40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pitää ihan tulla "mainostamaan/kehumaan tätä firmaa, josta testit tililin:
Ovulation Strips, Midstream Pregnancy Tests items in planningfamily store on eBay!

Makselin testit-->3.5 postittivat-->4.5..ja testit tänään miulla-->8.5=)
..maksoivat postareineen 10.91e ja 50+5/O&Rtestiä.

Kyllä se Posti Pate tuo kaukaakin nopsaan postia - voin lämpimästi suositella!:flower:
..eka O-testi dipattu ja haalea viivanenhan siihen ilmestyi - tänään Kp6

Testit ovat kapoisia liuskoja mutta jos toimivat - riittää miulle.=)

Ois pitännä suurempi satsi tilailla: 150 Ovulation Tests + 50 Pregnancy Strip 10mIU ACURATE | eBay
150kpl O-testiä ja 50kpl R-testiä 33.48e:wave:(kpl hintaa vain 0.1674e)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Komppaan mur-muria ja suosittelen Kreikkaa. Kohtalaisen halpa maa ja lämmintä ainakin piisaa. Ja turvallistakin siellä on, kunhan ei mene Ateenaan tai muihin suuriin kaupunkeihin. Kreetalla mm. turistit otetaan hyvin vastaan.

mur-mur Mä tilaisin Kotitestiltä taas ja surukseni eivät testit olleet ainakaan vielä tulleet, vaikka eilen on tullut ilmoitus, että on toimitettu :'(. Missä lie viipyilevät, mutt olis ollut jo kiva päästä dippailemaan. Toivottavasti sun testit tulee ajoissa oviksen bongaamisen kannalta jos niitäkin testejä ulkomailta tilailit.

Iida-Karoliina Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Olikos tämä nyt se lahjamunasoluhoito vaiko ihan luomukierros?

Tattinen Hurrrjat peukutukset täältä :heart:! Olis kiva äitienpäiväylläri saada plussa kehiin =). Meillä olis varmaankin sitten noin suunnilleen sama dpo, jos voin ovistuntemuksiini luottaa.
 
Ottis
Morticia Just näin =). Mulla taisi ihan ekat yksittäiset harmaat ilmaantua 35-vuotiaana, vaan niitä en osannut stressata, ku värjäilin hiuksia muutenkin. Tässä yksi päivä ku tuli katottua mm. Hanian kuvia vuodelta 2007, ihan hirvitti miten sitä onkaan 'rupsahtanut'. Silti, jos vertaan itseäni moniin ikäisiini, ei mun kroppani ole paha ollenkaan, realistisesti ajatellen, mutt ite siitä löytäis aina petrattavaa.
 
mur-mur Mä tilaisin Kotitestiltä taas ja surukseni eivät testit olleet ainakaan vielä tulleet, vaikka eilen on tullut ilmoitus, että on toimitettu :'(. Missä lie viipyilevät, mutt olis ollut jo kiva päästä dippailemaan.
Toivottavasti sun testit tulee ajoissa oviksen bongaamisen kannalta jos niitäkin testejä ulkomailta tilailit.

Kylläpä kyllä tulivat, juuri kirjoittelin yllä siitä.=)

5vrk maksusta(3.5/torstai-8.5/tiistai)..oli nopeaa toimitusta miusta, siinä oli vielä viikonloppu välissä.
..eli-->arkipäiviä jäi vain vajaa 3(pe-ti) kun torstaina myöhään illasta tilaisin ja tänään aamupäivällä tulivat.


..toivottavasti siun testit tulevat huomenna!:)
.
 
Viimeksi muokattu:
TÄÄLLÄ KP1 TÄNÄÄN :(

MURMUR pakko vissii kokeilla sitä sun hehkuttamaa hunajajuttua...olikohan se linkki kuin kaukana? Jos pystyt helposti laittaa uusiks ni viittitkö...

on: ihan kauhee olo..pää täynnä räkää ja töissä oon, menkka juilimiset tähän päälle..nousis ees kuume mutta ei...

illan jatkoja kaikille...
 
ON..en ymmärrä tätä mahdotonta kiristelyä mo-lem-min puo-lin muniksia!:$..olisko tosiaan follit, jotka kasvaessaan paukkaa?:confused:

Sitten saan juosta pissalla aika usein..ei kuitenkaan sellainen olo, että olis VT-tulehdus päällänsä..eikä kiristele koko alavattaa, vaan juuri munasarjojen kohdilta - vasen&oikea.

Ei mikään mukava olo kyllä, tisujahin kihelmöi:whistle:
..toivottavasti ei tästä ylly..miehän pamahan muuten, POKS!!!..:D
 
Viimeksi muokattu:
No niin! nyt on synkistelty jo ihan tarpeeksi! Eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;) Ja hitto, munhan on tilailtava taas ovis/raskaustestejä.. kaikki menny jo :ashamed: ja niitähän oli. Pari päivää tässä ennätti olemaan hyvinkin masentunut ja tietysti siihen on vaikuttanut suru mummun poismenosta, mutta life goes on! ja mummulla on iso paikka aina mun sydämessä. Mur-mur; lupaavalta kuulostaa ja et sä pamahda..tulis nyt se ovis sinne pian. Miten ihmeessä mä taas jaksan ensin odottaa oviksen ja sitten ne piinaviikot?? Onneksi te olette täällä =)
 
pikkutirri - Gelee Royalen vaikutusta voit odotella aikaisintaan 3-4vko päästä.
..mie ainahin uskon, jotta miun hormonitoimintaan, on suotuisasti vaikuttanut.

..tuo poks poks:heart: olis kyllä ihan kiva:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Wienna:heart:..mites siun oloisesi - oletko joutunut tekemään wc-pöntön kanssa lähempää tuttavuutta?;)

Miulle taitaa ovis tulla tälle kiertoa aiemmin,(laskurin mukaan tosin vasta 15.5)
Viime kierrolla se oli Kp14..on miulla aina niitä tuikkauksia ja viiltelyjä tuolla vasemalla puolen ollunna Kp4-7..m u t t a tämä ei ole olleskaan samanmoista?..

Dippasin varuilta vielä O-testinhin..haalea viivanen vain..ja ei vielä tarttekkaan viivasen vahveta, vasta joskus Kp13-15 olis ihanne:)

Sitten pitäis vielä saada simojahin oikiaan aikaan..huomenna miehellä VP..jospa harjoitus luontoisesti jo..:p
..miusta on tullunna vaan aika saaamaton sillä saralla:ashamed:..ne on nuo tabut joita käytän, yksi syy - libido laskee kyllä aikas selvästi..:(*huoks*
 
Viimeksi muokattu:
Meillä äsken käytiin keskustelua tulevasta projekti-viikosta ;) Vaikuttaa ihan siltä, että meillä ei tuo isäntä ihan kauheen pahakseen laita vaikka projekti jatkuu.. Tehdäänkin tästä ja ensi kuusta "Pamahdetaan paksuksi"-kuukaudet. Nyt täytyy palata katsomaan lätkää. Mukavaa illanjatkoa kaikille ja pikkutirri :hug:
 
10 x CLEARBLUE DIGITAL OVULATION HOME URINE REPLACEMENT TEST/TESTING KIT STICKS (5013147050109) | eBay

Postareineen digi+10 tikkua 23.56e..Suomesta sama 7kpl tikuilla-->31.50alessa(normisti ovh Kotitesti.fi:llä 32.90)

Eli..säästöä: 8e ja 3tikkua enemmän.=)
..aina se on kotiinpäin tuokin..ja miulla riittäis tuo määrä 3-4 kiertoa(jos halppis liuskat siinä alkuun rinnalla ja digillä vain varmistelis)

:attn: HUOM! tikkuja voi tilailla yleensä ihan irrallaanhin-->7-20kpl paketteja!

Valuutta tuossa firmassa on Punta ja tällä valuuttamuuntimella esim saat käänneltyä euroiksi:
Valuuttamuunnin - Valuuttalaskuri.org

Eikä tartte maksamista peljätä, jotta tilitiedot menisivät "vääriin" käsiin - PayPalia voin suositella!
eBayn kansainvälinen ostospaikka - PayPal
Toki voi yleensä maksella myöskin VISA:lla ja Master-kortilla, olen myöskin VISA Electronillahin maksellut.

Mie ihan sillä noita linkkejä laittelen kun testit maksavat Suomessa miusta ihan liikaa!:O
..ja esim. O-testejä, voi vasta alkajalla mennä m o n t a kipaletta kierrollansa - varsinhin, jos kierto heittää kovasti.

Miekin kun testaan paaaaljoooon, niin rahua ON palanut 04/09 lähtein..:D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Sussu ja Murmur:kiss:

Murmur kiitos linkistä..tilasinkin samointein kaksi purkkia ni tulevat samoilla postareilla ja riittävät sitten pidempään.

Mun piti tästä kierrosta alottaa ne clomi kuurit mitä on jäljellä..josko vielä tän kesän yli koittais "kaikin keinoin" ennenkun luovuttaa täysin, vaan kun kalenteria kattelin niin ovis ois just yövuorojen aikaan ja niitä kun on 4 peräkkäin niin se tarkottaa ettei 4 vuorokauteen ainakaan...joten...taijampa säästää myöhemmäksi...on se kumminkin sen verta kallistakin "lystiä" ettei viitti ihan turhanpäiten syödä, sit vaan harmittais jos ei ois ees mahollisuuksia kun ei simpoja sisään sais...jospa nyt tässä kuussa alottais noilla mehiläis jutuilla...jos ne jotain auttais(t:epätoivonen minä...)

