiä pyytämään!
..herättelee siun jo ehkä nuutuneita munasarjoja tuottamaan enemmän/muhevampia folleja= mahdollisuudet raskauteen paranee!:)
..niin ja Clomithan vaikuttaa taukokierroillahin vielä!

Jospa siellä nyt kuule olishin pikkinen pesää koettamassa rakentaa..Puuuh Puuuh!:heart:

Testistä: Kauheasti ei tuo CB:n tavallinen + testi ole saanut dippaajilta täällä pinoissa positiivista palautetta:(

Herkkää testiä löytyy yleensä Apteekista tuo Firts singal-kasettitesti.
..mutta niin kuin putunen mainitsikin - Apteekin oma on hyvä!
Apteekin Raskaustesti - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Zillian Teretulemast minunkin puolestani :flower:! Niin tutulta kuulosta toi ärtymys lekureita kohtaan. Minä tosin olen henk.koht. ollut aina hyvin laiska käymään lääkärissä, joten huonoja kokemuksia ei ainakaan gyneistä ole.

Nainen parhaassa iässä olet, joten ei ku lykkyä pyttyyn vaan :heart:!

ON Sain ku sainkin siivottua ja eikö ukon ruojake tullu just silloin kotiin ku viime silauksia teen ja sitten alkaa häslätä, että pitäis lähteä mökille saunomaan. Ei huvita, ei huvita vaikk olis kuinka kaunis sää. Mielelläni istuskelisin kotona terassilla ilta-aurongossa. Musta ei ole kiva lähteä saunan jälkeen enää mihinkään, joten mieluiten saunon siellä missä aion myös yöpyä ja näin viikolla se on koti, mistä on paras aamulla lähteä. Viikonlopuksi mennään mökille kuitenkin ja otetaan pennut mukaan, joten paanpas tässä miettien jos lähettäisin miehen tiehensä =).
 
Zillian vielä..

Kyllä siun ikäiselle naiselle vielä Clomeja hyvin pitäisi lääkärin määrätä - täällä hormonipolillahin on rajana 44v!(itse nyt 46v:nä pyytelin kesällä ja eipä lääkäri reseptiä enään kirjoitellu, olis kuulemma "vastuutonta")
 
Heippa taas kaikki Ihanaiset Naiset :flower:

Ja joukkoon on tullut uusiakin :) Tervetuloa ail ja Zillian :hug:

pikkutirri ensinnäkin iiiisoooo voimahali sinulle, älähän vielä luovuta, ei peliä ole vielä menetetty :kiss:

Ottis Ne mun "kehut" sille "takkuamiselle" johtui siitä että lueskelin noita viime pyhäisiä jo unohtuneita asioita :D Anteeksi, heh! :kiss::heart:

tattinen Täältä myös onnenpipanoita noille "hyville päiville" ... lisää sellaisia :hug:

ON: Tänään kp33 joten kait sitä voisi jo huomenna "dipata" mutta kun en oikein uskaltaisi - pettyisin taas "toljottamaan" blankoa testiä :'( Viime kierto olikin erityisen pitkä - kp36 ... huh huh! Mutta ellei mitään tapahdu niin voishan sitä yhden taas "tuhlata" ...
Teille "neitokaisille" jotka ovat vielä iän puolesta "raameissa" että kipin kapin lääkärille apua saamaan - tässä sitä enää voi vaan "kärvistellä" kun apua ei saa enää mistään ... "mitäs jätit viime tinkaan" :ashamed: ja että "ahistaa" :kieh::LOL:

putunen Mites sinä jaksat? Kaikki ok?

mur-mur Mikä on kunto? Kävitkö jo lääkärillä?

Mahdotontako Kuinka käsi jaksaa? Itselläni niin pirunmoinen särky mutten halua ottaa muuta lääkettä kuin pari lasillista punkkua :LOL::LOL:

Halitukset Teille kaikille - ehkä aamulla "kuullaan" ehkä ei - hieman kuten "pikku britanniassa" :LOL::LOL::LOL:
 
Mafinka - elossa ollaan!;)
..ja pikkasen väsy näyttäis hellittävän..tiedättekö - mie uskon sen johtuvan tuosta oviksesta, se varmaan tänään.

Miulla ai-na kovaa väsyä ennen sitä!(nyt vain HUIPPU väsy ja siihen päälle oli pöpöinen/yskä)
Yskähin jo hellittää ja poikasella myöskin - ihana juttu:)

Ekaluokkalainenhin pääsi jo tänään kouluun, vaikka selkeästi on toipilas kun väsyään itki läksyjä tehdessä.:'(
Lapsella on koulumatkaa päivässä 35-40min/sivunsa.. kyllähän se äkkiseltään väsy iskeehin poikaseen.:|

Mafinka
- voi kuinka mie toivonkaan siun huomiseen testiin punaväriä!!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
..ai niin vielä Zillianille: ja muillehin ihunaisille..

Siittiöt tykkää myös Foolihaposta!:wave:
Siittiöt ja foolihappo - Vau.fi

Foolihappo on välttämätöntä sikiön normaalille kehitykselle. Hedelmällisessä iässä olevan naisen tulisi ottaa foolihappoa ruoan lisänä jo ennen hedelmöitystä. Myös tulevan isän kannattaa ottaa foolihappoa, koska se lisää siittiöiden määrää ja parantaa sperman laatua.

Foolihappo saattaa myös vähentää siittiöiden kromosomi puutteita jossain määrin, joilla voi olla merkitystä miesten hedelmällisyydelle, jotka harkitsevat perheenlisäystä. Hyöty näkyy määrällä: yli 700 mikrogrammaa folaattia päivässä.

Siispä: Muistakaahan ihunaiset niille miehillenne syöttää Sinkkiä, Seleeniä ja Foolihappoa! :)

Esim:
Näitä ohjeen mukaan.
Bio-Selen+Sinkki 90 tabl. - 16,04EUR - Verkkoapteekki.fi
..ja
Näitä 2tbt/vrk
Bio-Folin 400
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Hyvää yötä kaikille Ihanaisille Naisille


Aamusella kuullaan ... taas pelko siitä että "unelmat särkyy" noh ... täytyy olla realistinen ja ajatella että jos hyvin käy niin sen on tarkoitus käydä :D


Mutta öitä, väsyttää jo ihanasti vaikka ne "tirsat" jo ehdinkin "tempaista" ... |O|O:D
 
HUOMENTA!=)
Minulla taas 7 jälkeen ei tullu uni silmään ku poitsu heräs kouluun... vaikka vapaapäivä|O
Muttei haittaa, mulla yks terapia klo 10 ja sitä ennen pitäis käydä työterveydessä tuhkarokkorokotteella. Kun äitini ei muista olenko sairastanut vai en... on noita rokotteita kaikenlaisia... sikaflunssaa ja influenssaa jne. Meidät työn puolesta suositellaan kaikki nuo otettavaks... Blääh! Tiedä nyt hyötyy vai ei?

Noh, mut MUR MUR! Mullakii oireita oli oviksesta: HIRVEE närästys, vasenta munasarjaa nippaili ja seksihaluja ois ollu muttei piliä paikalla!
Ja aamulla ihmettelin kun klo 5 kävin pissalla enkä juonu mitään ja jo 7 aikaan taas pissatti ja paljon ei edes tullu...ja eilen itku oli tosi herkässä... :':)'(poikaa muistelin vaikka koitin touhuta koko illan... mm. pyyhin uudet kaapit kaikki keittiössä remonttipölystä vaikkei se täysin valmis vielä olekkaan.. onks näin varhaiset oireet näitä ns. r-oireiden kuvittelua vai? joo, dpo 2 jaa kaikki oirehet päälläsä, just joo!:LOL:

TERVETULOA myös ZILLIAN!:) Tänne mahtuu kyllä!! Onnea matkaan!
 
Mafinka! Onnea sulle dippailuun!! Toivottavast NYT tärppää!!!:heart:

Muuten mikä hormoonipoli Mur Mur teillä on, yksityinen vaiko julkinen?
Mietin vaan omaa kohtaa jotta voisin sen ajan tilata! Meinaan kyl yksityistä, kun julkisella niin huonoa kohtelua.
Ja kiitos noista vitamiinivinkeistä! Pitää käydä ostamassa ja miehelle sanoa jotta ottaisi, en sit tiedä suostuuko. Onhan tässä jo vuos koht yritetty, jotta luulis hänenkii jotain satsaavan. Sekin että mietin noita hänen lääkkeiden käyttöään. Voipi olla ettei oo hyväks siittiöille tuo ylenmääräinen särkylääkkeitten syöminen! Juu tuli itekkii otettua burana 600 illalla kun särki julmetusti kättä rankan päivän jälkee. Nyt ei säre mut puutunut se on... mitenhän burana vaikuttaa raskautumiseen?

MAHDOTONTAKO mikä SUN kättä vaivaa? Paranemisia! :)En jaksais millään kelailla taaksepäin nyt enkä ehdi kun pian koiruudet herää ja vietävä lenkille ennenku ite meen asioille..

