40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Wienna jotain epänormaalia tuossa miehen suhtautumisessa on. Kuolema on hänelle asia, jota hän ei osaa käsitellä. Isänsä oli kuollut jouluna, kun me tavattiin eka kerran huhtikuussa ja mulle kertoessaan vain totesi asian, ei sen enempää. Joskus vuosien päästä pikku tuiterissa sitten kertoi kuinka viimeisen kerran isänsä nähdessään puristi tätä kädestä ja purskahti itkuun kertoessaan, kuinka isänsä oli vastannut kädenpuristukseen. Sulkee siis kuoleman ja kuolleet pois, niitä ei hänelle enää ole. Niinhän se oli ku meidän kissaherra kuoli lauantaina, ett keskiviikkona en olisi enää saanut edes lausua koko katin nimeä. Veljensä on ihan vastakohta. Hänen surustaan isänsä kuoleman jälkeen olin jo huolestua, kun roudasi kolmanteenkin asuntoon isänsä adressit kirjahyllyyn tasan samaan paikkaan kuin edellisessäkin asunnossa. Viimein, kun sai omakotitalon valmiiksi, ja muutti sinne n. 4 v. isänsä kuoleman jälkeen, ei adresseja enää asunnossa näkynyt.

Täällä ukko oli tosiaankin tyhjentänyt aamulla viskipullon, kun heräsin. Ei siinä tosin paljon ollutkaan, kun yöllä piilotin kirkkaat pullonsa ja ei ollut varmaan muuta löytänyt. Oli alkaa aamusta rähistä taas. Yöllähän meinasi nakata television alakertaan, kun herätessään näki minun sitä kattovan. Sain estettyä, mutt koko touhun otin videolle. Tänä aamuna soitin sitten sedälleen ja kerroin tilanteen. Soitin myös veljelleni. Mies ei kuitenkaan suostu lähtemään täältä, vaan odottaa lähtöä 'poliisien saattamana', kuten sen yhtenä vaihtoehtona esitin. Taisi kuitenkin purra, kun puhelut soitin kuultensa ja kuuli ns. sivusta miten on kohdellut minua pitkään. Nyt herra nukkuu ja uskokaa pois, ett jos tuosta selviää ja minä illalla otan sidukan saunoessa, minä olen se juoppo :(.

ON Täti tuli ihan odotetusti, eli mulla tänään kp1. En ole listalla eikä mua tarvi sinne laittakaan. Itseasiassa mun ei pitäis täällä enää roikkuakaan, sillä selväähän on, ettei me enää lasta yritetä, ei tällaiseen suhteeseen. Yöllä sanoin miehelle, ett ei hänestä olisi isäksi, kun ei osaa kissoistakaan huolehtia. Nimittäin viime viikonloppuna ku oli pe-la yön mökillä kissojen kanssa päineen, oli Poju joutunut olla aamuneljään ulkona, kun mies ei viihtinyt valvoa, ett olis saanut sen sisälle saati vaivautunut oikeasti hakemaan kissaa sisälle. Poju tulee, kun sitä hakee ja huutaa, sillä niin utelias se on, ett aina lopulta yhyttää minut jostain, kun etin sitä.
Ottis:kiss:..mitä voisin sanoa..niin surullisia asioita kirjoituksessasi on:'(
 
Wienna Älä anna nolottaa. Elämä on kuolemista ja kuolema osuu meidän jokaisen kohdalle joskus jossain muodossa. Meille vauvoista haaveileville minikoossa tavallista usemmin jos tärppi tulee ja sitten hiipuukin pois :'(. Minä olen tänä iltana ollut niin loukkaantunut tuohon ukkooni, ettei sitä usko kukaan. Siskolle lupasin, että suunnittelen ohjelman hautajaisiin ja kun puhuttiin illalla reilu puol tuntia puhelimessa, nosti tämä äläkän, ett tuo on EPÄNORMAALIA. En ole koko viikolla uskaltanut siskolle soittaa miehen ollessa kotona, kun hän jo nosti sellasen metakan siitä, ett olin luonaan maanantai-illan. Uskomattoman sydämetön ja tunteeton mies. Muistan tuon saman kiukun ajalta, kun mun veli kuoli. En olisi saanut puhua sisarusten kanssa.

Nyt mun mitta on niin täysi, etten tiedä mitä teen. Mies pitäisi omaan sukuunsa mun mielestäni luonnottoman tiivistä yhteyttä. Joka viikko pitää pyrähtää sedällään, äitiään kattomassa jne., mutt mun pitäisi unohtaa omani. Mies on mukamas lähdössä hautajaisiin, mutt totuus on, etten häntä halua sinne. Lähtis vaan kattomaan miten me surraan ja vittuilis sit jälkeenpäin. Kun alkuillasta kuuntelin muutamia virsiä, ihan vaan miettiäkseni mitä sopivat siskonpoikani hautajaisiin, vittuili tämä loppuillan, että "Voidaan me virsiäkin kuunnella" tai sit luetteli litanian siskoista, joille voisin vielä soittaa. Kaiken kukkuraks oli ukkeli kirjoittanut 80:sen Viruvelgean prossien päälle 40, vaikk joi 80:stä ja ku asiasta sanoin, niin tuumas, ett miehet sitä juo ja sammui vartin päästä.

Huomenna miestä odottaa varsinainen vuorisaarna. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. Eilen sanoi, että hänellä ei ole täällä mitään tekemistä ku ehdin tehdä kaiken ja tänään humalassa sanoi, että hänellä oli ennen edes puuhommat, mutta ei ole enää. Ei ole sen jälkeen, ku hommasin muualta puut, edes puita tupaan hakenut saati laittanut takkaan tulta. Autotalliprojekti on jäissä kiukkuiltuaan siitäkin. Ei siis tee mitään ja sitä valittaa, kun hänellä ei ole virkaa täällä. Ei niin olekaan, ku en piliäkään saa koskaan ajoissa, ja sen hän huomenna kuulee.

Sori omanapaisuus, mutt näin nyt. Mur-mur, Onnea matkaan :heart:, pahoittelut tädin yllättämille ja plussapuhureita kaikille :kiss:.
.

Mie en voi kun i h m e t e l l ä tuota miehesi käytöstä?:eek:..ja samalla olen hänen käytöksestään NIIN vihanen..Aaarrggggh!!!:mad:
..sie t u o l l a i s t a joudut kattomaan&kestämään..mutta Ottis..kun ei olis pakko!?
:hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Muiskaus kaikille:kiss:!

oli ihku ilta, juustot oli hyviä, viini maistui makialle ja mies vielä paremmalle:whistle:!

Wienna; no nih, nyt on sulla asenne kohdallaan!! Näytä sille lekurille närhen munat:vampire:!! Sähän et sen epäinhimillisyydestä välitä, vaan juurikin menet omaa tietäsi ja näytät sen uskomukset ja aatokset ihan vääriksi..Ikävä otus tommonen lekuri, joka masentaa vaikka pitäs päinvastoin tsempata ja luoda uskoa potilaalleen..Tässä sille kutaleelle:stick:!!

Ottis !! Apua, ei oo enää normaalia tuo ukkosi käytös, vaikka miltä suunnalta katsois! Se on kyllä jotenkin sairas, ihan tosi, ei kukaan voi olla noin kylmä ja tunteeton, ilkeä ja inhottava!! Anteeksi suorat sanani, mutta sä olet aivan liian hyvä ihminen tommosen porsaan kumppaniksi.. Niinkuin *mur-mur* sanoi, ei sun tarttis tommosta katsoa. Mua surettaa niin hirvittävästi se, että sunlaista hyväsydämistä, paljon elämää kokenutta, empaattista naista noin huonosti kohdellaan! Sä ansaitset prinsessan kohtelun, ja arvoisesi ihmissuhteen, jossa sua kunnioitetaan ja rakastetaan! Voimia sulle tehdä se järkevin päätös, ja laittaa tommonen kyrsikäs pois elämästäs:hug:! Mä en saata uskoa, että ukkosi hyvät puolet veisi voiton noin kauheista luonteen piirteistä!:mad:

Mä kävin tänään aamupäivällä lasten kanssa vähän shoppailemassa, ja arvatkaas, mitä ostinkaan?? Härreguuden då; vesijuoksuvyön!! En oo ikinä harrastanut vesijuoksua, mutta kun Stadiumilla maksoi vain 2.50 semmonen vyö, niin nyt on pakko alkaa harrastamaan! Eikös ookin kätevää; käy kaupassa ja keksi itsellesi uusi harrastus:LOL:! Mä oon töistä saamassa niitä liikuntaseteleitä, niin voin sitten käyttää niitä uimahallissa, ja juosta hölkytän siellä ja penskat voi uiskennella samalla!

Kohta lähden piipahtamaan siellä kamuni luona parantamaan maailmaa!

Iloista iltaa ja veikeää viikonloppua, ja Ottikselle iso hali:heart:!

Tulkaahan kertomaan kuulumisia, niitä lukee niin mielellään:)

Lillis:wave:
 
Lilleriina - juurkin eilen meinasin siulle kommentoida, jotta: Veny vaan sen kamusi kera parantamaan maailmaa!!!=)
..miekin olen vähän sellainen "kotihiiri" nykyään, etten aina meinaa saada ittiäni liikekannalle..

Tuo vesijuoksuvyö on varmaanhin huppu juttu!:wave:

ON..mie täällä vinkkua nautiskelen,mies on lenkillä ja sauna lämpiää.
Illasta ajattelein tehdä: nakkeja, jotka on kääritty Cheddarjuustoon ja voitaikinaan - juustoraastetta vielä päälle..ikuna en ole tehnyt, olis sellainen kiva iltapalainen.:p

Muksua iltaa täältä teille ihunat!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!! Mä täällä töissä viellä kärvistelen..oikein kateellisena luen teijen ilta suunnitelmista...
Ja mitä mä teen illalla kun pääsen töistä??? En ainakaan noita MURMURin kertomia juusto juttuja(enkä mitään muutakaan hyvää...mähän oon laiharilla) PÖH!! Nii...enkä juo sitä viiniäkään..enkä edes sitä sauna olutta, koska mähän oon sopinu ITTENI kanssa et nou alkolle paitsi sit ku oikeesti lähtee juhlimaan...vielä isompi PÖH!!! Koitin mä äsken soittaa miehelle et joskos tänä iltana lähdettäis kaksistaan käymään jossain "juhlimassa" kun mullakin huomenna vapaa päivä, mutta ei.."en mä tänään" oli vastaus..niinku aina PÖH!!!
Niinpä mä täällä jatkan kärvistelyä ja kuolailen mielikuvaa niistä MURMURin juustojutuista ja napsuttelen suuta sille viinille;)

Halaus sinulle OTTIS!!!

Ja terkkuja kaikille ja plussaisia tuulia!!!

Jotenkin sitä on jo aika luovuttanu mut silti vielä joskus huomaa ajattelevansa "sitten kun mä odotan/meillä on se vauva"??? PÖH!!!

WIENNA sinulle onnea hoitoihin..ja muillekin hoitolaisille!!!

LILLIKSELLE hyvää iltaa ja MURMURille kans!!! :)
 
pikutirri - onhan tämä miunhin haaveilu sellaista ittensä huijaamista/kiusaamista vallan jo..

Arvatkaas, kuka otti taas pikaiset tunnin tirsat?..juu-uu - miehän se!:wave:
..ihan pöpperöinen olo..

..ja pikkutirri - mie olen ylpeä, jotta SIE olet itsekuriltas toisenlainen, kuin mie:kiss:..mie lepsuilen juuri noissa syömis asioissa, aina kun tilaisuus tulee:whistle:..

Miusta ne - juusto/voitakina nakkendaalit, oli vähän mauttomia:(..olis tarvinnut väliin jotain "ytympää" juustoa.
..pitänee kokeilla toisella kertaa toisella täytteellä(mustaleima Emmental, Aura muru tms.)

Täytyy valua soffalle telkun äreen, väsy painaa..jospa se unukka tulis normi aikaan, ei aamun tunteina - Nukkukatte hyvin ihunat.:heart:

Ps. Meitin poikasella huomenna hiihtokilpailu ja sitten sieltä elokuviin kaverin kera - kivaa!=)
 
Hei,

"Hentoinen oli elämän lanka,
taivaan tuulet siihen tarttui.
Sinut kuljetti kotiin taivaiseen,
luokse pienten enkelten.
Siellä kulkusi jatkuu vaan,
täällä me sinua kaivataan.
Tuulessa kuulemme äänesi,
taivaalla näemme tähtesi.
Kuivaamme kyyneleet,
kohta nähdään lapseni, enkeli kultainen"


Syvä osaanottoni suruunne<3
 
Hei,

Tänne täti kurvasi ajallaan, oli 26/26, onko tästä nyt pari päivää.

Niin, paljon täällä surua, voimia kaikille.

Itselläni täys helvetti päällä, tai nyt takana päin, hyvin rankkoihin asioihin jouduin puuttumaan, täällä sen enempiä avaamaan. Pientä kuitenkin kuoleman edessä, mutta asiat menevät eteen päin ajallaan, seuraamuksia tulossa. Ikävä toki, ettei aiemmin puututtu, mä en vaan pysty oikeudenmukaisuuteni, rehellisyyteni takia asioita lakaisemaan maton alle, kissa nostettu karvoineen pöydälle, kyllä on hiukan vaikea tilanne itsellä, mutta nukumpa yöni hyvin, aamulla hyvä peiliin katsoa, ei tässä selkärankaa tarvita, omasta takaa isketty syntymästä kakkosnelonen.Toki mullakin vaikutti lähiomaisten neljä kuolemaa taustalla, elämänarvot menneet uusiksi, joten en katso asioita läpi sormien. Täysin yritettiin tuhota muutaman ihmisen elämä, saisi oikein reality sarjan, ilman mitään fiktioita, hakkaisi mennen tullen Salkkarit sun muut, mikäli sarja enään edes tulee..

Likuntaa olen lisännyt, kuusi kertaa viikossa menee, kunto on kova, hyvä stressin lievittäjä, muutaman saanut innostumaan, ihmisiä jotka sairaalloisen lihavuuden takia jopa leikattu, nyt 70 kiloiselle(ennen 140?) vedän treenejä, muutamat muut lievästi ylipainoisia, mutteivat ole oikein liikuntaa harrastaneet, ovat ihan innoissaan:). Treeneissä kyllä himoliikkujia, mennään keskitieltä, kovakuntoinen tekee enemmän, kaikille jotain:)

Jos, nyt stressin poistumisen myötä tärppikin kävisi, ei ihan pyhästä hengestä taida syntyä, ei oikein omaan perhe-elämään olla pystytty satsaamaan, muita autettu kuukausi kaupalla.

Kaikille hyvää kevään jatkoa, voimia suruun, ja toivoa parempaan tulevaisuuteen. Aika vain auttaa, kokemuksesta sen tiedän, tulossa niin, hyviä kuin rankkoja hetkiä, muistot onneksi lämmittävät!


Ottikselle voimia suruun myös.
Plussatoivotuksia kaikille puuuuuuuh.
 
Viimeksi muokattu:
OTTIS: Sinnikko nainen oot ku tuommoista miestä jaksat katella - jaksamista sinne!

MUR-MUR: kyllä mä yhden testin tein, mutta niin tosi ajoissa, että eipä siinä ois mitään muuta voinut ollakkaan ku nega. Nyt oikeestaan unohtunut koko juttu, mä oon niin hurahtanut siihen hauva-vauvan tuloon.

ON: Nauttinut miehen kanssa lapsivapaasta illasta. Leffaa katottu ja toisistamme nautittu :p tuli miehen simppatuloksetkin ja huippu kamaa on. Nauroinki hälle, että simpat yhtä liikkuvaisia mitä mies itte. :D Tänään taas pari lasta hiihti kilpaa, hopeaa tuli toiselle. Ylpeä äippä taas oli :)
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

annekristiina (47).....kp2/26................yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp2/30-35...........yk8...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41)...........kp3/30................yk3.......................3.
tattinen (41)............kp4/22-28...........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp6/21-23...........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp7/25-27...........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp10/28-30.........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp18/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp19/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp21/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp23/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp24/28..............yk8...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp28/29-31..........yk5......................9.
OOAK (49)...............kp29/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp30/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo13



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Gb - meitin poikasella myöskin kisat takana ja ihan hyvä sijoitus mamman mielestä:)
Nämä oli ne vuotuiset(14:sta vuosi) Peeässän lasten hiihtokisat.
..tiedän, jotta kovatasoinen oli vastus.

Meitin poikanen löysi tänä talvena sen hiihdon riemun uudestaan - viime talvena ei oikein iskenyt.
Mikäli innostusta näyttäisi riittävän, hiihtoseuraan hän liittyisi mukaan seuraava talvena.

Isänsä kova poika hiihtelemään jo ihan pienestä poijjasta ja menestyi hyvin kisoissa. Kilpatasolle oli suunnitelmat, mutta terveydelliset syyt sitten lopulta estivät.(osallistui kisoihin n. 19v asti)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Tutkailu mielessä eilen yöllä liuska R-testin dippasin(kokemusta saman merkkisestä 10mIU/ml herkkyydestä - nämä miun 25mIU/ml)
..ja tulee noihinkin se h y v i n vahva valkoinen viivanpaikka..hyvä tietää, jotta en ala kuvittelemaan "omiani":D
((muoks))..ja sama homma aamupäivällä - ei tullutkaan niin vahvana se valkoinen viivanen..eli: Riippuu siis aivan lirun vahvuudesta, miulla se oli aamup. laihaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Glearblue
TETUlle suuret onnittelut! Mahtavaa!! viittaako tuo nikissäsi oleva luku 68 ikääsi? Ihana lukea, että näillä kymmenillä vielä joku plussaa!

ON: pitäis mennä alakerran varastoa siivoamaan, jotenkin vaan tää nettailu houkuttaa enempi :/ vätystääkin niin vietävästi, mutta josko tässä piristyisi vielä.
 
ON Surffailee uudella tietokoneella - ihan kivaa, mutta kaikki kateissa
kun on uus järjestelmä...

Kävin hampaanpoistossa jota ei sitten saatu kiskottua irti vaan päätettiin leikata pois - joten juuri kun alkoi parantumaan revittiin koko homma auki uudestaan -
onneksi se sitten kummiskin saatiin pois repimällä. Jumalattoman kipiä on kyllä suu...ja alakerta...sillä en muistanut pyytää sitä hiivatabua...

Viiva tai mikä lie hävisi sitten kokonaan - miäs oli kummissaan - mihin se väri
katosi? No siihen minä sanoin että oli varmaan viallinen erä tai jotain...voi, voi
se oli luvannut ettei toivo mitään, mutta pettymys sen silmissä oli kauheata
katseltavaa. Päätin etten enää jätä tikkujani maleksimaan ympäriinsä vaan teen kaiken ihan hissunkissun.


Niin ja sitten tietty meillä on vesivahinko - koko kellari oli veden vallassa...

Tätiä ei ole kuulunut - lopetan lyhyen raporttini tähän...ihanaa iltaa kaikille,
olette kaikki ihania, rohkeita, kauniita ja lämpimiä ihmisä. Halit :)

Onpas outo jaksotus tässä...hmm pitänee tutkia miten tämäkin toimii...
 
Viimeksi muokattu:
Moips!
Yökyöpelinä valvon kun rytmit sekaisin loman takia ja sairastelun... mahatautia ja flunssaa päälle.. puolet lomasta meni siihen. Onneks viel huominen vapaata ja ti töihin.

Voi kun voisin halata MrsBreetä ja Ottista:'(!!! Ei onnistu kuin virtuaalisesti:hug::hug: Hirmusti jaksamista !!!:heart::hug:
Tiedän niin tunteen kun olen saman kokenut kuin MrsBree, mitenkään Ottiksen tunteita väheksymättä!! ! Ei suru häviä koskaan vaan muuttaa muotoaan... Meillä tuli 1,5 vuotta täyteen :heart:poikamme:heart: kuolemasta:'(
Itkin eilen haudallaan.. Ja näin viime yönä unta että poikamme tuli kotiin pitkän ajan jälkeen ja halasin häntä:'(Ja sitte taas itkin kun huomasin sen olevan unta:'(

Onnea tetu ja ... kukas se toinen olikaan... en muista nyt kun silmät jo painuupi, mutta tarrasukkia teille kovasti=):heart:

Mulla muuten nyt maanantaina kp10.. oli 3 viikon kierto, toooosi outoa mulle!!

Hyvää yötä kaikille rakkaille ihunille ja kauniit unoset, nyt miekin meen|O
Terveiset vielä kaikille muillekin, Mur Mur, Lillis ja Annekristina, Tiazza, Ninni70, OOAK Glearblue ja ketä vielä...
MOIKS!!:wave:
 
tetu, :heart: aivan mahtavaa! Lämpimät onnittelut!

On; kovasti on tuntemuksia molemmissa munasarjoissa, olisin kyllä hämmästynyt jos siellä ei ultrassa mitään näkyisi. Eilen olin suorastaan kipeä! Tänään ei meinannut housut mahtua jalkaan, alamahaa turvottaa.

Mukavaa viikkoa kaikille meille supernaisille!:wave:
 
Hellurei taas ihunat!!=)

Juu meni eilen puol kolmeen ennenku nukahdin ja heräilin jo 8.30 ja väsyttää ihan sikana!! Ei oo kuitenkaan aikaa lepäillä ku kolmen jälkeen on poika haettava koulusta ja sit neljän aikoihin lähdemme seuraamaan playoff-matsia Lahteen. Jääkiekkoa, Pelicans-Kärpät.. Meidän poika siis vannotunut kärppäfani ja oomme 1-2 kertaa vuodessa käyneet livenä kattomassa matseja.

Ottikselle lisäksi piti laittamani extrahali kun jaksat miehesi vaikeaa luonnetta:hug:
Komppaan muita naisia siinä että maailma on miehiä täynnä, mut ite tiedät mitä kestät ja jaksat, ei kukaan muu. Mut jos itse olisin tuollaisessa suhteessa, olisin jo aikapäiviä sitten pannut poikki...Että ei edes anna toisen surra puhumatta tuesta jota voisi sinulle antaa! Kuulostaa tosi julmalta. Voimia sinulle!!!!:heart:

Wiennalle tsempit jotta ultra antaisi positiivisia uutisia!!!:heart::hug:

Juu, paan nyt viel punasella ton, että mun kp on 11... Ovista en tikuttele nyt kun ei ees oo testejä.. kohta pupuillaan kun nakkisoppa valmiina, 2 päivää sitten viimex....

Son moro, hyvää loppupäivää ihunille!!!!!:heart:
 
Ottis
tetu68 Wautsi, mitä uutisia :heart:! Aivan mahtavaa! Toivotaan, toivotaan, että pikkuinen matkassa pysyisi. Mikäs se sun litanias tonne etusivulle onkaan =)?

OOAK Pahuksen viiva, ett otti ja karkas :'(, olen pahoillani.

Kiitos, ihanaiset kommenteistanne ja tuestanne kaikin puolin. Lähdin lauantaina kissojen kanssa mökille ja sieltä eilen illalla kotiuduin. Miehelle sanoin muutaman valitun sanan ja täytyy tunnustaa, ett jos muutosta ei tilanteeseen tule, on ainakin minulta rahkeet loppu. Viimeinen puoli vuotta on ollut yhtä hel**ttiä tässä suhteessa, varsinkin viikonloput, kun en kuule muuta kuin haukkuja. Sama mitä teen, teen sen väärin. En varmasti ole ollut helppo itsekään, enkä ole osannut näyttää rakkautta niin kuin sitä pitäisi näyttää. En oikein tiedä onkokaan sitä rakkautta, mutt jotenkin ampuu yli, ett mies kaiket viikonloput ylistää itseään ja onneaan mm. naisten kanssa eikä sit lähde kulumallakaan, vaikka mitä sanoisi. Eilen annoin hänelle viikon aikaa järjestää treffit sen yli kaiken ihailemansa naisen kanssa ja kerroin myös, ettei aikaa kannata haaskata, ei kummankaan meistä. Muistutin miestä, ett ensi viikonloppuna tulee 6 vuotta meidän ekasta tapaamisesta ja että tänä aikana olisi jo pitänyt tietää mitä elämältä ja suhteelta haluaa, jos aikoo, että se jatkuu.

Tänään pitänee valistusta jatkaa, mutt myönnän, ett näin poikki en henkisesti ole vielä ollut, ainakaan pitkään aikaan. Nyt pakko mennä ottamaan pikku torkut ja tehdä sit työhommia muutama tunti, ett saa päivän pulkkaan. Anteeks, etten jaksanut kummemmin tarinoitanne kommentoida. Olette kaikki olleet ajatuksissani ja toivon, ett tämä ketju saa elää ja plussarivistö kasvaa :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis: Hyvä kun sait sanottua asioita ja nyt vain toivotaan että asiat kääntyy parhain päin, oli se sitten mitä tahansa, mitä tulevaisuus teille tuo tullessaan.
Voimahali sinulle :hug: Parisuhdeongelmat ovat raastavia ja ne syö voimia mutta toivon että asiat kääntyy parhain päin ja elämä on taas ihanaa :heart:

tetu68: ihanaa :heart: Hyviä vointeja!
 
tetu68 iso halitus ja Onnea hurrrjan paljon:heart:
ottis voi kurjuuden kurjuus tämä sinun siippas: / itse olisin varmaan jo sanonut adios amigo tuollaiselle tapaukselle mutta tiedän itse pitkän (20v.) parisuhteen kestäneenä että erokaan ei ole helppo vaikka miunkin elämä oli yhtä HELVETTIÄ ja rakkautta ei ollut pisaraakaan. Sitten vaan tuli yks kaunis päivä mitta täyteen ja en ole päivääkään katunut ja nyt saan elää ihanassa ja tasapainoisessa parisuhteessa ja olen rakastunut ja onnellinen=)
toivon siulle voimia ja ja varmasti teet oikean päätöksen oli se sitten mikä tahansa..voimahali ottis:hug:
ON: meinaa mennä hermot heikkoon kuntoon näitten menkkojen kanssa kun jo 5 päivä ja vuotaa edelleenki ja nämäkin tädit taitaa sen 8 päivää about kestää loppu tuhruineen päivineen. :mad: En tiedä mitä näille keksis ja perjantaina kun menen jälkitarkistukseen pitäs varmaan miettiä jotain pillerin poikasta mikä auttas menkkoihin ja estelis kystien/endon kasvua.Mikähän lie pilleriina ois hyvä..onkos kellään tietoo jostain "ihme" pilleristä mikä vois auttaa :) kaikki info ois poikaa :)
jep,hep muksua iltaa kaikille ja puhureita puh kaikille:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä