40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mur-mur, kiitos! Sitä juuri nyt tarvitaan. Huoli siskosta onkin kova, sillä hän on aivan katkipoikki ja epäilee itsekin, ettei tästä surusta selviä. Kesällä kun poikansa voinnissa oli huonompi jakso, tuntui siskokin kuihtuvan silmissä. Menen huomenna käymään heillä heti töitten jälkeen. Pelkään ett itse romahdan kun ei siskonpoika olekaan pyytelemässä kanssaan tupakalle. Siinä terassilla on istuttu tunti jos toinenkin maailmaa parannelle niin kesällä kuin talvellakin.
 
Ottis; Voi suru-uutista! Voimia, jaksuja ja lämpöinen halaus sulle + että jaksat olla sisaresi tukena ja olkapäänä, johon voi surunsa itkeä:kiss:!

"Kuinka lähekkäin kulkevat ilo ja suru? Kuin varjo seuraa valoa, ne kulkevat yhdessä ja syntyvät toistensa sydämessä"!

Levollista mieltä, kaikesta huolimatta..

Lilleriina:heart:
 
Ottis :hug: Hiljaisuuden äärelle sä miksi käyt näin varhain? Ain sydämessäin sinusta säilyy muisto parhain
Otan osaa suruusi! Voimia siskosi perheelle. :heart:

Valvon täällä lasken tunteja, koska Tinan leikkaus alkaa. Sain yhteyden vuosien jälkeen tytön isään. joka tuli tänne
seuraavalla mahdollisella lennolla. Oli outoa tavata Thad niin monen vuoden jälkeen. Tajusin kuinka paljon tyttöni
muistuttaa isäänsä.
Kuuden tunnin päästä alkaa matka leikkaussaliin. :eek:
 
Ottis Miten kisuli voi? Tosiaan toiset kissat voivat saada reaktion tikeistä - ja se reaktio on usein nestekertymää.
Eteenpäin lukiessani huomasin että hyvinhän sielä kisulilla menee! Hienoa!

Haleja ja jaksamisia :hug:

Glearblue Niin minäkin olen ajatellut että huvinsa kullakin kun tilailen lisää tikkuja - pitäähän sitä elämässä jännitystä olla - sen voi hakea benji-hypyistä tai tikuille pissaamisella - josta minä ehdottomasti valitsen tuon tikun.

mur-mur Jee säkin olet tilallut lisää - ja nyt salaisuus - minä olin käyttänyt koko hela satsin kun tuo mies bongasi viivan, olen tehnyt niin monta testiä etten osaa enää vessassa käydä ilman kippoa :D

Lilleriina
sä se painat töitä - ihana tuo lause että on tunne että on palkkansa ansainnut - sitä tarviikin ajatella kun seuraavan kerran tympii työnteko :)
Kyllä sinulla ihuna ukko on kun tuollaisia tekstareita lähettelee :)

minttu2011 Ihanaa hemmottelua kampaajaa ja kasvohoitoa! Voi voi pitäisi varmaan jossain vaiheessa itsekkin käydä kampaajalla ja samalla voisi pyytää naaman kampausta - ai että olisiki ihanaa!
Juu kallista on tuo hoito - tosi kallista....

Onni71 :heart: voi vitsi -- ultra :heart: kyllä hymy nousee huulille kun ajattelen niitä pikkuonnin heiluvia käsia ja jalkoja.

tetu68
Jipii sulla se viiva vahvistuu - ihanaa!

pikkutirri Pöh sitä tätiä! No jos vaikka ensi kuussa sitten eksyisi matkalla :)

MrsBree
Jaksamisia ja paljon positiivisia haleja täältä että kaikki järjestyy parhain päin :heart:

ON Ei ole viiva vahvistunut - minun silmään jopa haalentunut...miäs oli niin innoissaan kun bongasi sen toisen viivan (ja tajusi kun ettei se ollut ovistesti) että kaahasi vaihtamaan autoa perheautoon - voi, voi - se koko ajan hokee että ei usko mitään ennenkun lääkäri todistaa todeksi joten ei kuulema pety...miksi mä en usko? Tästälähtien mä jemmaan tikkuni!

Mur-mur pitää kuva kaivaa - kun kerkeän - nyt on paljon tilauksia = paljon työtä = rahaa laskuihin..joten heti kun vaan jää seuraava luppoaika ryhdyn tekemään asian eteen jotakin...tiedän miten sinä tykkäät kuvia kattella :)

Lumisateista päivää, kohta se kevät on täällä....vai...tai????
 
