40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tässäpä tämä kuva jos taas onnistun laittamaan...on kyllä jotenkin niin pettyny kun aattelin että ois vahva viiva tullu...noh..näillä mennää ja näkeepähän että yritystä ainakin on ja ne siemenet mitä epäilin tuliko niitä ollenkaan, ni todistettavasti tulee:LOL:
http://[URL=http://aijaa.com/v.php?i=004358526037.jpg][/URL]

Ja mur-mur..miks et sä vois haaveilla jos susta siltä tuntuu?? Ilman muuta ja tottakai ja siitä edellisestä sinulla kans näkee että hedelmöitys ainakin tapahtuu...
 
Ottis
Pikkutirri Selvähän toi sun viivanen on :heart:! Onnea matkaan hirmusesti :kiss:.

mur-mur Komppaan pikkutirriä, että mikäpä ettei jos siltä tuntuu :). En yllytä kuitenkaan =).

ON Olen pelannut koneella niin, ett on hiirikäden sormet pian krampissa. Ukkoon suivaannuin niin, että laitoin kännykän pois päältä. Olkoon nyt ihan missä lystää, pihtailemassa :stick:. Muaki väsyttää, mutt syy löytyy tältä koneelta.
 
pikkutirri - eihän tuo ole haamuinen - se ON ihan selkeä plussaviivanen!:heart:

Mie kaikin raajasin täällä peukutan tärpin kestolle d=)b:kiss:
..sitä tarkkaa hedelmöittymis aikaahan ei voi tietää ja siullahan vielä kierron loppuun aikaa pari päivää.=)

..ja miehän siulle mainihin, jotta David herkkä liuskatesti ei monellekaan ole näyttänyt vahvaa viivasta, vaikka kuinka olis dipannut ja mooooonta!

pikkutirri, olisko siulla mahdollisuus hakea apteekista Apteekin oma testi..tai joku muu vastaava herkkyyttä 25mIU/ml oleva testi?
(RFSU on herkkyyttä 50mIU/ml)

..niin..tuosta haaveilusta..kai sitä mie varmaan haaveilenhin - sellaisesta vahinkoisesta/ylläri pylläristä:)..mutta enää EN tikuttele ja jahtaa miestä oviksen aikoihin!

Eilenhin lemmiskelyt jäi..ehkäpä tänään:rolleyes:
..ajattelin leipoa mustikkapiirakan ja sitten illaksi lämppärit..mies lähdössä kaupoille ja tuotatan siidukan(jemmassa pari olusta;))
..jos näillä hieman lämpeis-hyyyyyrrrr:p

Mies on 3vko:n lääkekuurilla, eturauhanen vaivaa: /
..ja silloin lemmiskelyt häneen sattuu(siemensyöksy)
Hällä kerran, pari vuodessa sama vaiva - autoilijan(työ)vaiva:|
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ystävät kannustuksesta:heart:

Mullahan ON melkonen arsenaali testejä..mm. 2 GB:n digiä ja sit niitä Cittarin Pregcheckkejä mut jotenkin mulla tuli tänää sellanen olo(epävarma ja ahdistunu) et päätin että annan itselleni nyt luvan haaveilla "täysillä" niin kauan kun se on mahdollista(kunnes mahdollinen vuoto alkaa..) ja en testaa..en, ennenku viikon päästä jos ei oo alkan ni sit vasta...ja Ottis...saanhan olla tuol listalla viel äläkä laita mua minnee yrjöklubiin...joohan...en haluu ennenku on ihan varmaa et raskaus edes lähtee alkuun...

Ihanaa ylläripylläristä toivon totisesti sinulle mur-mur ja Ottikselle kans...jos ei nyt, ni ensi kierrossa sitten!!!:heart:

Ihanaa iltaa ihanat...mulla jo ihan hyvät fiilikset ja ainakin tisut vielä arat...jospa...:heart::heart::heart:
 
Heippaus kaikille!:flower:

Meni aika myöhään, mutta vielä tätä vrk:tta jäljellä:))

Oi , mitä näenkään Pikkutirri: Olet plussannut, suunnattomasti Onnea raskauden ajalle!!!:heart::heart:

Ottis
: Toivottavasti saat ja mies löytyy !:heart:


Mur-Mur : Tottakai salaa aina voi yllätystä toivoa :):heart:


Oma napa: Viikon on nyt tuntunut vähän väliä, että menkat alkaa, mutta veripisaraakaan ei ole tullut, pää särkee välillä ja välillä pojan jalkahiki haisee, ja joitakin muitakin hassuja hajuefektejä on ollut:)....Edelleen en usko plussaan..Ja en edelleenkään testaa edes huomennakaan. Tytär jo käski testaamaan, mutta en. :)...Kp 10 hymynaamalla plussa ja pian alkaa kp 30 ja ei verta......Kai minulla oikeasti sitten alkoi viime runsaiden menkkojen jälkeen vaihdevuodet!! Syyskuussa aion mennä gynelle!..Pelkään jo nyt millainen niagara saapuu ja töissä ei pääse helpolla vessaan välillä, paha juttu!!


Ihanaa tätä lauantai iltaa kaikille valvojille!!

mahdotontako
 
Mahdotontako..Kiitos! Ja tiätkö...kyllä musta tuntuu että säkin plussaat:heart:...voi kun ihanaa=) ja ei kai ne vaihdevuodet voi niin ykskaks alkaa kun kumminkin oot säännöllisesti ovuloinu. Voi onnea sulle tuhat kiloa!!! Samassa junassa Mahdotontako...hyppää vaan kyytiin ja uskalla jo pikkusen ajatella ja haaveilla:heart:
 
Pikkutirri: Vähän voin ja uskallan haaveilla....mutta siltikään en jaksa uskoa siihen mahdollisuuteen:)-...Aika moista touhua, vähän väliä pitää tutkia, jos ne mankat kuitenkin ovat alkaneet:))........onko sinulla jotain tuntemuksia??

Matkusta turvallisesti Plussajunassa!:heart:
 
pikkutirri&Mahdotontako:kiss:
..odotelkaa vaan rauhassa jos siltä tuntuu, kyllä dipata kerkeää hieman myöhemminhin - ymmärrän oikein hyvin teitä:hug::heart:

..ja muillehin teille sinne, missä olettehin ihunaiset+++++++++:heart:

ON..täällä taas unijukka käväisi - sammahdin soffalle klo 22.00 ja heräilin juuri kun mies läksi nukkumaan(se siitä lemmiskelystä)..tämä ei ole tottakaan kun niiiiiin väsyttää!!!!!:(

Otin särkylääkkeen alku illasta kun koski joka paikkaan:|..mietin tässä kun oli sitä yskää niin pitkään - voisikohan miulla olla keuhkoputkentulehdus ilman lämpöä?(mittasin, oli vain 36.8)

..no jos tällaisena jatkuu, on mentävä tohtorille.

Sweet dreams ihunaiset


T..haaveksija mur-mur..:)
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako..mullahan tää kierto oli aivan erillainen kun se toissa kierto mikä oli myös plussa...silloin oli tuntemuksia oviksen jälkeen koko ajan muistaakseni ihan paria päivää lukuunottamatta...siis alamasulla paineen tunnetta jne. Nyt tässä kierrossa todella vahva ovis..sekä tuntui, että näkyi tikussakin pari päivää voimakkaana...sen jälkeen ei mitään tuntemuksia..ei siis mitään...menkat piti alkaa keskiviikkona ja oisko maanantaina(vai sunnuntaina) rinnat menny vähän pinkeiks ja seuraavana päivänä pientä tunnetta alamasulla..keskiviikkona kun piti alkaa, ni vähän reilumpaa tunnetta ja sen jälkeen joka päivä jotain tuntuu+rinnat on aristavat. Että aika vähillä oireilla...kuulostellaan ja katellaan päivä kerrallaan..kyllähän se hyvinkin tuoreessa muistissa on se toissa kierron plussan hiipuminen ja pelko tietysti että nyt käy samoin...oon yrittänyt kuitenkin ajatella positiivisesti että ainakin hedelmöityn mikä on jo iso asia.
 
Huomenta! =)

Pikkutirri Olet plussannut :heart: Ihanaa!!! Lähettelen pienelle alulle kovasti voimia ja pienenpieniä liimapuikkoja.

Mahdotontako Oireesi kuulostavat juuri oikeilta :heart: Ei lainkaan vaihdevuosilta vaan tärpiltä!!! Plussaonnea

Täällä on niin jännittävät plussatuulet, aivan innoissani olen teidän puolesta


Mur-mur Haaveilu on ihunaa :kiss: Paranemisia flunssan kourista siulle!

Ottis Onnea Pilijahtiin ;)
 
Viimeksi muokattu:
ja meikä onnistui hävittämään oman tekstinsä.....:mad: eikun uusiksi !
mur-mur:HUSHUS pois kaikki flunssapöpöt !!!!
Ottis:Voimia sulle taas ! Miten mulle voikin aina tulla niin elävästi menneet vuodet exäni kanssa mielen sun kirjoituksistasi...
Mahdotontako:Saapuiko täti kylään ? Toivottavasti ei tulekaan vaan PLUSSAA testiin !
Pikkutirri:Täällä mä jänskätän sun kanssa....
ON:Täällä odotellaan mitä tuleman pitää... Koko ajan on edelleen nälkä, tisut tuntuu... isoilta ja aroilta, väsyttää. Mutta toi väsy voi myös johtuu pikkuisesta flunssanpoikasesta, jonka mieheltäni sain... Hän raukka on ihan käheänä...
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


tattinen (41).............kp4/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp9/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp14/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp14/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (41).............kp16/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp24/28...........yk 1.......................1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp24/23-30.......yk 3v.....................1.
Nöpsö (43)................kp28/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp30/23-30.......yk14.......................1. yht.
pikkutirri (42)............kp31/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (41).............ppo2
Mafinka (49)..............dpo7
Ninni69 (42)..............dpo13
Pikkutirri (42)............dpo18 :heart::heart::heart:
mahdotontako (46)....dpo19

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Huomenia :)! Mahdotontako on nyt ihan mahdottomaks heittäytynyt ku täti noin paljon myöhässä eikä testaa. Nyt vaan dippaamaan, ett saadaan sut ja pikkutirri yrjöklubiin =).

Ninni69 Kiitos! Kyllähän se ukko lopulta kotiin tuli ja oli ihan ihmisittäinkin. Mua vaan kiukutti ku jouduin taas olla päivän yksin kotona :(.

Oliivitar ja mahdotontako Kiitos pilijahtitsempeistä :kiss:: Taisipa kuitenkin tämä kierto mennä huti, sillä vaikka yöllä menin miehen viereen nukkumaan, ei hän aamusta tehnyt elettäkään siihen suuntaan, ett voitais jatkaa siitä mihin jäätiin. No, tämä kierto meni näin, toivottvasti seuraava onnekkaammin.

mur-mur Sun kannattaa käydä verikokeissa tsekkauttamassa veriarvot. Ei taida aivan tavallista olla tuollainen väsymys :hug:.

ON Mä lähdin sit illalla saunan jäljestä tyttöjen kanssa baariin ja nukkumaan pääsin vasta ennen viittä. Krapula ei ole, mutt valvominen vaatii veroaan just nyt. Kivaa meillä kuitenkin oli koko rahan edestä =).
 
Ninni - Puuuuuuh++++++++++++:whistle::heart:

Ottis - kiva, jotta kävit kevereiden kera rentoutumassa=)

Juu, tämä väsy ei ole enään normaalia..lisäsin n. 3 viikko sitten Thyroxin annostusta 1/2tbl/vko..voisikohan olla mitään vaikutusta tällä tapaa?..ei ole ainakaan liikatoiminnan oirehia tämä väsy, vajiksessahan sitä on..

Miulla olisi ollut kilpparikontrolli keskiviikkona, en vain saanut aikaiseksi lähteä - ensi viikolla on käytävä.
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille!!:flower:

Ninni: Plussatuulia ja Plussaa testiin toivottelen!!:heart:

Oliivitar : Kiitos plussatoivotuksista , samoin Ottis!=)

Pikkutirri: Miltä testi tänään näytti? Vai testasitkos?? :)Plussatuulia siihen testiin!:heart:

Olen nukkunut vain 2 - 3 h yöllä, pää ihan pöhkönä, ruuan jälkeen nukkumaan:)
Testannut en ole ja menkat eivät ole alkaneet, joten yhtä odottelua.

DPO 8 tai 9 tai 10 testasin, sen kuvan voin laittaa liitteeksi jos joku siinä näkee jotain?

Aijaa.com - 8533153.jpg

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja Plussatuulosia!!


mahdotontako
 
Kiitos Oliivitar ja Ninni ja muutkin jotka jänskää mun kanssa:heart: Tosin mulla on nyt ihan levollinen mieli ja seesteinen olo. Mahdotontako..en oo testannu enkä testaa ainakaan moooooneen päivään...luotan mun rintoihin:LOL: siis siihen että jos "pinkeys" jatkuu ni raskaus jatkuu ja siitä mä huomaan jos oireet loppuu ni sitten voi vuotoa ootella...mutta nyt siis ainakin vielä raskaus olo ja toivon että pieni kiinnittyisi tukevasti kiinni ja pysyisi sinne loppuun asti...ehkä loppuviikolla voin digillä varmistella jos ei oo tuntemukset loppuneet tai vuoto alkanu.

Mahdotontako..hieman on tosiaan epäselvä tuo kuvanen..paljaalla silmällä vois näkyä paremmin tai sitten niin että otat kuvan huomattavasti kauempaa, itse kuvaa ottaessa katon että kohde näkyy selvärajaisena. Niii...ja jos oot testannu 8, 9 tai 10 päivänä ni silloin ei vielä välttämättä mitään näykään, tai jos aavistusta tai viivanpaikkaa näkyy ni siitä se on kyllä tähän päivään jo vahvistunu..mutta testaat tahi et, ni toivon ja uskon että vatsassasi on pieni salaisuus..niinku mullakin ja mehän ollaan RKTT eikös niin!

Ninnille myös iiiisooo plussa puhallus PUUUUUHHHHH:whistle: ootkos sä testannu uudestaan? Voi kumpa siellä sullakin ois pieni salaisuus muhimassa:heart:
Ja hei...kiitos päivityksestä!

Ottis: Ihana on lukea että sinulla on mahtava kaveripiiri, jonka kanssa voi lähteä iltaa istumaan=), ystävät on kyllä tärkeä voimavara elämän myrskyissä.

Mur-mur..siulle kans heippaukset:wave:=)
 
Ottis
Pikkutirri Juu, meillä oli oikein naistenilta, vaikka se viritettiinkin vähän myöhään :). Ja ihan luvan perästä lähdin eli ei ollut huono omatunto siitäkään, ett mies jäi kotiin.

mur-mur Käy ihmeessä kilpparikontrollissa, mutt nosta annosta vasta sen jälkeen. Vaikutuksethan ei annoksen nostosta heti tunnu, mutt parempi, ettei lisäannosta ole veressä ennen koetta. Vaikea lääkärinkään sit arvioida tarvitsetko suurempaa annosta jos olet itse lisännyt annosta. Näin minä tekisin :). Paitsi ett mulla on kontrollikoe odottanut jo yli vuoden, kun en saa koskaan aikaiseksi mennä verikokeeseen :ashamed:.

mahdotontako Kyllä mä jotain viivanpaikalla näen, mutt on sen verran epäselvä toi kuva, ettei selkene zoomatessakaan. Vahdistumista viivalle :heart::kiss:.
 
Ottis - kävin viimeiks kilpparikontrollissa 21.6:
TSH 2.32 T4V 13.5 T3V 4.3

Lääkäri oli sijainen ja oli sitä mieltä, että arvot Ok - miusta ei.
..siksi nostin(en siis heti, vaan heinäkuun loppu puolella) 1/2tbl/vko ja siitä nyt n. 3vko.

Olen mielestäni voinut paremmin kun TSH hieman alhaisempi.
Kovin suuria heittelyitä miun arvoissa ei ole ollutkaan, mutta se pienihin muutos, on miun elossa tuntunut.

Voihan se tosiaan olla, että miulla on joku pöpö, joka vätystää?
..ajattelinhin soitella huomenna TK:hon ja pyydellä perusverikokeen,(pieni verenkuva?) jossa kattottaisiin nuo tulehdusarvotkin(CRP)
 
Viimeksi muokattu:
..kaksi kertaa isännän kanssa mettälenkillä tänään, vaatihan se sitten illasta veronsa;)..aivan sikeitä Sallukka vetää tässä - ei kuule, vaikka keittiössä kolisin, rapisin ja liikuin..:)

Muksua iltaa kaikille ja Hyv Yöt kun simmut painuu kiinni..

Ps. Miehen kera tänään jutustelin hänen "vaivastaan"..ja kyllä se niin on, että ei ne lemmiskelyt hälle maistu kun on kipuisia: /

Hyvin pahoillaan asiasta hän itsekin oli, tuumasi myös "ei paljoa naurata":(..lääkekuurista vielä 2vko jäljellä - toivottavasti se nyt puree.
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako, Ninni, pikkutirri, Mafinka, putunen - pysyköön täti, huru akkanen poissa:stick:

..pikkutirrin viivanen vahvistukoon:heart: ja Ninnin&Mahdotontakon, se yllättäköön ihunaisesti - se :heart:+:heart:

Myös Mafinkalle ylläri pylläriä mie toivon kovin:kiss:

putusellahin
piiiiitkät piinapäivät - tuokoon se palkkioksi kainaloiseen ihunaiset pikkiset:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kp 31 ja dpo 20 muuttui hetki sitten kp 1. Sen jälkeen uskalsin jopa testata ja ihan negaa, olipahan kierto, jännittävä sellainen :) , En ole pahoilla mielin, vähän yllättynyt, että oviksen jälkeen meni näin kauan ennen uutta alkua, mutta kaikki mahdollista :)


Pikkutirrille: Hyvää raskausaikaa ja onnellista sellaista!!:heart:

Muille lähiaikoina testaaville onnea testauksiin ja Putuselle eritoten toivon, että pienet tarrautuvat hyvin kiinni ja Plussaat!!:heart:

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa , tämä päivä menee siivotessa, huomenna töihin :)

mahdotontako:heart:
 

Yhteistyössä