40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Nyt vasta hoksasin miksi minulla on joskus ihan hoopo vastauslaatikko mistä ei saa mitään extraa tekstiin. Se on toi pikavastausjuttu.

mur-mur Sulle linkki tossa ylempänä :).

Crissy-72 Tervetuloa kuumeilemaan :kiss:. Toivottavasti on nyt tärppi käymässä :heart:!

Voi bugsy :hug:. Kurjia ja kamalia noi sun naapuris :'(. Extrakurjalta tuntuu puolestas ku meillä on mitä ihanimmat naapurit. Yksi tosin vähän utelias, mutt ei kyttäile, vaan kysyy suoraan :LOL: ja on muuten niin ihana ihminen, ettei hänestä voi pahaa ajatella.

ON Ovisviiva vahvistuu siihen malliin, että plussa tullee huomenna niinkuin ajattelin. Vähän pelotti testata ku näin unta, ett plussa tulis jo tänään. Onneks unet ei aina pidä paikkansa =).

Nukuin puol yhteen ja ihan hirvittää ku tuntuu, ett on jo päivä mennyt harakoille, mutt sen puoleen ei hätää ku olen päättänyt tän ja huomisen pyhittää pihatöille, joten huomenna ehdin kiriä ja toisaalta, mitä siitä vaikken saiskaan tehtyä nyt heti kaikkea mitä eilen suunnittelin?? Pääasia, ett viihdyn ja mulla on kivaa. Mies panee kuitenkin työn etusijalle, joten suotta hänen ajatuksistaan murehdin.

Miehelle muuten eilen 2-sivuisen letterin kirjoitin ennen lähtöä ja tulostin luettavakseen. Hän ehti tulla kotiin ennen meidän lähtöä, ett saatoin lukupakosta sanoa. En tiedä miten reagoi, sillä tultiin vasta 22:30 kotiin ja mies oli jo nukkumassa. Kyll se tuvassa kävi eli hereillä oli eika ainakaan alkanut nalkuttaa, mutt kuitenkin.

Olin eilen vähän ylivireessä ja meni ihan aamuun ennenkuin sain unta. Eilen aamuna nostin Thyroxin-annosta vain neljäsosanapilla ja se oli liikaa, sillä sydän jyskytti koko päivän vähän liikaa. Tädin luona siivottiin kolmisen tuntia perusteellisesti ja siinä ohessa seurusteltiin tyttönsä ja tyttärenpoikansa kanssa. Yhdeksältä lähdettiin kotiin ja käytiin vielä grillillä iltapalaa naukkaamassa. Siivotessa hikosin ku sika ja kotona join vettä varmaankin litran vielä ennen maata panoa. Mutt.. paino eilisestä kuitenkin pudonnut, joten ei tehnyt kebab-annoskaan pahaa mun 'dieetille'.

Nyt mä lähden hakemaan ruohonleikkuriin bensaa ja leikkaan nurtsin. On sopivan tuulista, ett luulis ettei itikat heti hyökkää kimppuun. Kivaa päivää kaikille! t. Ottis
 
Heips! Ajateltiin vielä hieman kuumeilla :) , Mut nyt ainakin kesän ajan ilman hoitoja. Minut saa laittaa listalle, jatketaan siitä mihin helmikuussa jäätiin. Kiertokin normalisoitunut hieman, kun paino tippunut viime syksystä 9 kg.
anjamarita (43)........kp2/28-35...........yk8...................2./1.yht.
 
Ottis
anjamarita Tervetuloa takas kuumeilemaan :heart:! Hienosti olet pudottanut painoa. Parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi =). Onnea matkaan :kiss:!

On leikkasin nurtsin ja nyt on taas kiva katella pihaa. Huomiselle on vielä muutama juttu, mutt pitää aloittaa aamusta, ettei ole liian kuuma. Mä en ole ennen paahteesta piitannut, mutt täytyy olla jo vanhuutta tämä, kun alkaa lämpöhalvausta karttaa :LOL:.

Ukon kanssa ei ole montaa sanaa vaihdettu. Touhusi tuossa omiaan ja lähti sitten kuulema venettä laittamaan. Se sentäs jäänyt viikonlopun saarnasta päähän, ett sanoo minne menee, eikä vaan leuhota omilla teillään mitään sanomatta.
 
Aurinkoista huomenta :)
Ihana kun välillä paistaa ja on kohtuullisen lämmin...vaikkakin helteitä oottelen kovasti.
Crissy-72 Tervetuloa meidän kanssa kuumeileen:wave:
On muka niin kiire ettei ole kerennyt lukea teidän raapustuksia mutta jos parantas päivän päälle tapansa ja lukis :)
Vihdoinki menkat LOPPU!!! ei kestänytkään kun 7 päivää:mad: Kauheesti tuli hyytymiä että oisko ollut jotain kiinnitys yritystä...tai tiedä häntä mistä nuo hyytymät oikein tulloo???
Ois maalle lähtö anoppilaan muutamaksi päiväksi kunhan saadaaan poijaa jalitsupelit pelattua. Partsi ois siivottu ja kukat jos ostais Jussiksi niin sitten alkas olemaan huussolli aika hyvällä mallilla. Powerparkkiin ajateltiin lähtä Jussin jälkeen. Onko kokemuksi paikasta eli onko hyvä? asuntoauto asumista meillä että toivottavasti ois rauhallinen paikka :)
Jep kaffia vielä ja siittä päivä alakakoon. Muksua kesäistä päivää kaikille ja +++++tuulosia kaikille:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tattinen Powerparkissa olen käynyt peräti kolme kertaa ja kyllä siellä ainakin laitteita on ihan piisalleen. Siitä vaunualueen rauhallisuudesta en tiedä ku ollaan päiväseltään käyty, mutt sen sanon, ett kannattaa käydä :). Kiva, ett sulla siellä hommat kondiksessa.

Mulla on tänään vielä pihapäivä ja aion käydä ruusupuskien kimppuun ja hävittää niitä vähän ja sit laitan yhden kivikkopenkin. En siis mitään varsinaisia kivikkokukkia, vaan mulla saniainen leviää niin, että sitä pitää saada muista erilleen. Ikkunat pitäis saada sisältä pestyä, mutta ajatuskin siitä takuttaa niin, ett ihan mitä tahansa, kunhan siihen ei tarvis ryhtyä. Miehen on pitänyt jo pari kuukautta yhtä verhotangon pidikettä vaihtaa ja se (tekemättömyys) ärsyttää niin, ett nousen näemmä puihin koko ikkunan suhteen. 3 ruuvia pitäis vääntää, ei sen kummempaa :stick:.

Ai niin juu. Piliä en saanut. Mies tuli kotiin vasta puol 9. Olin jo silloin saunassa. Sauna ei kelvannut. Söi. Meni nukkumaan noin klo 21.00. Kiva, sanon minä. Välillä tekis mieli repiä hiukset ihan omasta päästä ku tuntuu menevän koko kesä hukkaan, kun toinen nukkuu parhaan ajan vuorokaudesta ja lopun aikaa liuhottaa omilla teillään. Onneks mies lähtee huomenna sinne risteilylle ja joutuu olla väistämättä reissussa yön, kun kuitenkin ottaa kuppia. Saan elellä yhden illan niinkuin normaalit ihmiset eli olla hipsuttelematta 9:n jäljestä, ett toinen saa nukkua.

Ristiriitaista, sillä sitten jos mies on kotona ja ns. normaalilla tuulella, on hän sellainen takiainen, ett tekis mieli karjua se kuusikkoon. Silloin se puhuu koko ajan, ei osaa tai halua tehdä mitään yksin ja mun pitää hypätä kattomassa mitä milloinkin hän näkee. Löytyis se kultainen keskitie joskus :mad:.
 
Nopeasti ON mur-mur voit poistaa rktt listalta. Nega on ja pysyy, nyt vai vuotoa odottelen, joka pysyy poissa lugejen takia. Ottis oli vika huurunenu. Soittelin klinikalle ja varattiin aika suunnitelu käynnille heinäkuun lopussa, mutta ehkä ei enään kannata mitään tehdä, kun ikää tuli täyteen tässä äskettäni 44. Mieli tekisi, mutta katotaan nyt.

Crissy tervetuloa ja pikaista + sinulle toivotan.
 
Ottis..
Löytyis se kultainen keskitie joskus..

Ninpä, se onhin välistä vaikiaa - sitä teille molemmaisille toivon:kiss:

Itikkasiepparista..
Juu, noita pistorasiaan laiteltavia olen nähnyt..mutta ei varmaakaan toimi, kuin sisätiloissa - siis ei partsulla?

Täällä päin lämmintä piisaa..ja miulla iiiihan veltto oloinen..kättä kun nostaa, niin hikeä pukkaa:O
..osittain johtunee kierron vaiheesta, nyt Kp19..