Tervehdys kaikille:wave:!

Mrs Bree; sulla nyt elämäsi jännittävämpiä hetkiä menossa; toivon sulle tyyneyttä ja rauhallista mieltä, toivotaan kovasti, että elämä yllättäisi tässä kohtaa positiivisesti, ja Tina parantuisi:kiss:! Hieno ele Tinan isältä, että tuli sinne heti tiedon saatuaan, ja näin näytti olevansa ISÄ, joka kaikesta huolimatta välittää tyttösestään.. Tsemppiä!!

Kyllä vain tässä iässä jo huomaa, ettei elämä ole kovin reilua:(!Ja se tietoisuus siitä, että kaikki joskus täältä lähdemme ja joudumme rakkaistamme luopumaan tekee olon tosi suruiseksi. Ei pitäisi elää kovasti paljon menneessä eikä tulevassa, vaan kun osaisi elää tässä ja nyt, ja löytää jokaisesta hetkestä sen hopeareunuksen, jonka vuoksi tämäkin hetki on hyvä.. Suruinen olo alkavalle viikolle:'(!

Yritän piristyä, jospa se tästä.

Mulla vapaapvä, ja nyt on makaronilaatikko uunissa, kun pikkumies, 6v, sitä niin kovasti toivonut.. Varusmies-poju oli to-su lomilla, ja piti sen kunniaksi ihan täytekakku tekasta:p! Ensi viikonlopun onkin sitten "kiinni".

Meillä onnistui iltamamboilut aikasta mallilleen lauantaina, mukavaa oli, juu u.

Lunta tupsutellut niin, että kevätoireetkin hävisi kummasti, pyh!

Hauskoja, hupsuja testailijoita; OOAK ja *mur-mur*! Yllätin itsenikin eilen bongaamasta r- ja ovistestejä marketin hyllyltä, ja rupes ihan hmyilyttää, kun aattelin, että tässä pinossa tulee kyllä aivopestyksi äkkiä ja kohta voidaan perustaa joku "nimettömät pissi-addiktit"-ryhmä;)! Mut mä en ostanut siis yhtäkään, minkäänlaista tikkua!!:attn:

Mulla ei nyt kyllä päässä ole yhtäkään järkevää ajatusta, jotenkin nuo Ottiksen ja Mrs Breen uutiset on nyt omassa mielessä niin voimakkaina:|!

Kaikesta huolimati, jokaiselle teille tähänkin päivään jotain ikimuistoisen ihanaa, toivoopi Lilleriina
 
Ottis, voimia sinulle ja siskollesi!:hug:

tetu68 ja OAAK, onpa jännät ajat, toivon sydämestäni molemmille vahvaa plussaa!

ON: Jee, täti tuli tänään oikein toivottuna vieraana kylään! Keskiviikkona on ns. 0-ultra ja vuodon piti ehdottamasti alkaa ennen sitä. Huh, kierto venyi sumuttelun ansioista monta päivää, mutta onneksi hanat aukesivat tänään.
Sivuoireet on ihme kyllä helpottaneet päänsärkyä lukuunottamatta. (mies on tainnut ehkä jo tottua nalkutukseen?)
 
Voi kuinka ikäviä uutisia täällä :( Voimia ja osanotto OTTIKSELLE!

MRSBREE: Toivottavasti siellä operaatio jo onnellisesti ohi.

WIENNA: Mahtavaa, kerranki voi onnitella tädin tulosta :D

OMA NAPAA: Nyt näin unta, että olin tehnyt raskaustestejä. Testit olivat semmoisia kasetin mallisia, niihin tuli erittäin pitkät viivat,kolmanteen testiin tuli sit se kaksi viivaa. Mieheni tuumas, josko se nyt oli se enneuni. Tosin tästä ei varmaan oo viikkoa aikaa kun näin unen, missä olin mieheni häissä. En ollut morsiammena vaan vieraiden joukossa. Ja itseasiassa häissä ei edes morsianta ollutkaan koska mieheni vihki toisen miehen :D Josko se ei kuitenkaa ollut mikään ennenuni, toivottavasti. :D
Minä olen saanut nyt kauheen koirakuumeen, tää on melko hankala yhtälö, koska olen koirille allerginen :/ No, luin ja olenkin ollut usein kosketuksessa ystäväni Bichon Frise koiraan, tämä rotu kuulemma sopii useille allergisille. Soitinkin jo eräälle kasvattajalle ja sinne on tulossa uusi pentue ihan näinä päivinä. Mennään sitten ihastelemaan niitä kuhan ovat syntyneet. Mä oon ihan hurahatanut, mutta mikä mahtavinta: enää ei piinailut ole mielessä vaan koira-vauveli :)
 
