40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
:'(. Kurjaa, voimia!

Fiialiia laitahan sitten kuvaa haamusta, kun saat sen vangittua kameraan. Noita on aina mukavaa katsella!

murmur kiitos vinkistä noiden testien suhteen. Tein tilauksen ;). Heti vaan harmittelin, että olisi voinut tilata enemmänkin....On tuo testaaminen sen verran hauska harrastus :LOL:.
 
Fiialiia Komppaan tässä muita jotta tsemppiä viivan vahvistumiselle :D

valkeakuulas No ihan selvää haamua pukkaa, vahvistumisia sinne myös :D

Noita haamuja on sitten ihana katsoa :heart: kun itselläni nuo liuskat eivät ole koskaan mitään näyttäneet, puuuh +++ vahvaa toivon Teille Ihanaisille :kiss:

Otin tuossa jo pienet "tirsat" kun uni niin maittoi, taidan laittaa koneen kiinni ja jatkaa unia |O Hyvää yötä Teille kaikille, nyt on muuten "mun" kuukausi - täytän nimittäin pyöreitä loppukuusta... ainakin henkkareiden mukaan :D
 
Pahoittelut Tetu68:lle :hug:

Fiialialle tsemiä viivan vahvistumiseen.

Valkeakuulas, minäkin nään ihan selvästi tuossa viivan, onnea.

ON: tänään testattu herkkyys 25 mIU/ml ja viiva tuli, eilen siis testasin sillä erittäin herkällä. Huomenna veritestiin.
 
valkeakuulas - kyllä tuo miunhin näytöllä JO haamuiselta näyttää!:heart::)
..onko viiva yhtään punertava?..miulla tuli tärpissä ekaksi harmaa selkeämpi viivanen ja sitten alkoi punertaa haaleasti.

..vahvistumisia viivaselle!:heart:

Minni - Paljosta paljon Onnen pipanoita matkaan huomiseen HCG mittaukseen!!!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa, Hulinaa ollut koko päivä. Kaikki nuoret lapset olleet kotona. :) Kaksoset suunnittelevat jo kovin joulukuisia kymppisynttäreitään. =) Sitten täyttää Thomas 8, Roméo 9 yms. :)
Ollaan pohdittu nyt sitten ns. yrityksen aloitusta 3v hääpäivän jälkeen, seuraavasta kierrosta. Jolloin olisi tarkoitus myös vähentää imetystä. Roan on silloin 9kk:tta.
 
Valkeakuulas:Pahoittelut valkeasta paikasta.:(

Olen tänään menossa lääkärille, sain varattua eilen ajan netin kautta. Toivottavasti ei naura minua ulos vaan ottaa vakavasti.

Pengoin eilen vanhoja äitiyskortteja ja totesin että kovin nopeasti nuo aiemmat raskaudet alkoivat. Noo, nyt on välitavoitteena saada tämä kierto kuntoon että olisi edes mahdollisuuksia.

Plussaisia tuulia kuumeilijoille!:whistle:
 
Moi kaikki pitkästä aikaa !

En ihan jaksanut lukea kaikkia lukemattomia viestejä, mutta paljonhan täällä on taas tapahtunut
Tetu68, olen pahoillani, tosi kurja juttu.
Valkeakuulas, lohtusäteitä sillekin, tuohan näytti jo aika selkeältä plussalta tuo sun testi...

Mulla on kokemusta ainoastaan tuosta CB-testistä, että saan sillä lähes joka kerta jonkun haamuksi tulkittavan. Tosin, kun olen sillä silloin reilu vuosi sitten testannut sen plussan, niin kyllä heti erotti, ettei ole kyse mistään haamusta, kun viiva piirtyi todella nopeasti. Noita haamuja saa taas kyllä tiirailla ja muutenkin tulevat vasta parin minuutin kuluttua näkyviin.

ON...täällä menossa KP10, clomikierto. Ei mitään ovistuntemuksia vielä, en ajatellut tikutella tässä kierrossa, vaan mennään vähän rennommalla asenteella.
Kyllä mä alan hiljalleen tehdä surutyötä itseni kanssa, tuntuu siltä, että mahikset on tosi pienet. Mä olen nuorempana ex-miehen kanssa raskautunut tosi helposti...nyt ei sitten tapahdu enää yhtään mitään. Tosin meillä on todettu sitä ongelmaa siittiöiden liikkuvuudessa jonkin verran, joten kyllä sekin vaikuttaa. Pitäisi olla kuitenkin vain hidaste, ei este. Ekaa plussaa yritettiin 15 kiertoa...nyt sitten mennyt keskenmenon jälkeen vissiin 11...ei oo helppoo.
Lapsenlapsukaisen laskettu aika on 29.10, joten kyllä saan silti pienen nyytin syliini , ainakin välillä :=)

Nyt jatkan töitä...on vähän kipeä olo, toivottavasti ei pukkaa pahempaa flunssaa päälle.

Zillian
 
Zillian:Uskon todella, ettei ole helppoa,odottavan aika on pitkä ja onhan tuossa kuukausia kertynyt. Mutta mahdollisuuksia on edelleen, etenkin kun teillä on tuo hidaste. Tiedän kyllä itsestänikin, että jo nyt on sellainen toivo-epätoivo-vuoristorata kun ei kukaan sitä pikku nyyttiä voi varmaksi luvata.

Kävin lääkärillä, ei nauranut vaan kirjoitti vahvemmat hormonit, Primolutit tällä kertaa. Ja sanoi vielä ettei ota yhden reseptin kirjoittamisesta maksua joten maksoin yksityisellä vain toimistomaksun!:) Yritän ryhtyä taas positiiviseksi ja sen kunniaksi inventoin ovistestivaraston.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
mur-mur Primolut se varmaankin oli, mitä valmistetta mietiskelin, ett saattais tehota paremmin kuin Terolut. Kiitos kun taas hait linkin esiin :kiss:.

Piitu73 Kiitos paljuilutoivotuksista =). Ihan kivasti meni ilta. Tosin vasta kuuden aikaan oltiin perillä ja vielä ruokaostoksilla puol kahdeksan aikaan. Palju saatiin lämpenemään ysiltä eli voitte kuvitella, että myöhään meni. Alkuilta oli tosi hissua ku mun mies luskeli lehtiä ja veljensä pörräs netissä tai oli kiinni kännykässään. Paljuun 'hypättiin' yhdentoista aikaan ja ihan kivaa oli, ku eivät miehetkään ottaneet väkeviä kuin sitten vasta myöhemmin ja sitten olikin aika mennä nukkumaan. Tai kuka sit menikään, minä olin ainoa, joka pääsi sänkyyn asti :LOL:, mun mies nimittäin nukahti sängyn viereen lattialle ja veljensä pelkkä pyyhe päällä olohuoneen sohvalle. Aamulla oli vielä kaikilla nauru herkässä ja ihan hyvä niin. Ei siis lähdetty baarikierroksellekaan, mikä oli pelkkää plussaa kaikin puolin, säästyi rahat eikä ollut aamulla tukka kipeäni =).

Ei taida onnistua edellisten sivujen selailu samaan aikaan kuin kirjoittelee. Minä vastaan yhden sivun juttuihin kerralla ja sitten kun eka oma teksti on jo toisella sivulla, hyppään seuraavalle lukemattomalle ja kommentoin sen sivun jutut. Tai sit just niinkuin mur-mur kertoi, ett pitää kaksi sivua kerrallaan auki, kai sekin Windowsissa onnistuu =).

tattinen Pahoittelut, ettette saaneet oikein ovista hyödynnettyä. Jos on useampiakin yrityksiä takana, on toivoa, ett sieltä olis yks vilkas simppanen päässyt livahtamaan torveen, joten eiku peukutuksia :heart:!

Keskeneräinen Kyllähän se niin on, että max kymmenen päivää saisi olla pupuilujen välit, jotta siimahännät pysyisivät liikkuvaisina ja terhakkoina. Minä olen omalla kohdallani yrittänyt juonia siten, ett noin viikko ennen h-hetkeä pupuiltas ja sitten toisen kerran lähempänä ovista. Se 3-4 päivää on uusille siittiöille hyvä aika olla pusseissa ennen pupuilua. Muistaakseni sama aika pitää pidättäytyä seksistä ennenkuin simppasia tutkitaan. Kai sillä on jokin yhteys mm. liikkuvuuteen.

