40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos peukutusista ja onnen toivotuksista. Kyllä todella jännittää selviääkö ainokainen sulatuksesta. Kyllä sitä rukoilen ja toivon hirveästi.

Ottis sinulle hyviä viimeisiä työpäiviä.

Ulpunen toivottavasti testiin tulee + pian. Minä rapistelen aikaisin, jos sinne asti päästään. Olen huomannut sen sopivan minulle, kun haluan nähdä vaikka olisi vain kiinnittymis yritystäkin. Haluatko kertoa miksi sinulla on kortisooni odottamassa. Minä myös testasin ovista noilla kahdellatestillä digillä la illalla + ja one step oli tasavahvat viivaset su aamupäivällä.

mur-mur
täytynee tutustua siihen pay paliin, kun on niin monessa paikassa madollisuus sillä maksaa.

Lillis sinulla se on loma lähellä =)
 
Iltaa Ihanaiset :)

Tulipa täti taas tänne ihan ajallaan, ja hyvä niin. Päästään sit taas tässä kierrossa "tositoimiin" kun edellinen jäi väliin. Nyt meen ostan ovistikut, että varmasti pupuillaan oikeeseen aikaan. Taidan olla vähän seko, mutta odotan ihan innolla et pääsee taas pissailemaan tikkuihin, saa edes vähän jännitystä elämään :LOL: Katsoin raskauslaskurilla ja jos nyt tärppäis, olis la 3.3.13 Näyttää aika mukavalta :saint:

Terveisin Hanhimamma kp1/28
 
Rominas - onpa sitten kumma, mikähän viivästyttääpi testejä?
..mie itse makselin paypal:in kautta..jos sie makselit luottokortilla, voisi se olla syy?..ehkä..

Minä sain muistaaksein s.postiini viestin kun maksu oli lähtenyt tililtäni..olikohan se nyt näin:confused:..olen tilaillut usiammasta firmasta ja ei meinaa muistaa.

Ei olla solmuja yritetty availla..tässä vain hipsitään olla "kuin ei mitään"..näinhän se monasti menee.:|
Mie ennen jaksoin kovastikkin yrittää puhua ongelmien tullessa eteen..en enää:(..

Puheltu kyllä ollaan keskenämme arkipäivän asioista, ei siis vihaa pidetä..mutta ei tämä mukavaa ole kyllä tämmöinen..kun en tiedä mitä mies haluaa/aikoo?


Plop Plop plussaisia O&R-testeihin!:heart::heart::heart:
..ja nati nati:kiss:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Hanhimamma (42)...kp1/27.............yk4...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp4/25-26........yk230......................1.
Fiialiia (40+)............kp6/27-30.........yk2............1.
annekristiina (47).....kp12/26...........yk6....(2007) 5./2.yht.
sarialeksandra(41)...kp13/32-35.......yk.yli 1v......................2.
tattinen (41)............kp16/22-28.......yk20(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp21/28-30.......yk18(6&8/2011)4/2yht.
ulpunen (42)............kp22/31-34.......yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp23/26-31.......yk4.......5/1.yht.
Sussu-72 (39)..........kp23/25-27.......yk6v(km3/2012)1.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat







Sussu-72 (39)..........dpo11



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Fiialiia - siulla alkanut muistaakseni uusi kierto, kertoiletkos kiertopäiväsi, niin merkkailen sen listaan?:wave:

OOAK - mikä on siellä siun tilanteesi/kiertopäiväsi?:wave:

Heiiii..Sussu - oletkos sie dippaillut?
..huomenna sitten jos et vielä..jookosta joohan?:)
Puuuuh+++++++:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
ON..mie vuodan hyyyyvin paljon tällä kiertoa..ihan jo aloin huolestua:O ja etsinkin tietoa..

Löytyihän sitä, miksi saatan vuodella nyt näin kovin..

Anovulatoriset eli munasolun irtoamattomuudesta johtuvat vuodot voivat olla osa normaalia kuukautisvuotoa. Tällöin poikkeavuuksia esiintyy kahden hormonin, estrogeenin ja gonadotropiinin, erityksessä. Hedelmällisen iän ääripäissä ilmenevät, usein kivuttomat, anovulatoriset vuodot ovat tavallisia. Koska munasolu ei irtoa, keltarauhasta ei muodostu eikä keltarauhashormonia erity loppukierron ajaksi. Tällöin limakalvo ei muutu erittäväksi ja se kasvaa pitkittyneesti, mikä johtaa limakalvon paksuuntumiseen.

..ja miullahan oli mitä ilmeiseemmin nyt ovuloimaton kierto takana.

Tuolla tietoa erillaisista vuotohäiriöistä:
PPSHP - Yleistä vuotohäiriöistä

Ps. miun reipas ekaluokkalainen kipaisi ostamassa sidepaketin kun mammalta loppuivat ihan yllättäin.;)
(2xyöside ollunna pöksyssä kerrallansa!)
Poikanen sai hakupalkkaa lakupussin - ja oli suu messingillä=)

Kirjoitin lapulle, mitä pitää ostaa ja antaa lappu sitten kaupan tädille.
Tällä viisiin poikanen käynyt jo lähikupassa monasti ostamassa pikku ostoksia.

Mukavaista päivän jatkoa ihunat!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, Olipa tosiaan hienosti hoidettu kauppareissu ekaluokkalaiselta! :heart: Vaan on aikamoinen tuo vuotomäärä sinulla, jos tuohon tahtiin kuluu siteitä, hyvä että syy selvisi. Toivottavasti asiat on kotona nyt paremmalla tolalla.

Ottis, tulee tosi paha mieli sinun puolestasi noista kommenteista, mitä saat kotona kuulla, en tiedä, mitä sanoisin...halirutistus! Tsemppiä vikoihin työpäiviin ja työmatkalle!

oivikki, koska selviää, pääsetkö siirtoon vai selvisikö jo? Se kortisooni määrättiin kaiken varalta tukemaan alkuraskautta (rv 8 asti) - aiemmissa km-tutkimuksissa löytyi hieman koholla olevat vasta-aineet, jotka saattavat liittyä keskenmenoihin.

Hanhimamma, tsempitykset ja rutkasti ++++puhuria tähän kiertoon!
 
Iltaa armaat. Nega testattu tänään ( ehkä jos oikein suurennuslasilla katsoo niin joku viivanpaikka saattaa olla) eli eipä ole toiveet enää korkeella tässä kierrossa. Mutta jos tätsy ei vielä ylihuomenna tuu "ilahduttamaan" niin ajattelin kuitenkin vielä sen negan testata pois alta :( Toisaalta vaikka pettynyt olen niin nyt ei oo sellasta toivotonta oloa..johtunee ehkä siitä että elämä alkaa muilla osa-alueilla pikkuhiljaa hymyilemään.. Palaan pian :heart:
 
Hyviä iltoja leidit!

Taasen yksi ihan kaunis päivä, vaikka aikas kylmää onkin. No, toivottavasti tämä aurinko pistäisi meidät hyrräämään ja paremmalle mielelle. Oikein ikävää, että mur-murilla edelleen matalapainetta. Sussulle lohtuhalit ja toivottavasti sitten seuraavassa kierrossa, jos ei nyt tässä onnistu. Myös Hanhimammalle onnea alkaneeseen kiertoon. Oivikki: sormet, varpaat ja kaikki ovat pystyssä, että se huurunenä sieltä jaksaisi heräillä. Ottis: hurmaavaa kesäloman alkua ja ehkäpä jostain tulee se seuraava, kiinnostava haaste.

Mur-mur, minulla kp6 tänään. Toivottavasti ovis nyt tulee tässäkin kierrossa. Vähän on ollut sellaisia oireita öisin kuin oli ennen joulua, jolloin minulla ensimmäinen ovuloimaton kierto tässä neljän vuoden sisään, kun olen testaillut. Ja sitten vielä jännittää se, meneekö viikonlopulle, kun ovis on nykyään ollut tuossa kp16. Joku tässä pähkäili sitä, että eivät ne kupruilut tuolla munasarjoissa välttämättä merkitse munarakkulaa. Näin olen itsekin päätellyt, koska viimeksi tuntui kupruilua nimenomaan vasemmalla, vaikka oikealta se rakkula sitten ultrassa löytyi. Tosin kun ovis on päällä, niin silloin kyllä minulla oli melkoiset kivut ihan oikealla puolella. Olenpa ajatellut, että jospa ne aikaisemmat kupruilut on sitä, kun jokin yrittää lähteä käyntiin siellä hiljaisella puolella, muttei sitten lähdekään. En tiedä.

Keväisiä päiviä!
 
[/url][/IMG]

Oma napa: Olemme saaneet sijaisvanhemmuutta varten tarvittavat paperit nyt vihdoin lähetettyä.
Ja nyt odotellaan jännityksellä miten ja milloin sieltä meihin otetaan yhteyttä. Koulutus alkaa sitten alku syksystä, sinnekkin tulee sitten ilmeisesti kutsu.
Sitkeää flunssaa olen sairastellut ja sitten sain poskiontelotulehduksen, ja siihen toinen antibiootti on menossa, jospa jo se auttaisi, meinaan tulehtua tähän limaan.
 
HuHuuuu..täällä kukuksii yx yökyöpel..;)

Sain sappikivikohtauksen alkuillasta:$ ja nukahdin soffalle 3h "tirsoille" 22.00 pintaan(olin ottanut 2kpl Tramalia)
..heräilin 01.00 jälkeen ja vie-lä-hin niin korvensi vaan sydänalaa ja seljän puolelle, lapaluiden väliin(söin liian rasvaista evästä päivällä)..otin sitten vielä yhden Tramalin - helpottihan se viimein:)..mutta nälkähän tässä jo koneella istuksiessa pääs tulemaan:p..pitänee puraista jotahin ja koettaa hetki nukkua, ennen kuin poikasen herättelen kouluun.

Yön jatkoja..:heart:

Ps. I-K ihana kun sijaisvanhemmuus asia etenee:heart:pikaista paranemista taudin kourista siulle:kiss:

Sussu - voihan kurjake nega:(..halitus:hug:

Kaikille vielä yhteisesti:kiss:
..aina en vain jaksa kommentoida kaikkien teidän ihunien juttuja erikseen, vaikka luen kyllä tarkasti j o k a rivin jutuistanne.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania uutisia, tänään on minulla pp 1=). Alkio oli kärsinyt sulatuksessa, joten on huonommat mahdollisuudet, mutta jospa se oisi oikein sitkeä sissi ja yllättäisi iloisesti. Nyt yritän rauhallisin mielin nauttia rktt ajasta.

Sussu jospa se viivanpaikka saisikin väriä itseensä parin päivän aikana.

Mur-Mur onko sinulla sappileikkaus teidossa? Minulla on 20 vuotta sitten leikattu sapikivet ja-rakko pois. Tsemppiä kipujen kanssa ne on ihan kauheita.

I-K ihanaa, että teillä sijaisvanhemuus etenee. Paranemista!

Fiialiia toivottavasti ovis osuu oikeaan aikaan!

Ulpunen hyvä, kun olet saannut kortisonit, toivottavasti niille tulee pian käytöä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikkaukset kaikille:wave:

Oivikki! Jännät ajat sulla nyt, pidetään toivoa ja uskoa yllä, että huuris olis sitkeä sissi, ja saisit hänet syliin asti:heart:!

Sussu , kiva jotta jotakin mukavaa elossa! Kerrohan meillekin, mitä mukavaa?:whistle: Plussakin helpommin pärähtää, kun oikein positiivisesti muut asiat!

Iida-Karoliina; sullakin on nyt jonkinlainen lapsen odotus sitten alussa! Ihana juttu, että homma etenee..

Fiialiia, pois ajatus ovuloimattomasta kierrosta! Taas todetaan vain, että niin kauan on toivoa, kun ei täti helmojaan heilauta..paitsi sitten, kun lakkaa kokonaan käymästä, ja niinhän nyt ei kuiteskaan ole=)!!

Kauhian rankkaa nuo sappikivihommat, kuulemmas! *mur-mur*, toivottavasti jo taas hetkeksi sulta helpottivat. Mun kaverikin joutu sairaalaan niiden takia, ja ekaks epäilivät, että ois jopa haimatulehdus, kun kivut niin kovat! Mutta leikkaus auttoi hällä, ja nyt ei oo oireita ollukkaan.

Mrs Bree; joko sulla varmuus siitä pienestä, joka sydämesi alla asustaa?? Tulehan kertomaan ja päästämään meidät jännityksestä!

Omaa napaa: aamu alkoi mukavasti ukkokullan kanssa tykäten:D! Mulla vapaa tänään, ja tyttöselläni myös, kun koeviikko loppui..Lähdimme sitten vähän tyttöjen kesken shoppailemaan, ja samalla treffasin vuorotteluvapaalla olevaa työkamuani! Paranneltiin maailmaa lounaan merkeissä, mukavaa! Ja sitten mentiinkin tytön kanssa KUNTOsalille ja uimaan=)! Tyttöni on käynyt iskän kanssa kuntiksella jonkun kerran, mutta mun salikäynnistä on aikaa niin paljon, että olin kyllä ihan naurettava tapaus! Ensinnäkin olin unohtanut sisäkengät kotiin, joten jouduin semmoset sairaalatossut pukemaan kenkieni päälle; sitten mulla ei oo verkkareita, joten lainasin tytöltä ja kaiken karmeuden kruunasi liian iso, muodoton t-paita! Tyttöäkin taisi nolottaa, kun oikea dinosaurus menneisyydestä tulee salille! Enhän mä osaa niin teknisisä vempaimiakaan käyttää, vaan huitelin laitteelta toiselle ja huokailin! Mutta hauskaa oli, naurettiin välillä vedet silmissä mun kuntoilu-yritykselle;)!

Pakko mennä muussi tekemään, kun alkaa haiskahtamaan siltä, että perunat kiehuu jo kuiviin..Palajan ehkä illan päälle..

Halituksia kaikille ihanaisille:hug:

Lillis
 
Hei! :wave:

Vähän arkana ja epäröiden täällä kirjoittelen. Kun en oikein tiedä uskaltaisiko/kannattaako enää edes haaveilla vauvasta... mutta tämän pinon ekalla sivulla oli niin hienosti vaihtoehtona myös "haaveilusta haaveilevat", että jos kuitenkin... ja kun näytän ainakin vielä täällä eri palstoilla lukijana roikkuvani... Eli ainakin yritän tämän pinon avulla vieroittaa itseni Tammikuun tuhisijoista, joista siis putosin pois rv. 7+3.

Jos olen tervetullut...? Muutaman sivun luin juttujanne, ja tunnutte olevan kaikki jo NIIN tuttuja keskenänne... onko tilaa uusille? Ihanasti täällä paistaa välisenne huolenpito! :hug:

Täytyy myös myöntää, että kaikki dippailut sun muut on minulle täyttä hebreaa, eläissäni en ole yhtään ovistestiä tehnyt ;D ja ainakin vielä luulen, että ihan luomusti ja näppituntumalla mennään... Tosin aika näyttää :)

Olen 44-vuotias. Minulla on jo neljä isoa/aikuista lasta. Enpä olisi 10 vuotta sitten uskonut, että uutta yritystä olisi yli nelikymppisenä kehissä... Mutta elämä muuttuu, ajatukset muuttuvat. Viime talvena vain tuli ajatus siitä, että mitä jos kuitenkin antaisimme mahdollisuuden yhteiselle vauvalle nyt, kun se ehkä vielä olisi mahdollista. Ja kolmen kuukauden sisään olinkin raskaana ilman minkäänlaista "yritystä". Olimme aivan onnessamme, sekä mies että minä. Vaan sitä onnea ei sitten kestänyt pitkään. Viime lauantaina oli lääkkeellinen tyhjennys. Tuli mieleen muistoja synnytyksistä, sen verran kovia oli supistukset lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Toisaalta tuntui hyvältä kipuilla fyysisestikin, jotenkin se teki psyykkisen luopumisen konkreettisemmaksi ja käsiteltävämmäksi. Pienestä Pirpanasta (mieheni antama nimi pikkuiselle vauvanalullemme) luopumista olen käsitellyt tammikuisissa, en nyt mene siihen sen enempää.

Olen kyllä joka tapauksessa onnellinen siitä, että saimme yhdessä kokea tämän raskauden alun. Vaikka se jäisi siihen. Kaipa tähän ajatukseen vaikuttaa paljolti luottamukseni rakastavaan Jumalaan. Ja myös se, että sinänsä parisuhteemme eikä elämämme kaipaa vauvaa minkään tyhjiön täytteeksi. Vauva olisi ihanaa extraa. Voi olla, että sitä ei meille ole enää tarkoitettu... mutta kun en voi olla siitä VARMA, täällä siis nyt kuitenkin vähän haikailen. :)

Itse asiassa ajattelin tuon lyhyen raskauden aikana, että jos menee kesken, se on sitten siinä. Mutta nyt olen kuitenkin antamassa itselleni lisäaikaa. Toisaalta tulee kyllä myös mieleen, onko tämä vain keskenmenosta selviytymisen keino... No, aika näyttää. En ollut ehtinyt ostaa erityisesti raskausajalle tarkoitettuja vitamiineja, mutta heti keskeytyneestä km:stä ultrassa kuultuani kävin hommaamassa Mama-vitamiineja ja Melbrosia Woman -luonnontuotetta. Eli jokin osa minusta on päättänyt vielä yrittää... Mies ei ehkä ole nyt yhtä innokas kuin ennen km:a, mutta ei vastustakaan.

En osaa kierron pituutta kertoa, kuukautiset ollut viimeksi yli 10 vuotta sitten, "kiitos" hormonaalisen ehkäisyn. Eli tämä tyhjennysvuoto (joka on onneksi jo hiipumassa) alkoi lauantaina eli 26.5. Kunhan tästä nyt vuodon loputtua uskalletaan taas alkaa rakastella, en usko että käytämme ehkäisyä. Neuvolalääkäri suositteli yksien kuukautisten odottamista ennen uutta yritystä, mutta gynekologi totesi, ettei ole mitään lääketieteellistä syytä odottamiselle. Ainoastaan LA helpommin selvitettävissä. Mutta kun minulla ei kerran ole kierron pituudesta mitään tietoa muutenkaan, en näe syytä odottaa. Ja tuskinpa se kuitenkaan ekalla yrittämällä tärppää (kuuluisat viimeiset sanat!!! :LOL:)

Muuten: onko jollakin teistä kokemuksia Melbrosiasta? En ollut moisesta kuullutkaan, mutta luontaistuotekaupassa suositteli, kun kysyin mitä kannattaisi syödä, kun yrittää tulla raskaaksi.

Ihanaa alkavaa kesää kaikille! Jospa tuo säätiedotus olisikin väärässä ja saataisiin aurinkoinen yo- ja valmistujaisjuhlapäivä!

Kastehelmi
 
Lämpöisesti TERVETULOA, kastehelmi! Osanottoni menetyksenne vuoksi:hug:!

Kiva juttu, jos saamme lisää mukavia, aikuisia naisia tänne "olkkariimme"! Ja mä itse olen juurikin sellainen, joka ei edes tiedä kuumeileeko vaiko ei, mutta tämä porukka on sellainen "ilon tuoja-olkapää", jonka takia täällä roikun.. Täällä jaksetaan aina kannustaa ja tsempata, ottaa osaa ja neuvoa!

Teille toivon pikkuista "rakkauden hedelmää", mitä pikimmin:heart:
Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Pahoittelut keskenmenosta Kastehelmi. Ja lämpimästi tervetuloa toivotan minäkin. Itse en (vielä) kovin aktiivinen kuumeilija ole mutta pikkuhiljaa... Mulle kun on suotu yli nelikymppisenä jo kaksi lasta ja kolmas olis toiveissa vielä. Välillä pelkään että pyydän liikoja..... mutta aika näyttää.
 
Kastehelmi - lämpöisesti olet Tervetullut kanssamme haaveksimaan&kuumeilemaan.:kiss:

Pahoitteluni kun pieniäinen ei jaksanutkaan mukana pysyä:hug:

Toivon sitä ihunaa ihmettä siulle uudemman kerran - 9kk:n kestoisena:heart:

Oi, Oivikilla siellä kyytiläinen, kunpa pikkinen jaksaisi sinnitellä ja pysyis kyydissä 9kk:heart:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sussu-72 (39)..........kp1/25-27........yk6v(km3/2012)1.
Hanhimamma (42)...kp4/27.............yk4...........3/1.yht.
Kastehelmi (44).......kp6/?...............yk?(5/2012)....5./1.yht.
Euphonia (40)..........kp8/25-26........yk230......................1.
Fiialiia (40+)............kp9/27-30.........yk2............1.
annekristiina (47).....kp15/26...........yk6....(2007) 5./2.yht.
sarialeksandra(41)...kp16/32-35.......yk.yli 1v......................2.
tattinen (41)............kp19/22-28.......yk20(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp24/28-30.......yk18(6&8/2011)4/2yht.
ulpunen (42)............kp25/31-34.......yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp26/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat






Oivikki (?)............pp2
ulpunen (42)........dpo5



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi - laittelin siut tuonne listoillemme, onko Ok?
..laittelen pienet enkelin siivetkin ja kiertopäivän laskin tyjennysvuodon alusta.

Kertoile vaan jos jotain muuteltavaa.:wave:

Oivikki on myöskin piinailemassa RKTT-listalla - Onnen pipanoita paljosta, paljon matkaan:heart:




ON..että osaakin ihmisen lasta t u r v o t t a a!!!!!!!:x..
..tein itse hernerokkaa ja tietäähän sen, miten siinä kävi - iso lautanen ruisleipien kera ja NYT peppu laulaa..:whistle::D
..ihan on jo tuskaa..peppu tulessa..:O..:p

Juu ja päälle vielä tisut tooooooosi kipiät, turvonneetkin ja munasarjoissa alkoi jo eilen tutun oloiset tuntemukset - tänään Kp5..jospa ovis olis tällä kiertoa ja sen pääsis hyödyntämäänhin?:)

Nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voihan...viesti hävisi taas jonnekin, mikä tätä kaks plus-systeemiä oikein vaivaa?

Kastehelmi, Pahoittelut keskenmenosta. :hug: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme enemmän tai vähemmän kuumeilemaan, toivottavasti pysyvä plussa yllättää oikein pian! :)

oivikki, Upeaa, hurrrrjat tsempitykset pikkuiselle!!! :heart:

Sussu, harmi se nega, mutta pidän kyllä sinulle peukkuja loppuun asti!

mur-mur, varmasti aivan kamalia nuo sappikivikiukuttelut, huh! Kiva, että on tuntemuksia, ovistuulahduksia sinne päin! :)

I-K, etenisipä s-vanhemmuusasia oikein nopsasti, isot onnittelut päänavauksesta!

Fiialiia, kunpa ovis osuisi sopivalle päivälle! Minä se pähkäilin niitä muniskupruiluja: Saatat hyvinkin olla oikeilla jäljillä, itsellä pari viikkoa voimakkaasti juilinut puoli oli juurikin se hiljaisempi, mutta parin kk:n kuluttua sinne oli ilmestynyt kasvavia folleja.

Lilleriina, kiva, että teillä on tykkäilty. :) Kylläpä sait taas hymyn huulille tuolla kuntosaliepisodilla! :LOL:
 
Huomenia!

Ja kiitos tervetulotoivotuksista ja kommenteista :)

Tässä taas aamupalaa syödessä muutaman sivun lukaisin. Olen tuore näissä nettikeskusteluissa, enkä vieläkään käsitä esim. miten ihmeessä muistatte luettuanne uudet jutut, mitä halusittekaan kommentoida....? :) Oli montakin juttua, joita lukiessani nousi mieleen kommentoitavaa, mutta enhän tähän saakka päästyäni muista enää ainakaan kenen jutusta oli kyse :LOL:

Jotain sentään jäi mieleen... mur-mur, ok, sopii. Ei nyt tässä vaiheessa ole muuta lisättävää tai muutettavaa kuin se, että tämä "haave haaveesta" olisi ensimmäinen yhteinen lapsemme.

Ja tsempitykset teidän kotitilanteeseenne, mur-mur... Minulla on ollut muutaman vuoden kuviossa mukana aivan ihana mies... mutta osaan arvostaa häntä erityisesti juuri siksi, että taustalla on kokemusta vaikeasta parisuhteesta. On tosi ikävää, jos kotona pitää vähän varpaisillaan ja ilmapiiriä haistellen kulkea.

Uups, nyt tulee kiirus töihin. Seuranne on koukuttavaa!

Kastehelmi
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi pahoittelut ja iiiiisot halit :hug:

Täällä kp1 ja fiilikset sen mukaiset..päätä särkee ja vi..ttaa..grrrr :mad: Nyt ajattelin etten tässä kierrossa sen kummemmin ovista bongaa. Todistetusti se on aina tuossa kp 12 kieppeillä. Pää ei taida kohta enää kestää tätä kuumeilua : / pakko rauhoittua. Ja kukahan senkin keksi, että keskenmenon jälkeen on helpompi tulla raskaaksi, äh!

Palaan paremmilla fiiliksillä :D
 

Yhteistyössä