Voi miten ikäviä uutisia täällä on ollut :( MrsBree niin kovasti jaksamista ja luottamista siihen, että kaikki menee hyvin. Lämpimiä ajatuksia sinulle ja tyttärellesi. :hug:

Ottis, ei ole sanoja sinun ja siskosi suureen suruun:hug: Jaksamista ja selviytymistä suuressa surussa.


Tetu68, paljosti onnea vahvistuneesta viivasta :) sekä tietysti kaikille muillekin keille on kaksi viivaa pärähtänyt, haaleana tai vahvana :)

Tämä palsta on niin hyvää energiaa täynnä, että jokaiselle pitäisi ne kaksi viivaa pärähtää :) täti vois mennä kekkuloimaan ihan muualle, mutta toki jos on tarpeen, että täti vierailee niin sitten pyynnöstä, mutta ei muuten.


Glearblue, koirakuume onkin sellainen kuume, että se ei lähde pois ennen kuin sen koiran on saanut :). Bichonit ei ainakaan hilseile niin paljon, kun jotkut muut rodut. Mulla on koirakuume aina päättynyt siihen, että koira on taloon saapunut. Onneks sitä kuumetta ei nyt ole kohta neljään vuoteen ollut. :D Kun malinois saapui taloon, niin pentukuumetta ei sen koommin ole tarvinnut potea.


Omaa napaa: en tiijä mitä nyt tuumaisin tästä tilanteesta. Puputeltiin passeliin aikaan, vaikka oltiin jo ajateltu ettei meille enää varmaan vauvaa suoda, eikä oltu mitenkään laskettu tärppiaikoja. No jossain vaiheessa iski epäilys, että josko sittenkin olisi vihdoin ja viimein onnistanut. Sitten huomasin, että mun lempparikarkit ei maistunu, suklaa sai olla kaapissa syömättä, oli nälkä, mutta ei käyny syönti, en hermostunut niin helposti,kun yleensä menkkojen lähestyessä. Vessassa oon saanu ravata monta kertaa päivässä. Mutta toisaalta oli myös oireita, mitkä on sillon kun on menkat tulossa. No tänään sitten tuli ihan pienen pientä tihrua, sellasta mikä just näkyy. No mittailin lämpöjä, ne on vähän koholla, mutta ne on toisaalta seilanneet koko tän ajan. Että kaikella pähkäilyllä sitä ihminen päätään sekottaa. Olen varma, että menkat alkaa, mutta toisaalta, aina ennen mulla on kyllä lämmöt olleet niin selvästi alhaalla, että ei ole ollut epäselvyyttä menkkojen alkamisesta. Paras olis tietysti uskoa, että menkat alkaa, kun toivoa olemattomia. Nyt tuntuu että tunne ja järki ei kohtaa, ei lainkaan.:whistle:
 
GB - koirakuume EIIIIII helitä(saattaa laantua vain hetkeksi)ennen kuin se söpö pentu tulee taloon..nimimerkillä "kokemusta on"..;)

Miullahan ne koiraset sinkkuna ollessain oli vähän vaavin korvikeena..kun ei sitä miestä silloin..ja nyt vähän sama homma - täyttäähän se sitä tyhjiötä miun sydämessäin tuo karvakorvanen:heart:..kun ei sitä kaivattua enää saa.
..just hää heräili, hyppäsi omasta tuolista venyttelemään..ja köllähti miun jalkojen juureen tähän koneen äärelle - kohta meneepi taas takaisin tuoliinsa..pitää saada veeeeenyyytellä välillä, nääs


Miulla masua kiristellyt siihen malliin, että "Oili" saattaapi vierailla loppuviikosta(24-25.3) - tänään Kp7/26-27..ei kyllä mitään kovia tuntemuksia ollut Kp4-5 niin kuin normisti..taitaa ne hissuksiin jäädä..tulevat vain enää silloin, tällöin.


Tänään mie käväisin TE-toimistolla..ja jäipä nyt kyllä sellainen kiva mieli siitä visiitistä=)..jospa niitä ihka oikeita palkkatöitähin tuossa syksyllä pääsis kokeilemaan kun poikanen aloittaa JO toka luokan.:)..miun pieniäisein, voi että:heart:


Heipsun hei ja huomisiin - pakko rientää syömään!:popcorn:


PS. Tiazza - mikä Kp/dpo siulla nyt menossa?..entäpä jos reippaasti vaan dippaat R-testin!:wave:
Mie toivon sitä:heart:

..ja GB:n enne unen puolesta peukuttelen kovasti d=)b:heart:(sen R-testi kohdan)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 6 ja testasin ovista ilatpäivällä, kun en muitanut aamulla. No muistamattomuus jatkui dippasin luiskatesti ja jätin sen pöydälle. Unohdin katso tulosta testi ajan sisällä ja siinnä oli testiajanjälkeen ovis +. Dippasin myös digin se ei ollut +, mutta jäin miettimään voiko digiin luottaa, kun ei ollut sitä siinnä vaadittavaa 4 t pissa ollut rakossa??? Aikaisemmin kyllä on digi ja liuska näyttäneet samaa, toisin olen tulkinnut luiskan testajan puitteissa. Taitaa tässäkin kierrossa mennä se siirto ohi, kun en saa ovista kiinni :(

Tiazza + toivon sinulle, hus täti pois.

Mur-Mur
hienoa, jos töitä olisi syksyllä sinulle tiedossa.

Wienna ihanaa, että vuoto alkoi!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (42)...........kp4/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp12/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp13/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp15/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp17/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp18/28..............yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp23/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp23/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp23/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp24/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp25/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp25/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp27/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp29/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp31/25-27..........yk4v.............1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo7



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Kauhiaa..mie vetäisin tuosta vain, suit sait sukkelaan valmis pizzan kitusiini ja mies oli ostanut meille Mansikka-Lime siidukatkin..ja olipa siellä suklaatahin vielä:p
..ne linjat, ne linjat..:O

Saippa ihunainen - mitä siulle kuuluu!?:wave:

Oivikki - kunpa se Oili nyt kummiskin vierailis siun tykönä:):heart:
..ei ehkä vielä Kp6 ollut oikia aika..muistappa nyt jatkossa kurkkia testiä testiajan puitteissa!;)
 
Viimeksi muokattu:
Olo on äärettömän tyhjä. Valmistaudumme odottamaan loppua tai lopun alkua. :'(
Kohtu ja munasarja poistettu sekä tuhottomasti imusolmukkeita. Nyt kuitenkin ikäviä uutisia tuli lisää että syöpä on levinnyt entisestää. Ylihuomenna aloitetaan sädehoidot ja katsellaan tehoaako ne. Äkkiseltään lääkäri puhui minulle että huonolla tuurilla kaikki on ohi ennen kesää. Parhaimmillaan saataisiin pitää tyttö pitempään. Nyt asiat ratkaisee se että miten sädehoito alkaa tehomaan.
 
Voi ystäväisein MrsBree..aivan kauhean suruisia uutisia olet saanut lisää:'(
..minullehin tuli suru mieli siun puolestais:(..elämä on niin rankkaa ja aivan pa**aa välistä!|O..:ashamed:

Nyt me täällä kaikki siun Tinasi puolesta rukoillaan varmasti, että et häntä vielä pois tartteis antaa:hug:..kunpa se sädehoito vain nyt auttaisi lasta:heart:

..jos vain jaksat, käythän meille kertoilemassa tuntojasi..se voi helpottaa:kiss:
Onhan siulla onneksi ihana, rakas perhe siellä - tuette toisianne:heart:
 
Viimeksi muokattu:
MrsBree: Voimia tytöllesi, sinulle ja koko perheelle :hug:
Nyt toivotaan että sädehoito tehoaa ja jonkun ajan päästä aurinko taas paistaa teidän perheellenne, saatte pitää tyttönne ja elämä on jälleen elämisen arvoista. Enkeleitä suojaksenne lähetän :heart:
 
Ottis Otan osaa perheesi menetyksen johdosta. Voimahalitukset Teille!

MrsBree Jaksamista Teille myös, tiedän tuskan mitä se on kun rakas ihminen sairastaa ja vielä todella vakavasti! Uskoa ja toivoa paremmasta päivästä, pidetään toivoa yllä että hoidot auttavat!

En ole oikein ehtinyt palstaa seurata ja siksi kysynkin onko kukaan plussannut?

Mietin josko menisin gynelle toteamaan menopaussin alkaneen mutta en todellakaan tiedä miksi? On tämä vaikeaa...

Plussatuulosia Teille kaikille ja hyvää kevätpäivän tasausta! Halit! :kiss:
 
Ottis
Kiitos teille kaikille, Rakkaat :kiss:. Kyyneleet ovat mukana nytkin naputellessani ja teidän koskettavia viestejänne lukiessani. Eilen lähdin heti töitten jälkeen siskon luokse ja iltamyöhään kotiin palatessa olin niin väsynyt, etten jaksanut edes käydä yläkerrassa. Eilen ja tänään olen näitä viestejä käynyt töistä lukemassa, mutta vastaaminen on jäänyt. On ihanaa ja lohdullista tietää, että maailmassa on näin paljon ihania ihmisiä niinkuin te täällä. Kiitos, että olette olemassa :hug:.

Mrs Bree Oli aivan kamalaa lukea viimeisintäkin viestiäsi, että syöpä tyttärelläsi on noin kovasti levinnyt ja joudutte heti aloittamaan radikaalit hoidot. Rukoilen puolestasi ja tyttäresi ja koko perheesi puolesta, että kaikki saisi mennä hyvin ja hoidot tehoaisivat.

Siskonpoikani kohdalla aikoinaan eliniänennuste oli 35 vuotta kaikkine sairauksineen, ja viimeksikin kun hänen kanssaan puhuin iloitsimme siitä, että aikaa oli kuitenkin annettu jo niinkin paljon enemmän. Ne kaikki päivät, kuukaudet ja vuodet 35-rajapyykin jälkeen olivat voittoa ja vaikka ajatus kuolemasta on varmasti hänen kohdallaan ollut meidän kaikkien ajatuksissa toisinaan, oli jotenkin jo oppinut uskomaan ja luottamaan, että hän saisi ehkä sittenkin elinpäiviä vieläkin enemmän. Toisin kuitenkin kävi. Isänsä sanat, että "Tämähän oli odotettavissa, tämä oli vain ajan kysymys", ovat niin totta, mutta totta on sekin, että kuolema ei koskaan tule oikeaan aikaan, siihen ei koskaan ole valmis. Siskonpojasta jäi valtavan iloinen ja positiivinen muisto, kaikkien omien tuskiensa keskellä hän jaksoi ja muisti aina kysyä toiselta, että: "Mitä sinulle kuuluu?". On ollut suuri rikkaus saada tuntea hänenkaltaisensa ihminen.

Nyt täytyy mennä ottamaan kakkupohja uunista. Miehellä on tänään synttärit. Aamulla jätin matkaliput kuoressa pöydälle ja hän oli kuoren avannut, muttei kommentoinut sitä mitenkään. Heräsin vain aamulla oven paukahdukseen, kun lähti töihin. Ehkä lahja ei ollut mieleinen, mutt en jaksa surra sitä nyt. Matkan saa aina peruttua tai sen saa annettua joillekin toisille, jos ei kelpaa. Itseasiassa olin ajatellut just tätä siskoa, jonka poika kuoli, että hänet pyytäisin mukaani matkalle, jos ei se miehelle kelpaa. Taitaa kuitenkin olla huono hetki alkaa matkaa kaupitella, kun ei tiedä sitäkään kuinka kauan menee mm. ennenkuin hautajaiset voidaan järjestää jne. Lippujen kohtalo on siis auki..

Palaan taas ruudulle, kun saan aikaa, ett voin kunnolla keskittyä. Mulla on noin sata sivuja testejäkin tarkistamatta töistä eli ns. läksyjä.
 
Ottis Lämmin osanottoni sinulle ja sisarellesi. :flower:

MrsBree Olen todella pahoillani. Voin vain kuvitella miltä tuntuu. Itsellä tytär 25 ja kauheaa olisi jos sairastuisi pahasti. Siunausta ja enkeleitä vierellesi.:hug:


Tv entinen palstailija
 

Yhteistyössä