Mur mur, onks teidän perhe jo terveenä? Ettekö olleet kaikki kipeinä vai sotkenko joihinkin muihin taas? Kuis Salli voi? Vieläkö järsii mattoja? On ne kyllä ovelia otuksia, huomattu on! Ei voi välilä kuin nauraa vaikka joku tuho on tehty... kun ne on NIIIIN viattoman näköisiä lupsakoita...
Mutta kyllä meillä ainakii komennetaankin ettei koko huusholli tärväänny. Tuo Osku, pentu, nyt vuoden vanha, on kyl järsiny yhtä sun toista. Lattialla listojen nurkat on kärsineet ja tapetit joistain paikoista. Pojan huoneessa ylhäällä on oikein isot reiät seinissä kun tää koira tykkää kyprokista!:LOL:siis tiedätte mitä tarkoitan? Juu vähentymään päin on nuo järsimiset mutta pelottaa tuo keittiö sitte kun ne sinne pääsee kunnolla niin antaako olla kaainnurkat rauhassa.. Ollaan kyl niitä valvotusti sinne laskettu jo haistelemaan ettei oo joka paikassa merrkailuja sitte myöhemmin. Nimenomaan pentukoira sitäkii tekee vielkii joskus vaikka on leikattu...

Miten OTTIS lähitkö mökille? On se aika raskasta tollee työpäivän jälkee ja sit ku seuraavanakii päivänä(?) työpäivä niin johonkii mennä saunomaan, minäkii olisin kotona... meillä toki varmaan pidempi matka mökille kuin teillä... kestää noin 45 minuuttia kesäkelillä. Ei sinne ihan parin tunnin takia kyl lähetä ajelee, yleensä se minimi on 2 yötä miten suostun lähtemään... tänä kesänä jopa yks viikonloppu ehditty olla. Remppa vie kaiken ajan. Mut lomalla mennään sit useemmaks yöks kunhan tuo remppa on suht valmiina... koiruudet tykkää juosta mettässä. Ja onneks ei oo porukkaakaan silleen syksyllä mökeillä kun siinä aikas lähellä muita mökkilöitä missä myös koiria...

Joo sori tuli omaa kertoiltua, koitan tänään pitää ns. lepopäivän paitti illalla pesen saunan... ei jää kaikki sit lomaksi tekemiset. Uus sauna niin ei aikaa mee varmaan kuin tunteroinen.

Nyt päivänjatkot kaikille JA PLUSSIA testeihin++++++++++++PUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
 
Moips kaikki ja huomenta Minttu!

Testin tein ja enää ihan aavistus näkyy..en niistä kuvia jaksa ottaa..nyt vaan itkettää..ei mitään toivoa enää...vuoto ei vielä oo alkanu joten sitä ootellen...
3kk sisään jo toinen plussa joka hiipuu, soittelin äsken soittoaikaa lääkärille ja sain maanantaille vaan en mä tiedä pystyykö sitä mitenkään autaa ja missä se ongelma on..kiinnittymisessä vai huonossa alkiossa vai missä...
Sinäänsä positiivista tässä koko paskassa on se että clomit selvästi auttaa ovuloimisessa ja hedelmöityskin tapahtuu, aikaahan viellä on tää loppuvuosi, sit en enää yritä..

Sori oma napa..tervetuloa uusille ja plussaa kaikille!
 
Ottis
Pikkutirri Piti ihan sun vuokses töistä tänne kirjautua, vaikka sitä en yleensä tee ku en tiedä tän verkon luotettavuudesta. Voi surku :'(, todella kurjaa jos testissä enää haalea viiva näkyy. En hyppisi ilosta minäkään jos viiva haalistuu :(. Olen niin pahoillani :hug:. Nyt lekuriin aikaa mahdollisimman pian, ettei tarvi vkl:n yli epätietoisuudessa odotella, vaikka eihän se paljon koko elämän mittakaavassa ole.

mur-mur Teki mieli kirjoittaa, ett kiitti sinkkivinkistä ku sointus niin hyvin, mutt siis.. Kiitos foolihappovinkistä myös miehille. D-ja C-vitamiiniahan mä omalle jäärälleni olen saanut syötettyä, joten tiedä jos menis foolihappokin, vai onko kaikki jo myöhästi?? Hassua, ettei tosta tarpeesta kirjoitella enempää, itseasiassa ihan epistä :(.

Mafinka Jos testaaminen hirmusesti pelottaa, niin älä testaa :kiss:. Mä peukuttelen kuitenkin :heart:! Eikä mitäään sori, mä olen niin tottunut monenlaiseen, etten näemmä osaa enää kauaa edes vihotella, jos en piliä saiskaan ja kyllä mies ihan virallisesti töissä oli lauantaina, mutt en vaan ottanut uskoakseni, ett siellä menis niin myöhään. Kiukkunenhan mä olin ku peffalle ammuttu karhu ku se tuli kotiin, mutt oman kakkoseni visiitin myötä lepyin ja sit illemmallahan meillä 'tytöillä' oli jo omat kotkotukset =).

minttu2011 Kyllä mä sit mökille lähdin, vaikka vähän uristen. Huomasin samalla, ettei ole siellä saunassakaan käyty yli kuukauteen. Saunan lämpenemistä odotellessa käytiin järvellä uistelemassa jos oltais saatu pennuille kalaa, mutt ei ollut onni myötä. Ja oli kyllä sääkin ihan liian hyvä siihen hommaan. Mutt se ainakin on varmaa, ett mitään ei saa jos ei yritä. Näin se on näissä meidän haaveissakin :).

Kävin uimassakin ja siinä vaiheessa tuntui, ett mökillä vois viipyä vaikka kuinka pitkään ja nyt tuntuukin kivalta ajatella, ett me sinne viikonlopuksi mennään koko sakilla. Mieskin ihan ääneen puheli ja arveli miten kissat mihinkin reagoi. Mulla omaa vanhaa ronttiani tietty aina ikävä, mutt se kai kuuluu asiaan. Noilla pennuilla on kuitenkin jo ihan ikiomat paikkansa meidän sydämissä.

Mä jotenkin niin hyvin osaan kuvitella sut pyyhkimässä kaappeja ja muistelemassa kuollutta poikaasi. Tuollaisina surullisina hetkinä toivoisin voivani istahtaa enkelinä sun olkapäällees ja antaa edes vähän lohtua. Hirvittävän reipas ja urhea sä kyllä olet ollut ja olet edelleen. Voimia :hug:.

Mä katoin viime yönä (onneks jo) viimeisen osan "Mullan alla"-sarjasta ja täytyy tunnustaa, ett nämä kaksi viimeistä osaa ovat saaneet minutkin kuivakallen itkemään.

Hyvää TOTT-päivää kaikille ja Onnea testaajille :heart::kiss:!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Huomenta kaikki ja lämmin kiitos tervetulotoivotuksista=)
Ja kiitos kaikista vinkeistä myös, clomit käyn varmaan vielä vinkumassa, jos vaikka auttaisi vielä.
Miehelle olen syöttänyt Sinkkiä, arginiinia ja jotain monivitamiinia, mutta tuon foolihapon voisi ehkä vielä lisätä arsenaaliin. Nielee sen pillerimäärän onneksi ihan mukisematta;)
PIKKUTIRRI: Pahoittelut, tuntuu varmaan tosi paskalta...ja kuten itsekin sanoit, niin positiivista on se, että munasolu hedelmöityy, auttaiskohan Lugesteron tuohon kiinnittymiseen? Jos on vaikka vain kohdun limakalvosta kiinni. Mä ajattelin pyytää myös ne , kun lääkäriin saan itseni raahattua. Odotan nyt tän kierron loppuun ja jos menkat alkaa, niin menen tuohon yksityiselle itkemään tilannetta. Ja kuulen sitten varmaan taas sen saman saarnan, että lapset pitäis tehdä nuorena ja blaaaaaaah.
Tänään ajattelin hakea vielä yhden testin ja jossain kohtaa testata, jos vielä nega, niin sitten tarttee vaan odotella, että vuoto alkaa. Mulla ei usein kyllä veny näin pitkäksi, kerran tänä vuonna oli 35 pvää, muuten pyörii siinä 29 pvän tienoilla. Usko onnistumiseen alkaa olla kyllä tosi hatara...jos 2 vuotta yrittää ja kerran onnistuu, niin ei tässä kyllä kertoimet kovin hyvät ole. Ja ajoituksesta ei voi olla kiinni..en ole mitään ovulaatiota aikoihin testannut, mutta tunnen sen suht selvästi ja ollaan aika säännöllisesti kuitenkin harrasteltu seksiä.
Saan muuten ensimmäisen lapsenlapsen lokakuussa....ehkä se vähän helpottaa tähän pienenkaipuuseen.:D

Mukavaa päivää kaikille

Zillian
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


ail (35)......................kp3/29............yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp3/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............Kp4/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp4/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp7/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp8/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp13/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp18/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp18/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp20/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp28/28...........yk 1.......................1.yht.
Zillian (42).................kp32/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp35/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo2
putunen (42).............pp6
Mafinka (49)..............dpo11


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä