40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nyt kun sitä kunnolla silmiään käyttää, n ä k e e:cool:..

Testeissä viimonen käyttöpäivä 10/2011..M U T T A..enpä usko niiden toimivuuden kärsivän, jos muutaman kuukauden aikana käyttää.=)

Lääkkeissähin on viim. käyttöpäivä ja miulle on joskus Farmaseutti kertoillut, jotta vuodenhin vielä siitä ovat toimivat.(mikäli oikein säilytetty)
..tosin, noita reseptilääkkehiä ei yleensä saa Suomessa myydä viimeisen päiväyksen j ä l k e e n..ulkomaille(kehitysmaihin)lähettävät paljon.


Miepä sitten flikat u r a k a l l a dippailen illtojeni ratoksi noita testejä..hullulla kun on halvat huvit..:LOL:
..en kait mie hullu?..vai olenko?..eeeeen kait:eek:..duoda duoda - NO EN!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Huomenia tasaisesti kaikille:heart:, no flunssahan se sieltä pukkasi päälle, se taitaa selittää
sen eilisen fiiliksen. Tuhannesti kiitos vinkistä, tilasin oitis ison satsin noita ovistestejä:LOL:

Se ois huomenna miehen kotiviikonloppukin edessä, paha vaan kun kierto on näin alussa
kumminkin.Vapaapäiväkin olisi tänään siivousta täytyisi alkaa suunnitella, nyt ei vaan oikeen ole
mikään siivousinspis päällä...Jokos aamuisettestaukset on suoritettu :)
 
Kyllä tuo testailu on koukuttavaa... Minulle gyne sanoi että testaa parista kierrosta ja sitten voisi elellä luomusti ettei tule stressiä mutta minä vakuutin että suurempi stressi siitä tulee jos miettii koko ajan ettei miehen kanssa ajoitus onnistunut taaskaan. Minä olen jo valmiiksi miettinyt, että maanantai aamuna on sitten sen toisen testin vuoro. Onko muilla kokemusta, milloin r-testi voisi plussaa näyttää? Jos elelisin luomusti, vuodon pitäisi alkaa viimeistään lauantaina, toisalta ma on päivä dpo 11 vasta. Kun olisi maanantaina lääkäri jossa olisi ihan kiva tietää, mikä tilanne.

Nooa: (minäkin käytän lyhennettä!=)): Eikö su ala olla jo ihan lupaava päivä kierron kannalta?

Joo, eikö kukaan ole testannut tänään mitään? Kun itse ei kannata, on lohduksi kiva kuulla toisten testituloksia.=)

Plussatuulia puhallan kaikille!:whistle:
 
Keskeneräinen, miusta voit oikein hyvin dipata dpo11:heart: - miulla silloin jo haamutellut kun tärppi käynyt:wave:

..nyt kun mietin tilaamaani testiarsenaalia..taidan mie sit-ten-hin olla jonkin sortin BIMBO!!!!!!!..myöhäistä katua kun pa***t on jo pöksyssä - sanoopi sanonta.:D

..täti jomotukset ja vi******et jo aistittavissa täällä..

Mukavaista päivää jokaiselle!:flower:
..täällä lämmin ja kirkas keli, vaikka aikaiseen aamulla olihin sadellut=)
 
Viimeksi muokattu:
nooreneemaria - pikaista paranemista flunnssan kourista:kiss:

Nyt mulla on uudet hiukset, kiva lähteä ensi viikolla töihin "ihmisen" näköisenä!;)
..ja väri pitäis jaksaa vielä laitella.

Ostin päivänä muutamana kaupasta noita valion uusia maustettuja rahkoja: Tiramisun, sekä Tulinen&Makea.
..tuosta tulisesta&makeasta laittelin uuniin 30minsaa sitten kinkkupiirakan - oli kyllä tuossa rahkassa potkua, Huh!:eek:

Toivottelenpa mukavaista illan köllykkää jokaiselle:kiss:

Dippaakos joku huomenna?:wave:
..no..MIE!!!:D(jos vain se kauhia arsenaali postilooraan edes mahtuu:whistle:)

Huomenna olis(kait?)sitten dpo8..jos vaikka viivanpaikkaa tulis:p..k o s k a p a - muutahan EN oikiasti odotakkaan kerta lemmiskelyllä ja vielä väärään aikaan kiertoa.

..dipataan nyt dippaamisen ilosta.."kun halvalla sain"..:LOL:

..ja kun nuo ostelemani on dippailtu..toivon kovin, jotta kuumeiluhin saa lopulta pisteen:)..

..käyn sitten vain enään välistä teitä ihunaisia kurkkimassa ja tsemppailemassa:heart:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Zillian (42)................kp6/27-35.......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp7/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp8/?.............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp8/28-41.......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp8/?.............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp14/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp19/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp19/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp21/25-26......yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp22/27-29......yk12( 04/11)...3.
Keskeneräinen(38)....kp24/24...........yk3.......................3.
Minni007 (47)............kp28/27..........yk 1.......................3.
pikkutirri (42)............kp35/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
Nöpsö (43)................kp38/29-32......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp39/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Minni007 (47)....................pp8
Whisky Peat (35)...............dpo5
Minttu2011 (43)................dpo9
nöpsö(43).........................pp22:)heart:pp8)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Moikka ihunat!

Ekaks Minnille: Mun mies kyl käytti k.o. lääkettä mutta juurikin taisi pitää jonkun paussin silloin eikä hän tarvinnut silloin niin paljoa kuin nyt on syönyt... juu, kyl minä sen viestisi muistan..... Katotaan nyt kun ens täti tulis..(Toivottavasti ei!;))

Nyt kai on dpo10... testejäkii olis imatteeks jaettu näköjäns.. mut voi olla ettei enää oo?? Huomasin vasta nyt tuon Mur Murin viestin koskapa avasin vasta äsken koneen... on ollu kaikkee puuhaa...

Vitutuskäyrä ollut korkeella tänään, nimittäin mun selkä on TAAS jumissa!!!!!!!!!
En tiedä mutta hierontakäyntien jälkeen (viime perjantaina ja tänään) on tuntunu kipeemmältä! Ja oon kuvitellut että jos on tulehdus, niinku tää hieroja epäili niin ei sais edes hieroa..... No lääkettä en oo ottanut ensimmäistäkään, vaan kylmägeeliä laittanut ja nytkin on kylmäpakkaus selän alla. Mun on kuiteskii mentävä huomen töihin, menen vaikka pää kainalossa... palkka ei riitä laskuihin ym. jos kolmannes pois. No sitte aamulla otan kyl buranan jos tää on kipee, senvuoks oon vältellyt jos se vaikuttaa siihen mahikseen..
Mutta pakkorako on eri juttu. En kyllä muutenkaa nyt tärppiin usko.. juuri mitään oireita ei oo mitä viime tärpissä... rinnat normaalit, ei oo vessassajuoksuja ja massukin taas parin juilimispäivän jälkeen rauhoittunut. Että pahuksen tätiä oottelen tossa viimeistään tiistaina........
Joo miehellä ei niin kauhee tää ilta oo ollu kuin eilen.. annoin hänen sit nukkua rauhassa....Toivottavasti hän lääkkeistään pääsis! Ei se oo helppoa, varsinkii kun on tommoisia oireita!
 
Keskeneräinen, kyllä varmaan voit jo dipata viikoloppuna... ainakii herkät testit voi jo haamuttaa...
Itekkin tilasin noit testejä.. tietty r-testit oli loppu! No otin o-testejä ja sit maksoin noista muista niin että tuli summaksi vähän yli 20e... siin tais olla 2 herkkistestiä... minä en kyl dippaa ennenku menkat varmast myöhässä jos ei noita oireita ilmaannu... muuta kun tuo hiton selkä! :kieh:
 
Juu ja Nooalle paranemisia!!!

Mur Mur! Kiiitos toivotuksista ja puhalluksista! :hug::heart:
Sullekii pluusapuuhkut ja IIISOT SELLAISET!!!!!!! PUUUUHHHH+++++++
JA IHAN KAIKILLE TULEE TÄSSÄ PUUUUHHHHH!!!+++++++++++++++++

ÖTYSET IHUNAISET JA OTTIKSELLE IHANAA VIIKONLOPPUA PALJUILLEN JA PUPUILLEN JOS EI TÄTI YLLÄTÄ:hug::heart: AJAN SEN POIS !:stick::stick:NOIN!
 
Huomenta huomenta!!Voi Minttu, selkäkipu on karmeeta....Buranaa sitten vaan meille lääkäri sanoi, että lihastulehdukseen reilusti buranaa (800mg) 3krt päivässä kolme päivää, ni pitäis helpottaa.Mulla flunssa on ehkä hivenen parempi jo.
Nii tosta kierrosta, sikäli kun siitä voi mitään sanoa niin on ollut kyllä normaalisti aika pitkä sellainen 33-35päivää, että siinä suhteessa alkuvaihetta kiertoa ehkä?Eikä oo vielä testitkään tulleet, harmi..mutta eihän sitä ikinä tiedä. Mukavaa aamua itsekullekin, ja plussia testeihin toivottelen ja painun suihkuun.=)
 
Hei pitkästä aikaa kaikki ihanaiset !Tervetuloa teille uusvanhoille mukaan joukkoon... mulla ei ole yhtään kommentointifiilis ja mieli on ihan maassa... Mä en todellakaan ole mikään syksyihminen ! Minttu mä oon sun kohtalotoveri selän suhteen. Hermo vähemmän ihanasti jumissa ja siitä seuraa etenkin oikean jalan puutumista. Mä en kyllä ymmärrä tuota mun miestä ! Oon ennenki samaa purnannut että kyllä hällä silloin kaikki toimii kun ei aiota rakastella... Mutta kun mun tekee mieli kunnolla niin eipäs seiso... :'( Tämän takia uskallan enää pienen toiveen laittaa siihen ettäkö meillä pieni vielä olisi... ja kun vielä yx kaveri saa kesävauvan niin mulla ei suoraansanottuna ole helppoa katsella hänen masunsa pyöristymistä... Varsinkin hänen 3v vesselinsa on ihan mahtava ! :heart: Vanhinta unohtamatta... Mulla on jo ihan semmoiset fiilikset että täti porhaltaa paikalle milloin hyvänsä. Saa nyt sitten nähdä? ja tänään on vasta kp 20. Lääkäriin on kyllä mentävä, jos kierto taas lyhyenlännäksi jää.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Zillian (42)................kp7/27-35.......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp8/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp9/?.............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp9/28-41.......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp 9/?.............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp15/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp20/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp20/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp22/25-26......yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp23/27-29......yk12( 04/11)...3.
Keskeneräinen(38)....kp25/24...........yk3.......................3.
Minni007 (47)............kp29/27..........yk 1.......................3.
pikkutirri (42)............kp36/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
Nöpsö (43)................kp39/29-32......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp40/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Minni007 (47)....................pp9
Whisky Peat (35)...............dpo6
Minttu2011 (43)................dpo10
nöpsö(43).........................pp23:)heart:pp8)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
HUOMENET KAIKILLE!!!
VOI NINNI:heart: Koitan samaistua sinuun, sulla kun ei oo yhtään lasta vielä.. on varmaan rankkaa vieestä kattoo... Oletteko käyneet tutkimuksissa? Minä kun huonomuistisuuden takia en nyt muista aiempia kirjoituksia... Meillä luomuna yritetään enkä oo varma suostuuko ukkoni hoitoihin... minä oisin valmis just! Mulla vähistä rahoista säästetty vähän yli 1000 euroa.. Toki reikiä löytyis muitakin mut asian puolesta olisin valmis panostamaan. Onnea teille vielä, eihän sitä tiedä vaikka se plussa yllättäis! Ootko koittanut olla ovisajankohtina joskus niin että esittäisit tavallista,, että ukollas seisois paremmin? Anteeks suorapuheisuuteni, mut käsitin että muuten teillä sekstailu sujuu muttei jos hän tietää sen olevan just sitä aikaa... vai onko hän kierrostasi perillä?

Juu mulla lasagnette tulossa, 10 minsaa vielä. Sit puolen tunnin päästä lähettävä fillaroimaan töihin, ukko alkoi putsailemaan autoani joten sillä enn nyt voi mennä, enkä jaksa bussilla. Noin hieno ilmakin. Selkä ei oo priimassa kunnossa,, en oo ottanu mitään lääkettä vielä. Mietin että kylmägeeliä voisin laittaa sitte kun pääsen töihin. Ennen polkemista voi tulla kipeemmäks kun tuulee ja veto käy...

Parasta nyt olla positiivisin mielin vaan jotta alkais tuo selkä rauhoittumaan. Kuten hierojallakin sanoin, uskon että henkinen puoli vaikuttaa fyysiseen... enhän ole ollut ikinä tällaisia määriä pois töistä kuin viime ja tänä vuonna... Ensin se pojan menetys ja sitten keskenmeno keväällä... Mutta kun hoitaa itseään ja liikkuu niin uskon että tää tästä vielä iloksi muuttuu!!!!:D
Muuten nuo koirat on oikeita tassuterapeutteja!! Kun on huono fiilis ja mikään ei huvita niin ne tulee luo ja lohduttaa, se on tooosi tärkeetä! En vois elää ilman niitä! Ennen olin kissaihminen mut kun 3 ja puol v sitten otimme koiran, ja siitä vuos toisen, sitte nää kaksi teki pennut joista yksi meillä, on mieleni muuttunut täysin koiria kohtaan! Toki meillä noi 2 ´viillikissaa´mut ne ei oikein tuu enää edes sisälle kun koirat on... ulkona otan syliin ja ulkoeteisessä kun tulevat syömään ja eteisessä on myös sänky nyt kissoille minne koirat ei pääse, on senverran korkeella... juu nyt pitää mennä ottaan ruoka uunista.

HYWÄISTÄ PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE IHGUILLE JA NAUTTIKAATTE KESÄN EHKÄ VIIMEISESTÄ LÄMPIMÄSTÄ PÄIVÄSTÄ ENNENKU TAAS SYYSKELIT SAAPUU!!!
PLUSSATUULIA!!!!!!!!!!!++++++++PUUUHHHH!!!!!
 
Ottis
Minttu2011 ja minni007 näyttävät olevan lähimpänä dippausvuorossa, joten onnenkantamoisia testeihin lähettelen täältä :heart:.

mur-mur Mitäs ne hullunlailla dipatut testit ovat illasta näyttäneet =)?

nöpsön vois kai jo ottaa tuolta RKTT-listalta pois ku hän on jo tukevasti yrjöklubissa ja toivotaan hänen siellä pysyvänkin :heart:.

ON Kotiuduin joku aika sitten. Pyykit pyörii koneessa ja mä olen niin sippi, ett suunnittelen tässä päikkäreille vetäytymistä ennenkuin mies tulee kotiin. Tänään pitäis jaksaa sinne veljelleen lähteä. Ainakaan yöelämään ei minusta ilman pikku tirsoja ole. Mulla alkoi menkat eilen eli ovis oli viime kierrossa näemmä ihan oikeaan aikaan kp13, niin mulla on aiemminkin ns. stressittömissä kierroissa ollut. Kunhan tuossa pysyis niin hyvä olis. Kierron pituudeksi jäi siis kai näin näpputuntumalla laskettuna 26.

Hyvää ja rentouttavaa alkavaa viikonloppua kaikille :heart:!
 
Rentotuttavaa viikonloppua minäkin toivottelen !!

Ei mitään uutta raportoitavaa. 6vk olis tänään jos olisi tai siis niinku on mutta odottellaan. Suurin huoli on kun toi "öklötys"-olo puuttuu. On ollut molemmpia poikiasia odottaessa ja jopa sen tuulimunan aikana. Sillon vaan se loppu kun seinään parin viikon jälkeen.. ja tuloshan oli mikä oli.
 

Yhteistyössä