Noista harmaista viellä...juuh..mulla omatukka sellanen perus suomalainen maantien värinen ja pitkän aikaa oon raitoja niihin aina heittäny...sillä mä en ookkaan niitä harmaita aiemmin huomannu...nyt tosiaan kävin kattelee et nää "raidat" muuten lähtee ihan tyvestä ja siitä on aikaa kun viimeksi on laitettu joten tyvikasvua on jo monta senttiä joten nää ei voi olla muuta kun "luonnon raitoja" ei paha...=)
 
Ottis
mur-mur Kiva, että testit tuli jo :). Mä täällä odottelen pissaa pidätellen postipoikaa saapuvaksi ja sanonpa vaan, ett jos testit ei tule tänäänkään, ettei ole kiva ollenkaan. Maksoin nimittäin egen ylimääräistä, ett tulis yhden päivän aikana, kun normaali toimitusaika oli 3-4 päivää. On vaan niin 'kauan' olevinaan edellisestä tilauksesta, etten muista kuinka pitkällä viiveellä Kotitesti ylipäätään toimittaa.

Pikkutirri Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Sulla näyttää kuitenkin olevan jo nokka kohti uusia tuulia. Hyvä niin :). Minäkin ehkä siirtäisin Clomien ottamista kierrolla jos tuntuu, ett simpansaantimahikset jää kovin heikoille. Muistan vielä elävästi kuinka jurppikaan muutama hukkaan heitetty Clomi-kierto, kun ei sitten saanutkaan piliä ajoissa :(.

Sussu-72 Sulla on reipas asenne. Toivottavasti ne 'seuraavat' eivät ole oikeasti pettymyksiä vaan jotain ihan muuta :kiss:. Palaa mummostasi kannat aina sisälläsi.

ON Eilinen ilta meni käytännössä kokonaan pihan rapsuttelussa. Mies osallistui myös roudaamalla roskia polttopaikalle tai kompostiin sitä mukaa kuinka kuivaa/märkää kamaa kärryyn kertyi. Nyt ajattelin pitää vähän luppoa näin keskipäivästä, kun tuulee vähän turhan kovasti haravoimiseen. Siitähän ei ole mitään hyötyä jos haravoidessaan levittää tuulen mukana roskia jo siivotuille alueille. Toivottavasti illasta tyyntyy, sillä mulla on oikeastaan enää vaan yksi alue pakosti haravoitavana ja sen jälkeen saa sataa vaikka akkoja, niin ei haittaa =).
 
Ottis
Pöh! Posti tuli vasta kolmen jäljestä ja pisu ehti virua yli tunnin ennenkuin pääsin dippaamaan :ashamed:. Eikä siitä näy ku viivan paikka hyvällä mielikuvituksella =). No, aamusta uudestaan.
 
Hei kaikki ihunaiset ! Nyt tulee vahvasti vaan omaa napaa... täällä menossa kp 32 eikä menkkoja näy... Tänään aamulla testattu nega. Kroppa on näemmä kokonaan seonnut, kun on ollut niin pitkä stressikausi:( Mutta eiköhän tämä tästä iloksi muutu, ainakin jollain tasolla. Vauvahaaveet oon tosiaan jo pyrkinyt siirtämään pois ajatuksista. Mutta se EI vaan ONNISTU.
 
Onpa halpoja testejä, turha noita on kyllä mistään apteekista käydä yksitellen ostamassa!
Pahoittelut tädin kaatamille ja tarvitseville reilua peiton heilutusta, maistuis kyllä mullekin ;) Vähän on ollut sillä rintamalla hiljaista nyt kun pulla on todistetusti uunissa. Ehkä se vuosien pakkoseksi vähän alkoi jo tympiä.. Nooh, kyllä se tästä! Kohta voi vaikka ihan huvikseen puuhata:LOL:

Pönttöä ei ole tarvinnut halailla, lähinnä sellaista öklötystä on. Eilen ultrassa kaikki oli edelleen hyvin! Tänään jo 7+1, kyllä se aika sittenkin rientää!
 
Ottis
Voi Onni71 :'( :hug:. Olen niin pahoillani :hug:. Voimia!!

Wienna Kiva, että 'pullat' on hyvin uunissa =). Saisinko sulta vielä sen strategisen päivän ym. luvut plussauksesta, että voisin nakata sut tonne etusivulle??

Ninni69 Toivottavasti kropan oikuttelut on sitä, että negasta testistä huolimatta olisit sittenkin raskaana :heart:! Eihän vauvahaaveesta osaakaan noin vain luopua, vaan se on pitkä prosessi. Hiipuu välillä, mutta nostaa sitten taas päänsä pintaan.

tattinen Oletkos jo testaillut? Tänäänhän on TOTT-päivä =).

ON Testasin aamulla ja jääräpäisyyttäni nyt ip:kin, kun tulin töistä, mutt nega mikä nega. Dpo mahdollisesti 10 tai pahimmillaan 13.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä