40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa ihunille!!:heart:
Joks sie MUR MUR ihuna sait testit? Ne ei kauaa viipyneet! Tuleekhan mulle sit maanantaina? Munkin pitää postista hakea. On noita herkkistestejä muutama ja sitte ovistestejä 2 kertaa 5 kpl.
Sit ens kuussa pääsisi dippaamaan kun nythän on jo dpo 11 eikä MITÄÄN oireita juurikaan. Eikhän se tätsy pyyhällä alkuviikosta, sen verran on turvonnu toi massunseutu.

Voi TATTINEN!! Meilläkii ollut samanlaisia ongelmia, simpat jääneet putkeen tai pusseihin:LOL:mut eiköhän toi ole suht yleistä, kun mies tietää niin tulee niitä painehia, toivotaan että ens kerralla saatte tallettelut tehtyä!!

NINNILLE kans onnea simppojen talletteluun!! Sama meillä että miehelle yleensä maistuu seksi paremmin aamulla...=)

NOOALLE samoin oviksen bongailuun testikasasi kanssa!!!!

MINNILLE: ONNEA!!!! JATKOONKIN PEUKUTUKSIA!!!:heart::hug:
 
KESKENERÄINEN: Minulla sama homma, vuosi tullut jo täyteen yrittämistä (PÄIVITTÄJÄLLE TIEDOKSI) ....välillä tuntuu ettei se nyt vaan ole varmaa tuleeko enää raskaaksi, mut niinhän tulin talvellakin... aikaa ei oo kylpaljonkaan enää hukattavaksi...
Pahoittelut sinulle tädistä!!:hug:
 
MUR MUR: Viel eiliseen viestiin: On hyvä jotta siulla nyt kasa testejä joita dippaailla!!!! Voi Salli sentään! Saitko soffan puhtaaksi? Tuli mieleen, osoittiko hän mieltään tai halusi huomiota? Koiratkin sen osaa... on huomattu... sellaisia ihunia mutta joskus ei niin ihunia, ja eih'n niille kauaa voi olla vihainen! Eihän?

VOI NÖPSÖINEN IHUNA!!!
Toivotaan että kaikki ok!! Selkeet r-oireet kumminkii jatkuu.. kerro ihmeessä neuvolaan jos jotain outoa ilmaantuu ettei tervii itekseen miettiä onkohan kaikki kunnossa! Halitukset ja jaksuja oireittesi kanssa!!:hug:
 
Juu, MAFINKA:heart:
Kait pitäis kokeilla sitä pupustelua jos selkä paranis:LOL:. Nyt on kyl se tilanne, etten oo uskaltanu paljoa liikkua kun pelkään sitä vihlontaa. Työpäivä meni suht ok, mut kotona koiraa nostaessa taas sattui! AUTS:eek:
Puuhkutuksia sullekkii!!! +++++++++++++++PUUUHHH!!!+++++++
 
Juu. kortteja ja vauvankuvia! Sekä tutteja ja vauvaleluja:D
Huomen klo 10-18 työvuoro... telkun tuijotteluun pitäis mennä, koneella ollut jo aika paljon että mies kohta sanoo ´koneellaoloajan´ olevan käytetty tällä päivää.....:LOL:
Mutta nytte ihgut naiset: HYVÄT YÖT!!!!!!!!! :heart:
 
Minttu - en jotenhin usko, että mielen osoitukseni, olisi Sallukka liritellyt siihen soffalle?
..söi rauhassa luutaan olkkarin lattialla ja siitä sit vaan hyppäsi soffalle ja pissi!

..vaan, mistäpä noiden koirien aivoituksia aina ymmärtäis;)

Meillä oli tänään taloyhtiön syystalkoot - kivaa oli.=)
..nyt saunanpuhtaana olutta nautin..ja jos jotain rääpiäisiä niistä talkoo herkuista puputteleisin-nams!:p

Illan jatkoja ihunaisille:wave:
..juu..ja plussapuuuuuuuh:heart:
 
Kiitokset kaikille toivotuksista....ehkä (no kyllä varmasti) huomenna taas testaan, maanantaina on sitten veritesti.

Nöpsö, jaksuja alkuraskauteen ja tosiaan oireet viittavat selvään raskauteen.

Mafinkalle etukäteisonnittelut avioon astumisesta. Mekin ollaan asiasta sovittu, mutta sitten joskus. Kesähäät olisi mukavat, mutta jos tässä hyvin käy ensikesä ei vielä sovi.

Mur-mur, minäkin kun tilasin noita raskaustestejä niin ilmatteeksi sai yhden, joka oli mennyt heinäkuussa vanhaksi (siis tänävuonna). No ilmaiseksi sai , mutta yksi ainukainen..??

Pikkutirri, olet kyllä kätevä käsistäsi ja Lilja tyttönen aika ketterä.

Mintulle jaksamista selän kanssa, onko se iskias joka sua vaivaa.

Tsemiä kaikille ja onnea simppojen talletteluun.
 
HUOMENTA!:)
Minni en tiedä onko iskias, on mulla ollut sitäkin aiemmin keväällä mutta nyt ei säteile jalkoihin eli voi olla ett on joku lukko nikamassa taikka lihakset jumittunu kylmästä tms. Vaikee sanoo mut duuniin oon menossa, eilen ei jääny montaa potilasta onneks, toivottavast ei oo täyttynyt... kun ei koskaan tiedä. Aika usein viikonloppuillat on rauhallisia...huoks...olis jo ilta nii pääsis nukkumaan... väsyttää niin.. oon kyl nukkunu noin 8 tuntia muttei tunnu riittävän|O
No massua juilii siihen malliin ettei oo tätsy kaukana: /ja sit pierettää myöskii. Että sitä vaan ootan että täti tulis niin vois taas yhen hiton tulehduskipukuurin ottaa tohon selkään:kieh:pakko kai kun ei muuten asetu...
Mut nyt on pakko mennä lenkittää piskit, isäntä nukkuu taas autuaasti, meen fillarilla ja laitan sen tukivyön.. aattelin että jos pystyn pyöräileen töihin niin oon sit kait työkykyinen? Ja piristää kummasti tuo raitis ilma... pitää vaan senverran rauhassa polkea ettei revi suotta täysillä!
PÄIVÄNJATKOT IHUNAT:heart:eek:otte rakkaita! Palataan! Hyrrrr! Onpas tuolla kylmän tuntuinen ilma, no pipo päähän jne.....
 
Huomenia taasen Ihanaiset Naiset!

Koiruuden kanssa käytiin 1,5 h:n lenkillä ja kyllä tuli nälkä :D Paistoinkin pari kanamunaa ja pekonia ja kiehautin kukkakaalia kaveriksi, kylläpä maistui :)

Kiitos Teille onnentoivotuksista tuleviin häihin :) Vielä ei olla lyöty ajankohtaa lukkoon mutta kesähäistä on puhuttu, IHANAA, en muuten ole ollut koskaan aviossa joten korkea aika (ja ikä :D )...

Mutta ihanaa sunnuntaita +++++:ien vahvistumista :D :heart: ja tärppionnea!

P.S. Oletkos Minni dippaillut jo tälle aamulle :D viivan vahvistumista toivottelen kovasti :heart:
 
Heippaus kaikille! Ja ihanaa, että tänne on tullut plussia, ihan odottamattomia sellaisia. Ja halitus niille, joilta se plussa antaa vielä odottaa.

ON: Piti kirjautua tänne, jotta saisin vähän apua teiltä, ihanaiset naiset. Testasin tässä ihan muuten vain o-testillä ja sain tällaisen, kp on 23 ja o-testi näytti plussaa viikko sitten lauantaina eli nyt olis jotain dpo 7 tai 8. Pitäisikö mun olla huolissani?!?! Voisko tämä olla oire jostain - kamala kirjoittaakaan - vaihdevuosista?!?!
Aijaa.com - 8796742.jpg

Kiitos teille jo etukäteen!
Huolestunut Fiialiia
 
Fiialiia..kuuleppa..kun miulle tulis ekana mieleen - RASKAUS!
..ettei vain O-testi nyt näytäis plussaa?..tämä on nimittäin hyvin yleistä!=)

Nyt kipin kapin R-testin tekoon/ostoon..onko jemmassa?:wave:
..ja R-testi saattaa näyttää vielä negaa 1-2vrk vaikka tärppi olishin käyny - siulla dpo:t vielä niin alhaiset!

Peukuttelen d=)b hurrrrrjasti!!!
 
Voi tetu täältäkin paljon voimia ja pahoitteluni :ashamed: :'(

ON: En oikein kehtais tässä nyt riemuita kun toisella on kurja olo mutta olen NIIN iloinen kun täti tuli tänne kylään voisipa sanoa melkeinpä ajallaan ...

Muutoin rauhaisaa pyhää kaikille! Itseäni väsyttäisi niin julmetusti kun on se pitkä lenkki takana ja kävin vielä avoimien ovien käynnillä koiruuden kanssa ja pitäisi sinne työpaikallekin jaksaa |O
 
Tetu: Tuntuu tosi pahalta! Ei se poista pahaa oloa vaikka olikin epäilevä olo. Niin kovin varmasti toivoit toisenlaista jatkoa ja toivoimme sitä kanssasi. :'(Paljon voimia lähettäisin:hug:!

Harvemmin tädistä ketään onnitellaan, mutta Mafinkalle onnittelut kuitenkin!

Ja Fiialiia: jospa se olisi plus siinä toisessakin testissä.:)

Minä vuodan 3/22-24 ja olen aikeissa netin kautta varata lääkäriajan jotta saisi ehkä jo tähän kiertoon apua. Rahaa palaa ja tunnen itseni tosi typeräksi ravatessani alvariinsa lääkärillä, mutta jos typeräksi tuntemisen hinnalla saan avun tähän hommaan niin siitä vaan!

Hyvää su- iltaa ja alkavaa viikkoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Keskeneräinen(38)....kp3/22-24........yk4.......................3.
Zillian (42)................kp9/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp10/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp11/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp11/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp 11/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp17/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp22/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp22/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp24/25-26......yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp25/27-29......yk12( 04/11)...3.
Minni007 (47)............kp31/27..........yk 1.......................3.
pikkutirri (42)............kp38/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
Nöpsö (43)................kp40/29-32......yk?........................2.:heart:
Mahdotontako (46)....kp42/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Minni007 (47)....................pp11
Whisky Peat (35)...............dpo8
Minttu2011 (43)................dpo12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voi tetu, olen pahoillani. Kun ensin annetaan ja sitten otetaan, tuntuu se NIIN julmalta.

Itse en tosiaan osaa uskoa, että minulle/meille lapsi suotaisiin. Parisuhde on ollut katkolla osin siksi, että minusta on tämä tilanne tuntunut niin pahalta. Tällä kertaa plussa olisi teoriassa mahdollinen, vaikka lääkäri ei miehelle ole koskaan kovin suuria mahdollisuuksia luvannut eikä meille sitä lasta suotu lukuisten hoitojenkaan jälkeen. Toki minä sitten kipin kapin läksin ostamaan sitä r-tekstiä ja haamun siinä näin (kuvassa se ei kuitenkaan juurikaan näy, joten katsotaan, jos vahvistuu). Koskaan en ole sellaista nähnyt (tosin hankin juuri kunnon lasit, joten sekin saattaa tuota näkemistä auttaa). Kovin suuresti en kuitenkaan osaa uskoa, koska olenhan seurannut tätä palstaa ja tiedän, että nämä haamuttelut ovat aika yleisiä.

Voimia ja jaksamista kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Yhteistyössä