Meitin karvakorva tyttönen täyttää tänään..1v!:heart:
..aika rientää niin kovin nopsaan..


Mukavaista päivää kaikille ja ISO:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Crissy - tänään olisi TOTT-päivä= torstai on toivoa täynnä:heart:..
..sitä dippailua mie perään kuulutan vain täältä..;)

Mitenkäs pitkä se siun kiertois olikaan yleensä?..aika loppupuolella olet varmanhin jo - eiköstä?=)
 
Nyt on ihan pakko purkaa..... Olisi otolliset ajat menossa kp 11 ja miestä en sitten vahingossakaan ole saanut innostumaan. Tuntuu oikeesti niin sanoin kuvaamattomalta, että ei oikein tiedä mitä ajatella... Voiko mies oikeesti pelätä isyyttä niin paljon ettei halua yhdyntää/kykene silloin kun naisen olisi mahdollista tulla raskaaksi ???Kyllä meillä seksiä on ja hellyyttä, mutta se oleellisin on puuttunut jo useamman kk:n. Silti yhä vain minulla on unelma... Mä taidan olla ihan kahjo, kun yhä uskon ihmeisiin !
 
Viimeksi muokattu:
Ok Oivikki.

Oletko ajatellut luovutusmunasoluhoitoa?..(ja tietenkin luovutettuja siittiöitä)
..olisiko näin yhtään paremmat mahdollisuudet raskauden onnistumiseen..

Morticia pahoitteluni negakierrosta:hug:


Ninni69 - ethän sie mikään kahjo ole, et olleskaan!

Siulla on kova pienen kaipuu, niin kuin monella meistäkin:hug:

..tuota..uteleisin pikkasen..

Tietääkö miehesi, milloin siulla ovis aika?..oletko siis hälle kertonut, että NYT olisi hyvä aika lempiä..

Meillä tämä loi miehelle paineita ja ihan s e l k e ä s t i oli haluton lemmiskelyyn, mikäli mainitsin ovis ajankohdasta.

Ihan alkuun ei näin..mutta JO ensimmäisen keskeytyneen raskauden jälkeen tämän huomasin.

Kovasti siulle jaksuja&voimasia laittelen:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Crissy - tänään olisi TOTT-päivä= torstai on toivoa täynnä:heart:..
..sitä dippailua mie perään kuulutan vain täältä..;)

Mitenkäs pitkä se siun kiertois olikaan yleensä?..aika loppupuolella olet varmanhin jo - eiköstä?=)
Ei ollu ei =( Puhdas nega sieltä tupsahti kun en MILLÄÄN malttanut olla testaamatta =D

Mulla ei koskaan ole ollut yli 28 päivän kiertoa, ennen reilu vuosi sitten aloitettuja Cerazetteja jopa alle sen. Nyt jää nähtäväksi mihin kehittyy. Jos ei sunnuntaina ala, niin ehköhän mä taas maanantaina testaile :)
 
Ninni69 - ethän sie mikään kahjo ole, et olleskaan!

Siulla on kova pienen kaipuu, niin kuin monella meistäkin:hug:

..tuota..uteleisin pikkasen..

Tietääkö miehesi, milloin siulla ovis aika?..oletko siis hälle kertonut, että NYT olisi hyvä aika lempiä..

Meillä tämä loi miehelle paineita ja ihan s e l k e ä s t i oli haluton lemmiskelyyn, mikäli mainitsin ovis ajankohdasta.

Ihan alkuun ei näin..mutta JO ensimmäisen keskeytyneen raskauden jälkeen tämän huomasin.

Kovasti siulle jaksuja&voimasia laittelen:kiss:

Ilmeisesti mun käytökseni muuttuu sen verran, että mies ounastelee ovista ja sitten onkin kaikki lempimissuunnitelmat pilalla. Mun miehelläni on niin pitkä parisuhde takana ennen mua, että löytää varmaan musta samoja piirteitä kuin exästään tiettyyn aikaan kk tai en mä tiedä. Nyt on jo ollu pitempi semmoinen haluton kausi hällä. Tai siis haluja on, muttei niin että siitä mahdollisesti voisi jälkikasvua seurata. :( Kun se ei välttämättä tarvis kuin sen yhden nappisuorituksen... Olisi niin paljon helpompi hyväksyä asia, jos hän olisi ollut viimeiset 2 vuotta halukas yritykseen ja tulosta ei olisi tullut kuin se, että hän haluaa oikeesti vaan joskus ja jouluna...
 
Iltaa :) Mun täsmähyökkäykseni maanantaina meni niin persiilleen ku mennä voi.. Olin hankkinu ovistikut (miehelle en niistä kertonut, se on sellanen stressaaja että eihän sillä edes seisois jos tietäis että on "pakko" rakastella...) ja maanantaina ku tulin töistä, tikku näytti yhtäpunasia viivoja. Ei muuta ku samantein kaahasin 40km ( ei siis asuta vielä yhdessä) miehen luo, joka oli ollut edellisen yön töissä, ja oli vielä nukkumassa. Hiippasin herran kainaloon ja aloin silitteleen... Kylhän se siitä heräili, ja kun yritin edelleen vähän himoja herätellä, nii sepä ilmotti että ei tänään voi rakastella ku oli satuttanu selkänsä aamulla. Voi perseensuti!! Voitte arvata että mua vitutti enemmän ku omiks tarpeiks, mutta olin hiljaa ja kiehuin itekseni. En viittiny sille sanoa, että siinä se sit meni vauva sivu suun. Sen ressun maailma ku olis romahtanu siitä jos olisin "syyllistäny" sitä asiasta. Eihän se selkäkivulle mitään voinu, mutta kyl oli taas niin hyvä ajotus että prkele!! :| Lauantaina kyl pupuiltiin, mutta jos ovis oli maanantaina/tiistaina, niin oli sekin liian aikasin. Että se taas tän kuukauden yrityksistä :'(

Onneks enää huominen töitä, ja sit alkaa kesäloma!!! =) Juhannuskin saadaan olla miehen kans yhdessä, mulla kesäloma ja sillä vapaata sillon. Mulla on lapset Juhannuksena, joten saadaan viettää oikeen kunnon perhejussi =)

Anteeks ku en kommentoi muiden juttuja. Luen kyllä aina kaikki, mutta sit ku alan kirjottaan, unohtuu kaikki mitä piti kommentoida.

Kesäfiiliksissä Hanhimamma
 
Ninni69 voi ei on sinulla turhauttava tilanne. Minullahan se mies puuttuu kokonaan niin on yrityskerrat todella vain hoitokerrat, mutta tuo tilanne on varmaan toisi turhauttava, kun on oma rakas, mutta ei sitten kuitenkaan ole mahdollista sitä pikkusta yrittää.

Hanhimamma kompaan mur-muria ei ole kaikki toivo mennyt.

Mur-Mur tuokin on harkinnassa, mutta se vaatii ulkomaille menoa ja se on tietty hiukan hankalampi järjästää. Myös toista ivf hoitoa voisi ajatella, vaikka ikä vaikuttaa tulokseen heikentävästi, mutta se on niin kallista, että ei ehkä oikeasti rahoja löydy mistään. Parasta olisi, jos mukava mies kävelisi vastaan näin kesällä.
 
Ottis
Nyt on ihan pakko purkaa..... Olisi otolliset ajat menossa kp 11 ja miestä en sitten vahingossakaan ole saanut innostumaan. Tuntuu oikeesti niin sanoin kuvaamattomalta, että ei oikein tiedä mitä ajatella... Voiko mies oikeesti pelätä isyyttä niin paljon ettei halua yhdyntää/kykene silloin kun naisen olisi mahdollista tulla raskaaksi ???Kyllä meillä seksiä on ja hellyyttä, mutta se oleellisin on puuttunut jo useamman kk:n. Silti yhä vain minulla on unelma... Mä taidan olla ihan kahjo, kun yhä uskon ihmeisiin !
Ninni69 Onneksi teillä sitä hellyyttä ja läheisyyttä löytyy kuitenkin muuten. Oletko kertonut miehelle otollisimmasta ajasta? Ehkä kannattaisi jättää kertomatta ja yrittää houkutella häntä petipuuhiin muuten. Et sinä kahjo ole, vaikka uskot ihmeisiin. Niitä sattuu =). Toivottavasti teillekin :heart:!
 
Ottis
mur-mur Ne hyttysjutut toimii ulkona tyynellä säällä, mutt ei ehkä kannata hankkia parvekekäyttöön.

Ninni69 Kuulosti hyvin tutulta toi "joskus ja jouluna". Meillä jäi tosin viime joulu väliin :LOL:. Olen pahoillani, että susta tuntuu kurjalta :'( :hug:.