Mafinka Kiitos kysymäst, hyvin menivät juhlat. Aamulla oli hyvä mieli herätessä ku ei ollut tarvinnut kinata ja muutenkin meni loppuviikonloppu ihan samoissa fiiliksissä. Eilen peräti autoin miestä pakettiautonsa vahaamisessa ja kauniisti mies kiitteli jälkeenpäin, kun olin auttamassa. Positiivista siis se. Jossain vaiheessa lauantai-iltana mies taas lueskeli kotikylänsä nettisivuja ja katteli kastettujen kuvia ja sanoi ääneen, ett: "Niin ne toiset vaan saa vauvoja, eikä me saada.", mutt jätin asian siihen enkä kommentoinut ja siihen se aihe sitten hyytyikin.
 
Valkeakuulas - iso pahoitteluni negasta:'(..kuule..

Jos tuo dippaamasi viivanen, tuli testiajan sisään, uskoisin jotahin yrityksen poikasta raskauteen olleen!
..jos taas paaaaajon testi ajan jälkeen..ja tuo on Sofi-testi(Kotitestin liuska)se antaa paljon testi ajan jälkeen toisille naisille hyvinhin selkeää viivasta.

Y k s i mahdollisuus voisi olla myöskin tuo korkea loppukierron LH-hormoni.
..paljon olen täältä eri pinoista kuumeiluni aikana lukenut kun naiset ihmettelevät R-testin viivasia aivan loppukierrolla?
(LH hormoni voi tosiaan loppukierrolle nousta ja saa R-testin reagoimaan heikosti var-sin-hin jo yhtään taipumusta monirakkulaisiin munasarjoihin)

Voimasia:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minni007 Kyllä senä yttää ihan selvästi plussaa pukkaavan =). Onnittelut :heart::kiss:.

Pikkutirri Ihania kuvia :heart:! Ja niin ihania vaatteita teidän pikkusella :).

mur-mur Kuten Mafinkakin kirjoitteli, Sallukka varmasti koetteli rajojaan, ku pissata lorotteli sohvalle sun läsnäollessa. On ne melkosia veitikoita nuo eläimet =). Tsemppiä rajojen asetteluun.

Mafinka Ihanaa :heart:! Kesähäät tulossa. Sulla on hyvin pullat uunissa. Toivottavasti saisitte vielä sellasen toisenlaisenkin 'pullan' muhimaan :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Minni007
Ottis
Fiialiia Tuohan on selvä plussa eikä varmaankaan merkki vaihdevuosista =). Tulipa mieleen, ett niin minäkin taannoin jos yli kaksi vuotta sitten ihmettelin, ett joko ne vaihdevuodet alkaa, kun tajusin menkkojen olevan myöhässä. Raskaanahan minäkin silloin olin. Se ei vain kestänyt :'(. Vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle, ett pikkuinen pysyisi matkassa :heart:!

Minttu2011 Toivottavasti sun selkä alkaa olla jo paremmassa kunnossa. Mulla löi eilen takaraivon jumiin ja älyttömän oikeanpuoleisen päänsäryn, ku olin Krookuksia istuttamassa. Jouduin ottaa 2 Buranaa ja makuulla olin pari tuntia ennenkuin tokkeennuin ruokaakaan laittamaan. Illalla kipu helpotti saunassa, mutt nukkumaan mennessä jouduin ottaa taas Buranaa x2. Ei kiva, ett vapaapäivä menee sairastellessa :'(. Taisi tuo olla tulosta paljuilusta ku muutamaan kertaan huomasin niskassa tuntuvan kylmyyttä ja silloinhan minä menin syvemmälle veteen. Miehelle eilen sanoinkin, ett jos vielä paljuilen, hankin sellaisen korvallisen saunalakin, ettei niska palellu.

Voi ei, tetu68 :'(. Olen niin pahoillani :hug:. Tuo ei ole reilua ollenkaan, että useamman kerran käy ihan samoin ja melkeinpä samoina päivinäkin. Ei sais sattua sitä ekaakaan kertaan :(. Voimia ja enkuleita sinulle!!
 
Ottis
Valkeakuulas Joko sä sen kuvasen poistit, kun en näe linkkiä :confused:? (muoks.) No voi surkeus sentään, jos ei tän aamun testissä sitten enää mitään näkynytkään :(. Olen pahoillani. Mutt jos yyhtään helpottaa, niin minäkin olen ollut niitä 'viallisia', joilla tesit ovat liian helposti haamuttaneet. Se alkaa pidemmän päälle tuskatuttaa ku ehtii jo intaantua ja sitten haamulainenkin katoaa. Tsemppiä tähän päivään, ett pääset tästä pettymyksestä yli ja taas uuteen yritykseen :hug:.

Zillian Surutyötä täytää meistä monen tehdä kohdallaan, kun tuntuu, ettei tulosta tule, vaikka kuinka yrittäisi. Sen kuitenkin olen oppinut, ettei ole toivoakaan, jos ei jotain yritä. Meillä taisi tulla perjantaina ainakin 8 viikkoa täyteen edellisestä pupuilusta (yrityksestä), joten se panee jo uskomaan, ett toivoa ei ainakaan ole :LOL:.
 
Ottis
Minni007 Sut lisäsin yrjöklubiin, mutt tiedot ovat vähän vajaat. Mikä kp sinulla on? Monesko yk? Monesko lapsi haaveissa/ tulossa? Siinäpä ne kyssärit taisivat ollakin. Laita tiedot tänne, niin laitan listan kunnolla ajantasalle.

ON Mulla vaan yskää pukkaa edelleen ja meinaa taas alkaa särkeä päätä :(. Oliskohan aika käydä lekurissa tän ylettömästi pitkittyneen flunssan vuoksi? Kaupassa ainakin pitää käydä ihan ekana. Kaffimaito on lopussa ja voisin ostaa samalla greippimehua. Mulla nyt kp5 menossa eli jos aikoisin simppasia tässä kierrossa saada, olis hyvä alkaa kasvattamaan limistä. Kahdessa edellisessä kierrossa en ole käyttänyt edes greippimehua ja se näkyy selvästi vuodon vähyytenä. Vuoto kesti nyt reilun 2 vrk. Tietty jos ei edes pikkasen vauvasta haaveilis, ei vähäinen vuoto haittaisikaan.. Saapas nähdä kuin ronttosen käy =).
 
Pahoittelut Valkeakuulas.

Keskeneräinen, olipas sulla hyvä ja mukava lääkäri. Toivotaan että nämä lääkkeet auttavat.

Ottis
, kiva että teillä ollut mukava viikonloppu. Kumma vaan nyt sun ukkoas ettei ymmärrä että ilman pupuiluja ei ainakaan vaavia tule.

Mulla on kp hmm... ehkä 31 tai jotain, mutta tosiaan kun kyseessä PAS niin tuo kierto ei sinällään ole ns. normaali kierto. Yrityskertoja siis yksi ja kolmas lapsi tulossa. Olen kyllä äärimmäisen onnellinen ja hämmästynyt, että elämäni ensimmäisestä PAS siirrosta plussa tuli...no mutta jäitä nyt kuitenkin hattuun tässä on vielä kahdeksan piinaviikkoa jäljellä. Nyt kovasti mietin että menenkö alkuraskauden ultraan vai piinistelenkö 10 viikolle jolloin niskaturvotusultra?

Heh tässä kun kirjoittelin niin poika (1 v 3kk) tuli katselemaan allaolevaa vauvaa...oli niin kiinnostava, nyt pitää äkkiä painaa Lähetä-painiketta sormet jo kovasti näppiksellä...
 
Minni - jatkukoon raskaus onnellisissa merkeissä:heart:


..täällä punanutun jo helma jo heilahti..kohta kunnolla perillä.
..tulee kuitenhin mukava 27pvä:n kierto.=)

Vuosia olleethin aina tasan 28.. nyt viimosen 2.5v:n aikana keskenmenojen jälkeen, vahdellut 22-30(riippuen myöskin, onko Luget olleet sillä kierrolla kytössä)
..tosin, ikähin jo vaikuttaa - välillä lyhyt ja sitten taas pidempi kierto.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Pahkura sitä punanuttua, että sinne jo lennähti :stick:. Olis vaan pysynyt poissa :(. Pahoitteluni :hug:.

Minni007 Kiitos lisätiedoista. Laittelen ne heti, kun tän tästä lähetän :). Mielessä käväs kyllä , ett pitäis miestä muistuttaa "neitseellisen" sikiämisen mahdottomuudesta, mutta annoinpa olla. Kyllä hän sen tietää, mutt taitaa sen viimeisimmän pupuilukerran 'epäonnistuminen' vielä sen verran riipiä, ettei uskallusta pupuiluyrityksiin ole ennenkuin minä teen aloitteen.
 

Yhteistyössä