40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moiks

riippuen vähän laskutavasta mutta jos viimisestä tädin vierailusta laskien olis 6+2. Tosin ihan varmasti ei ollut se ovis tossa puolessa välissä eli jotakuinkin voi olla, että jotain 5+6 olis lähempänä totuutta. Meidän "vanhat" tietää että miulla näitä alkuraskauden keskenmenoja on ollunna joku 5 kpl /2 vuotta eli aika varovaisesti tässä vielä odotellaan. Tosin aikasemmissa ei digi koskaan antanut 2-3 viikkoa enempää mutta nyt tosiaan tuli ihan saman tien ne viikot tauluun kun se teksti "raskaana" kin.
Eka kerran plussa oli just ja just näkyvissä kp 32 normaalilla tikulla ja kp 34 digillä 1-2vk

Mie olen vielä 43v (kuukauden :D) mutta yrityskerroista olen jo pudonnu kauan aikaa sitte. Aloteltiin huhtikuussa 2010 eli kyllä se 2v on aika tarkaan täynnä.

Odotellan ja katsellaan..
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
tattinen - muulla oli nuorempana samaa ongelmaa ja vuoto TODELLA RUNSASTA sen 5-7vrk!:O
..mitään lääkettä en siihen kuitenkaan saanut/hekenut..

Tuollasen löysin:

www.kaypahoito.fi - Suositukset

Eräältä palstalta:
Vuotoa vähentävät lääkkeet.
Helpoin tapa vähentää vuotoa on käyttää heti vuodon alkaessa jotain tulehduskipulääkettä säännöllisesti runsaimpien vuotopäivien ajan. Esim. Burana 400-600 mg 8 tunnin välein - mikäli et ole allerginen! Nimenomaan SÄÄNNÖLLINEN ja HETI ALOITETTU käyttö auttaa, vuodon määrä vähenee km 50 %. Parasetamoli ei auta vuotoihin.

Toinen lääke joka vähentää runsasta kuukautisvuotoa on traneksaamihappo (Caprilon tai Syklocapron) annoksella 2-3 tabl 6-8 tunnin välein runsaan vuodon ajan, mutta se vaatii reseptiä.


..ja miusta nuo E-pilerit vähentävät vuotoa myöskin..mutta ei taida olla ratkaisu siulle - "kuumeilijalle"..
 
Viimeksi muokattu:
Päivittäjälle tiedoksi kp1 kyllä vi...taa niin maan perusteellisesti. Koko elämä taas niin hel....ä, anteeksi, anteeksi, monella vielä vaikeampaa, tiedän... mutta minkäs teet.
Jos joku päivä jaksais avutua, kun ei ole muutakaan paikkaa jonne vuodattaa...
 
BUGSY: Tuo aika kuusta on tunnetusti haastellista mitä omaan mielialaan tulee :( Ikävää tietty, että täti tuli sinne jälleen, mutta jos yhtään lohduttaa niin jo tällä viikolla se on täälläkin minua kiusaamassa.

TETUlle erittäin paljon tarrasukkia!

Oma napa: aloitti sit tikuttelun, tyylipuhdas nega tuli ! Näin jollain sivulla, oisko ollut jonku klinikan vai minkä lie sivu, sellaisen käyrän, missä kuvattiin eri ikäisten naisten onnistumisia hedelmöityshoidoissa. Ihan järkyttävän laskun se käyrä teki juurikin 40 v. ohittaneilla :( Jotenki tuntuu siinäkin mielessä ihan rahan haaskaukselta lähteä sinne hoitoihin, mutta ehkä sen kerran teemme. Mä kun olen jäämässä vieläpä vuorotteluvapaalle, niin ei se raha todellakaan meillä "puussa kasva" :/ Ja se koirahauvelikin on pitkästi toista tonnia. Iiks, parempi ku ei ala eurojen menoja edes laskeskeleen. On tää elämä kallista!
 
bugsy voi surku:( lämmin:hug:
..ja tänne saat AINA sydäntäis purkaa:kiss:


Gb
lohtu:hug:negasta..ymmärrän hyvin siun fiilikset..ja se rahan meno..väkisellähän se mietityttää, eihän sille voi mitään.:|
..mikä ihunaa, se koiravaavi kummiskin tulossa:heart:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

bugsy (41)...............kp2/29-31...........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp4/26................yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp4/30-35...........yk8...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41)...........kp5/30................yk3.......................3.
tattinen (41)............kp6/22-28...........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp8/21-23...........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp9/25-27...........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp12/28-30.........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Minttu2011 (44).......kp12/27-29..........yk1v 7kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42).............kp20/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp21/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp22/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp25/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp26/28..............yk8...........5/1.yht.
OOAK (49)...............kp31/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo15



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
TETU68 ihan mahottomasti onnea!!!:) Niin hienoo...toivottavasti nyt pysyis kiinni ja loppuun asti.

Lohtuhalitus tädin yllättämille:hug:

Kukahan se huokaili runsaista vuodoista...mullakin oli ennen..silloin nuorempana, vaan eipä oo enää ja kaiholla niitä aikoja muistelen, jotenkin mä liitän sen vuodon määrän hedelmällisyyteen, silloin sitä raskautukin helposti vaan eipä enää..:(

Terkkusia kaikille ja plussa tuulosia.

ON: Ovis ollu tai tulollaan??? Dippaillu en ole joten tarkkaa tietoa ei ole, eilen oli tuntemuksia vaan päivät viellä aika pienet ovikseen..ja nyt ei enää tunnu miltään..PÖH! Mutta mutta..jospa kumminkin sais tuon miehen kammettua mamboilemaan:D ihan vaan vaikka omaksi iloksi:D
 
Heippa! Minä sellasta että mun ikä on nyt 44v.
jos joku ihuna laittelis??
Lahdesta kotiuduttu ja kohta nukkumaan, huomen työpäivä. Kerittiin sittenkii päivällä talletella, kai se on jo hyvä asia....

TETUlle vielä kovasti vauvaliimaa mukaan!!! Lykkyä jotta saisit onnistuneen raskauden tällä kertaa!!!:heart::heart:

Nyt hyvää yötä olkkariin!!! =)
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Tulin toivottamaan tetu68:lle ihan hirmusti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja teippiä tälle kerralle =)!!! Jospa se nyt onnistuisi. Mullakinhan oli niitä alkuraskauden keskenmenoja myös jotain 5 kpl puolentoista vuoden aikana ennen kuin se riittävän hyvä munasolu osui kohdalle. Peukuttelen kovasti!! :heart:

putunen rv 23+1 (42 v)
 
Heipat kaikille tasapuolisesti!

Voi Ottis kyllä nuo ukot on joskus niiiiin rasittavia....
anteeksi ronskia huumoria, ei ole tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, tämä nyt vain kuvastaa joskus niitä tunteita..



Tetu68, voi onnea teille ja kestävää raskautta!!



ON joku kirjoitteli noista runsaista vuodoista, täällä on kanssasisar :wave:
Yleensä alkupäivät on aivan kamalia, kahden tunnin välein pitää käydä rättiä ja tamppoonia vaihtamassa, siis molemmat ja jos on kuukuppi, niin samoin. Ajatelkaa, että kerran vasta kävi niinkin, että kuukuppi oli niin täynnä, että se tippui pönttöön, en edes ehtinyt ottaa sitä pois.

Voi taivas...... joo, desinfioin sen kyllä ennen seuraavaa käyttöä, mutta tästä saatte jonkun kuvan tästä meikäläisen niagarasta. Ja aina on ollut nuoresta lähtien samaa putousta alkuun 2-3 päivää, ja sitten sitä ärsyttävää loppuvuotoa 3-4 päivää, argh..argh...

Ja sitten sitä parisuhdevuodatusta:
siis joku olis niin onnellinen tästä mun miehestä, mutta miksi sitten vastakohdat vetää toisiaan....miksi...
Se on niiiiiiin ylitunteellinen, taiteilijaluonne, puhuu kuin Runeberg, päläpäläpäläpäl.. jjaa millainen minä olen, no se järkevä, realisti, en todellakaan jaksa tunteiden vuodatusta jakaa tai vastaanottaa, joku vika varmaan.
Siis onhan se kivaa, että joskus muistetaan, mutta jos se menee yli, niin sitten ei ole enää kivaa. Ahdistaa ylenpalttinen huomio, ja alkaa mennä ärsytyksen puolelle.
Ja jottei ihan täysin täydellistä kuvaa miehestä tule, niin voin sanoa, että aika kontrolloiva. Mutta tuosta on lupautunut nyt parantamaan tapansa. Tuokin johtuu menneisyyden asioista, joita en jaksa käydä enää läpi, jankuttaa, eritellä, riisua, purkaa, jakaa, kategorioida......en jaksa enää yhtään tunnekeskustelua

Miksi mies on kuin joku tunneriippuvainen nainen, ja minä kuin joku pohojolainen äijä, joka kertoo , jos asiat muuttuu. Ja jos kerran oon kertonut, että rakastan, niin tarviiko sitä seuraavaan 50 vuoteen jankuttaa.....

tasan ei käy onnen lahjat
Palaillaa, kun jaksetaan, voimia kaille!
 
MINTULLE synttäri onnittelut! :flower:

OMA Napa: teki pitkän työpäivän. Tällä viikolla vielä toinen maximus pitkä päivä, jo kovasti oottelen sitä pitkää lomaa. Tätikin vilauttelee jo helmojaan täällä, varmaan huomenna se kp.1 tässä osoitteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
bugsy - mainiota kuvasia ja varsinhin tekstit!:D
..juu, kyllähän me vastakohdat jotenhin toisiamme vedämme(minä&miehenikin)..ja ihan silläkin uhalla, että EI helppoa aina ole tuo parisuhteen ylläpito..: /


ON..omissa oloissa ei mitään..dippailtuhin on ja EI mitään siinäkään..
(toki ei vielä tartteiskaan)

*mur-mur* Kp15/dpo5
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

bugsy (41)...............kp2/29-31...........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp4/26................yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp4/30-35...........yk8...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41)...........kp5/30................yk3.......................3.
tattinen (41)............kp6/22-28...........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp8/21-23...........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp9/25-27...........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp12/28-30.........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Minttu2011 (44).......kp12/27-29..........yk1v 7kk( 04/11)...3.
Ninni69 (42).............kp20/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp21/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp22/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp25/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp26/28..............yk8...........5/1.yht.
OOAK (49)...............kp31/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo15



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
:attn:HEI!!!

Älkää ihmetelkö kun eilisen ja tämän päivän listassa samat tiedot - unohdin painaa "lainaa"..painelin epähuomiossa "muokkaa":headwall:

Pitäis olla kummiskin nyt Ok.=)
..hihkaiskaa jos omat tiedot ei passaa!:wave:
 
Kiitos kaunis kaikille ihanista sanoista. :heart: Olen ihme ja kumma vielä jotenkin järjissäni. Tinan niin nopea poismeno oli myös sairaalan henkilökunnalle suuri yllätys. Ja ruuminavaushan sen viimeisen tiedon kertoo. Sisareni Susanne ja Anna ovat olleet suurin tukeni ja turvani sekä äitini tietysti. Liam ja muut lapset antaa minulle voimaa huomiseen. Thad lähti tänään kotiinsa ja lupasi palata hautajaisiin. Jotka on 15.4.
 
Minttu, myöhästyneet synttärionnittelut!:flower:

Pahoittelut kaikille tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille.:hug:

ON; eilen oli folliultra ja olihan siellä jo jotain. Kaksi isoa follia ja kuusi pienempää eli ei ole toivoton tilanne. (lääkärin sanoja lainatakseni..:headwall:)
Ihan tyytyväinen täytyy olla, viimeksihän jo varoittelivat ettei siellä mitään kuitenkaan ole vielä kasvanut.. Hahhaa, onpas!
Olo on ihan hyvä, päänsärky välillä vaivaa.
 
WIENNA: Tuohan kuullostaa tosi hyvältä, toivottavasti ne kuusi follia kirivät ja saavat nämä kaksi kiinni, siinä ois jo melko kiva saalis sit!

OMA NAPAA: Tänään on sit kp1. oon laittanut merkille, että ovis plussan jälkeen on vuoto tismalleen alkanut 18 päivän kuluttua. Tarkaa on tää homma.
 
Ottis
Kiitos tattinen ja sarialeksandra :kiss:. Tuossa miehessähän on käsittämättömintä just tuo, ettei lähde kulumallakaan ja selvinpäin on sitten niin vaisua ku olla taitaa. Tuota jämähtämistä mun luo vois erehtyä pitämään rakkautena, mutt eikös se niin ole, ett mitä selvänä mielellä, se humalaisen kielellä eli jurolta suomalaismieheltä ne synkimmät salaisuudet tulee esiin sitten humalassa. Eilen illalla, kun mies ei puhunut mitään, pikkuhiljaa pudottelin totuuksia, mitä hän oli vkl:n aikana sanonut, vaan eipä kommentoinut mitenkään. Selväks tein kuitenkin, ett sama peli ei voi jatkua. Tulin kuitenkin su-iltana antaneeksi miehelle viikon aikaa päätöksentekoon, joten se vain pitänee odotella rauhassa loppuun asti. Eikä mulla just nyt ole mitään hirveätä hinkua alkaa taivaita kääntelemäänkään, kun tärkeintä on, ett selviän lauantaihain ja hautajaisiin. Sen jälkeen voinkin sit alkaa tehdä parisuhderemonttia oikein kunnolla ja jatkaa antaumuksella ensi viikolla, kun keskiviikkona alkaa 5 pvn pääsiäisloma. Siltäkään ei oikein tiedä mitä odottaa, kun ei tiedä ollako vaiko ei. Helppoa olis ilmoittaa miehelle, ett menen keskiviikkona mökille siivoamaan ja ett oltais loma siellä, mutt pidättäydyn siitäkin ilosta. Ihan jo sillä, ett olen niin katkipuhki niin henkisesti kuin fyysisestikin, ett olen antanut itselleni luvan olla pääsiäissiivoja tekemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttu2011

Yhteistyössä