40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Muippelis=)
Kovasti te olette aktiivisia kirjoittelemaan,ihanaa ! Femareista...mä sain niitä lapsettomuusklinikan lääkäriltä, en tiedä miten normigynekologi niihin suhtautuu. Ajattelin ottaa sen reseptin mukaan, jos vaikka uusisi sen sellaisenaan. Meillä niillä ei tullut tulosta, mutta ovulaatio tuli kauniisti n kp 13. Yliopiston apteekki myy sekä Clomeja että Femareita 5 kappaleen satseissakin, voi siis ostaa 5,10, tai 15 tabua. Femarit on yleensä pakattu isoon pakettiin ja maksaa ihan simona. 5 tablettia maksaa vähän yli 20 euroa. Clomit mua ehkä houkuttaisi, koska se ainoa plussa tuli niiden jälkimaininkina.
Lugesteron saattaisi auttaa Pikkutirriä, se on luonnon keltarauhashormoni ja vaikuttaa kohdun limakalvoon. Mullee määrätiin inseminaation jälkeen myös joka toinen päivä laitettavaksi joku ihmeen estrogeenipilleri tuonne alakertaan. Lugesteron aiheutti mulle kyllä sitten kunnon raskausoireet, joten pudotus oli huima, kun testi taas nega.
Nyt en enää tuhlaa tässä kierrossa rahaa testiin, eiköhän nuo sieltä ala. Kyllä kp 32 näyttäisi jo plussaa, jos raskaana olisi, vai mitä?
Minttu, pahoittelut poikasi menettämisestä ja voimia surusta selviämiseen:hug:.
Kyllähän tämä toiveiden ja pettymysten vuoristorata on henkisesti rankkaa, kyllä mullakin joka kerta kun menkat alkaa tulee joko hirveä kiukku tai sitten itku. Miten ihmeessä tämä raskaaksitulo voi olla niin hankalaa..ihmiset lisääntyy kehitysmaissa, heikosti ravittuina jne ja täällä yltäkylläisyydessä ei onnistu ei sitten millään...:rolleyes:

Mulla on aivan karmee hedari, johtuu varmaan siitä, että vedin eilen ketutukseen puoli pulloa viiniä. Niin paljon risoi se nega. Niinkun se olisi sitten viinillä muuttunut positiiviseksi ;)

Olen tän pvän etätöissä, joten onneksi voi olla kotona verskat jalassa ja tehdä vain sen mikä on pakko.
 
Ottis
Mafinka Jee! Nyt vasta luin tän sivun jutut ja näyttää siltä, ettei se täti tulekaan, vaan voi jospa tulisikin pikkunen ylläripylläri :heart:. Sitä niin hartaasti sinulle toivoisin :kiss:.

Minttu2011 Voimia ja enkeleitä sinulle matkallasin raskaassa surussa :hug:. Kiitos hyvän mökkiviikonlopun toivotuksista :kiss:. Kivalta tuntuu ainakin päästä vapaalle ja kyllä noi katit on niin paljon elämään jo iloa tuoneet, ett tulevaan vkl:uukin osaa suhtautua paljon löysemmin kuin katittomina aikoina =).

Putunen Yes! Ihanaa, ett sulla alkaa siellä oireita pukata :heart:. Peukutuksia kaikin mahdollisin raajoin :wave:.

mur-mur muruselle myös ihunaa viikonloppua :kiss: kuin myös kaikille muille ihanaisille tässä pinossa :heart:.

Ninni69 Kiitos ku jaksat pitää meidät ajan tasalla päivityksillä :kiss:.

Mä tästä lähden roudaamaan kamoja autoon. Kurkin vissinä viimeistään huomenna kännyllä mitä tänne kuuluu. Heippa, ihanaiset :wave:!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Pikkutirri ison halin kera pahoittelut :hug:
Mafinka pahoittelut suuret sellaiset tätin saapumisesta:hug:
Anjamarita tervetuloa mukaan=)
Kaikille oikein ihku ihanaa viikonloppua ja puhureita tietenkin:heart::heart:
ON: Mensut näyttäs että selätetty nyt vaan en tiedä miten laskis ovista ku ei ole tikkuja..eli tuhruttelu alko kp22 (18.8) ja kunnon vuoto kp24(20.8) ja vasta tänään loppu aamupäivästä tuhruttelu ja nyt jo muka "munia" pakottaa eli voiko ovis jo kolkutella ovella kun menkat kesti Piiiiinaavan kauan?
On tämä niiin vaikeeta kun kierto niin sekaisin:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis: ole hyvä vaan !
ON olen jotenkin niin alamaissa itse etten ole jaksanut kommentoida kunnolla vaikka te ihanat kanssakulkijat olette kirjoitelleet vaikka mitä... Voisikohan tällainen johtua hormoneista?! Oon miettinyt että pitäisiköhän varata aika ja tsekata hormonit ? Sit vois vihjata että josko jotain apukeinoja olisi saatavilla... :D Elämässä nääs tökkii muutenkin muttei onneksi parisuhteessa:heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
tattinen - miulla alkaa yleensä ovistelu tuntemukset aina Kp4!

Mukavaista viikonloppua Ottis-Kattikselle ja pikkisille karvapalloloille, Touholle&Tytille!:wave::kiss:

putunen - Voi kun mie odotan siun dippailuja jännittyneenä koko viikonlopun!
Olkoon testissä +:heart:

Zillian - ai noita Clomeja&femareita myydään 5 satseissahin, hyvä niin:)..ainahan se vaan tulee huokeammaksi ostaa suuremmassa erässä - kuten se 30kpl Femareita, 97e

Ninni - käy vaan hormonitesteissä: FSH/LH/Progesteron
..ja samalla voit vinkkasta lääkärille Clomeista&Lugeista:)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Vetelin yli tunnin tirsat, nyt ei ole enää pää niin kipiä.
Femarin hinnasta vielä, että saa varautua, että siitä ei saa kelakorvauksia. Mulle ainakin sanottiin , että ei kuulu Kelan suoraan korvattaviin ja pitää anoa jälkikäteen. Vissiin kolmesta ekasta satsista sain korvaukset, mutta neljännestä sain kirjeen, että eivät korvaa , koska lääkettä käytetään hedelmällisyyshoitoihin, joihin lääke ei varsinaisesti ole tarkoitettu. Femarhan on alunperin rintasyöpälääke, tosin ihan eri annostuksilla ja kai jatkuvasti käytettynä. Vissiin on sitten jossain kohtaa lääkärit huomanneet, että aiheuttaa ovulointia myös. Femarin vaikutus poikkeaa clomeista niinkin, että kasvattaa yleensä vain yhden follin, kun clomeilla niitä saattaa tulla monta, jos annostus on suuri. Mä söin Femaria vain 1 per pvä.
Ihanaa, kun on viikonloppu tulossa eikä mitään suunnitelmia. Ollaan vain ja möllötellään. Tänä viikonloppuna on talo täynnä lapsukaisia, mun 2 ja miehen 2...olis kai noissakin jo riittämiin, mutta kun minä niiiin kaipaan sitä yhtä vielä.
Nyt tarttee lähteä ostamaan synttärilahjaa, kuopus on lähdössä kaverinsa synttäreille, odottaa tuossa jo mekko päällä kärsimättömän näköisenä.
 
Kiitos Ottis Ihanainen :kiss: Tosiaankin sinne ihanaa viikonloppua sinne möksälle :) Onkos kisuliinit tulossa ensimmäistä kertaa mukaan? Varmasti jänskäävät kovasti, toivottavasti eivät mau'u Teiltä korvia lukkoon :D

Ninni69 Iso lohtuhali täältä minulta :hug: Olet kuitenkin osunut asian ytimeen "elämässä tökkii muuten muttei onneksi parisuhteessa" ja se onkin todella upea asia :heart::heart::heart:

tattinen Apteekin kautta kotio jotta saat mielenrauhan :) Halimus sinne myös! Mulla täti kävi käymässä sen verran että tuhruvuotoon jäi toistaiseksi : /

Zillian Minäkin testasin kp 35 (eilen aamulla) kirkkaan valkoisen negan ja tuhru alkoi eilen ja loppui tänään??? HÖH! Mulla ovis oli ilmeisesti kuitenkin tuossa 14.8 ? Voihan h***tti!
Toivotaan nyt sinulle kuitenkin tätsyä pikaisesti ellet sitten ole raskautunut jo :D

Mutta nyt Ihanaiset lähden täältä töistä kotia kohti pakkaamaan ja kullan luo "pilistelemään" :D :heart::heart::heart:
 
Mur-mur - eipä sun kauan tarvinnukaan jännittää, koska....

omaa napaa: minä hätähousu olen kokenut tänään niin selkeitä oireita että kotiin tultua oli ihan pakko testata vaikka vasta pp7. Niin plussahan siellä möllöttää testissä ja ilmestyi ihan 10sekunnissa. Ja vieläkin se siinä on, vaikka testin teosta jo aikaa. Kävin äsken selailemassa nettiä, että voiko Pregnyl vielä vaikuttaa, muttei kai voi, kun sitä oli 5000 yksikköä, ja se käytännössä näkyy noin 7 päivää ja korkeintaan 10, mutta nyt on jo 11 päivää pistämisestä. Ja tämä olo - tämä on sitä. :heart: Mutta nyt on kiire viikonlopun ajan ja palailen myöhemmin. Olo on pöllähtänyt ja epäuskoinen ja kaikkea mutta hyvää viikonloppua teille ihanaisille!! Plussan pysyvyydelle ja sen murehtimiselle en nyt aio uhrata ajatuksia - tulee mikä on tullakseen. Ihmettelen nyt vaan tätä plussaa pöllämystyneenä :) .
 
Moikkelis taas!
Kiitos Mafinka ja Zillian surussa jaksamisen toivotuksista! :heart:

Ja Mafinka! Mulla kans oli pientä tuhrua silloin kun plussasin maaliskuussa, kahtena aamuna paperiin pyyhkiessä muttei edes siteeseen asti! Kyl sulla toivoa on!!! Peukutukset sille!!:)Rentoista v-loppua!

On: Mulla nyt ei minkäänlaisia nippailuja tms. on vaan väsyny olo kun tuli valvottua eilen ja katoin sen toiminta leffan neloselta ja nukahdin vasta yhen maissa, jo 7 aikaan taas heräsin kun poika touhus kouluun lähtöä...
Mies tuli Ortonista ja alkoi hetimiten kotiuduttuaan touhuamaan keittiössä. Nyt tulikin sellaisia uutisia että miehellä leikataan jo 2 viikon päästä perjantaina toinen olkapää siellä Ortonissa kun omassa sairaalassamme ei onnistuneet kumpikaan leikkaus... siis on sitten meidän mökkilomasta osa poies:(no koitetaan tuossa ennen sitä leikkausta mennä edes pariks päiväks, pukkas vaan kamalaa kiirettä saada tuo keittiö valmiiksi ennen leikkausta! Ei edes lähde sinne 40v-bileisiin.
Oikeestaan ihan kiva, saunotaan ja katotaan jotain telkusta taas yhessä... on kiva kun rakas taas kotona:heart:vois saada piliäkin jos hänellä on kivut lievemmät eikä oo turhan väsy..:p

Noh, mie lähen tekemään ruisleivän savulohen kera ja otan alkoholittoman oluen sen kans, on muuten hyvää kylmänä! Buckler on suosikkimerkkini nykyään mutt menee myös Nikolai.
En halua kaljoitella (jo 2 vkoa tuli keskiviikkona etten oo ottanu mitään alkoholia...). Mietin sitä punkkua mutta hylkäsin sitte ajatuksen ku ei se siitä voi olla kiinni jos onnaa!?
 
putunen ihunainen..mie arvasin, jotta näin siinä käy:kiss:
..nythän siis dpo9..eiköstä?

