40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mafinka, tarkoititkos FSH-labrakoetta?
..jos näin, se otetaan Kp3-5

Enpä mie sitä ehkäisyä ole nyt jaksanut ajatellakkaan(kun mieskin kipiä ja ei kykene)
..ja O-testejä en enään ostele.=)

Surkuinen kun ei ylläriä siulle tulossa:hug:..JA et sie ole hullu!
..koska jos sellaiseksi ittiäis tituleeraat, olen sitten miekin!=)
Kylläpä sitä minähin tahdon vaan syvällä sisimmässäin edelleenhin haaveksia:rolleyes:..:ashamed:

..vaan nyt murua rinnan alle, kauhee nälkä!:p

Sweet Dreams ihunaiset!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tuollaisen löysin..
Hedelmällisyystesti miehille | Testerit.fi

Testin paikkansa pitävyyttä en tiedä..ei e h k ä kuitenkaan aivan huuhaa testi=)
..ja näin äkki vilkaisulla, ohjeita ON noudatettava t o s i t a r k a s t i!
(muutoin testi ei paikkansa pitävä)

..itse ajattelin tilata:
Diabetestesti verestä | Testerit.fi
..tuoltahin löytyy..
Atlas Diabetestesti - Suomen Kotitesti
..ja tuolta..
quicktests.fi - Diabetestesti

Kurkatkaas noitahin quicktests.fi - Yhdistelmäpaketit..ovatko ne edullisia?..yli 10e ostokset ilman postareita/muutoin 1.90e
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


ail (35)......................kp4/29............yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp4/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............Kp5/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp5/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp8/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp9/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp14/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp19/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp19/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp21/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp29/28...........yk 1.......................1.yht.
Zillian (42).................kp33/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp36/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo3
putunen (42).............pp7
Mafinka (49)..............dpo12


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Huomenia ihunaiset - täällä kaunis keli, aurinkohin näyttäytyy välillä.:wave:

Mie se olen jo tällä viikolla rikkonut juomalasin - ja nyt aamulla kahvinkeittimen lasikannun, helvata sentäis!:kieh:
..lennokkaasti alkoi siis aaamu..nyt kaivelemaan vanhaa keitintä jostain kaappien kätköistä, jotta saan aamukaffet - Mukavaista päivää kaikille=) ja +++++++++++:heart:
 
Huomenta taas Ihanaiset Naiset!

Täällä sataa vettä ja pitäisi olla huvilakauden päättäjäiset :eek: No ehkä tämä vielä iloksi muuttuu :D

mur-mur Toivotaan että kaffinkeitin löytyi ja sait aamukaffit keitettyä


Ihanaa viikonloppua kaikille, itse lähden kullan luo ajelemaan taas illalla
Nauttikaa "loppukesän" ihanista päivistä :wave: ... plussatuulia
 
Huomenta !
Pikkutirri, kuulostaa kyllä niiiiin epäoikeudenmukaiselta, että vihdoin kun tärppää, niin sitten hiipuu hiljalleen ilo pois.
Täällä edelleen odotellaan menkkoja, mutta ovat kyllä varmaan viimeistään huomenna alkamassa, alkaisivatkin, niin pääsisi uuteen kiertoon.
Löysin laatikosta Femareita, riittävät vielä yhteen kiertoon. Käytin niitä siinä inseminaatiokierrossa. Syön ne nyt tässä kierrossa ja sitten menen lääkäriltä norkumaan niitä clomeja. Laitoin eilen sähköpostia yksityiselle gynelle, jolla olen käynyt, että suostuuko niitä mulle määräämään . Ei ole vielä vastannut. En haluaisi mennä maksamaan kallista maksua saadakseni kuulla, ettei mulle niitä määrää.
Päätä särkee ja pitäisi jaksaa töitäkin tehdä, huono alku viikonlopulle.
No, eiköhän se tästä;)
Mukavaa perjantaita kaikille !
 
Pikkutirrille pahoittelut ja voimia :hug:. Tiedän omasta kokemuksesta mitä suunnilleen käyt läpi nyt :'(.

Zillianille
plussausonnea seuraavaan kiertoon :heart: ellei nyt vielä yllätysplussa ilmesty tässä kierrossa :eek:

Mafinkalle hyvää viikonloppua kullan luona :wave:

Kiitos Ninni69 päivityksistä ja onnekasta tätä kiertoa! =)

ON: jotain pientä oiretta: vihloo hieman alhaalla keskellä, rinnat turvonneet (uutta minulle ja johtunee lugeista...) sekä tänä aamuna aamupalan jälkeen- NÄLKÄ! - outoa :rolleyes: - ja pientä päänsärkyä
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Huomenta! Ja kiitos Mafinka ja muutkin!
Zillian: Niimpä...epäreilulta tuntuu musta itestäkin ja etenkin se että tää on jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä:(
Positiiviselta se että 2 tärppiä käynyt lyhyen ajan sisällä... Oiskohan niistä lugeista apua??? Vai mistähän tää voi johtua?? Ikähän näihin kaikkiin vaikuttaa..valitettavasti...mutta jospa vielä sen pienen nyytin syliin sais:heart:toivon...
Joku noista clomeista jotain kyseli ni mulla ne on määrätty kp3-7 ja 3/päivä annoksella, ja Zillian, en kyllä ymmärrä että miksi et niitä saisi??? Jos oot niitä ennenkin syönny ja ikää vasta noin vähän..(ja 42 ON vähän)...mä oon ymmärtäny et gynet käy "nikottelee" vasta tuolla 45 toisella puolen...

Niin mulla sitten tänään kp1 jos viittis päivittäjä päivittää ja aattelin että jos siihen laittais "muiston" tästäkin tärpistä ja laittais vaikka näin:
pikkutirri (42)............kp36/28-32.......(yk9siivet06,08/11)...4./2.yht.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
VOI PIKKUTIRRI:'(oon todella pahoillani minäkin!!!:hug::heart: Eikö vois jo Luoja suoda onnistumisia kun niin moni on täällä kuumeillut ja haaveillut ja toivonut monet monet vuodet????

Ja MUR MUR KULTAINEN:heart:!! Sulle olisin toivonut kyllä vielä sitä ylläriä myös:heart:

TERVETULOA ANJAMARITA!!!!! JOUKKOON TUMMAAN MAHTUU MUKAAN PIINAILEMAAN!!:D

Minä myös kävin terapeutilla eilen tunteitani purkamassa:'(ja itkin. Pojan haudalle vein iltasella kynttilät ja itkin sielläkii paljon:'(itku ollut tosi herkässä viime aikoina. Suru pitää surra eikä padota. Illalla tarkoitus ystävälle soittaa ja pyytää kävelylenkille. Olen tullut tulokseen ettei kandee pitää sisällään ihan kaikkea vaikkei kaikesta voi puhua niin ainakii osittain saa välillä helpotusta. Tästä vauvahaaveesta ei tiedä kuin mun siskot ja ätini jolle keskenmeno oli pakko paljastaa kun itki etten kerro miks meen sairaalaan tutkimuksiin...

OLIIVITAR!! Heippaus sulle ja myös Soilille!! Onnea massunkasvatteluun!! Näkyykö jo?? Käykää jatkossakin välillä täälläkii moikkaamassa jotta tiedämme että meidän ikäisetkin VOI onnistuakin!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Zillian kuuleppas Hei!!!!

:attn:Kannattaa ennemmin kysellä lääkäriltä sitä Femar-reseptiä lisää jos olet aiemminhin niitä käyttänyt, ovat kuulemma monella toimineet paremmin, kuin Clomit(juuri vanhemmilla naisilla) ja vähemmillä sivuvaikutuksilla!:)

..ei omakohtaista kokemusta, vaan täältä netistä monen kirjoittamana näin lukenut(lääkäripalstalta lääkärin kirjoittamana tuon, jotta Femar tehokkaampi, kuin Clomit "kypsemmillä" naisilla ja parempi kohdun kaulalle&limakalvoille)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Minttu:heart:..ei passaa liikaa alkaa haaveksimaan, jään muutoin taas koukkuun:)..ihka pikkasen vain silleen välillä, kuin puoli huolimattomasti..

Onpa hyvä, jotta siullahin sellainen tunteiden purku paikka:hug:..miullehin tekisi terää(näin psykologi jo kyllä mainihtikin kun kertoilin keskenmenoistani työasioihin liittyen)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vasta huomasin viestisi Putunen...KIITOS! Olet lähellä sydäntäni juurikin niin samojen kokemusten kautta. Toivon sinulle nyt pysyvää raskautta:heart: hyvältä alkaa oireet kuulostaa=)

Kiitos Minttu ja mur-mur! niin ihana halinalle:heart: ja kyllä mä annan itkun tulla...eilen oli se varsinainen itkupäivä..tänään jo helpottunutkin kun alko runsaampi vuoto...taidampa niistä femareista kysellä itsekkin lääkäriltä..tosin tuntuu nää clomit nyt toimivan...tiedätkö mur-mur mitä hintaluokkaa ne femarit on?..nää clomithan aika kalliit(ainakin kun menee koko purkki/kk).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis!!! Oot mua pari pv edellä.... mutta suunnilleen samoissa mennään!
Hyvää mökkiviikonloppua koko katraalle katteineen!!!:heart:

Samoin Mafinkalle ihanaa viikonloppua kultasi luona! Lemmekästä sellaista ihunaa!!:heart:

Munkin mies tulee kohta kotio kuntoutuksesta ja ihan varppina alkaa heti riehumaan keittiörempan kans.... saa nähdä lähteeks illalla sinne 40v-päiville?? Minä en ainakaan ku huomen työvuoro 10-18... V....uttaa tää käsi! Kävin ostamassa eilen tuen apteekista h.27 euroa!!
Ja se tukee rannetta myös ja saa säädettyä miten on hyvä...
Mut nyt ihanaa päivää kaikille...MORO!!!:wave:
 
Jäin kotiin tekemään lihapullia joten jäi hieman aikaa tulla tänne käväisemään...

On todella upeaa että Teillä pikkutirri ja Minttu on mahdollista saada purkaa tuntojanne jollekin, itse en oikein näitä asioita voi kenellekkään kertoa koska lähipiirissäni ei ole sellaista ihmistä joka tätä voisi käsittää... :( Tällä ikää tällainen lapsenkaipuu...

ON: Sen verran että vuoto loppui ennenkuin se ehti alkaa eli en ehtinyt edes yhtä sidettä "tuhlata" kun se jo lakkasi. Temppuileekohan hormoonit tulevien vaihdevuosien takia... Mahaa ja selkää kyllä kolottaa ja turvottaa, pissattaa koko ajan ja saan juosta vessaan katsomassa josko vuoto olisi taas alkanut...No jos ei jotain huonoa niin jotain hyvääkin - taidan saada piliä viikonloppuna
 
Tuotteet - Yliopiston Apteekki
Kelakorvauksen jälkeen hinnaksi-->97.23e

Tyyriimpi lääke, kuin Clomit:(
Clomit:
Tuotteet - Yliopiston Apteekki

Tuo 30kpl Femareita, riittänee kolmeen kiertoon..ainakin tuollaisella annostuksella löysin netistä tietoa: Kp3 alkaen, viitenä päivänä/1-2tbl

Tuolla annostuksella tulisi Femar kyllä halvemmaksi..siullehan ei se 20kpl Clomeja riitä kahdelle kiertoa?

pikkutirri, kaikilla lääkäreillähän ei ole kokemusta noista Femareista, siinä tapuksessa saattaa olla kiven&kannon takana, saatko reseptin..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur :kiss:

Mutta ei jee että mä repesin kun kävin katsomassa tuolla linkittämilläsi testeri.fi sivuilla
"uskottomuustesti" :LOL::LOL: kaikkea ne keksiikin...

Mutta nyt lähden töihin kipin kapin vaikka mieluummin ajelisin jo kullan luo :D
 
Ottis
Pikkutirri Olen pahoillani, niin pahoillani, että sanat ei riitä kertomaan :hug:. Voimia sinulle! Anna itkun tulla :hug:.

mur-mur Mies ei ollut edes tajunnut ottaneensa mitään extraa. Hänelle sit ilmoitin lisänneeni dosettiinsa B-vitamiinia eikä pistänyt vastaan yhtään :).

Mafinka Pahoitteluni jos täti jo rynnii paikalle :hug:. Vai voisko se tuhruttelu sittenkin olla jotain muuta :heart:? Kiitos ihanan mökkiviikonlopun toivotteluista :kiss:. Tässä hetken istun ja annan pentujen vouhkata ennenkuin roudaan kamoja autoon ja katit viimeisenä. Suosittelen sullekin, ett lähde vaan kultas luo venetsialaisia viettämään jos mahdollista, vaikka ketuttas kuinka =).
 

Yhteistyössä