40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tiazza Oikeassa olet Tina nukkui pois 3.30.
Jäljellä suuri lohduton suru.

Tina 18.7.89 - 21.3.12

Suse
Voi ei, ei ole totta :'(. Miten tuollainen on mahdollista?? Mrs Bree, olen niin sanattoman pahoillani puolestasi. Osanottoni Sinulle ja koko perheellesi :hug:. Kiitos, Suse, että olet siskosi tukena tänä raskaana aikana.

Täytyy myöntää, että ihan huippasi tätä viestiä lukiessa :(.
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni-70 (41)...........kp0/30................yk3.......................3.
tattinen (41)............kp1/22-28...........yk18(2km.)5/1.yht.
Wienna (40).............kp4/25-27...........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp7/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp15/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp16/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp18/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp20/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp21/28..............yk8...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp25/29-31..........yk5......................9.
annekristiina (47).....kp26/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp26/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp26/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp27/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
Whisky Peat (36)......kp32/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo10



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
MrsBree:heart::hug::heart:

"Jos voisin henkäistä yhdenkään
raskaan huokauksen puolestasi,
itkeä yhdenkään kyyneleen puolestasi,
kärsiä edes hetken surua ja ikävää puolestasi,
mikä sinua auttaisi ja lohduttaisi,
niin sen tekisin!
Mutta sydämessäni olen ajatuksin luonasi
ja pyydän sinulle apua, lohdutusta ja voimaa."

- Marleena Ansio-
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
tattinen kp1 tänään ja meni tietenkin tätien takia jälkitarkitus huti,kuti tältä päivältä mutta onneksi sain ens perjantaille uuden ajan :)
Töitä pukkais ens kuun alusta että sekin helpottaa niin kukkaroa kun pääkoppaa ettei mieti samoja asioita koko ajan ja vaavi asiat menevät omalla painolla etiäpäin :)
Muksua iltaa kaikille ja puhureita puh,puh:heart::heart:
 
ON..dippailin tänään pariin otteeseen ja näyttäis O+ pukkaavan.._aavistuksen_ haaleampi on viivanen, kuin kontrol sellainen
..jos ei tänään, niin huomenissa sitten - tänään Kp10
Ovis itse sitten sattuisi Kp11-12

Laittelein siipalle tekstaria päivän menyystämme..ja iltapalaksi ihan vain hälle, olisi "herkkua":whistle:..ymmärsi yskän ja näytti olevan mielissään;)..saas taas nähdä saunomisen jälkeen, rittääkö paukkuja enää minuun laitella?:eek:..:D

Niin..se muu menyy oli: Makkarakeittoa ja lettuset mantsikkahillolla odottaa iltakaffeelle-nams!:p
 
Viimeksi muokattu:
tattinen - Kurja juttu tuo täti:hug:

Mitens muut loppukiertolaiset: annekristiina, Rena, OOAK, Minttu2011, Ninni-70, bugsy, Whisky Peat, Wienna

GB - ajattelitko dippailla milloin?:)

Anteeksi jos en kaikkien kierron tilanteita muista:|(esim. hoidot)..kyselen siis kaikilta näin yhteisesti, joilla kierto näyttäis olevan lopuillaan.=)
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Täällä on menossa jo kp 5 ja eilen aloitin piikittämään itseäni!
Katsotaan kuinka folleja lähtee kasvamaan.
Hiukan on vetänyt mieltä matalaksi, toisessa keskustelussa on käynyt ilmi että muilla samassa tilanteessa oleville on puhuttu jo punktioista ja siirroista ja vaikka mistä.(siis saman lääkärin toimesta) Minulle vaan sanottiin että älä nyt kaikkia lääkkeitä kerralla osta. Tulee siis sellainen olo etteivät usko koko hoidon minuun tehoavan lainkaan.:'(
Toivottavasti ei nyt ihan turhaan ole tullut itseään lääkittyä.

MrsBreen ja Ottiksen tilanne on kyllä vetänyt hiljaiseksi, ihan nolottaa vinkua täällä omista tuntemuksistaan...
 
Täällä on kp 26 eli jossain välissä vähän heittänyt, mutta ei se mitään. Täällä mennään tasaiseen tahtiin.
Kyllähän se tosi on, että omat asiat tuntuvat aika mitättömiltä, kun lukee täältä näitä rankkoja uutisia.

Pidetään huolta omista rakkaistamme, kun he vielä täällä on. Tuppaa unohtumaan tämä elämän todellisuus joskus sinne kiireen ja vouhotuksen keskelle.

Rauhaisaa viikonloppua kaikille!
 
bugsy - mie korjasin eiliseen listaan siun tiedot..olivat tuolloin 17.3 merkitty väärin(minähän se:whistle:)


Kyllä todellahin pisti ajattelemaan kaiken lopullisuutta MrsBree:n menetys..en osaa pahempaa kuvitella itse Äitinä..
..olin hieman järkyttynyt luettuani Tinan poismenosta..en aavistanut, että tilanne noin paha..
..voimaannuttava halitus ihunalle MrsBree:lle
 
Viimeksi muokattu:
Miulla Oili tekihin pikavisiitin: Eilen - Kp10 kahdesti dippasin ja vahvat viivaset, tänään jo selkeästi haaleammat. Kipu oli myös ilalla myöhään kova lemmiskelyjen jälkeen, oletan oviksen olleen yön aikaan.

Täällä paistelee aivan ihunasti aurinkoinen, laitan kaikille teille siitä lämmittäviä sätehiä&toivottelen rentouttavaa viikonlopua!


*mur-mur* Kp11-26-27 dpo0
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Toivotan sinulle sitä juuri oikeaa tärppiä, ajoitus teillä ainakin oli kohdillaan, peukut pystyssä sinulle =)

Aurinko paistaa ihanasti - kaikille ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua. Heille joilla surua ja murhetta - voimahali täältä - jonain päivänä teillekkin vielä aurinko paistaa, ehkä ei yhtä kirkkaasti kuin ennen mutta erilailla :hug: Ainakin haluan uskoa niin :heart:
 
Tertsut kaikillen:wave:!

*mur-mur* Hyvä, hyvä , jotta saitte "paukuteltua" armaasi kanssa, ja juurikin sopivasti;)!

Wienna; täytyyhän sun itsesi uskoa, että kaikki on mahdollista, ja niin me täällä olkkarissakin teemme, joten nenu pystyyn ja positiivisella mielellä hoitoa läpi käyt!! Eläkä turhaan energiaa hukkaa siihen, miten muut etenee tai muiden puheista, (niistä huonoista puheista ainaskaan)vaan TÄÄ on SUN ja TEIDÄN homma, ja se onnistuu:heart:! Ihan varppina, ei muuta ees mietitä! Tsemppiä ajatuksiin, ja hoitoihin:kiss:!

Mulla on vapaa viikonloppu, ou jee! Ja niinpäs tossa päivällä kekkasin, jotta tänään taas voitas nauttia juustoista, herkuista ja vielä herkummista(=toisistamme), ja toki pakko maistaa vähän punaista wiiniäkin, kun Tallinnasta sitä piti kotiin kantaman;)! Nehän voi vaikka pilaantua, jos liian kauan pullossa pötköttävät.. No vainen, mutta mulla aikasta usein viikonloppuna töitä, ja mies taas tooooooosssssiiiiii työteliäs Aina, joten jos perjantai-iltaa voisi edes vähän juhlistaa, niin kyllä sen haluan tehdä.. Koirallekin yritin kovasti jotain pientä purtavaa keksiä illan ratoksi kuistin nurkkaan, mutten mitään kaupasta löytänyt: /! Mutta, mutta..ehkäpä joku vanha kenkä tai nahkahanska viihdyttäs sitä herraa sen verran, että äitee ja isi pääsee vetäsee vaakamambot:p.

Yksi ystäväni mua kovin pyyteli huomenna istumaan kanssaan vähän niinku naisten kesken, ja saas nähdä, josko saisin itseni liikkeelle! Oon niin kovin kotikutoinen, etten hevillä kotinurkista liikahda, kun muutoinkin joutuu ihmisten kanssa "bamlaamaan" päivät pitkät, mutta tekis kyllä terää vähän haastella ihan aikuisten oikeesti:)! Pitää nyt katsoa, milta huomenna tuntuu, mutta mutta..jätän vielä päätöksen muhimaan.

Olen ihan tietoisesti vältellyt juttelua MrsBreestä ja Tinasta, kun se asia on mullakin, ihan "tuntemattomalla", mennyt ihan syvälle sieluun ja sydämeen asti:'(! Se tie, jonka Mrs Bree joutuu nyt kulkemaan, on niin hurjan vaikea, surullinen ja haastava, etten voi kuin kuvitella tuota tuskan ja ikävän määrää! Kaikki ovat upeasti ottaneet osaa tuohon suureen suruun, ja itse ainakin huomaan taas kerran, kuinka upeita ihmisiä täällä "olkkarissa" onkaan! Mikään asia ei ole liian vaikea käydä läpi, ja ihmisten myötätunto ja empatiakyky on aivan mahtavaa!! Edelleenkin lähetän koko Tinan perheelle suuresti voimia ja rakkautta:heart:!

Ihanaa iltaa, heilutelkaa peittoja, pitäkää toisianne hyvänä ja halikaa rakkaanne, tänäänkin!

Lilleriina:wave:
 
Ninni70 - pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:
..uusi kierto, uudet toiveet:heart:

Wienna
- olen samaa mieltä Lilleriinan kanssa: tämä hoito on teidän juttu ja älä mieti muiden, ovat kaikki niin tapauskohtaisia aina.:)

sarialeksandra - kiitos toivotuksistasi:)..vaikeaa oiken jaksaa uskoa enään ihmeisiin..mutta..jos pikkasen..

Lilleriina
- kiitos siullehin, kattellaan kuis käy:)

..ja o i k e i n ihunan hekumallista iltaa siulle siippasi kera - vaakamamboilkaa eestä ja takaata..jajajajajajaaja..:whistle::D

Illan jatkoja ihunaisille!:kiss:


Ps. Miullahin täällä punaista viinukkata - hölökyn kölökyn!
..ja Lilleriina - olen samaa mieltä kanssasi: Täällä olkkarissamme ON aivan ihunasia naisia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
MrsBree ja Ottis- olen täysin sanaton ja tuntuu todella pahalta. Voimia, halauksia ja jaksamista suruunne.

ON- olen itse ihan tietoisest pysytellyt pois täältä, ottanut vähän etäisyyttä tähän kuumeiluun. On jotenkin ollut siipi maassa viime aikoina; usko on alkanut loppumaan. Mulle voi tosin laittaa KP 6 listaan jos joku sitä päivittelee...

Palailen kirjoittelemaan kunhan mieliala vähän kohoaa...

Rena
 
Ottis
Wienna Älä anna nolottaa. Elämä on kuolemista ja kuolema osuu meidän jokaisen kohdalle joskus jossain muodossa. Meille vauvoista haaveileville minikoossa tavallista usemmin jos tärppi tulee ja sitten hiipuukin pois :'(. Minä olen tänä iltana ollut niin loukkaantunut tuohon ukkooni, ettei sitä usko kukaan. Siskolle lupasin, että suunnittelen ohjelman hautajaisiin ja kun puhuttiin illalla reilu puol tuntia puhelimessa, nosti tämä äläkän, ett tuo on EPÄNORMAALIA. En ole koko viikolla uskaltanut siskolle soittaa miehen ollessa kotona, kun hän jo nosti sellasen metakan siitä, ett olin luonaan maanantai-illan. Uskomattoman sydämetön ja tunteeton mies. Muistan tuon saman kiukun ajalta, kun mun veli kuoli. En olisi saanut puhua sisarusten kanssa.

Nyt mun mitta on niin täysi, etten tiedä mitä teen. Mies pitäisi omaan sukuunsa mun mielestäni luonnottoman tiivistä yhteyttä. Joka viikko pitää pyrähtää sedällään, äitiään kattomassa jne., mutt mun pitäisi unohtaa omani. Mies on mukamas lähdössä hautajaisiin, mutt totuus on, etten häntä halua sinne. Lähtis vaan kattomaan miten me surraan ja vittuilis sit jälkeenpäin. Kun alkuillasta kuuntelin muutamia virsiä, ihan vaan miettiäkseni mitä sopivat siskonpoikani hautajaisiin, vittuili tämä loppuillan, että "Voidaan me virsiäkin kuunnella" tai sit luetteli litanian siskoista, joille voisin vielä soittaa. Kaiken kukkuraks oli ukkeli kirjoittanut 80:sen Viruvelgean prossien päälle 40, vaikk joi 80:stä ja ku asiasta sanoin, niin tuumas, ett miehet sitä juo ja sammui vartin päästä.

Huomenna miestä odottaa varsinainen vuorisaarna. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. Eilen sanoi, että hänellä ei ole täällä mitään tekemistä ku ehdin tehdä kaiken ja tänään humalassa sanoi, että hänellä oli ennen edes puuhommat, mutta ei ole enää. Ei ole sen jälkeen, ku hommasin muualta puut, edes puita tupaan hakenut saati laittanut takkaan tulta. Autotalliprojekti on jäissä kiukkuiltuaan siitäkin. Ei siis tee mitään ja sitä valittaa, kun hänellä ei ole virkaa täällä. Ei niin olekaan, ku en piliäkään saa koskaan ajoissa, ja sen hän huomenna kuulee.

Sori omanapaisuus, mutt näin nyt. Mur-mur, Onnea matkaan :heart:, pahoittelut tädin yllättämille ja plussapuhureita kaikille :kiss:.
 
Ottis ja MrsBree: sydämellinen lohtuhali teille. On totta, että elämä ottaa ja antaa, mutta kun se lähelle osuu, ainakin itse ajattelen: "Miksi juuri meille, miksi juuri nyt". Niin kuin varmasti kaikki muutkin. Itsellä on jo kaksi ihanaa lasta, ja kun kolmatta alettiin yrittää, tein sopimuksia yläkerran ukon kanssa: "Anna meille kolmas lapsi, jos niin hyväksi näet, mutta jos et, niin anna meidän ainakin nämä kaksi pitää." Lähipiirissä on ollut myös lasten pois nukkumisia, kyllä se ihmisen kuin ihmisen pysäyttää. Olen niin onnellinen jo perheestäni, että en tiedä, uskallanko enempää pyytää.

Voimia kaikille meille, ja pidetään huolta toisistamme jatkossakin :heart:
 
Ottis, minuakin alkaa kiukuttaa miehesi käytös! Ilmeisesti hän ei oikein osaa suhtautua suruusi ja johtaa kovin tunteettomaan käytökseen? Ei sinun silti tarvitsisi tällä hetkellä moista sietää.:hug:

ON:
Joo, häntä on jo nostettu pystyyn. Luulen että nämä hormonit tekevät minusta jotenkin yliherkän kaikelle ja normaalisti hyvinkin korkea itsetuntoni käy aina välillä matalalla. Kauheaa, itkettääkin kaikki typerät pikkuasiat!
Piikitetty on jo kahtena iltana ja eilen alkoi jo olla tuntemuksia siinä aktiivisemmassa munasarjassa. Lääkäri tosin pessimistisesti totesi alkuviikosta ettei varmaan edes ekassa ultrassa mitään näy... Väitän että näkyypäs!:kieh:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, peitot heilukoon tarvitsevilla!:D
 
Ottis
Wienna jotain epänormaalia tuossa miehen suhtautumisessa on. Kuolema on hänelle asia, jota hän ei osaa käsitellä. Isänsä oli kuollut jouluna, kun me tavattiin eka kerran huhtikuussa ja mulle kertoessaan vain totesi asian, ei sen enempää. Joskus vuosien päästä pikku tuiterissa sitten kertoi kuinka viimeisen kerran isänsä nähdessään puristi tätä kädestä ja purskahti itkuun kertoessaan, kuinka isänsä oli vastannut kädenpuristukseen. Sulkee siis kuoleman ja kuolleet pois, niitä ei hänelle enää ole. Niinhän se oli ku meidän kissaherra kuoli lauantaina, ett keskiviikkona en olisi enää saanut edes lausua koko katin nimeä. Veljensä on ihan vastakohta. Hänen surustaan isänsä kuoleman jälkeen olin jo huolestua, kun roudasi kolmanteenkin asuntoon isänsä adressit kirjahyllyyn tasan samaan paikkaan kuin edellisessäkin asunnossa. Viimein, kun sai omakotitalon valmiiksi, ja muutti sinne n. 4 v. isänsä kuoleman jälkeen, ei adresseja enää asunnossa näkynyt.

Täällä ukko oli tosiaankin tyhjentänyt aamulla viskipullon, kun heräsin. Ei siinä tosin paljon ollutkaan, kun yöllä piilotin kirkkaat pullonsa ja ei ollut varmaan muuta löytänyt. Oli alkaa aamusta rähistä taas. Yöllähän meinasi nakata television alakertaan, kun herätessään näki minun sitä kattovan. Sain estettyä, mutt koko touhun otin videolle. Tänä aamuna soitin sitten sedälleen ja kerroin tilanteen. Soitin myös veljelleni. Mies ei kuitenkaan suostu lähtemään täältä, vaan odottaa lähtöä 'poliisien saattamana', kuten sen yhtenä vaihtoehtona esitin. Taisi kuitenkin purra, kun puhelut soitin kuultensa ja kuuli ns. sivusta miten on kohdellut minua pitkään. Nyt herra nukkuu ja uskokaa pois, ett jos tuosta selviää ja minä illalla otan sidukan saunoessa, minä olen se juoppo :(.

ON Täti tuli ihan odotetusti, eli mulla tänään kp1. En ole listalla eikä mua tarvi sinne laittakaan. Itseasiassa mun ei pitäis täällä enää roikkuakaan, sillä selväähän on, ettei me enää lasta yritetä, ei tällaiseen suhteeseen. Yöllä sanoin miehelle, ett ei hänestä olisi isäksi, kun ei osaa kissoistakaan huolehtia. Nimittäin viime viikonloppuna ku oli pe-la yön mökillä kissojen kanssa päineen, oli Poju joutunut olla aamuneljään ulkona, kun mies ei viihtinyt valvoa, ett olis saanut sen sisälle saati vaivautunut oikeasti hakemaan kissaa sisälle. Poju tulee, kun sitä hakee ja huutaa, sillä niin utelias se on, ett aina lopulta yhyttää minut jostain, kun etin sitä.
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36)......kp1/30-35...........yk8...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41)...........kp2/30................yk3.......................3.
tattinen (41)............kp3/22-28...........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp5/21-23...........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp6/25-27...........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp9/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp17/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp18/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp20/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp22/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp23/28..............yk8...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp27/29-31..........yk5......................9.
annekristiina (47).....kp28/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
OOAK (49)...............kp28/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp29/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo12



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 

Yhteistyössä