Onnea ihan hurrrrrrjan paljon ja pikkisille tarrasukkasia rahtikoneellinen!!!
..voi kun molemmat tarais t o s i lujaa kiinni
 
Viimeksi muokattu:
Zillian juu - miekin luin, jotta ihan muuhun tarkoitukseen on Femar alkujaan.
..tuota en tiennytkään, ettei aina korvattais..no hyvä, jotta siullehin kolmelle kierrolle kummiskin korvattiin:)
..voihan sitä kysellä sitten lääkäriltä/Kelalta heti, miten asia on?!
 
Minttu - juuh, pili maistusi miullehin pitkästä aikaa..:p
(itse asiassa..mies kertoilihin, jotta kivut hellittäneet..jospa:whistle:)
..viettäkäätte mukavan muikea ilta keskenänne;)

..mie taidanhin pyytää miestä hakemaan meille illasta pizzat ja muutaman olusen:D
 
Viimeksi muokattu:
Putunen :heart:

ON: Minä oon nyt tämän asian miettinyt niin, että ukon kanssa on vällyjen alle päästävä. Toissa iltana kyllä pääsin, vaikkei vauvanteko-tarkoituksessa todellakaan. Ollaan niin kaukana toisistamme tällä saralla oltu, että melkein itkettää.. Kirjoitin miehelle pitkän s-postin aiheesta, että mulla on ikävä... Läheisyyttä, kosketusta, ihoa.. ei vain seksiä.

Vauvakaan ei ole niin tärkeä, että meidät itsemme olisin valmis unohtamaan. Love story alkoi jo yli 19 vuotta sitten, ja ollaan toisille myös parhaat ystävät. Ja tekemistä on ajoittain, että parisuhde ei kuivu kokoon. Nyt lähden saunaan, lapset nukkumaan ja sitten on treffit sovitttuna. Vauvaahan me päästään yrittämään vasta seuraavien menkkojen jälkeen, joten täytynee vähän mielikuvitusta tänään käyttää :whistle:

Ihanaa viikonloppua teille, huolehtikaahan itsestänne ja rakkaistanne(kin) :heart:

WP
 
Kaikille heipsut!!! Ja iso kiitos tuestanne!!!

Putunen!!!! Ihanaa...mä tiesin että sä plussaat!!!=) Olin niin varma siitä!!!
Nyt pysyvää:heart::heart::heart: peukutan ihan kaikilla raajoilla!!! OOn niin onnellinen sun puolesta!!!=)

on: jos eilen tuli "repaleita" ja tummaa tuhrua ihan siteeseen asti ja alko ehkä iltapäivällä, ja yön aikana ja tänään ihan runsasta vuotoa jo... ja clomit pitää alottaa kp3 ni laskenko mä eilisen ykköseksi vai tän päivän vasta???
 
pikkutirri - mie laskisin itse Kp1:si tämän päivän.:)
(jos sinne siteeseen vain tuhrua tullunna)

..täällä mies haki pizzat ja siidukat..vaan oli aivan rättipoikki(valitteli nyt kurkkukipuista - tällähän miulla alkoi se tauti)..joten lemmiskelyt jäi jonnehin tuonnemmaksi(huomisexi?;))

WP
:hug:..kyllähän se niin on, jotta sitä parisuhdetta on vaalittava..se vain tahtoo vuosien saatossa ja arjen pyörityksessä unhoitua

..kirjoittelit:
Kirjoitin miehelle pitkän s-postin aiheesta, että mulla on ikävä... Läheisyyttä, kosketusta, ihoa.. ei vain seksiä.

..Juuri näin miekin tunnen..
Onnen pipanoita teidän treffeille:):heart:

Nyt mie korkkasen sen siidukan ja syön lisää pizzaa:p

Illan jatkoja ja kauniita unukoita:heart:
 
Viimeksi muokattu:
putunen voi hurjaa,voi hurjaa kun ihana uutinen :heart::heart:
WP oikeassa olet että jos ei parisuhteessa ole sitä läheisyyttä niin muutkin asiat latistuu:( Toivottavasti miehesi honasi ja teillä oli mukava ilta=)
Pikku mies ei voi NUKKUA ikuna PITKÄÄÄÄÄÄN kun on vapaa päivä että tulee taas HUUUUUUURJAN pitkä päivä:p
Nyt kaffia lisää meinaa kurkku olla kipee ja nuffa et olo aika hanurista:(
Muksua päivää kaikille ja puhureita tietenkin:heart:
 
Huomenta. Kyllä oli ihana ja "antoisa" ilta :) Onneksi tässä vuosien mittaan ollaan tultu sen verran avoimiksi ja opetettu toisiamme, ettei se "perinteinen" seksi ole se ainoa vaihtoehto. Kondomien kanssa ei olla räpelletty enää teinivuosien jälkeen, joten nyt on todella täytynyt olla luova :D Jo siinä yhdessä tärppikierrossa alkoi ahdistamaan se pilin vonkaaminen, niin nyt voi sitten välillä tehdä muuta kivaa :D *SORI VAAN, KAIKKIA EI EHKÄ KIINNOSTA*

Kyllähän tuo mun mies on mies parhaasta päästä, haluaa että mulla on hyvä olla ja lapsilla myös. Viime viikot oon ollut vaan niin onneton, että kotonakin kaikki tuntui kaatuvan niskaan. Ei tahallaan jätä huomiotta esim. kotihommissa auttamista, mutta kun on niin MIES. Tässä kuitenkin molemmat käydään töissä ihan samalla lailla, ja minä ravaan siellä salilla kuosittamassa itseä, niin aika on rajallinen. Väsyn sitten, muutun itkuiseksi ja vittumaiseksi.

Ja silti rakastan tätä porukkaa yli kaiken, ja vaikka miten onneton olisin, en täältä voisi lähteä. Silloin on pakko nostaa kissa pöydälle, ja vaatia muutosta :) Ja hetken on taas kaikki hyvin.
 
WP - voi miten ihuna juttu, että aurinkoinen jo pilkahtelee siun mielessäis!
..tuostapa on hyvä porskuttaa taas etiäpäin!
..sillä: "puhumalla paras on":)(ja myös, jotta osaa toistahin kuunnella)
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


pikkutirri (42)............kp2/28-32.......yk906&8/11)...4./2.yht.
ail (35)......................kp5/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp5/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............Kp6/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp6/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp9/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp10/22-28......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp15/25-26......yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp20/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp22/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp30/28...........yk 1.......................1.yht.
Zillian (42).................kp34/27-35......yk 2v....................4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo4
putunen (42).............pp8
Mafinka (49)..............dpo13


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaista päivää ihunaisille - täällä on taasen lämmin pvä(varjossa +23C)=)

Kyllä on miun miehellä nyt joku tauti kierre..aamulla heräsi hiestä märkänä(yöllä oli ollut lämpöä)
..korvaan(taas!)koskee ja kurkkuun:snotty:..niin sairaan näköinen koko mies ja kauppaan(Prisma) vaan vääntäytyi..vai-kka pyysin, että kelpaa ihan lähikaupassa käydä(vaikka mie)

Maanantaina varmaan taas lekurille ja tiistai onkin sitten hällä vapaapäivä.
Onneksi näyttäisi se eturauhanen rauhoittuvan - vielä viikko lääkekuuria jäljellä(kolmesta)

Mies on kesäloman jälkeen taas alkanut silminnähden väsymään työstään, on aina niin kuiviin imetyn näköinen kun sieltä kotio saapuu:|..ei hyväinen juttu olleskaan:(
..ei jaksa enää harrastaakaan mitään, ennen kovasti liikkui ulkona.(polvi myös vihoittelee)..mies parhaassa iässä 39v..

Työ on raskasta ja päivät pitkiä..eikä palkkapäivänä ole suu messingillä, niin köykäinen on palkkapussi.: /

..jotain tartteis tehdä..tämä vaikuttaa jo yhteiseloonhin..:'(

Ps. Miulla muuten ensi tiistaina käynti siihen työn aloittamiseen liittyen..hävettää tunnustaa..ei iskisi yhtään..:ashamed:
..koetan siirtää ainahin kuun loppuun/seuraavan alkuun, jotta koiruli oppisi ensin yksin olemaan..kait se tästä..eikö niin?:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur... meillä ei onneksi nuo työasiat pakkaa sotke, mies on tyytyväinen rivi-insinööri, jolle työ on välttämätön paha. Tekee sen, mitä tehtäväksi annetaan, muttei ressaa sen enempää. On ollut yli 10v. samassa työpaikassa jo töissä, eikä työssä sinällään mitään vikaa olekaan.

Meillä koettelee tosiaan tuo "puutos", mehän nukutaankin eri kerroksissa, mutta vain olosuhteiden pakosta. Miehellä on lievä uniapnea ja kuorsaus on järkkyä, eikä siihen mitään apua oikein ole olemassa. Ja kun nukut eri paikassa, et saa herätä kylki kyljessä, eikä iltaisin&aamuisin vahingossakaan pääse tositoimiin... Ei oo helppoa ei. Prkle.
 
WP - meillä mie olen nukkunut jo piiiitkän aikaa olkkarin soffalla - kun sinne simmahdan(ilman TV:tä ei oikkien unukka tule)en jaksa kömpiä yhteiseen petiin enään yöllä.
..kylki kyljessä olisihin mukavaista heräillä - ainahin välillä.:)

Alkuun miehen työ oli toisenlaista..mutta siellähin puljussa piti kiristää tahtia ja tunteja lisätä..se sitten kostautui miehellä väsynä ja vi********a!:ashamed::kieh:

Pyysin miestä juttelemman työnantajan kanssa noista työtunneistaan..jos muutosta ei tule, tätä vautia mies palaa loppuun.:(
..hän usein puhelee, jotta "lopuis koko p***a..pitäis sanoa ittensä irti"!..

.tämmöttii..mie taas vetäisin unukat: 3h/16.30-19.30
..on tämän väsyn kanssa ihan mahdotonta!:O..vaikka, nyt se on jo toisenlaista - ei niin k a i k k i v o i p a a.
(heräilin aamun tunteina: klo. 04 ja 07.00 koirulia pihalla käytämään)

Hyv Yöt ihunaiset, nukkukaatte suloisesti:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaihuomenet !

PUTUNEN
, mahtavaa, upeeta, ONNEA !!
Ihanaa lukea välillä onnistumisistakin, oliko tuo teidän eka IVF?
Täällä KP 2, vihdosta viimein. Eilen hain apteekista Femarit ja CB digiovistestin ja laitoin miehen maksamaan ne :D. Ihmetteli, miten tuo setti voi maksaa 60 e, sanoin, että mä olen laittanut tähän settiin rahaa kohta 2vuotta ja lisäksi raskaustestit, että nyt on hänen vuoro panostaa, maksoi mukisematta. Oikeesti ei edes uskalla laskea paljonko rahaa on mennyt ovistesteihin, raskaustesteihin, kaiken maailman ihmevitamiineihin, lääkäreihin jne...
Ihanaa, kun on sunnuntai. Tosin iltapäivällä rippijuhlat, joihin en haluaisi mennä,mutta pakko. Miehen ex-vaimon parhaat kaverit läsnä, ex-vaimo ei suostu tulemaan, kun minä olen menossa heh...siellä sitä sitten onkin viihtyisää, kun mua rivissä arvostelevat, hUI:confused:

Nyt tekemään pesueelle aamiaista, i

zillian
 

Yhteistyössä