40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hui sentään tattinen, tämähän käy tosi jännäksi, peukutukset täältäkin! :) Ja kiva kun hampulivaivat helpottivat!

Rominas, voi kurjakkeen nega...:hug:

mur-mur, hyvältä kuulostaa esterivuodot, luulisi, että on ollut kunnon limikset.:) Kuinka kauan olet käyttänyt sitä kuningatarhyytelöä? Siitä karnosiinista, muistan törmänneeni parisen vuotta sitten nettikeskusteluun, jossa joku oli vakuuttunut karnosiinin hedelmällisyyttä edistävistä vaikutuksista, mutta nyt en onnistu ko. ketjua löytämään, ei mitään muistikuvaa, missä se oli. Mutta nyt kun googlettelin aihetta, löysin ulkomaisia osumia, joissa nimenomaan neuvottiin välttämään k:n käyttöä raskausaikana, koska vaikutuksia ei ole tutkittu. Eli ei ehkä sittenkään niin hyvä idea...Ihana pikairtiotto tuo teidän mökkipyrähdys ja kesämökkeilysuunnitelmat kuulostavat aivan ihunaisilta!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Sussu-72 (39)..........kp1/25-27........yk6v(km3/2012)1.
Hanhimamma (42)...Kp7/27.............yk3...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp8/25-26.........yk29......................1.
Whisky Peat (36)......kp14/30-35.......yk1v...(tm 7/11)..3.
bugsy (41)...............kp15/28............yk5......................9.
annekristiina (47).....kp16/26............yk5....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp18/22-28........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp24/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp27/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp28/32-35........yk.yli 1v......................2.
ulpunen (42)............kp33/32.............yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp37/26-31........yk3.......5/1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia






Sussu-72 (39)......
dpo15



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin mietin sitä gelee royalia, mutta täältäkös minä sen luin, että on aiheuttanut pahojakin allergisia reaktioita? Kun eikös se jotain hunajan tyyppistä ole, sehän on myös joillekin aika paha. Minulla on alkanut tulla kummallisia kutisevia paukamia, epäilin paprikaa aiheuttajaksi, mutta edelleen niitä vaan tulee. Ja siitepöly tekee ajoittain tepposiaan, joten tokko uskallan edes kokeilla :/
 
En ole ehtinyt kirjoittelemaan enkä juuri lukemaankaan tätä, vähän on kiirettä pitänyt :) Täti saapui valitettavasti suurinpiirtein ajallaan ja uusi yk taas menossa. Tosin tässä kierrossa ei mitään yritellä, kun mies on Puolassa reissussa juuri oviksen aikaan :( Ens kuussa sit taas. Ja ikääkin tässä napsahti lisää, joten nyt oon 42v....

Mukavaa ja lämmintä kevättä kaikille! :flower:

Hanhimamma kp 7/27
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut täältäkin kaikille:wave:

Mekin ollaan reissusta palailtu ja arkeen paluukin on jo mallillaan, 2työyötä jo takana ja pikaseen olen öisin täällä käynyt lukemassa mutta melko haipakkata on ollu...

Oliko teillä OTTIS kreetalla hyvät ilmat? Meillä Espanjassa suorastaan surkeat..4päivää oli kylmää ja tuulista pilvistä ja ukkosta ja vesisadetta...onneksi pari viimistä päivää paisto aurinko...

Harmittelut SUSSU tädin tulosta ja muillekkin tädin yllättämille isot halit:hug:
Ja onnen kantamoiset tähän uuteen kiertoon.

Onhan tää niin tätä...itse tuossa jo mietin ettei mulla enää mitään mahiksia ole...elimistökin näyttää jo vanhenemisen merkkejä, nimittäin harmaita hiuksia on ilmaantunut kuin yllättäin tuohon otsalle ja ohimoille, onko muilla tän ikäisillä jo harmaita? Mä muistelen että mun äidillä on alkanu harmaantumaan tosi varhain ja nyt 62v on ollut ihan valkoinen tukka jo pitkään.
Ja vaikka sitä tiedostaa oman vanhenemisen ja mahiksien hiipumisen niin silti se toivo vaan joka kk nostaa päätään..niinkuin nytkin...PÖH..kiertokin kohta täynnä mutta yhtään en osaa oottaa minäpäivänä täti saapuis..ennen etelään lähtöä mittailin lämpöjä mut ei mielestäni kunnolla noussut vaikka oviskivut olikin melkoset 2vk sitten sunnuntai iltana, eli voi olla ettei sittenkään irronnut...tai en tiiä kun nyt kumminkin ollu lämmöt ylhäällä...tai sit ne on vaan ollu tän kumman flunssan poikasen vuoksi...piti nimittäin tietenkin siellä etelässä kaikeksi lisäksi sairastella, ei siis sillai kunnolla mut kauhee räkätauti ja yskä alko kumminkin...

Sori tää yksinpohdiskelu..Liljan kanssa ollaan ABCllä leikkimässä ja hän siis tuolla liukumäessä ym. ja mä tällä pikkukoneella, kirjotusvirheitäkin varmaan miljoona ku vaikee tarkistella saati korjata.
hyvää sunnuntai päivää kaikille ja plussapuhallus jokaisen ylle:heart:
 
ulpunen - miekin koetin ettiä karnosiinista&hedelmällisyydestä tietoa, en löytänyt.
..ja tätä valmistetta voisi lukemani perusteella käyttää raskautuneenahin - ei ole synteettistä:
https://www.hyvinvoinnin.fi/leader-carnosin-extra-strong-400-mg

Kyllähän monessahin sellaisessa luontaistuotteessa, jonka katsotaan jotenhin vaikuttavan positiivisesti naisen hormonitoimintaan, pyydetään vältämään käyttöä raskausaikana.

Eli..kun plussaat - lopetat käytön, ei sen kummempaa.:)


Sussu:hug:

Hanhimamma - heippaus siulle pitkästä aikaa!:wave:
..kurjaa kun täti sinnehin kurvasi:hug:

Myöhästyneet Onnittelut synttäri sankarille!:flower::kiss:

WP
- mikäli on s e l k e ä ä siitepölyallergiaa, en heti ensimmäisenä suositteleisi tuota Gelee Royalea..

Rominas
- kurjake nega:hug:
..seuraavalle kiertoa sitten:heart:

pikkutirri - niinhän se on, että nuo mielialat heittelee kierron vaiheiden mukaan: kun täti kurvaa, mie olen ainahin maassa ja ei kiinnosta mikään:'(

Sitten kun ovis aika lähenee, hiipii mieleeni "jospa kumminhin"?
..ja s i t t e n piinaillaan taas urakalla vajaata 2vko!:O..näin se miulla ainahin menee:)

Voi, miten oli kurjake kelit siellä lomapaikassasi olleet-Plääh!:kieh:
..onneksi edes parisen päivää olette saaneet sanitella
 
Viimeksi muokattu:
ON..näyttäishän tuo miun pepun vuotelu v i h d o i n h i n lakkaavan - onneksi!:D
..ja koiralle sitten alkoi juoksu mökillä;) tiputtelee aina välistä pikkasen verta, en viitsi pöksyjä laitella kun niin hyvin pesee paikkojaan - ison olkkarin maton laittelin sivuun vain.

Mukavaista sunnuntai illan jatkoa:heart:..mie lähdenhin kohta kylpeä ropsauttamaan!=)
 
Heipsutirallaa:wave:!

Kiva, jotta Ottis ja Pikkutirri tulleet hengissä kotia, harmitus vain, että Tirrikällä ollut huonot säät:(! Ottiksen loma menny aika nappiin noin parisuhderintamalla, ja se on aina hieno juttu!

Suuret halimukset kaikille tädin yllättämille:hug:!

Meillä menee ny kaik niin persiilleen, kun mennä voi:mad:! Ukko on taas ollut viime aikoina ihan v-mainen, ja muakin on alkanut kyrsimään ihan kybällä.. Me oltiin varattu se lomamatka Egyptiin, mutten kyllä uskalla sinne lähteä, kun niin kovasti levottomuuksia ja väkivaltaisuuksia siellä ollunna..Nyt pitäs miettii, perutaanko koko reissu, vai koitetaanko vaihtaa matkakohdetta, mutta kun tosta kutjakkeesta ei saa mitään irti:kieh:! Vi**u sentäs, mä lähden kohta lasten kanssa keskenään jonnekin, ja jääköön ukkeli karvakuononsa kanssa kotio.. Sapettaa aivan sairaasti!!

Ja tosta hammashommasta ; MULLAKIN alkoi saamarinmoinmen hammassärky pari päivää sitten, ja silleesti vain, jotta kun juon kylmää, niin yksi hammas menee aivan hirveän kipiäksi;jomottaa hulluna ja on kosketusarka..Ei kuiteskaan vihlo, eikä siinä ole edes hammaskaulat mitenkään paljastuneet..En ymmärrä, mikä vikana?! Ja mä kuulun kanssa tohon surullisen kuuluisaan hammis-pelkuri-joukkoon:|! Mulle ei voi sanoa edes päivää hammiksessa, ennenkuin on kokovartalopuudutus annettu! Se on jotain järkkyä, että aikuinen ihminen voi pelätä lekuria niin paljon:O! Kohdalleni on onneksi sattunut hyvin ymmärtäväisiä hampilääkäreitä, mutta siltikään en sinne astuisi suin surminkaan... Pakko kyllä kohta aikaa soitella, jos ei muutamassa pvässä kipu katoa..(mihinhän se muka ittestään katoaisi, pyh!).. Kun ei vihlo, niin kestän ton kivun jotenkuten..

Oivikki, no höh! Jos ei nytkään onnistu siirto, mutta oota vain rauhassa oikeaa aikaa, ei näin ison jutun kanssa kantsi kyllä hötkyillä! Ja ihanaista kevättä rinsessan kanssa:heart:!

Mulla alkaa jo vissiin munien kasvattelu, kun välillä vihlasee mojovasti, mutta menee kyllä nuokin munaset hukkaan tässä huushollissa! On taas ollu niin hiljasta kammarissa, että taitaa vissiin tarvita ensin pölyhuiskaa tai jotain järeämpää (työ)kalua, jos meinaa löytää oikean osoitteen "veijarille", sitten ehkä jonain tulevaisuuden päivänä:whistle:! Nunnaksi tässä on vissiin hyvät ainekset kohta koossa..

Vkonloppu menny töissä, hyvä niin, kun kotona olo mörököllin lähettyvillä se vasta tuskaa oisi.. Mulla huomenna vapaa, ja tarttis taas kohta sinne altaaseen hypätä juoksemaan..Täti kun kävi, niin ei päässyt harrastamaan, mutta nyt voisikin jo taas itseään huoltaa sillä rintamalla.

Toivon kaikille lempeä, lämpöä ja hellyyden hetkiä:heart:!

Voikaa hyvin, ja plussailkaa!! ja pussailkaa;)

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ottis
Pikkutirri Pikainen vastaus ennen saunaan menoa eli oli Kreetalla aivan mahtava sää koko ajan. Viimeisinä päivinä ihan 25 varjossa ja 32 auringossa. Ainakin tuntui aamu aamulta, ett päivä alkoi lämpimempänä kuin edellinen. Ruskettuakin ehti siis ihan kivasti.

Kurja, ett teillä oli huonot kelit siellä. Meillä oli samoin siskon kanssa viime vuonna Portugalissa, ettei sää todellakaan suosinut, vaan satoi vähän väliä. Vain eka päivä oli todella lämmin.
 
Lilleriina halitusmutistus:hug::heart:
..sanoppa sille "mörököllilleis", että lasten kera olet menossa jonnehin reissuun ja hän saapi jäädä koiravahdiksi!..eiköhän se ala puhekyky löytyä ukoseltais kun luule jäävänsä, kuin nalli kalliolle karvakorva kaverina..:D

Kauhiaa kun mie vaan valvon vielä:O..pakko kyllä laittaa nyt kone kiinni - Ötyistä:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Ottis
Lilleriina Tuota sun vuodatustas on kyllä metka lukea, vaikkei aiheet aina niin iloisia olekaan. Toivottavasti saat siitä ruojakkeestas sen verran irti, että loman kohtalo selviää. Peukutan kohteen vaihdon puolesta. Onnea munisten kasvatteluun! Tiedä tuota, vaikka piliä sattuisitkin saamaan ajoissa. Toivossa on hyvä elää :).

mur-mur Kiva, ett saitte jo vähän esimakua mökkielämästä, vaikka menikin samalla kesän mökkivaraus vaihtoon. Musta tuntuu välillä, ett olis kiva lähteä mökille, vaikka itellä sellainen onkin käytössä, sillä siellä tuppaa olemaan toinen mokoma tekemistä kotitöiden lisäks, varsinkin näin keväällä. Onneks ainakin vielä tulvavedet haittaa sen verran, ettei voi mitään kunnolla tehdä, joten viikonloppuna ainakin mennään. Tai ukko menee edeltä ja minä perästä kunhan perjantain juoksuiltani ehdin.

ON Mä otin sit eilen ja tilasin r-testejä. Pitääkin tsekata ovatko jo lähettäneet. Ei ole ihmeempiä oireita, eikä takuuta oviksen ajankohdastakaan, mutt katotaan nyt. Reissussa lauantaina ja maanantaina pupusteltiin. Lauantaina bongailin viel ovislimoja ja tiistaina oli sellaset jytinät muniksissa, ett välillä piti ihan varovaisesti liikkua ku niin sattui. Ovis saattanut olla siis maanantaina jos noi em. olivat oviksen jälkeisiä tuntemuksia.
 
Tsau:wave:!

Kiitos *mur-mur* ja Ottis!

Nyt on homma matkan kanssa jo edennyt sen verta, että saisin lisäkuluitta kuulemma vaihtaa matkakohdetta.. On vaan niin v-maista issesseen tai no juu, lasten kanssa, miettiä seuraavaa siirtoa: /! Kreikkakin ois jees, mutta kun uskaltaako sinnekään lähteä?? Ja katselin jo jotain Ala-Härmää ja PowerParkia, mutta sehän se vasta kallista olisi!!!

Hitsi sentäs, kun hiukset alkaa olla ihan kammottavat!! Siitäköhän tuo ukkelinkin norsun v- naama johtuu? Jospa se vaan ei kertakaikkiaan kestä kattoa tämmöstä petolinnun persittä?? Mieluusti jo kyllä näyttäsinkin tota toista päätä, niin ei tarttis yläosaa ees vilkaista:D! Eipä tuputeta, jos ei kerta tykätä, nih! Pakko kuiteskin varata kampaaja, kun ei viitsi työkavereita ja asiakkaita sentäs rankaista.. Mä oon aina niin "Danny", kun on liian kauan aikaa kampaajakäynnistä, huhheijaa..

Huomenna muuten käyn sen kirppispöytäni tyhjäämässä, ja keskiviikkona saan ne senttini sieltä pois, jotka oon ansainnut..Voihan viulu, saan varmaan pehmiksen Ikeasta niillä rahoilla:p!

Voi jeskammandeeros, että ois hienoa, jos Ottis tois "matkamuiston" tolta reissulta:heart:! Sitä nyt toivotaan ja peukutetaan!!

*mur-mur*; ihana jutska tommonen miniloma, ja varsinkin se, että ehdit vielä vaihtaa mielusempaan mökkiin lomasuunnitelmat! Meillä kans ens kesän mökkiloma ihan kiikun kaakun, kun mökki, jolla ollaan saatu aina viikko, pari olla lomailemassa, niin on vähän avioeron mullistuksissa:ashamed:! Meiän kamujen mökki, mutta kun mun mies sitä pitää kunnossa(nikkaroi, korjaa paikkoja jne..), niin ollaan aina saatu viettää siellä kesälomaa ja muitakin aikoja, niin halutessamme. Heillä taas on omaisuuden jako kohta eessä, ja nyt jännätään, kummalle jää mökki!? Jos jää vaimolle, niin me ei välttis kuuluta enää siihen tiiviiseen ystäväporukkaan, kun ko.parin mies on enemmän se meiän ystävä..Tai siis miehen ystävä. Ton mökkihomman takia jo itsekin aattelen, että inhottavaa, jos ei päästä sitten muuallekaan reissuun, ja koko kesä menis kotona murjottaessa, ei kiva!!

Ärsyttääköhän teitä, kun mä jutskaan kaikesta muustakin, kuin tästä itse asiasta? Mä kun oon tämmönen otus, etten jaksa/halua liikoja mitään elämän suunnitelmia tehdä, ja oon tän vauvakuumeilun kanssakin kuin tuuliviiri! Kaikki lasten kanssa on nyt ihan tosi jees, joten ei mitään palavaa halua raskautua, toisena hetkenä taas sydän pakahtuu halusta saada vielä kokea odotus ja vauvan saanti ja lapsen kasvattaminen isoksi.. En tiiä, mikä on onempi totta; halu saada vauva, vaiko olla onnellinen näin??

Mutta sen verran tiiän kyllä, että jos meillä näin märehditään kovinkin pitkään, niin tulee kyllä suru puseroon:'(! Ei tää oo kivaa; olla ja elää samassa talossa, ja kuiteskin kohtaamatta...

Kaikille ihanaisille kevättä rintaan, aurinkoa sydämeen ja ihania yllätyksiä:heart:

Toivottaa

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Hitsi sentäs, kun hiukset alkaa olla ihan kammottavat!! Siitäköhän tuo ukkelinkin norsun v- naama johtuu? Jospa se vaan ei kertakaikkiaan kestä kattoa tämmöstä petolinnun persittä?? Mieluusti jo kyllä näyttäsinkin tota toista päätä, niin ei tarttis yläosaa ees vilkaista:D!

:LOL:


Huomenna muuten käyn sen kirppispöytäni tyhjäämässä, ja keskiviikkona saan ne senttini sieltä pois, jotka oon ansainnut..Voihan viulu, saan varmaan pehmiksen Ikeasta niillä rahoilla:p!

Tulispa vaikka koko perheelle pehmisrahat - sille peukutukset!d=)b


Ärsyttääköhän teitä, kun mä jutskaan kaikesta muustakin, kuin tästä itse asiasta?

EIEIEIEIEI ärsytä yhtään - jutustele vaan rauhassa, ihan koko elämän kirjo tänne mahtuu, meijän olkkariin!:kiss:

Mä kun oon tämmönen otus, etten jaksa/halua liikoja mitään elämän suunnitelmia tehdä, ja oon tän vauvakuumeilun kanssakin kuin tuuliviiri! Kaikki lasten kanssa on nyt ihan tosi jees, joten ei mitään palavaa halua raskautua, toisena hetkenä taas sydän pakahtuu halusta saada vielä kokea odotus ja vauvan saanti ja lapsen kasvattaminen isoksi.. En tiiä, mikä on onempi totta; halu saada vauva, vaiko olla onnellinen näin??

..ihan on kuule samat aatokset miullahin..:confused:

Mutta sen verran tiiän kyllä, että jos meillä näin märehditään kovinkin pitkään, niin tulee kyllä suru puseroon:'(! Ei tää oo kivaa; olla ja elää samassa talossa, ja kuiteskin kohtaamatta...

Totta kirjoittelit, tuo alleviivaamani on T O S I..ja suru jos pitkään jatkuu:'(

Kaikille ihanaisille kevättä rintaan, aurinkoa sydämeen ja ihania yllätyksiä:heart:

Kuin myöskin siulle Lileriinainen, ihunainen:heart:


Toivottaa

Lilleriina
.
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Ottis - niinhän miekin "lankesin" taas tilailemaan testejä..:whistle:

Pistin muutama päivä sitten tilauksen ulkolaiseen nettikauppaan(Ebay)
..50kpl O-testejä(20mIU/ml)&5kpl R-testiä(10mIU/ml)..eikä maksanut, kuin vajaata 11e=)

Saa nähdä, kerkeääkö tälle kiertoa.
Viimeiks kun tilailin toisesta firmasta, meni tasan 10vrk kun olivat postiloorassa - maksusta laskien.
..täältä toisesta firmasta pitäis tulla nopsempaan,(4-8 työpäivää) makselin 3.5 ja lähtivat 4.5 tulemaan miulle päin.
 
Viimeksi muokattu:
ON.miulla on aikas k o v a t kiristelyt nyt tuolla munasarjoissa - tänään Kp5, tietäispä hyvää.:)

Edelleenhin mie kyllä luulen tuolla Gelee Royal-tuotteella olevan osuutta asiaan!:heart:

Joku kyselikin, että kuin pitkään olen sitä käyttänyt?..taitaa tulla 2kk kun aloittelin.

Muuten Lilleriina - varaile matka samalta suunnalta kuin Ottis kävi..siellähän oli lämmintä!..kyllä kait Kreetalle uskaltaa lasten kera mennä?:)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaheippaus.

Onpa täällä sutinaa, hauskojakin juttuja:D

Mä taas mietin täällä että, oonkohan ihan terve kun treenaa kuin kakskymppinen, tämän illan treeneissä keski-ikä alle 30 v, Brassi Jujutsuun olen mennyt, vieläkin tuntuu että oksennus tulee, silmäkulma mustana sekä tuntuu että, ikenet turpoo...Siellä tosiaan käy vaan yks toinen naispuolinen, epäsäännöllisesti, mä taas kolmew kertaa viikossa, Pumpit päälle. Vaikka judotaustaa yli 15 vuotta, tuota sanon teurastamoksi, sen verran rankkaa on kakstuntinen, tosin oompa paremmassa kunnossa kuin osa porukasta;). Olin siellä kehoanalyysissä, siellähän kehon ikäni oli alle 30, auttaiskohan se raskautumiseenkin?
Ei varmaan, mutta nyt ainaskin tuli talleteltua oikeaan aikaa, varmaan ekaa kertaa pitkään aikaan, katsotaan sitten...

Kiva että, Ottiksella onnistunut loma:).

Ja että, Mur-Mur on löytänyt mieleisen mökin:)

Lilleriinan jutut ovat mainiota luettavaa...

Mulla ei kyllä harmaita ole, mummokin kampasi lettiä yli 90 vuotiaana, äitini on 67, eikä värjää, ei harmaita vaan pikimustat, venäläisiä sukujuuria meillä..Muutoinkin tuntuu että, olen saanut hyvät geenit, toivottavasti auttaisi asiaa;)

On kyllä niin yksilöllistä harmaantuminen, ja halutessaan saa kyllä värillä piiloon:)

Plussakkaita tuulosia kaikille!!!!

Annekristiina, urheiluhullu, koukkuun jäänyt.
 
Mur-mur Dippailin joo eilen ja tänään ja ei oikein edes viivanpaikkaa ollut havaittavissa :( Noh, nyt vasta dpo 8 että ei passaa luovuttaa :)
Helvetin paikattu hammas nyt alko uudestaan reistailee ettei lekuri osannut sitten korjata hampia kuntoon että taas menen täriseen yhdeltä lekuriin ja ottaa pattii ihan satasella:mad:
Ei auta kun kipu alkaa hallitsemaan jo elämää :(
nyt töihin kipin kapin ja muksua päivää kaikille:heart:
 

Yhteistyössä