40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Euphonia :hug:

Ottis Kiitoa. Varmaan tuntuu aika oudolle ja toisaalta tosiaan vapaalle, kun 7 vuoden työrupeama on pian ohi. Nurmikko kasvaa kohisten täälläkin, pitäisi taas leikata vaikka vasta su leikkasin. Pihalla on ihanan paljon kukkia kukassa ja omenapuu on parhaimmillaan, ihanaa :)

Ulpunen jos vielä tarvitsen ensi kierrossa lisää digitestejä niin tilailen Englanista- Tilasin juuri samasta maasta lastentarvikeita, kun sain sieltä edullisemmin ja tulvat vielä kotiovelle asti. Ainoa vaan, jos paketti häviää tai rikkoutuu niin voi olla hankalmpaa selvitellä sitä sitten, mut eiköhän se ihan hyvin tule perille. Minulla oli taasen hiukan eilisestä viiva vahvistunut ovistestissä, miten siellä sinulla?

Wienna kävitkö muuten vain ultrassa vai oliko jokin soivttu kontrolli? Ihanaa, että sinulla raskaus on jo noin pitkällä, miten tämä aika oikeni rientää tällästa vauhita??

Huomenna tytöllä on rokotuskäynti neuvolaan : /. Itse pistäminen on ihan ok juttu, mutta inhoan niitä vaivoja joita pienlle tulee niistä. Panadolia on onneksi kutenkin jo valmiina kaapissa.

Hyvä yötä!

++++ tuulille jatkoa.
 
Euphonia :hug: jaksuja
ON: Alffa yrittää paistaa ja lämmittää..mukavaa :) Pojan kanssa oltiin toissa yönä sairaalassa kun tuli ärhäkkä kurkunpääntulehdus :( luulin että ois jo helpottanut mutta nyt kyllä pii,paa kyytiä mentiin.
Hehkutin tossa joku päivä sitten että ovista pukkaaa viivojen mukaan mutta eilen tikutin ja taas yhtä komiat viivaset ja nyt nännit kosketus arat eli taitaa se oikee ovis olla vasta nyt ja mies on keikkahommissa :( eli nyt ei ole mahkuja raskautua.
Noh nyt mennään näin :)
Jos alkas sotkeen naamaa ja poijaa eskariin ja sitten työt kutsuu.
Oikein muksua päivää kaikille ja +++++tuulosia:heart::heart:
 
Euphonia, :hug:

tattinen, hui sentään! Hyvä, että pääsitte ripeästi hoitoon, toivottavasti poika voi jo paremmin! Harmi, jos meni ovis ohi - tuulosia ainakin sitten ensi kierrokselle!

Wienna, Ihania ultrakuulumisia, onnea! :heart:

Ottis, aikamoinen muutos 7 vuoden jälkeen - tsemppiä "siirtymävaiheeseen"! Tiedä vaikka entisen rupeaman päättyminen johtaisi johonkin uuteen, paljon parempaan! :) Sinä olet kyllä niin ahkera touhuaja, että istahda tosiaan ihmeessä välillä sinne terassille nauttimaan tästä ihanasta kesästä...;)

Onni, hyvä, että on testiarsenaali valmiina odottamassa tositoimia! :)

oivikki, totta, noita ulkomaan tilauksia saattaa tietty olla hankalampi selvitellä, jos jotain menee pieleen - itsellä on kyllä pelkästään hyviä kokemuksia. Toivottavasti selvisitte rokotuksista ilman isompia oireita - meillä lämpöä on noussut vain kerran, 3 rokotteen yhdistelmästä, mutta ei tosiaan ole kivaa. Miltäs viiva näyttää? Itse sain eilen illalla digillä plussan ja se tuli jo kertaalleen hyödynnettyäkin. Mies on tänään sopivasti vapaalla, kenties varmistellaan vielä tässä päiväsellä...:)

mur-mur, kiva, että poika jaksaa kumminkin touhuta - menisipä pian ohi tämä pölykausi, ei ole helppoa aikaa niille, joita vaivaa...Ehditkö jo testailla tänään?

Nyt ulos nauttimaan auringosta, mukavaa perjantaita ja lämpimiä ++++tuulia kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Voi hurja mikä koettelemus ollu teidän pikkusella :(. Pikaista paranemista :kiss:!

Älä vielä heitä rukkasia naulaan r-toiveen suhteen, sillä simppasethan voivat elellä montakin päivää kohdussa munasolua odotellen, jos siellä on otolliset olosuhteet. Peukkuja :heart:!

Oivikki Ihanaa, ett sulla siellä ovisviiva vahvistuu. Miten teillä on suunnitelmat hoitavan tahon kanssa? Meinaan vaan, ett pääsetkö nyt sit siirtoon ja ultrataanko follien kasvua yms? Peukuttelen sen edestä, ett sun pikku tyttelis pääsisi mahdollisimaan vähillä sivuvaikutuksilla rokotuksista :kiss:.

Ulpunen Kiitos :kiss:. En jaksa ihan omalla kohdalla uskoa tuohon kaiken mullistavaan muutokseen, mutt tietty toivon, ett olet oikeassa :heart:. Jotenkin on huojentunut olo. Se vaan harmittaa, etten miehelle saanut asiasta eilen kerrottua ku voi olla, ett asiasta jo tänään kylillä puhutaan. Töissä vitsailin, ett pitää nyt laittaa lottoon toinenkin vakiorivi ja siten tuplata mahdollisuudet päästä toteuttamaan hurjimmatkin toiveensa =) ja porukoilta keräsinkin ainekset uuteen riviin.

Tänään oli suunnitelmissa, ei pelkästään istahtaa, vaan majoittua, terassille auringonpaisteeseen, mutt näyttipä vatäytyneen aurinko pilveen viimeisen työtunnin aikana. Ulkona kuitenkin ihanan lämmintä, joten saan ihan pidellä itteäni, etten lähtis nurmikon leikkuuseen. Järkevää olis jättää se ensi viikkoon, kun on viileämpää. Väsyttäskin eli torkut vois olla paikallaan.

mur-mur Oletkos tälle päivälle testaillut?
 
ulpunen - kyllähän mie dippasin..

Testiajalla harmaa viiva..ja j o t a h i n kameran linssin läpi siinä näen(aavistus punertaa?)
..yritin tänne laitella teille tiirailtavaksi, mutta ei onnistu, ei: /..niin on haaleaakin haaleampi..
Tänään saattais olla dpo9(laskettuna siitä tasavahvasta viivasesta= O+)

Jos seuraavalla dippauksella samoin näkyy, saat-tai-sin jo kuvitella..vaikka mitä:rolleyes:
..mutta jooo, näitä on ollu jo niiiin monta matkan varrella, ettei passaa liikoja alkaa haaveksimaan.
((muoks)) toinen dippaus vajaan 2h päästä - pelkkä, pitkittäinen lommo siinä viivan paikalla..arvasinhan mie.:headwall:
..nyt repii masua ja selkää, reisiinhin säteilee..s**tanan akan hupakko sieltä taas tiistaille hyökkää!!!:vampire:


Lämpöistä päivää ja+++++++++++tuulahdus kaikille ihunaisille!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikat kaikille ihquille:wave:!

Mistähä aloittas?.. Koitan taas muistaa kaiken, mitä olikin tarkoitus kommentoida..

Euphonia; Harmihalitus:hug:

Onnille tsemppiä uuteen yritykseen ja hyvin olet varautunut;)! Toivotaan elon (kropan siis)normalisoituvan hyvinkin pikaseen!

Bugsy, millanen olo?? Toivottavasti kovasti yököttää, paleltaa, tisuja aristaa, hajut tekee huonoa ja haluat syödä seinästä sementtiä:D! Eli pulla kasvaa ja vahvistuu:heart:!

Oivikki, kuinka meni "rinsessan" rokotus? Meillä ei oo oikeestaan koskaan tullut mitään kummempia oireita rokotuksista, toivottavasti ei teillekään!

Wienna, IHANIA kuulumisia:heart::heart:. Kaikkea hyvää loppuodotukseenkin, äkkiä se aika kuiteskin hujahtaa ja vaavi sylissä!! Otahan kaikki "ilo irti", nauti mansikoista, jäätelöstä, auringosta ja grilliruuasta! Ostat sitten ale-myynneistä kaikkea ihunaa "nyssykälle", kun juhannuksen jälkeenhän ne aletkin alkaa, ja juhannuskin on jo kohta:D!

Tattinen, ihan pelottavan kuuloinen juttu teillä! Noi lasten hengitysjutut on niin inhottavia, että.. Meillähän kanssa kerran lähettiin Lastenklinikalle, ja toisenkin kerran muuten, niin että hengitys tosi huonoa, eikä tilanne parantunutkaan, joten osastolle jouduimme pariksi vuorokaudeksi: /. Mä vielä aamuyöllä soitin siihen 10023-nroon ja kysyin neuvoa, kun silloin 5v, hengitti kovin pinnallisesti ja uikuttikin unissaan.. Sieltä vaan sanottiin, että kyllä ne välillä hengittää silleen, että oota vain aamuun..Ja sitten kun terveyskeskuksen kautta jouduttiin samantein Lastenklinikalle, siellä sanottiin, että oltas jo yöllä voitu mennä sinne, kun tilanne niin paha!! Mistä hel*etistä senkin voi tietää, kun ammatti-ihminen lätisee puhelimeen niitä näitä?? Sen opin, että jatkossa lähen samantien kuskaamaan sairaalaan, enkä jää kotio kuuuntelemaan:(!

Höh, Ottis, ettet sitten terassille asti päässyt! No, terassikelejä tulee varmasti riittämään jatkossakin, ainakin vielä tän kesän aikana.. Toivottavasti teille lempeä viikonloppu:saint:!
Sullahan onkin jänskät ajat nyt, noin töiden puolesta! Mutta olethan kuullut sanonnan, että seitsemän vuoden välein pitää vaihtaa joko työpaikkaa, asuntoa tai puolisoa? Tai no, en tiedä pitääkö, mutta ihmiselle on kovasti tyypillistä toimia seitsemän vuoden sykleissä. Ja juu, kyllähän sä sen varmasti tiesitkin. Ihanaa tulevaisuutta ammatinkin saralla, toivon ma. Ja ennenkaikkea parisuhteessa:kiss:!

Oma napa, tyhjä napa:kieh:! Täti vois jo kerätä kimpsunsa ja kääriä helmansa, ja lähtee vetää:stick:! Mä keksisin tosi kivoja tapoja viettää viikonlopun iltoja ja varsinkin aamuja, ilman sen läsnäoloa:p!

*mur-mur*; taasko meinaat heittää pyyhkeen kehään ennen aikojaan? Elä kehtaa, jännätään ja toivotaan loppuun saakka! MÄ toki pidän ton eukon mieluummin täällä, kuin lasken sen kenenkään muun luokse kuljeksimaan!! Sovitaankos näin? Täti saa olla täällä, ja sitten se unohtaakin teidät muut:xmas:!

Huomenna töihin klo 10, joten nukkumatti jo kohta oottelee! Kaikille teille, rentoista viikonloppua ja nauttikaahan ihanasta kesä-auringosta=)!

Lilleriina
 
Lilleriina - no, eihän miulla ole ollut koko kierrolla juurikaan normi ovis tuntemuksia, saatikka R-tuntemuksiakaan(..yhtenä päivänä oli)
..ettei se kuule ylläri ole olleskaan kun täti porhaltaa helmat paukkuen ensi viikolla kyläääääään!!!|O

Olishan se ihuna jos sen siellä saisit pideltyä, vaan ei se taida onnistua - kiitos ihunainen kummiskin:kiss:

Selkään kyllä repii jo niin saaaaa-ku-tis-ti auts, auts!:O

Mies toi pari saunasiidukkaa miulle..vaan tuossapa se olla öllöttää ensimmäinen puoliks juotuna..ei se sitten maistunutkaan, vaik mieli ensin niin kovin teki:|

Toivottelen täältä jo Ötyisiä kaikille:heart:
..täällä muuten ihuna tuoksu - äskettäin puotti vettä oikein kunnolla..taidanhin tupekin käydä pössyytelemässä ja siinä sivussa nuuhkin raikasta sadeilmaahin.;)

Ps. tattinen - kyllä se niin on, että kannattaa luottaa o m i i n tuntemuksiin jos arvelee yhtään, jotta lapsella hätä!
(ennemmin siis liian herkästi, kuin viitytellen..)
..terveydenhuolto alalta löytyy myöskin kaikenlaista tallajaa..hohhoijaa..:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla jäi todennäköisesti sitten tää ovis hyödyntämättä, höh. :( Ke-aamuna dippasin haalean viivan, aattelin testata to-aamuna uudestaan mutta olinkin sitten kaks päivää niin huonovointinen että ei puhettakaan dippailuista saati pupustelusta. No, ens kerralla sitten.
 
tattinen toi on niin kamalaa, kun hegitys ei kulje kunnolla lapsella, hätä itsellä iskee päälle. Toivovttavasti nyt jo hyvä tilanne teillä.

Ulpunen ihanaa ole rktt. Isot + peukutukset sinulle. Minulla ei vieläkään ollut ovis +, mutta toivottavasti huomenna jo.

Lillis toivottavasti kuitenkin se täti jättää sinutkin rauhaan ja pääset aamuista nauttimaan ja sitten pikkuisen kasvattamisesta.

Morticia voi harmitus :(, ensi kierrossa siten parempi tuuri sinne.

Ottis tämä kierto näyttää hyvälle ja kävin jo lääkärillä ultrassa. Kolme päivää ovis +:sta on siirto, jos siis sen oviksen saan kiinni ja huurunenun sulatus onnistuu.

Mur-Mur harmi, kun et kuvaa saannut laitettua, niitä on niin ihana katsella. Toivottavasti sade tulis tännekin pöly saisi lasketua, minulla silmät on jo niin kipeet.

Tytöllä ei vielä rokotuksesta ole pahoja oireita, hiukan pistos paikkaa aristi illalla. Terveydenhoitaja sanoi, että oireet voi tulla vasta viikon tai pahimmillaan kahdenkin kuluttua. Nyt siis pistettiin vihuri- ja tuhkarokko ja sikotauti piikki.

Lämmintä vkonloppua!
 
Huomenta kaikki!

mur-mur, toivotaan, että luuta katkeaa ja jättää akan kylmästi tien poskeen - jääköön sinne meitä kiusaamasta! :kieh:

Ottis, päädyitkö terassille vai nurmikonleikkuuseen? Entäs saitko kerrottua miehelle uutiset? Meillä istuttiin ekan kerran tänä keväänä terassilla oikein kunnolla syömässä ja iltaa viettämässä, kyllä oli ihanaa! Nurmikko on leikattu ja rikkaruohot nypitty kukkapenkeistä, mutta terassia en ole edes pessyt, saati öljynnyt -en vaan ole viitsinyt niin kauan kun tuota siitepölyä riittää...

Lilleriina, toivottavasti pääset pian niihin aamuisiin ajanviettotapoihin! :)

Morticia, no voi harmitus, jos juuri kriittiseen saumaan sattui vaivat - jospa se viiva sieltä kumminkin vielä uudestaan lähtisi vahvistumaan?

oivikki, no kiva, ettei ainakaan mitään akuuttia pahempaa reaktiota tullut pikkutyttöselle. :heart: Minulle taas sanottiin neuvolassa, että yleensä ne hankalimmat oireet tulevat samana iltana tai viimeistään viikon kuluessa. Toivottavasti o+ tupsahtaa pian ja pääset siirtoon! :)

Toissailtana bongasin digillä oiviplussan ja sitä hyödynneltiin kahteen otteeseen, toissailtana ja eilen illalla, nyt saa taas haaveilla loppukierron. :)
Täällä satoi yöllä ja siitepöly sai kyytiä! Kyllä sitä on riittänytkin, ärrrsyttävää, kun sitä on joka paikassa, terassin (lasi)pöydänkin saisi pyyhkiä tunnin välein...Meillä kukkii luumu- ja kirsikkapuu, omenapuussa nuput juuri aukeamaisillaan ja tulppaanit on nyt parhaimmillaan - siirryn nyt terassille juomaan aamukaffeet, ihanaa lauantaita kaikille ihanaisille!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
Huomenia!

Bugsy: Ihana Uutinen! :heart::heart:

MrsBree Miten siellä? :heart: :heart:

Oivikki: O+ peukutuksia!!! :heart:

Tattinen Voi pikkuista! Onneksi nopeasti pääsitte hoitoon! Paranemisia!

Lilleriina: Punkki juttuun...Meillä löytyi elämäni ensimmäisen kerran punkki koirasta ja oltiin ihan ihmeissään, kun 20 vuotta ollut koiruuksia eikä ikinä ennen ole moista ötökkää näkyny... yäk!

Mä ostin apteekista Exspot merkkistä ainetta ja sitä tosiaan lapaluiden kohdille ja hännän tyveen iholle pipetilliset pruiskastaan ja kuukauden ajan pitäis olla punkki vapaa.


On Täällä ebayn o-ja r-testi paketti odotellaan... tilasin sen 14.pvä ja vieläkään ei ole tullut.... Vähän alkaa huolestuttaan että tuleeko olleskaan... Ajattelin että ens vkolla alan ihmetteleen mitä pitäis tehdä, jos ei postilaatikko rapise testeistä...
Muuten tänne ei kuulu mitään uutta...

Aurinkoista Sunnuntaita Ihanaisille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tänään Kp1(Kp25)..:headwall:..ja kuitenhin samalla niin..:'(
..vaikka niin osasin odottaa negakiertoa..siltikin..


Rominas
- mikäli makselit kortilla, saattaa mennä n. 10vrk siitä kun myyjä saanut maksun, jotta paketti perillä.

Laitanpa linkin tuolle myyjälle, jolta viimeiks tilailin ja ostokset tuli 6vrk:n sisään tilauksesta.:wave:
planningfamily | eBayn kansainvälinen ostospaikka


Meillä on miehen kanssa nyt suhde solmussa..ja en tiedä, miten tämä elo taas tästä jatkuu yhdessä..vai eri teitäkö lähdemme kulkemaan:ashamed:
..3.9.2012 tulisi 9v täyteen yhdessä eloa ja oloa.

Minä olen kerran ollut laittamassa hynttyitä eri kassiin(lapsen syntymän jälkeen, kevättalvella v.2006)..miehellä tämä jo kolmas kerta..
Aina kun tulee ylipääsemätön ongelma(miehen mielestä)..tai tunteitaan hän pänttää - käy näin..:(

Mies siis haluaa irtisanoa itsensä asunnosta&minusta siinä samalla..jotenhin itsekkin olen väsynyt tällaiseen eloon:'(..en tiedä..ei jaksaisi ajatella ja ajatukset käy sitten kuin hidastetussa filmissä..

Mieheni ei vain hyväksy minua karvoneen, päivineen(niin sanotusti)
..joskus hän jopa sanonut, että olen häntä _huijannut_ olemalla(näyttelemällä?)muuta kuin olen..siis TÄH!????
EI ONNISTUIS MIULTA, EI MILLÄÄN - OLEN OMA ITTENI JA SILLÄ HYWÄINEN!=)

Hän ei ymmärrä, että eihän sitä kuherrusvaihetta kestä vuosi sotalla, vasitenkaan jos ei parisuhdetta vaali ja hoida..meillä päässyt näin käymään..ja molemmaisilla paha olla.

..helppohan se on syyt /ongelmat sysätä toisen syliin ja olla itse vain uhri(näin hän kokee)

Sanaillessa toistuu vain: kun "sinä olet sitä ja tätä"..hän ei jotenhin itsessään näe mitään ongelmaa, käytöksessään/asenteessaan korjattavaa..katkeruus moniin asioihin kuuluu kaus kun suunsa hän vain aukaisee.:(
(muilla aina menee hyvin, meillä vain huonosti - vertailee paljon.)

Aiemmin on tilanne kääntynyt parempaan suuntaan..nyt miulla ISO epäilys siitä.

Mutta tästähin huolimati..
Aurinkoinen paisteleepi ihunaisestilämpöiset Terveiset!:heart:
..ja tiedättekö..kun eilen en jaksanut Karpalolonkeroani juoda - juonhin sen NYT!..nautiskelen kylmän juomani lämpimässä partsulla!;)
(olen koirulin kera kahden kotosalla)
 
Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur, kun sinä olet siellä raskain mielin, täti ja känkkäränkkä mies yhtä aikaa, kun voisi oloasi helpottaa...:hug: Taitaa olla miessukupuolelle ominainen piirre tuo, että kuvittelevat kuherruskuukauden jatkuvan ikuisesti ja suhteen kantavan ihan itsestään. Ja jos kaikki ei olekaan aina niin ah ihanaa, niin johan se meteli nousee ja ollaan kimpsuja pakkailemassa, tuttua...Voi kun solmut selviäisivät ja yhteinen sävel löytyisi taas...:hug:

Rominas, no vieläkö se tätiläinen antaa odottaa itseään. :| Oletko vielä tikutellut vai ihan fiilistelemälläkö teillä mennään?
 
Onpas ihania uutisia Bugsyllä ja Wiennalla. Lykkyä pyttyyn loppuun saakka. Oivikille oikein onnekasta huurunenäkietoa! Ja tietty kaikille muille myös.

Voi mur-mur, miten ikävää, että kotosalla ei kaikki ole kunnossa. Ei voi toista neuvoa, mutta toivottavasti solmut vielä jotenkin selviävät.

Tattisen pojulle paranemisia.

On kyllä ollut hienoja ilmoja tänä viikonloppuna. Mieliala ei tosin ole kovin korkealle noussut, koska nyt jo uusi kierto alkanut eli ei onnistunut tälläkään kertaa. Vaan uusi tosiaan alkanut. Pikkuisen vain mietityttää, että taitaa osua viikonlopulle ovis. No, katellaan. Ja tietenkin toivotaan - vieläkin.

Kesäistä viikkoa!
 
Hyviä uutisia täällä. Eli eilen illalla ovis + =). Kiitos kannustuksista :wave:. Ihanat ilmat on vkonlppuna olleet. Silmien kutina ei vaan hellitä, vaan pahenee, kun hienät ovat alkaneet kukkia, kun on niin lämmintä.

Mur-Mur voi harmi teidän tilannetta :(

Fiiaiiia toivotaan , että tämä on se kierto jota + pärähtää.

Ulpunen
joko olet suunnitellut millon rapistelet r-testejä.

Rominas toivottavasti testit kolhtaa latikkoon tuota pikaa.

Onko joku teistä käyttänyt pay palia? Onko sen käyttö helppoa, tälläselle ei tietokone ihmiselle? Onko ollut hyviä, huonoja kokemuksia, toisin aikapaljonhan onnistuneet kaupat on kiinni siitä kuinka luotettava on myyjä.

Lähden tästä kasvimaata kastelemaan.
 
Saukki dau!!:wave:

Voi *murmur*! Toi on niin kauheeta ja surkeaa, lämmin, suuri halimusrutistus:kiss:! Mistä noi miehet saakin välillä niin ikäviä "kohtauksia"? On niin epäreilu olo, ettei voi ensin vähän niinkun vinkata, että meinaa mennä homma reisille tai persiilleen, vaan vasta siinä vaiheessa aukovat sanaista arkkuaan, kun ovat jo suurinpiirtein kassit kainalossa ja avioeropaperi vetämässä :headwall:! Toivon, että asia menee kohilleen, ja jatkatte yhteiseloa, tyytyväisinä molemmat:heart:! Mutta toki ymmärrän ja TIEDÄN, miten turhauttavalta ja väsyttävältä joskus tuntuu tuollainen tilanne, ja itsekin olen miettinyt, että mitäs, jos en jaksa tommosta..Otetaan sitten se suuri askel ja erotaan, kuinkas mies sitten oikeesti toimisi??

Euroviisuja eilen silmäilin ja kuuntelin toispuolisesti, ja pääasia on kyllä, ettei ne mummot voittaneet! Jotenkin mua ellottaa, kun ei noi euroviisutkaan oo enää semmoiset, kuin joskus parikyt vuotta sitten! Nykyään politiikka pelaa sielläkin, ja laulutaito jääny tois-sijaiseksi taidoksi, plääh.

Fiialiia: onnea uuteen kiertoon; niinhän monet sanoo, että valo ja lämpö avittas hedelmöittymistä! No, ainaskin kun on kevättä rinnassa, niin mukavampi puuhastella kammarissa, vaikka harjoitusmielessä:whistle:!

Mulla enää 8 työvuoroa, ja sitten eka lomapätkä=)! Tänään aattelinkin jo vähän laitella taksitilausta vetämään, jotta päästään ajoissa kentälle, kun lento lähtee jo klo 6 aamulla.Mulla on semmonen "tuttu" taksiyrittäjä, jonka olen luottotaksikseni ottanut, kun hältä löytyy tilataksi ja voin varata sopivaan aikaan heidät kotiportillemme, eikä ota mitään ylimäärästä maksuakaan ennakkovarauksesta, kuten tavis-taksi. Meinaa jo vähän alkaa ahistamaan, että mitä pitäs hankkia ja muistaa tehdä ennen matkaa, mutta yritän pysyä lunkina.

Mä luulin jo tädin hävinneen, mutta kakkanmarjat, yhtäkkiä vielä tänään onkin tirautellut käyntikorttiaan ph-suojaan.. Menis jo, senkin peikko:stick:!

Aamusella seiskaan töihin, joten ajoissa unille! Kaikille teille, aurinoa elämään<3!

Lilleriina
 
ulpunen: Juu, ei tätiä näy, ei. :( En ole enään testannu edes... kummillakaan testeillä... Noh, ei vällytkään ole heilunu, joten ihan turhaa puuhaahan se oliski... :headwall: Mies kyllä tuossa vähän vinkkaili että voishan sitä taas joskus pikkasen pelehtiä mutta ei sopivaa rakoa ole löytyny... HAHAHA, siis hetkeä! :LOL:
 
Fiialiia, peukutukset, että hoidot nyt onnistuisivat!

Rominas, no voi harmi, se menkkojen odottelu on kyllä tosi turhauttavaa. Toivotaan, ettei tarvitse odottaa enää kauaa! :)

Lilleriina, harmitus sentään, että piti tädin sinne tuppautua! : / Mutta aivan mahtavaa, että sinulla on reissu tiedossa, minusta matkan odotus on melkeinpä parasta, tuo kummasti potkua (työ)päiviin(kin)! :)

oivikki, Upeaa! Täältä tiukat peukutukset huurunenälle ja ++++siirrolle!!! En ole vielä miettinyt sitä rapistelua tarkemmin...Jossain kohtaa se on kai tehtävä, koska minulla on odottamassa kortisooniresepti siltä varalta, että plussa sattuisi tulemaan. Tilasin superherkkiä (10 mIU/ml) r-testejä, ettei tarvitsisi odotella hirveän pitkään.

Lisää havaintoja one step-ovisliuskoista: Testasin torstai-iltana digillä plussan ja liuskalla nipin napin tasavahvan. Perjantaina keskipäivällä liuskan testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva. Tästä siis johtopäätöksenä, että digi on ainakin minulla herkempi kuin one step-liuska, vaikka ilmoitetut herkkyydet muuta väittävätkin.
 
Ottis: Varmasti hirvittää jäädä ns tyhjän päälle. Mutta ainahan elämällä on taipumus lutviutua ja uusi suunta löytyy, ihan varmasti! Jospa Uudet Tuulet johdattaisivat myöskin siihen Suureen Onneen! :heart:
Kovasti tsemppiä ja uskoa parempaan! :)
 
Ottis
Kiitos, Rominas :kiss:. Kyllähän varsinkin nämä viimeiset työpäivät vetää vähän vaisuksi, mutt otan päivän ja hetken kerrallaan. Huomenna lähden torstaihin kestävälle työreissulle eli ainakin rutiinit murtuu ja saan samalla ns. pehmeän laskun lähtöön :). Sit ku tulen takas, on enää yksi päivä töitä.

Toivottavasti ne sun testit tulee pian, ett pääset rapistelemaan :heart:! Peukutuksia!

Oivikki Ihanaa, ett sait oviksen bongattua. Onnea hoitoihin ja plussaa testeihin, kun niiden aika tulee :heart:!

mur-mur Suurhalitukset :hug: sulle multa. Ikävältä kuulostaa tollanen kaiken syyn toisen niskaan kaataminen :'(. Noinhan se on meilläkin, ett miehessä ei ole mitään vikaa. Viimeksi eilen vaiko toissapäivänä mietin, ett pitäiskö meidän todella erota ku en miehen mielestä ole mitään muuta edelleenkään kuin maho, epäpätevä ja hullu. Eilen sain sit kuulla siitäkin miten en kuulema tee täällä kotona mitään muuta ku makaan. Herää taas kysymys, ett missä se ihmeen tonttu luuraa, joka tekee kaikki kotityöt ja kantaa ruoata kaupasta kotiin yms. =)??

Tsemppiä teille ristiriitojen ratkomiseen. Pidä pintas äläkä anna miehen saada ihteäs uskomaan itestäs sellaista mitä et ole :hug:.

Ulpunen Ahas :)! Olet siis sinäkin oviksen bongannut. Toivottavasti se tuli hyödynnettyäkin =).

ON Mä katoan taas pariksi päivää ruudulta, mutt peukutuksia valmiiksi jo koko ajalle. Toivottavasti on plussakkaita uutisia ku tulen takas :kiss::heart:!
 

Yhteistyössä