40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi että Sussu..jospa huomisessa dippauksessa jo haamulainen kurkii!?=):heart:

Wienna - kippis siullehin(vaikka simaalla)
..ihuna, jotta siulla on oirehia - tuo väsy onhin niistä yksi suurin alakuraskaudessa, sitten helpottaa..ja tulee taas lopuraskaudeksi kun masu kasvaa.:heart:
 
Sussu-72 Tervetuloa kuumeileen meidän olkkariin:wave:
mur-mur pahuksen täti kun taas tulee kiusaksesi:mad: Otahan sidu ja toinenkin vitutukseen ja Wapun kunniaksi. Uutta putkeen ensi kieroksella:hug:
Täällä Wappu mennöö ihan niinkö ois arki päivä :) Hieman sipsiä/dippiä/munkkia ja siinä saapi olla. Sidua tai muuta kuplivaa ei oteta ja eipäs ole huomenna pää kipeä eikä Äitiä ikävä:LOL:
Pitäkää oikein muksu Wappu ja juhlikaa hillitysti ja hallitusti:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sussu - Tervetuloa minunkin puolestani. Pahoitteluni keskenmenosta, minulla kävi jokseenkin samoin vuosi sitten, helmikuun alussa plussaus ja maaliskuussa kesken. Plussatuulia toivon sinulle.

Wienna - Hyvältä vaikuttaa, toivottavasti pikkuinen tarraa lujasti kiinni ja pysyy matkassa loppuun saakka :heart:

Päivittäjät - Täti kurvasi eilen kylään, eli täällä kp2.

Oikein hyvää vappua kaikille ihaNaisille!!
 
Rominas - oikiaa puhetta!
..jään odottemaan dippauksen tulosta - olispa punasävyinen!:heart:

tattinen
- eka siidu menossa, join jo puolikkaan lasin valkoviiniähin.;)

Mies menossa grillaaman poikaselle makkaraa..mie en jaksa tehdä ittestäin "immeisen näköistä" ja lähteä pihalle ihmisten ilmoille..kävin suihkussa ja hiuksen iiiiihan..pitäis lakkaa alkaa iskemään ja vaatteitahin olis pitänyt alkaa pukemaan..ettei ihan "Eevan" asussa..:D

..mie sitten nautiskelen tästä rauhasta NYT..ja kuuntelen "Rajaton" lauluyhtyettä - miun sieluin lepää:heart:
Rajaton - Dobbin's Flowery Vale - YouTube

OI ja tästä mie tykkään!:)..
Club For Five - Mansikkamäki (Official video) - YouTube

Olen huomannut, että kun ikää pukkaa ei jaksa "rynkystystä" kuunnella..:eek:
..tykkään fiilistellä.:rolleyes:

Eppuja toisenlaisena versiona..
Club For Five Joka Paiva Ja Joka Ikinen Yo Laulu lapsesta - YouTube

..ja Joan Armatradingia tuli nuorna tyttönä kuunneltua paljon!
Joan Armatrading & Mark Knopfler - Did I Make You Up .wmv - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
Tuollaisen "roskis"..minkä lie mie dippasin illasta..

Kummallinen ohkainen viiva, oikeasta reunasta vain punertaa.
Dippailusta 5min. sisään ei näkynyt mitään(testin tulkitsemis aika 5min)ja heitin testin sitten veskin roskiin, enää sitä kurkimati.(paljon myöhemmin sitten kurkkasin)

..liekkö sitten yritystä ollut?..uskon kumminhin 100% että täti tulee..:(

Eipä oikein siidukka maistu, syön tässä pizzaa kun tilailtiin äskettäin - mies&poikanen läksivät saunaan.

Minua viluttaa ja aivan kipiä oloinen(niin kuin aina tädin tullessa)
Tänään dpo11..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ja Iloista Wappua kaikille! :flower:

Piipahdettiin eilen kämpillä ja olishan se pitäny arvata... ei ärrän ärrää... jäljellä... |O

O-testejä kyllä oli joten dippasin sitte illalla sellasen ja nyt aamulla myöskin. Sain niihin kaksi viivasta mutta ei ne vahvempia kuin kontrolliviiva ollu...

Uskoisinpa, että jahka ajelulle lähdemme, suuntaamme auton nokan kohti r-kiskaa, muunkin asian tähden kuin vaan perinteisen Vappu jätskin! :D

mur-mur: Jos täti ei ole kylään tullu niin silloinhan RKTT! :heart:
 
Kiitos tattinen ja Euphonia =) Mur-mur..selkeä haamu! punaväriä ja kaikkee! =) Viivalle tummenemista!! Mulla ei aamun testi taida kyllä näyttää yhtään mitään ja muutenkin fiilikset on tooosi matalat. Just sain kuulla mummoni hävinneen taistelun aivoverenvuotoa vastaan :'(
 
Päivästä ihunat!:wave:

Rominas
- odottelen jännittyneenä siun dippailuja!=):heart:

Voi Sussu - olen pahoillani mummosi menetyksestä:(:hug:

..jos ei + nyt tällä kierrolla, seuraavalla sitten:heart::)

Itselläni tuo eilinen ei merkannut mitään - niin kuin arvelinhin..mikä lie värivammainen testi:O
LH:n kohoamisesta en oikein usko johtuvan kun testejä dippasin n. 1.5h välein 3kpl. ja muihin ei tullunna kuin 1 viivanen.

No, oli mikä oli..mutta täti tulee 1-2vrk:n sisään, se on varmaa.

Mukavaista Valpurin päivää!!!..mie taidan tänään sitä valkkaria vähän nautiskella kun ei eilen maistunut..pizzaakin vielä palanen.=)
 
Sussu, olen kovin pahoillani mummosi poismenosta. :hug: Jaksamishalit negasta. :hug:

Rominas, toivottavasti pääset pian testailemaan! =)

mur-mur, voi kurja, jos tuntuu, että täti tekee tuloaan. :hug: Mites, onkos sinulla vielä ollut sitä tuhruttelua, meinaan ettei olisi vaan ollut myöhäinen kiinnittyminen...?

Rentouttavaa vapunjatkoa kaikille! =)
 
Heips taas.

Mur- mur, laittelin joku sivu sitten tädin vierailusta viestiä, mä en osaa mun noita päiviä mutta täti vieraili täysin ajallaan, 26 pv n paikkeilla, kuten aina:(.

Hyvää Vapunpäivän jatkoa kaikille, plussatuulia ja voimia suruun.

Meidän Vappu meni kotosalla, aamulla kävin Pumpissa, edes Vappu ei sa mua jättämään treenausta;). Käytiin kyllä Pumpin jälkeen Vappubrunssilla Fazerilla, neljäs vuosi peräkkäin, aina yhtä hyvää, vaikka mä lähinnä närpin, onneksi muut syö:)

Anekristiina
 
annekristiina - kyllä me muistin siun viestisi tädin tulosta..en vain ole päivitellyt vielä listaa - päivitän tänään!=)
..sie olethin terveellisesti vappua vietellyt.:heart:


Paistelin tuossa kasan munkkeja posket punoittaen.(poskien punoitus johtunee osittain viinistä&siidukalla, jota naukkailin;))

Kylläpä nyt maistuihin hyvälle:p..vielä naukailen nuo loputhin(2siidukkaa&viinipullon loppu)kun poikanen mammimassa, huomennahan hällä koulupäivä.(sais vain tuolta ulkoa sisälle kun taas niin kivat leikit..)
..hih, miullahan on naamahin ihan jauhoissa - leipuri hiivalla!:D

ulpunen - eipä ollunna myöhäinen kiinnittyminen, ei..täti kolkutelee:mad:
..kyllä mie nämä oireet tunnistan..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Sussu-72 Tervetuloa minunkin puolestani ja voimia sinulle suruun :hug:

Rominas Käyhän nyt hakemassa jäätelö ja vähän muutakin, että pääset testaileen.

mur-mur Voi surku jos se täti sieltä teille kurvaa.

Hauskaa loppu-vappua kaikille ja keväisiä plussatuulia :heart:

Lukikos kukaan juttua että Matti ja Susanna (siis Nykänen ja vaimo) haaveilevat yhteisestä lapsesta ja Susanna sanoi että ikä jo tässä alkaa olemaan esteenä tms.
Pyh, Susannahan on vasta 38 eli ei edes vanha, ei tosiaan.
 
annekristiina, pahoittelut tädin ryöjäkkeestä ja tsempitykset uuteen kierrokseen! Sinä olet kyllä tosi reipas, kun jaksat noissa pumpeissa käydä - pitäisi itsekin ottaa omasta niskasta kiinni ja viskata ulos lenkille...

sarialeksandra, juu, Susanna ei todellakaan ole vanha!!! :D

Olenkohan hurahtanut lopullisesti? Nyt dpo9, eilen ja tänä aamuna tuolla alhaalla vetistä vuotoa, ei mahdottomasti, mutta kuitenkin. Edelleen eilen oli havaittavissa aivan aavistuksen tisuturvotusta, jota on enemmän tänä aamuna. Ja nyt parin päivän ajan on ollut ihan hitusen huonovointisuutta, kevätflunssaa? Että pitääkin kiusata itseään tämmöisellä haaveilulla, kaiken huipuksi näin viime yönä unta plussaamisesta!!! En kyllä viitsi testata, ettei suotta innostuisi mistään hipaisuista ja jos on nega, niin kyllä täti sitten ilmoittelee itsestään...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Huomenta Ihanaiset!

Ihan pikasesti, poikaset jo heräs...

Dippailin ärrän ja blanko se on... Tokihan mä olin häivähdyksen näkevinäni :D mutta valkonen se kyllä oikeesti taitaa olla...

Huomenna testaillaan uutsesaan. Pakko mennä...

Ihanaista päivää kaikille! :heart:
 
Sussu72, osanotto mummosi menehtymisen vuoksi! :hug:

Rominas ja ulpunen, oireet kuulostavat lupaavilta, lisää testejä kehiin!

Jostain lööpistä bongasin myös tuon Matin ja Susannan vauvatoiveen ja ajattelin ihan samaa että mikään vanha 38-vuotias vielä ole...höpöhöpö.

ON: Tänään 6+1, piipahdin yksityisellä ultrassa ja sielläpä näkyi pikkuruinen sydän sykkimässä ihan oikeassa paikassa!
 
Molskis ja loiskis, niin uusille kuin vanhoillekin "asukeille":wave:

Tervetuloa minunkin puolestani kaikki ihanaiset, uudet olkkarilaiset! Ja Sussu-72; osanottoni suruusi!

Vappukin mennä lennähti, kohta jo Juhannusta pukkaa:)! Täti kävi ajallansa, hyvä kaiketi niin..

Pikkutirri ja Ottis, ne vaan auringon lämmössä köllöttelevät; toivottavasti molemmilla ollut hyvä reissu!

Mulla ollu taas jollakin tapaa alakuloa ilmassa:ashamed:! Ei oo oikeeta syytä ees siihen tunnetilaan, mutta kaikki vaan niin jonninjoutavan tuntusta, eikä oikein mikään huvita.. Plääh!
Mä oonkin jotenkin viallinen immeinen; jonkinlainen tunnevammanen, eikä sille mitään voi:(!

Ihania uutisia Wiennalla!! Voi hitsipilli ku mahtavaa! Nyt vaan nauti, nauti ja nauti..:heart:!

Mun siskon ystävä tuli eilen äidiksi ekaa kertaa, ja saikin heti samalla jo sekä pojan, että tytön! Varmaan upea tunne hällä! Ja luojalle kiitos, että kaksoset syntyi ekoina vauvoina, niin ei muusta tiedä..Jos vasta yhden vauvan jälkeen saisi tuplat, niin sitä varmaan hoksaisikin, ettei ne kaksi mene siinä kuin yksikin, kaiketi.

Ai juu, *mur-mur*; Iso kiitos, kun linkitit sen mun toivomani biisin tänne:flower:!

Onni-71: sulle ihan valtavasti voimia surulliseen tilanteeseesi! Sitä on ihan sanaton tässä kohtaa, lämmin :hug:!

Mä oon ihan sanaton ja tylsä, joten lopetan jaagaamisen!

Iloista eloa itse kullekii, ja plussia niin pissi-kuin o-testeihinkin!!

:kiss:

Lilleriina
 
Täällä yökyöpeli :wave:

Wienna Onnea!!!!:heart:

Onni
voi kuinka surullista.

Sussu osaanottoni suruusi.

ON taas poikkeava kierto menossa, joten todennäköisesti en pääse siirtoon tässäkään. Sain jo reseptit lääkeitä varten, mutta taidan katsoa vielä yhden kierron, josko tulis vaihteeks normi kierto. Ennen tytön syntymää lääkkeillä yritettiin päästä siirtoon ja ei niillä kavanut limis kunnolla, niin en ole noistakaan järin innostunut.

Kaikille RKTT läisille ja loppukiertolaisille roppakaupalla ++++++!!!!
 
oivikki, no voi harmitus, että suunnitelmat siirtyvät taas, mutta kannattaa varmastikin odottaa sitä otollista kiertoa!

Lilleriina, täällä ilmoittautuu toinen viallinen, välillä niin vetämätön olo, ettei mikään jaksa kiinnostaa. Piristyssäteitä sinne ja tsempitykset uuteen kierrokseen! :)

Wienna, onnitteluhalit superihanista ultrauutisista! :heart:

Rominas, +++++ seuraavaan testiin! :)

mur-mur, hemmetin täti, kun sinne tuppautui.: / Älä ota stressiä listasta, päivittelet just, kun siltä tuntuu.

Eipä näytä hyvältä täälläkään, ne oireet taisi mennä enemmänkin hurahduksen piikkiin, nyt ei tunnu oikein miltään. Ja googlettaessa totesin, että lähestulkoon kaikki alkuraskauden oireet mainitaan myös menkkoja edeltävinä oireina, että silleen. :ashamed:
 

Yhteistyössä