40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
ulpunen Suurinpiirteinen 12 päivää aikasemmin mulla juili masua ja olin varma että NYT VIHDOINKIN menkat alkavat mutta ei näkynyt eikä kuulunut... Sitte 21.pvä vaan aattelin, että nyt voisi olla oilin aika jos vanhalla kaavalla mennään... ja testasin...

Olen synnytyksen jälkeen muutaman kerran o-testiin saanut aikasemminkin viivat, ja kerran ihan vahvankin mutta tätiä ei vaan ole tullut. Joten "hiemen" epäileväinen olen, että olisin raskautunut tälläkään kertaa... Mutta saahan sitä toivoa! :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempityksistänne ihunat:kiss:

Olen vain itse aika skeptinen: /..O-viivanen eilisestä kyllä vahvennu, tänään dpo10

Tisut vaan ei tunnu niin aroilta enään ja nuo lämmöthän miuilla kertoilevat aika paljon..nyt tosiaan 37..eilen kävivät 37.3 mutta olin juonut oluen.
...saas nähdä, mitä R-testi huomenna näyttää - VAI, näyttääkö mitään..:confused:

Yöllä oli p a l j o n tuntemuksia ja nännit t o d e l l a arat - Auts, auts!:whistle:..mutta illasta/yöllä niitä oirehia yleensä enempi ollutkin..
..nyt ei sitten mitään..

Dpo10 on miuilla sellinen rajapyykki - silloin oireet loppuu jos loppuakseen ja lämmötkin laskee.:ashamed:..nyt tuntuu taas siltä, että ne loppuu..

Testit, mitä Pate tuo, ovat 10mIU/ml testejä..en niistä kyllä hirmusti tykkää..mut kun halvalla sain..;)


Nauttikaatte auringon voimaannuttavista sätehistä ihunat!!!
..ja++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille! Mahtuuko tänne mukaan yks nelikymppinen kuumeilija? Eli oon 39v ja km 3/12 kierto nyt 20/25-27. Tarinani lyhykäisyydessään: Luulin etten saa biologisia lapsia, koska reilu kuusi vuotta meni eikä mitään tapahtunut.. Ei yhden yhtä raskaustestiä tarvinnut tehdä. Yllätysplussa helmikuun alussa, josta ilo siis jäi varsin lyhytaikaiseksi, koska minun pikkuinen ei jaksanut kasvaa. Elämältä putosi just silloin pohja pois, mutta armas mieheni oli sitä mieltä ettei vielä luovuteta. Niinpä sovittiin, että puoli vuotta vielä yritetään. Mulla on vaan sellainen fiilis, että kun on tällainen kovan onnen lapsi niin noinkohan mullekin on onnea tarjolla vielä? Mutta ettei ihan katkeralta kuulosta niin kyllä pienenpieni toivonkipinä pitää vielä olla ;)
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36)......kp7/30-35.........yk1v...(tm 7/11)..3.
bugsy (41)...............kp8/28..............yk5......................9.
tattinen (41)............kp11/22-28........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp17/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.
Sussu-72 (39)..........kp20/25-27........yk6v(km3/2012)1.
pikkutirri (42)...........kp20/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp21/32-35........yk.yli 1v......................2.
ulpunen (42)............kp26/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp26/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp26/25-26........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp30/26-31........yk3.......5/1.yht.
annekristiina (47).....kp35/26.............yk4....(2007) 5./2.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia






Sussu-72 (39)......
dpo8



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Sussu - olet nyt listoilla!:wave:
..olisitko halunnut piinailemaan tuonne RKTT-listalle?..mitkä siun dpo päivät?

Uteleisin hieman..oletko käyttänut ovulaatiotestejä tuon 6v aikana?

RKTT= "raskaana kunnes toisin todistetaan":heart:
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista :) Mur-mur, nyt olis DPO8 menossa tällä erää. Ensimmäisenä vuonna käytin ovistestejä ja sitten luovutin. Itse olisin ollut halukas tutkimuksiin, mutta mieheni ei. Eli toivoni raskautumisesta olin jo ihan kokonaan heittänyt. Kaikille kerroinkin, että lapsettomia ollaan ja omia biologisia lapsia ei saada. Nyt siis km jälkeen kierto ja ovikset tikutettu ja selkeästi tunnistettukin kiertopäivänä 12 :)
 
Ok Sussu - sie olet nyt piinailemassa tuolla RKTT-listalla!
..Puuuuuuuh+++++++++++:whistle::heart:

Tämä lähtee nyt jotahin lohtu evästä kaapista kaivelemaan..:popcorn:
..huomenna pitää kyllä rentoutua ja grillailla jos keli sallii.

Nati nati ihunat:heart:
 
Sussu72, tervetuloa joukkoon! :wave: Pahoittelut keskenmenosta ja oikein paljon tsemppiä tähän kiertoon! Tuntui niin tutulta tuo historiasi, itsekin olin jo luopunut vauvahaaveista, kunnes yllättäen plussasin, mutta vuoden ehdin kärvistellä toistuvien keskenmenojen kanssa ennen kuin meidän pikku-ukko sai alkunsa. Älä siis luovu toivosta, keskenmenon (raskauden) jälkeen on kuitenkin paremmat mahdollisuudet raskautua uudelleen. :)

mur-mur, no voi...minä pidän kyllä sulle peukkuja tädin ilmaantumiseen saakka. Herkulliselta kuulostaa nuo sinun vappusuunnitelmat, toivottavasti on grillikelit, ainakin nyt näyttää lupaavalta. :) Aiempaan viestiisi: Voi kun sinä saisit sitä unirytmiäsi tasattua...Itselläkin jäänyt liikunta luvattoman vähälle, pitäiskö meidän aloittaa yhdessä reippailuprojekti, happimyrkytys auttaisi varmasti unentuloonkin?

Rominas, lupaavilta kuulostaa nuo sinun juilinnat. Itsellä oli niitä ekan kerran, kun lopetin yöimetykset, josta n. kuukauden kuluttua täti palasi. Toisen kerran oli selvempiä alavatsatuntemuksia, kun lopetin imetykset kokonaan. Eli olisko nuo sitten jotain koneiston käynnistysjuilintoja? Kovasti plussapuhkuja sinne! :)

tattinen, kiva kun pääset taas tositoimiin!!! :)

Muksua ja ihanan aurinkoista vappua ihanat ja tietenkin ++++++++++++!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja kiitos ulpunen..aamulla pissattu tikkuun viivanpaikka?? Että mä olen epätoivoinen kun tiirailin sitä valon edessä ja joku viiva siinä näky. Luin just että nää liuskat antaa viivanpaikkoja, mutta pienenpienenpieni toive viivan vahvistumisesta kuitenkin. Mä taidan hakee apteekista pari testiä..jos vaikka vielä illalla testais :LOL: Apua! Mä olen ihan hurahtanut! En ees uskalla miehelleni kertoa, että olen taas menossa testiostoksille :p
 
Ulpunen: Jospa ne olis käynnistysjuilintaa.=) Meillä mennään vielä maidon suhteen ihan tisulla mutta soseita pupelletaan lisänä. Tisuttelusta huolimatta uskallan toivoa että täti tulisi kun esikoisen aikaan menkat alkoi n. 5kk kohdalla tisuttelusta huolimatta... Noh, nyt kyllä mennään jo 6,5kk kohdalla, joten ei taida ihan kellon tarkkaa hommaa olla...:) Voihan se tosiaan olla että alkavat vasta kun imetys kokonaan loppunut... Heh, elättelenköhän siis turhia toiveita... Jotenkin ei osaa alkaa kunnolla kuumeileen kun ei tätiä kylässä näy... höh!!


mur-mur Toiko Pate paketin? Joko testasit?
 
Sussu - viivalle laitan vahvistumisia täältä paaaaaljoooon..
..et sie ole yhtään "hurahtanut" - sanoopi mur-mur, joka parhaillaan dipannut 6-7 testiä/vrk..:D

Rominas
- sieltä ne menkat käynnistyy, älä huoli..ja tietenhin parempi olis jos niitä SIKSI ei kuuluiskaan - olis pieniäinen jo kyydissä!:wave::heart:



..ON..ei ole Pate vielä käynyt..ja eipä ole kiirusta enään dippailla - tuhruttaa ja lämmöt 36.5 mahaa ja selkää repii/jyystää..se oli tässä, tämä kierto..:'(

..mutta..

Muille parempaa plussaonnea kovasti toivottelen!!!
 
Viimeksi muokattu:
Rominas - sie olet varmasti ovuloinut!
..nyt kaikki jarpahat&sormet pystyssä, jotta tärppi ois käynynnä!d=)b:heart:

ulpunen..niinhän se pakkaa olemaan, huolet&murheethan ne minua valvottaapi..mie olen sellainen, että käyn sitten illasta myöhään "läpi" päässäni päivän tapahtumia - kova porina aivoissa aina!:O
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Tuossa mietin, että voisko jotua tästä flunssan jämästä mutta ei mulla ole yhtään kuumeinen olo... Joten toivotaan parasta! =)

Myönnän, että nyt kyllä tekis mieli lähtee hakemaan testejä kotosalta (ollaan täällä meidän mökillä nyt ja enhän mä mitään mukaan ottanu :x)... Mutta mutta... mies lähti toisella autolla töihin aamulla ja just sen auton takapenkillä vaavin turvaistuin! Siispä täällä kyhjötän ja muuta en voi...
 
Voi harmi Rominas!(siis se turvaistuin toisessa utossa)..olisin sinua kyllä HETI houkutellunna dippaamaan!:saint:
..jännätäänpä sitten;)..millonkas sieltä mökkeröiseltä kotiudutte?


Mie olen rattosasti viettänyt aika..maksellut laskuja!:vampire:

Vaan, nyt saa riittää!!!:mad:..käyn suihkussa ja korkkaan siidukan.:p
..aika vi**tus päällänsä - mahaa&selkää kourii niiiiin taas..:kieh:


Mutta hei ihunat..

ILOISTA VAPPUA!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa sussu! Toivottavasti viiva vahvistuu!

mur-mur saa täältä halin:hug:, kovin jo toiveita herättäviä oireita sinulla oli. Maistelehan nyt vapun kunniaksi muutama uutuussiideri!

Rominas, siellähän alkaa taas pyörä pyörimään raskauden jälkeen! Toivotaan uutta heti putkeen...:attn:

ON; olo ennallaan, väsyttää ja nukuttaa tavallista enemmän. Välillä öklö olo, mutta enimmäkseen tuntuu ihan normaalilta! Huomenna viikkoja 6+0, vähitellen alan uskoa että tämä jatkuukin. Tietysti mitä tahansa voi sattua milloin tahansa, mutta otetaan nyt päivä kerrallaan.

Kaikille tänne olkkariin oikein mukavaa vappua!:flower: Nauttikaa sopivasti mieluista juomaa ja sanokaa itsellenne miten upeita naisia olettekaan! :kiss:
Minä nostan maljan tänä vappuna alkoholittomalla, mutta onneksi syy on mitä parhain!
 

Yhteistyössä