40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
No voihan sinnuu Mahdotontako..olisit vain dipannut.;)
..ja kyllä siellä varmasti viivasta tänään dpo11-12 olisi näkynyt jos raskaus edennyt Ok..ja kun kerta dpo8-9 noinhin selvästi jo näkyi - ei edes silmiä kierroon tarttenut vääntää!

Dippaatkos aamupisusta sitten rohkelikkona..
(..ja jos tuntuu, ettet rohkene - odottele vain rauhassa kierron loppuun..taisi mennä sunnuntaille:))
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mindy ja kiitos kannustavasta tarinastasi HotMilk...ihmisen mieli on ihmeellinen...yhdellä hetkellä on niin epätoivoinen olo että alta pois(ja tää asiahan ei oo ensimmäinen ja suurin tän päivän mielipahan aiheuttaja...) ja nyt jo tällä hetkellä tuntuu jo megasti paremmalta kun vielä hetki sitten...oikeelta ala kyljestä juilii taas niinkuin vaan tässä kummallisessa kierrossa on juilinut...rintojani täällä(onneks oon yksin:LOL:) puristelen ja pähkään tuntuuko niissä miltään???muistan toissa iltana ajatelleeni että nyt se rintojen aristus alkaa tuntumaan...
...eilen en edes lämpöjä mitannu..en uskaltanu..jotenkin on ollu sellanen epäuskonen olo kokoajan ja on pelänny juurikin tätä ettei se hcg nouse...nyt heitin mittarin kainaloon..saa nähä onko lämmöt jo laskeneet???

Tänään kun sen testin tein(päivän tokasta pisusta joka oli kyllä ajallisesti vähintään 5h) ja siihen tuli se ei raskaana teksti, muistin kuinka Ottis(muistaakseni) on kertonu "purkaneensa" sen... niin mäkin tein(vimmoissani veitsellä:LOL:) ja löytyhän sieltä ne 2 liuskaa...vertailun vuoksi purkasin myös eilisen raskaana 1-2 testin ja niinkun arvaatte ni oli se testiviiva huomattavasti haaleampi kun eilen...

Anteeksi suunnaton omanapaisuuteni...

Mur-mur...kyllä mä ens kierron ilman clomeja meen ja toivon toki että vielä vaikuttaisi, meinasin että varailen ajan jo valmiiksi tutulle gynelleni sinne kun tulee lomilta...niiden clomien lisäksi kysyn että oisko sitä apua lugeista tms. et jos tää onkin nyt sitten siitä keltarauhas hormoonista kiinni???

Lämmöt 37,0 eli edelleen ylhäällä(paitsi ei siellä 37,3 missä oli vielä muutama ilta sitten..)...voiskohan siitä ennustaa et kun laskee ni sit vuoto alkaa...toivottavasti ei menis pitkää aikaa eli alkais nopee jos on alkaakseen..muuten ollaan taas siinä et ovis aika teinien kotona ollessa ja silloinhan ei mies toimi eikä tällänen "rakkaus 2 viikkonen" oo millään edes mahdollista...

Eli liput liehuen sitten vaan uutta kiertoa kohti!!!
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Mahdotontako..kiitos!

Sinun testisi puhallan sitä punasta väriä PUUUUHHHH++++++:whistle:

Ja ymmärrän täysin tuon ulkaltamis jutun jos mä en ois uskaltanu testata tänään ni mä oisin vielä saanu hetken haaveilla...autuaan tietämättömänä siitä ettei ne hcg:t oo noussu...(nyt mua jopa vähän harmittaa et menimpä testaamaan..mut toisaalta...eipähän tuu turhia kuvitelmia enempää...)
 
Hei HotMilk :wave: =) Muistanhan minä, se olikin hyvä pino naisia :heart: minä ja minun raskaudenajan laama- ja himmelihimot. Himmelikurseilla olen käynyt ja jonkinlaisia saan jopa värkättyä :LOL: mutta ei laamoja, ei... Jospa ehkä kenties joskus vielä ;) Mitähän muille ihanaisille kuuluu? Elyseehän (me10) täällä taustailee :whistle: Joko sinulla kuumetta pukkaa? :heart:

Onhan tässä tultu mietittyä tätä kuumeilua puolin ja toisin... Tavallaan kilpajuoksua ajan kanssa. Vanheneminen ei mielestäni ole kamalaa... Pikemmin otan sen vastaan osana kaunista elämää. Rypyt silmäkulmissa kertoo tarinoita ja vartalon kumpareet kaaret lisää. Ei tarvitse enää hötkyillä joka asiasta ja olla jotain mitä haluaisi olla. On lupa olla mitä on ja nauttia pienistä yksinkertaisista asioista, tarvitsematta valtavia elämänmuutoksia. Aika tuntuu oikealta uuteen koitokseen :heart: Henkinen ja toivottavasti fyysinenkin puoli olisivat mukana. Täällä pinossa kohtaa elämän molemmat puolet: onnentäyttymyksen, toivonkipinän ja surunkin. Se on elämää ja todellista. Voisinpa halata olkkarimme naisia

Juuh.... se oli omaa napaa tänään kp2
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihunaiset taas:D, arkeen palanneena :(päätin pienen viestin laittaa... muu porukka jatkaa lomailuaan (mies tietty pitkällä sairaslomalla ollut jo 3 vuotta...)
Mulla on tuon listan mukaan siis kp7?? Kun tätihän tuli silloin keskiviikkona.. Silti oon taas tehny o-testin ja oli melkein tasavahvaa viivaa... en tiedä mutta pitää ottaa kai nyt taas päivittäin... ihmettelen vain miten näin aikaisin??

MUTTA HALITUS PIKKUTIRRI!!!:':)hug:ERITTÄIN SUURET PAHOITTELUT; MUTTA ENS KIERROSSA tulee sit se pysyvä, eikö niin ???:heart:
 
OTTIS: ÄLÄ nyt hyvä ihminen koko lomaa uhraa siivoamiselle!!!!:hug:
Laita se miehenpuolikkaasi tekemään enempi niin saat sinäkii huilata!!! =)
Hyvää mökkeilyä teille juhannuksena!!!
Varmaan tulee viel kirjoitettua mut kumminkii...

JA MUR MUR: Minäkin täytän ens talvena 44 niin että alkaa se raja jossain kohtaa olemaan vastassa... en nyt kuiteskaan viel luovuta mut on se vaan oltava realistinen että sitä vauvaa ei vältisti tähän enää tule... eli ei saa vaipua epätoivoon vaan on jatkettava näillä mitä on! Onneks on ihmisiä keiden kanssa puhua, hulluks muuten tulisin näiden ajatusten kanssa! Just taas kävimme poikasen haudalla viemässä öljykynttilät ja nyppimässä orvokit. Ens viikolla tulee vuosi täyteen tapahtuneesta... Taitaa olla työpäivä silloin...
 
MUR MUR pahoittelut myös sinulle tädistä!:hug:
Ei viel luovuteta, eihän????
Koitan nyt saada kohta ton miehen tonne sänkyyn kun mul on huomen iltahuki... paha vaan kun pojat on yläkerassa...siis meidän poika ja hänen kaverinsa,, mutta koht kyllä patistan ne ulkomökkiin ku sielä ovat yötä.. joska sit olis rauhaa jotain tehdäkkin?
Tai sit aamulla kun pojat vielä nukkuu??
No NYT HYVÄT YÖT JA KAUNIIT UNET IHUNAISET!!! :heart:
Ja terveiset myös kaikille muillekin keille en jaksanu nyt vastailla... sit huomisen jälkeen on 2 vapaata (torstaina kaupat ja siivoomiset...:kieh:)ja juhannuspäivänä ja sunnuntaina meen töihin:(No ei tarvii ainakaan alkohoolia ottaa niin olo on hywäinen tuohon miespuoliseen verrattuna:LOL:
 
Minttu - ihan hyvinhän se O-testi voi näyttää jo aika vahvaa viivasta.

Toisilla ei viiva vahvistu kuin vasta juuri ennen LH-piikkiä, toisilla taas vahvistuu hitaasti päivä, päivältä.

T A I..näyttää suht vahvaa koko ajan ja sitten yhtenä päivänä(tarkka oltava!)sen tasavahvan viivasen!
..ja se riittää - ei tarvihe enää dippailla!

:attn:SIIS:..jos dippaat O-testejä, ei muita viivasia tarvihe tulkita miksikään, sen ensimmäisen tasavahvan viivasen jälkeen - v a i k k a dippaisitkin vielä senhin jälkeen tasavahvat viivat.(..tosin turha enää dipata;))

Miulla esim. O-testi näyttää juuri ja juuri haamuista - aloitin dippauksen yleensä Kp7.. ja sitten päivä, j o s k u s pari ennen ovista, vasta vahveni tasavahvaksi.

Onnistunutta Oilin bongaamista!:wave::heart:
..mie ne hommat jo jätin poijjes omasta repertuaarista;)

Voithan sie nyt alkaa päivittäin dipata ja mieluiten samoihin aikoihin(älä aamun eka pisusta!)
..varsinkin jos et tiedä tarkkaa kierron pituutta.
 
Viimeksi muokattu:
Minttu - Sleep well:heart:

Tekstiin saat väriä tällä viisiin:

Maalaa hiirulaisen vasemmalla painikkeella se kohta tekstistä tummaksi, johon haluat väriä(pidät hiiren näppäintä koko ajan alhaalla kun maalaat)..
..sitten napautat tuota A-kirjainta tuossa laatikon yläpuolella, valihet värin Ja Avot - valmista tuli!=)

Ps. B-kirjain tekee sitten tekstistä sen vahvennetun(boldaus)..ja U taasen alleviivaa tekstin.
..juu ja tuo kallellaan oleva I-kirjain, laittaa tekstin kallelleen oikialle päin..
Aina siis ekana tekstin maalaus ja sitten valihet vaihtoehdon.
 
Viimeksi muokattu:
Kauniita unosia muillehin ihunaisille!

pikkutirrille vielä täältäerikois halitus..


..ja vielä viimosena - mutta ei vähäisimpänä:)..
Mahdotontako(n) testiin huomiselle: (jos dippaat) se ihunainen punaväri tai teksti "Raskaana":heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia:)

Heräsin 3n aikaan eka kerran pisulle, mutta en dipannut :)

Nyt 4:30 heräsin ja en kyllä ole dipannut vieläkään. Eilinen lugepallero katosi jonnekkin, ihmettelen, ettei ainakaan vielä ole yhtään valunut ulos??Siis illalla laitettu....Toisaalta huomasin niskaan ilmestyneen finnin äsken ja se kyllä tulee aina kun menkatkin tulossa, muuta poikkkeavaa, minä karkkihiiri: Ei ole tehnyt mieli yhtään karkkia, no hyvä se!!:))

Kyllä se ilm olisi parempi dipata ennen Juhannusaattoiltaa kuitenkin, mutta katsotaan maltanko?

Mur-mur: Juu tosiaan menkkojen ilm kuuluisi alkaa su, mutta nyt nuo luget jälleen sekoittavat kiertoni:)

Kiitos kaikille plussanpuuhkuttajille!!=)

mahdotontako:heart:
 
Huomenta ihunaiset ja kiitos MUR MUR neuvoista,,, nyt en ehdi kokeileen ku pitää alkaa koht kalapuikkoja paistaa herroille kun meen duuniin. Ajattelin pyörällä mennä ja mun pitää lähtee viimeistään 10.15 polkemaan jotta kerkeen 11:ksi. Jos taas alkaa sataa niin hyppään autoon ja sit ei oo niin kiire.
Vähän synkältähän tuolla taas näyttää: /mut ei paljoo haittaa ku duunipäivä...

MAHDOTONTAKO rohkeutta testaamisiin ja punaväriä sinne!!!!
Katotaan onnistuiko???
 
Ottis
Pikkutirri Voi kurjuus jos noin on, että täti tulis sittenkin, mutt kuten jo yllä kirjoitettu, ei heitetä vielä toivoa, eihän? Suurhali :hug: sulle :kiss:.

mahdotontako Oot ihan mahoton ku pidät meitä tolleen piinassa =). Ei ku ymmärrän oikein hyvin, että sen testin tekeminen pelottaa ja jännittää. Tsemppiä piinapäiviin :kiss:.

mur-mur Minä ainakin olen huomannut Clomien vaikuttavaan ainakin seuraavaan jos ei pariinkin seuraavaan kiertoon. Tuppas follikulaarivaihe lyhenemään välillä, mutt Clomien aikaan ja parissa kierrossa sen jälkeen se on aina sitten pidentynyt.

Ninni69 No noh =), nythän sulla on sitten mainiot mahdollisuudet plussata tästä kierrosta. Peukuttelen :heart:. Et sä RKTT-listalle haluais :confused:? Sehän on muuten ihan tyhjä nyt. Hupsista keikkaa, miten noin on päässty käymään :ashamed:.

ON Minuun iski eilen totaalinen masis. Kun olin tänne kirjoitellut, päätin, ett vaikk' p**kaan hukkuisin, en tee yhtään mitään. Ja aloinpa sääliäkin itteäni, että tätäkö tämä mun lomani on: jatkuvaa yksinoloa ja puunaamista ja vi**uuntumista ja mitälie, kun ukko ei totaalisesti ajattelen kuin itseään. Paitsi, että soittihan se poikkeuksellisesti eilen kesken päivän töistä eli kai se vähän ajatteli :saint:, mutta silti laitoin hänelle viestin, ettei tulis kotiin tänään eikä enää ikinä, etten halua nähdä enää koskaan yhtään elävää sielua ja että olen masentunut. Sitten painuin sänkylle lukemaan enkä monta sivua jaksanutkaan lukea ku nukahdin ja nukuin puol neljään asti. "Aamukahvia" olin vasta keittelemässä ku mies tuli kotiin. Tinkasin siltä, ett mitäs tänne tulet, ett enkös laittanut viestiä, ettei kannata vaivautua. Samaan syssyyn räpätin, että kun ei voida edes risteilylle lähteä, ett sellasiakin netistä katoin, mutta kun joutuisin sielläkin olemaan kuitenkin yksin. Niinhän se meidän edellinen risteily nimittäin meni, ett mies laukkas omia teitään enkä koskaan osunut sen kanssa hyttiin yht'aikaa, ett olisin saanut edes ottaa luokalle. Ja kun mies on päättänyt, että ulkomaillekaan ei lähdetä, niin voi taivas, mikä tästä kesästä tuleekaan :headwall:.

Ukko alkoi sitten taas omiaan touhuta, tosin kotona, ja mä makasin sängyllä kuin zombie toivoen kuolemaa, kunnes alkoi onneks ottaa ukko niin päähän, ett tuumasinpa lähteä mökille pesemään saunan poikkeuksellisesti jo nyt. Olen nimittäin huomannut, ett mulla masikseen paras lääke on vain pakottaa itsensä toimintaan ja niinpä jo loppuillasta itsekseni vähän virnuilin, ett mun masis kesti taas sen 4-5 tuntia :LOL:. Mies soittelikin sitten illemmalla, ett olenko jo saunaa lämmittänyt ja kun sanoin, että en, hän kysyi, että mitä jos tulis käymään. Mikäs siinä, tuumasin minä ja laitoin saunan heti lämpenemään. Jotenkin alkoi kuitenkin taas jurppia, että kyllä se nyt kulkee mun perässäni ku koira, kun MINÄ haluaisin olla yksin ja rauhassa ja räpätin, että kun en mökillä voi edes televisiota kattoa ku hän menee niin aikaisin nukkumaan ja mun pitää entisestäänkin ankeata ja tylsää elämää tylsistyttää lukemalla Aku Ankkoja ku ei muuta lukemista ole ja räpäräpäräpä... Niinpä mies sitten saunan jälkeen lähti toimistolle nukkumaan ja mä tunsin olevani maailman vi**umaisin ja ilkein akka. Ja niin olinkin :ashamed:.

Aamusta ei ollut unikaan ekan heräämisen jälkeen tulla, niin paljon oli asioita mielellä. Nyt kuitenkin astianpesukone pesee mökin astioita ja pyykkikone pyyhkeitä yms. eli vaikka tässä istunkin niin mökin siivous jatkuu =). Mies saa roudata noi kamat sinne takaisin, mutt ei mielellään tänään, sillä musta tuntuu, ett meillä on paljon puhumista ja neuvottelemista.

Sori taas omanapaisuus :(. Plussarikasta jussinalusviikkoa kaikille :heart:! t. Ottis kp 5 (pitää nyt opetella laskemaan kp:t ihan ite :LOL: ).
 
hei kaikille!
Tulin uutena kurkkailee tänne eli ikä 41v. ja kaksi km takana ja kolmas ja ehkä viimeinen yritys päällä. 4lasta aijemmasta liitosta ja nyt uusi liitto ja haluaisimme kovasti yhteisen taaperon :) munasarjoista leikattiin keväällä kanamunan kokoiset kystät ja heti kasvo toiselle puolelle uusi että yhdellä munasarjalla toiveillen raskautua.Terolut tabut menossa toista kierosta ja nyt menossa dpo 7. Repäisy kipuja on ja jomottelee munasarjoista,huimaa kovasti,närästää..mutta nämähän ei vielä kerro mitään ja ovistikkuun vielä eilen tikutin haamun mutta sekään ei tieten kerro vielä mitään :) mutta toivon kovasti että nyt ois tärppi käynyt :)
 
Ottis
tattinen Peukutuksia, että tärppi olisi nyt tuloillaan :). Oireet ainakin ovat mukavankuuloisia :heart:! Peukutuksia :kiss:.

Minttu2011 Kivaa työpäivää täältäkin. Lupaan olla ainakaan siivoamiseen itteäni tappamatta. Yllättäen mulla ei nyt olekaan mitään hirveätä hinkua laittaa juhannusta kotona. Jos täällä jussini vietän, niin voinhan minä sitten siivota jos siltä tuntuu :LOL:. Ihan oikeasti olen yhden juhannusaaton viettänytkin kotona siivoten. Iski inspis vähän jälkijunassa. Olin silloin ollut alkukesän tosimasentunut ja yksinäinen juhannus ei mitenkään houkutellut. Sitten yksi sisko ilmoitti, ett he tulevat juhannuspäivänä käymään ja kiirehän mulla tuli :).
 
tattinen - Tervetullut olet lämpimästi tänne "olkkariimme"!!!:wave::flower:
..kivan kuuloiset oireet on, toivotaan plussaa!:heart:

Haluatkos, että laittelen siut tuonne listalle?..kierron päivän&pituuden jos sitten ilmoittelisit..
..ja yrityskertako oli neljäs ja ensimmäinen yhteinen lapsi..

Pahoitteluni keskenmenoista:hug:
..itsellänikin niitä jo kolme - yrityskertoja 27..

Lapsia miulla on edellisestä suhteesta 24v ja sitten uudesta tämä "iltatähtönen" - 7v joka aloittaa syksyllä eka luokan.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41).............kp1/28-32.........yk76/11)4./2yht.
mur-mur (45).............kp3/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp3/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp8/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp13/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp17/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp23/27............yk12.........1. yht.:)heart:dpo8?)
AinoEmilia (46)...........kp25/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Euphonia (39).............kp27/25-26......yk18..........1
Tringa (40).................kp41/28...........yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heips OTTIS ja MURMUR sekä kaikki muutkin =)

Tässäpä mun kesäkuulumiset vihdoin ja viimein.
Terve ja potra poika syntyi 3.6 :heart: 54cm ja 4,800g :heart:
Nyt vain syödään ja nukutaan, vuorotellen. Muutaman kerran ollaan käyty kävelylenkillä uusilla vaunuilla, synnytys aloitettiin normi tapaan, suppareineen ja epiduraaleineen mutta vauvan sydänäänet laski kaksi kertaa liian alas ja supistukset heikkeni joten päädyttiin sektioon. Haava on parantunut hyvin mutta ei saa nostaa vauvaa painavampaa joten hissukseen tässä juhannusta vietetään, siskot lapsineen tulee kylästelemään joten toimintaa riittää.

Oivikille kertoisin potrasta pojasta mutta missä pinossa hän kirjoittelee, onko tietoa?

Kaikille hyvää ja aurinkoista Juhannusta.
 

Yhteistyössä