Hanhimamma Kurjaa, ett täsmähyökkäys meni persielleen :(. Seuraavalla kierrolla sitten :heart:!

Chrissy72 Täältä saa helposti ton rapistelutartunnan :LOL:. Jään mielenkiinnolla odottamaan maanantaina rapistelusi tuloksia :heart:!

Oivikki Olen pahoillani :hug:.

ON Mulla on vähän höntti olo. Ei varsinaisesti krapula, muttei kaukanakaan siitä :LOL:. Eilen nimittäin hain 4 sidukkaa v*tutukseen ja kun olen touhunnut kovasti, mutt syönyt vähän, kihahti ne päähän, vaikka hitaasti join. Plussaa lipittelyssä oli, ett maltoin pitää kissat sisällä ja nyt pääsin aikaisemmin nukkumaan kuin edeltävinä öinä. Vaikka tykkäänkin valvoa, niin tuntuu melko rankalta jos joutuu joka yö valvoa aamukolmeen ja silti yrittää nousta päivän puuhiin suht koht normaaliin aikaan. Tänään ovat kissat olleet aamukuudesta tähän asti ulkona ja nyt nukkuvat :). Ja mä vasta suunnittelen mitä tänään teen.
 
Ottis
Kirjottelin tossa aiemmin Ninnille, että ihmeitä sattuu ja näin totisesti on. Mä otin ikkunoista verhot ja kaihtimet pois, nakkasin ekan maton pesuun ja silleen. Yhdessä ikkunassa tarvin apua, kun siitä on sarana rikki ja mies tulikin soppelisti jo kahdentoista aikaan kotiin. Hän kävi suihkussa ja auttoi mua missä tarvinkin, mutt sitten aloin jo ihmetellä, että mitä tepastelee pyyhe lanteilla eikä meinaakaan pukeutua. Eteisen ikkunoita pesin, kun huomasin herran makaavan sängyssä, mutt vieläkään en reagoinut siihen makaamiseen, vaan pyysin miestä laittamaan yhden megavanhan ikkunan paikoilleen. Mies tuli ja laittoi ja kysyi sitten, että: "Pitäiskö meidän jörniä?", johon mä että jotain tuommosta vähän ounastelinkin tuosta asusta päätellen ja niin nakkasin luutut sankoihin, kävin laittamassa ulko-ovet lukkoon ja pupusteltiin miltei paljaan taivaan alla, sillä makkari totisesti on avara, kun on ikkunat kahden puolen verhoitta. Että silleen.. Eilen en viittinyt enää edes ovistestiä tehdä, mutt tovi sitten pissasin purkkiin ja kohta käyn dippaamassa, kun pisu haalenee huoneenlämpöiseksi, kuten ohjeessa on.

Hirveä urakka mulla edessä ku katumusharjoituksena otin tosiaankin kaikista ikkunoista verhot wegs ja päätin tehdä juhannussiivon tänään kotona ja kerrankin kunnolla, kun on aikaa. Tuntuu, etten saa illaks mitenkään paikkoja oordinkiin, mutt Fb:iin jo nakkasin avunpyynnön, sillä jos yks mun kamu haluaa viettää tänään naisteniltaa, saa kyllä tulla vähän helppimäänkin :). Tai sitten ei. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, ett saan olla tän illan kotona rauhassa, ja nimenomaan silleen, ett olisin saanut ensin paikat kuntoon. Ei siis auta kuin laittaa hösseliks =). Palaillaan :wave:!
 
Viimeksi muokattu:
No ei tarvi maanantaina testata, menkat ne sieltä tulivat aamun pilaamaan! Eli kierron pituus näillä näkymin 26 pv. Nyt mä vannon kautta kiven ja kannon, etten tuhlaa enää senttiäkään testeihin, ennen ku menkat on myöhässä =D Ja mä myös lakkaan kuvittelemasta niitä raskausoireita :)

En mä ihan realistisesti ajateltuna edes kuvitellut raskautuvani ekasta yrityskierrosta, kyllä siihen aina pari-kolme kuukautta on mennyt...mutta kärsimättömänä luonteena ainahan se harmittaa :) Mutta toisaalta taas ei ihan niin harmita, koska juhannukset ja muut kekkerit tässä tulossa :) Ja onhan tässä yrittämisessäkin oma viehätyksensä, kunhan ei liian kauaa kestä =D
 

Yhteistyössä