40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Morienttes!:wave:

Ekaks heti, Onnille iso, lämmin hali:hug:, jaksuja sydäntä raastavassa surussasi, ja kovasti lempeitä tuulia tulevaisuutta ajatellen:heart:!

WP; onnea työsarkaan, ja muuten sitten:heart::heart:

Tattinen
; nää hammas-jutut on sitten syvältä, sen kyllä sanon mäkin! Mullakin jatkunut v*tunmoinen vaiva, mutta ykskaks hokasin, että mulla oli joskus vuosi sitten samansuuntaista, ja kuollakseni pelkäsin juurihoitoon joutuvani, mutta ihana yllätys; olikin VAIN hammaskiveä, joka oireili..Nyt sitten taas uskottelen itselleni, ettei mitään sen kummempaa... ja vetelen buranaa hädissäni: /.

Omaa napaa; voin kertoa fiiliksistäni silleen kivasti arvuutellen, jotta mikä------ mielessäni:

Kappleita; - "ihmisen ikävä toisen luo.. ja "Vanha nainen hunningolla(= ja mä mietin, kuinka mä ratsastin...)

Harrastuksia; -sienestys "nai"-tatti:D

Ruokia; "Sei-soppa:p

Mulla on kohta jutut kuin Usko Luttisella, vai mikä se pahasuinen pastori olikaan, sillä..Dadaa; ei ole näkynyt piliä, ei lainkaan koskaan milloinkaan enää!!!!:mad:

Oon ihan suruinen, kettuuntunut ja puutostilassa!! Meillä nyt semmoinen solmu parisuhteessa, että kuinkahan se aukeaa vai aukeaako?? Me ollaan molemmat niin "sivistyneitä":kieh:, ja mörököllejä, että meillhän ei sitten puhuta, eikä pussata, kun jotain vialla..Tässä vaan nyt ongelman tekee se, etten yhtään tiiä, mikä voisi olla vialla, tai mistä johtuu?? Mutten mene minäkään vonkaamaan, tai kyselemään..Kovin aikuismaista , eikös??;)

Matka-asia sentäs nyt edennyt tappiin asti; ja lähdetään Turkkiin, Bodrumin niemimaalle. Eilen matka maksettu, joten mentävä on, vaikka todellakin toivon, että fiilikset ois silloin hiukkasen positiivisemmat..

Huomenna onkin äitienpvä, ja mut jo ajettiin keittiöstä evakkoon, kun lapsilla siellä jotain salaista valmisteltavaa.. Itse kävinkin jo eilen mammaa moikkaamassa, kun lähtevät mökille huomenna Kuusamoon ja ovat siellä viikon tai pari.

Mä lueskelen nyt kuulumisianne vähän tarkemmin, ja toivon kaikille ihanaista, lemmekästä, lämpöistä viikonlopun jatkoa!!

Ja Oivikille, erityisesti, mahtavan hienoa huomista äitienpvää tyttösesi kanssa:flower:

Kiitos, että olette olemassa, kaikki ihanaiset olkkari-ystävät:kiss:

Lilleriina
 
HEISSAN IHUNAT!:heart:

Kävin hiukka lukemassa mitä kuuluu ja kovin on lista pienentynyt:(
En nyt ihan heti oo listoille vonkaamassa... ehkä jonkun ajan päästä. Jotenkin on vaan tullut sellainen fiilis jottei ehkä meille enää lasta suoda.. viime lauantaina oli siskonpojan ristiäiset, kylhän siellä itku pääsi, ilosta siskon puolesta mut myös surusta rakkaiden enkelipoikamme sekä myös keskenmenneen vuoksi.. :'(

Joo sellaista on elämä, se heittelee, mutta ei auta jäädä tuleen makaamaan, eteenpäin vaan hammasta purren!!!

ONNILLE erittäin suuret pahoittelut, tiedän kokeneena sekä murrosikäisen että keskenmenneen raskauden, ettei ole helppoa, todellakaan! Ja huomenna vielä äitienpäivä, onneksi työpäivä.. ei huvittaisi viettää ollenkaan, mut on toinenkin lapsi jonka vuoksi on jaksettava rutiinit. Tsemppiä!!!:heart:

MUR MUR IHUNA! Toivottavasti olette saaneet monta maalia:LOL:

OTTIS! Hyvä jos matka meni hyvin... en oo tosin kiireissäni ehtinyt lukemaan paljoa viestejä. PLUSSAONNEA TEILLEKIN!!:D



KAIKILLE MUILLEKIN IHUNILLE TSEMPPIÄ PLUSSAUKSIIN JA HYVÄÄ KEVÄÄN JATKOA!
Ikävä teitä on IHAN KAIKKIA!!!:'( Mut kun pää ei kestä nyt jatkuvaa stressaamista raskautumisesta. Voi olla että mieli muuttuu kun vähän aikaa `huilaa`.. Niinku jo aiemmin sanoin, olen melko varma etten enää saa lasta ainakaan normaalilla tavalla eli luomusti. Mietinnässä on myös tuo lahjamunasoluhoito, mutta se on monen askeleen päässä, ensinnäkin mieheni on saatava sellaiseen kuntoon jotta töihinpaluu onnistuu jne. Eli voi olla haave sarjassa MAHDOTON. No se jää nähtäväksi..

Mutta palailen taas plinkeille ja toivottelen nyt oikein PLUSSAKASTA KESÄÄ KAIKILLE IHUNILLE!!!!!!!! :):heart::heart::heart::heart:
Ja nyt lähtee plussapuhurit täältä: PUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! +++++++++++
 
Lilleriina - nuo parisuhteen solmut on joskus niin vaikia saada avatuksi, halitus miulta:hug:
..kunpa pian hämmentelisitte kauhalla soppaa samaan suuntaan:kiss:

Minttu ihunainen - Tervehdys!:kiss:

Oikein Aurinkoista Äitienpäivää siulle jo täältä toivottelen:flower:
..ja sitä ylläri pylläriä kesääsi:heart:
 
Omaa napaista..viiva vahvennut O-testissä ja oloinen sen mukainen - hieman pinnaa ki-ris-te-lee:kieh:
..on se kumma että juuri silloin kun pitäis lempiä, on v***tus päällänsä!:vampire:

S i i t ä h i n huolimati, miun on heman miestä lähelle tehnynnä mieli:heart:..ja suunitelmat sen mukaiset - tykätään varppina illasta toisistamme:p(kunhan tuo poikanen maltais nyt aa aaseen asettua, sängyssään höpäjää;))
((muoks))..päästiinhan me "tykkäilemään" vihdoinhin ja olipas mukawoo!:rolleyes:

Ihunaista illan jatkoa kaikille tänne olkkariin!:wave::heart:


T. *mur-mur* Kp10..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Lilleriina toi tilanne kuulostaa jotenkin niin tutulta :( Meillä oli vuosi sitten aikamoinen kriisi parisuhteessa. Isännän elämän täytti pelkästään työt ja sitten tuli ralliharrastus ja viimeisenä ehkä minä. Puhumattomuutta ja minun räjähtelyjä, jonka jälkeen puhumattomuutta ja eipä siinä paljon sinä aikana noita sänkyhommeleitakaan ollut.. halit, jaksamista ja tilanteen selkiytymistä toivon sinulle :hug:

Täälläpäs eiliset suunnitelmat meni myttyyn vatsataudin takia eli en päässyt patikoimaan..hitto ku harmittaa. No, minkäs näille voi! Sit kyssäri: Minkämerkkisiä ovis/raskaustestejä käytätte. Mä tilasin noita Wonfon testejä ja tänä aamuna jo ovistesti näytti suht vahvaa viivaa??? Davidin testeillä en varmaan ovista edeltävänä päivänä saanu ku samanmoisen viivasen?

Mur-mur Kuulostaapas hyvälle toi sun lauantai-ilta ;) Täällä peukut pystyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Sussu - nuo David testit näyttävät heikommin sen postiivisen, kuin esim. Wondfon.
Poikkeus on tuo Raskaukeijun herkkä 10mIU/ml David liuska O-testi - se näyttänyt miulla hyvinhin vahvan plussan usein.
..käytin niitä aikoinani paljon!

Itse yhden kierron noilla Wondfoilla dippaillu ja tykkäsin.=)
..tilaan vain jatkossa kuitenkin sieltä, mistä huokeimmin saan osteltua.

tattinen..voihan kurjake akan kuvatus kun tuli:headwall: halitus siulle, miulta:hug:
 
Viimeksi muokattu:
ON..dipattu O-testi ja saman vahvuinen, kuin eilen..odotellaan..
Miehellä onneksi huomenna vp..joten - mahkuja eilis illan "uusintaan" olisi;)

Mies&poikanen läkisvät Tivoliin, mie jäin pois kun pelkkä ajatus sai huonon olon tulemaan!:$..:D
..mie en kestä mitään pyöriviä laitteita - edes oikein kattoa.:O

Aamulla oli mahtavaa saada aamupala kakkusen kera sänkyyn.:)
..poikanen oli istutellut Äidille Elämänlangan koulussa ruukkuun, ihuna:heart:
 
tattiselle pahoittelut kurjakkeen saapumisesta :hug:

Mur-mur sillälailla.. eiku toinen erä vaan tänä iltana ;) Meillä varmaan otetaan tänään se eka erä ;)

Äkkiseltään tosiaan vaikuttaisi noi Wondfon-testit paremmilta. Jännityksellä odotan, miten vahva viiva oviksesta paukahtaa.

Omaa napaa senverran, että mulle nää äitienpäivät ei oo helppoja (koska sitä ensimmäistäkään omaa ipanaa ei ole). Tänään pahoitin mieleni eräästä puhelusta ja olen itkeskellyt siitä lähtien. Ei oo kaikilla ihmisillä tilanteentajua ei :( Naureskellaan vaan kun minä kerron kuinka tämä on yks vuoden pahimpia päiviä mulle!!

Mutta siitäkin huolimatta Onnea kaikille Äideille ja lämmin halaus
 
Hyvät äitienpäivät vaan kaikille! :)

Katselin äsken telkasta sitä Tori Ja Dean (vai mikä se ny olikaan) ohjelmaa, ja siinä synty vauva... Mäki haluun, voi hyvänen aika... Tahtoo!! Haluan nähdä sen ilmeen mun miehen naamalla, ku näkee ekaa kertaa meidän ihan oman vauvan... Mies on tunneihminen ihan täysillä, ja voin kuvitella sen vesiputouksen kun se itkee onnesta. Haluan nähdä sen!!
Hmm, joo, aika sekoo vuodatusta :rolleyes: Yrittäkää kestää, oli nyt vaan pakko saada vuodattaa tää tunteenpurkaus ulos...

Tää kuukausi siis meni hukkaan, kun mies on siel reissussa ja eilen ilmeisesti oli ovis, ainakin jomotuksista päätellen. Ens kuuks ajattelin sit jo hommata ovistikut, pakko saada tietää et ovuloinko edes enää... Ja sit vaan täsmähyökkäyksiä miehen kimppuun :whistle:

Heipparallaa, täytyy kai keskittyä tohon jääkiekkoon...

Hanhimamma
 
Viimeksi muokattu:
ON:Toivon ettei kenenkään lapsettoman ole tänään tarvinnut käydä läpi sellaista ajatusten ja tunteiden mylläkkää, joka mun sisimmässäni on vellonut vielä, kun näki ihan pienen vauvan...
Täällä mennään kp 3 ja jotenkin tuntuu, että on kovin vaikea uskoa ihmeisiin...

Sussu72:Mäkin olisin tänään halunnut iloita... Musta on alkanut tuntua jotenkin aina vaan epäoikeudenmukaisemmalta, ettei meidänkaltaisille naisille ole suotu kauankaipaamaamme pienokaista. Yleensä olen aina uskomassa että kaikki kääntyy parhain päin, mutta tänä keväänä jostain syystä on alkanut tuntua yhä enemmän siltä, että minusta ei tule äitiä. VOIMA:hug: sulle :heart: Toivottavasti sinä saat pian pienokaisen syliisi.
 
Viimeksi muokattu:
Ninni69 lämpöinen:hug:täältä siulle..voi miten suruinen sie oletkaan:'(..on niin vaikia tilanne teillä kun: toinen niin kovin kaipaa..ja toinen ei..
Voimasia:heart:..

hanhimamma
:hug::heart:


Kaikille ihunille nati nati:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Voi hitsi sitä tätiä, ett' sinnekin sitten rynni. Mutt se nappas kätösiinsä lauantaina illasta. Mökillä ku ruokaa laittelin, iski sellanen masupipi päälle, ett tiesin heti tädin tekevän tuloaan. Vuoto alkoi illasta, tosin melko vaisuna, mutt sen jälkeen on verta sit tullutkin siihen malliin, ett on taas vaippaihottuma hoidettavana :(. Parempaa onnea sulle nyt alkaneeseen kiertoon :heart:!

Ninni69 Halitus sulle :hug:. Eipä noi lauantain fiilikset olleet korkealla minullakaan, sillä jo pe-aamun dippaus kertoi sen, että seuraavana aamuna on turha enää dippailla, sillä sen ainoan kerran kun olin aikuisten oikeasti raskaana, oli mulla viiva dpo16 niin vahva, ett takuulla olisi jo dpo 10 jotain näyttänyt, jos olisin silloin tajunnut testata. Koko lauantain varustauduin siis henkisesti tädin tuloon. En ole koskaan osannut sitä sinänsä surra, etten ole äiti, mutt yllättäen sunnuntaina kiersin kauppaan mennessä äideille ruusuja ojentelevan miehen kaukaa, ettei hän vain vahingossa yrittäis minulle ruusua tarjota. Kyllä siinä ittensä jotenkin naisen tai pikemminkin ihmisenpuolikkaaksi tunsi. Miehen äiti kuitenkin haettiin mökille ja päivä meni lopulta ihan ok. Lauantain puheenaiheet radiossa (lapsettomien lauantai) sopivat ihmeen hyvin mun fiiliksiini. Aivan kuin olisin eka kerran hyväksynyt ottaani leiman 'lapseton'. Siitä huolimatta illasta miehelle vähän räpätin, kun reissussa eivät ne pupuilut ihan kohilleen sattuneet, kun siellä mies nimenomaan sen perjantain kupitteli niin, ettei tarvinnut pilistä haaveillakaan.

Vaan aikansa kutakin. Kaikesta em. huolimatta onnittelin lauantaina itseäni siitä, että ymmärsin olla aamusta suotta dippailematta ja näin ollen säästin ainakin yhden r-testin =).

mur-mur Toivottavasti lempimiset nyt osuivat kohillensa ja parin viikon päästä on jo kivoja uutisia :heart:!

Lilleriina Kurjalta tuntuu toi teidän pattitilanne sen ukkokullan kanssa. Raskasta tollanen mököttäminen. En ole itsekään ollut mikään paras nostamaan kissaa pöydälle vastaavissa tilanteissa, mutta toivon, ett saisit miehes vähän avautumaan siitä mikä oikein jurppii ja mikä on mielestään ulalla, sillä mitä pitemmälle tuo tilanne jatkuu, sitä vaikeampi sitä on selvitellä. Mun ukkoni ainakin on niin jäärä tuossa 'tilassa', ett hänelle on pitänyt todella kilahtaa ja laittaa asiat ihan selväsi punnittavaksi, ett tietää, ettei tilanne voi sellaisenaan jatkua.

Kyllähän mekin taas lauantai-iltana otettiin yhteen, kun saunasta kirmasin kesken kaiken ukkoa haukkumaan, kun oli lopulta ihan selvää, ett menkat on alkaneet. Kumpikaan ei kuitenkaan enää jostain kumman syystä tahdo toista niin kovin satuttaa, vaan päästiin jo huomattavasti vähemmällä kaikin puolin ja sunnuntaina saatettiin aamusta jatkaa elämää ilman fiilistä, että ollako vaiko ei olla. Ymmärrän, ett itse petyin ja oli hyvä ett siitä heti miehelle sanoin enkä jäänyt asiaa hautomaan. Tiedän myös miehen pettyneen, ja hyvä oli ett sai hänkin antaa tulla eli räpättää omasta puolestaan mitä mielellä oli.

Hanhimamma Niin totta tuo, minäkin haluaisin nähdä sen onnesta ymmyrkäisin ilmeen miehen kasvoilla, kun hän näkisi meidän pikkusen omin silmin eka kerran. Melkein sattui lukea tuota sun vuodatusta, kun muistin ja muistan sen kuinka vahvasti olen joskus itsekin tuohon haaveeseen tarttunut ja sitä elänyt. Nyt on vaan aikaa myöten jotenkin niin kyynistynyt, ettei osaa enää edes haaveilla tai vähimmässäkään määrin uskoa, että toi vois olla totta. Toivottavasti tuo ihana ajatus teidän kohdallanne vielä joskus todeksi muuttuu :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)............kp2/22-28........yk20(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp7/28-30........yk18(6&8/2011)4/2yht.
ulpunen (42)............kp8/31-34........yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp9/26-31........yk4.......5/1.yht.
Sussu-72 (39)..........kp9/25-27........yk6v(km3/2012)1.
Hanhimamma (42)...Kp15/27...........yk3...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp16/25-26.......yk29......................1.
bugsy (41)...............kp23/28...........yk5......................9.
annekristiina (47).....kp24/26...........yk5....(2007) 5./2.yht.
OOAK (49)...............kp32/26-28.......yk4..(Km1992)4/1yht.
sarialeksandra(41)...kp36/32-35.......yk.yli 1v......................2.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat








Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis:kiss:
Kurja kun ei onnistuneet siulla tallettelut ihan passeliin aikaan:hug:
..mutta eihän sitä väkisellä voikkaan kun se ei ole vain ittestään kiinni.

Kyllä kuule miekin jo ajattelen, että: aikansa kutakin(yritystä 3v/4 keskeytynyttä)ei tässä hirmuisesti jännätä enään..t o k i jos tuntuu oirehia, sitä alkaa toiveet nousta - ei mahda silloin mitään..:rolleyes:

Tänään dippailtu ja O-testissä jo vahvempi viivanen..kyllä se ovis on miulla vasta huomenna Kp13=)
(Metkun laskuri pitänyt miun kohilla hyvin paikkansa kun 3 kiertoansa sinne laittelee)
Perhesuunnittelun kotisivut
..silloin on vain heittoja ollut seuraavalla kiertoa kun keskeytynyt tullut edellisellä.

Ps. Eilen en talletellu..jospa tänään?..:)
 
Viimeksi muokattu:
Kaikille teille ihanaisille oikein kunnon rutistukset :hug: Minä olin tosiaan melko rikki eilisen päivän. Kävin taas mielessäni ja ääneenkin läpi niitä asioita, missä olen epäonnistunut :( Mutta en varmasti listannut niitä asioita, missä olen onnistunut.. tänään taas osaan nähdä senkin puolen elämästäni. Mietin myös sitä, että jos jotain elämä on kaikessa raadollisuudessaan opettanut, niin ainakin sen että kenenkään henk.kohtaista surua/vastoinkäymisiä ei voi arvottaa. Ne on niin henkilökohtaisia kokemuksia. Syvä pettymys erästä ystävääni kohtaan on minulla ollut viime aikoina. Koin olleeni tärkeä tukipylväs silloin kun hänellä elämässään murhetta. Nyt hänellä asiat kunnossa ja tuntuu ettei näe oman onnellisen kuplansa ulkopuolelle :( En ole vihainen tai katkera, mutta hyvin pettynyt..

Tänään kävin tilaamassa mummolle kukkavihkon ja aamun itkeskelin kun etsin sopivaa värssyä. Löysin yhden oikein kauniin ja juuri sopivan.

Tulipas tästä nyt hyvin synkkäsävyinen vuodatus :O Mutta kuitenkin jaksan uskoa siihen, että kyllä minullekin on vielä hyvää luvassa :)

Kiitos teille kun olette olemassa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Sussu kunpa ystäväsi silmät aukeaisivat. Tuo on niin totta, mitä totesit onnistumisien listaamisesta, sitä tulee harvoin tehtyä vaikka tekisi kyllä tosi hyvää itse kullekin - niin helposti sitä vaan uppoaa niihin negatiivisiin juttuihin. Komppaan mur-muria, usko vaan, kyllä niitä hyviä asioita tulee vielä paljon! :)

mur-mur, toivottavasti oli onnistuneet tallettelut! ;)

Hanhimamma, voi harmitus, että sattui juuri nyt se miehen reissu - kovasti plussapuhkuja ensi kierroksen täsmäiskuun!

Lilleriina, voi kun saisitte ne tunnesolmut nykerrettyä auki...Meilläkin on mahtunut yhteiseen taipaleeseen useampikin ainakin sillä hetkellä tosi vakavalta tuntunut alamäki, mutta jotenkin sieltä on vaan onnistuttu kapuamaan taas ylös. On se jotenkin niin vaikeaa, lähelläolo ja läheisyys, kumpi niistä on muna ja kumpi kana? Ihanaa, kun teillä on se matka tulossa, pääsette kunnolla irti arjen rutiineista ja keskitytte toisiinne oikein perinpohjaisesti, eikös vaan! :) Hampuliaiheesta: Itse jouduin noilla oireilla muutama vuosi sitten juurihoitoon, mutta toivottavasti selviät hammaskiven poistolla...:eek::heart:

tattinen, halit tädin ryökäleestä. :hug:

testeistä: Huomasin one step-liuskoista, että eivät jostain syystä reagoineet kovin voimakkaasti minun lh-piikkiini, koska näytti aavistuksen haaleampaa viivaa, kun cb:n digi antoi jo hymynaaman. Ja tuon One Stepin pitäisi olla kuitenkin herkempi (20 mIU/ml).

ON: Tänään alkoi uusi elämä. Kävin aamulla koiran kanssa vajaan 8 km:n lenkillä, josta pari ensimmäistä kilometriä JUOSTEN - mahdanko päästä huomisaamuna sängystä ylös, takana puolitoista vuotta vaunuköpöttelyä? Mutta kyllä osaa olla itseensä tyytyväinen olo, toivottavasti tätä vaan nyt jaksaisi eikä sortuisi taas löllöttelemään. Ja eilen poikkesin "hemmotteluhoidossa" munatorvien aukkarissa: Auki olivat ja nyt on sitten systeemit huuhdeltukin, joten eikun tehokkaasti hyödyntelemään...Sitä odotellessa saadaan tutustua uuteen karvaiseen perheenjäseneen, meille tulee tänään koiranpentu! :)

Talletelkaa ahkerasti, plussapuhuria jännääjille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
ulpunen - voi kun olethin olunna reipas tyttö!=)
..miun käy kateeksi kyllä, mie vaan sohvaperunana täällä..

Nyt kun "röörit" on huuhdeltu, toivotaan pikaista tärppiä:heart:

Oi, oi pieni koiruliko teille tulossa - ihunaa!:heart:


ON..eilen lemmittiin, mutta en talletellunna.
..mentiinpä vain silleen rentoisesti;)

O-testi viivanen vahvennuna..mutta eipä olunna vielä tasavahvat viivaset..hmmmm.:confused:..pitänee vielä dipata myöhemmin, tuntemuksia masulla kyllä on.
(miulla yleensä O-viivanen päivällä vahva ja illasta jo ovis)

Meillä poikasella silmätulehdus ja päivystykseenhän sitä pitää mennä kun mies kotiutuu.
Lääkärille sain soittoajan ja kyselin antibioottivoidetta..mutta kehoitti kuitenkin käymään näytillä, jos vaikka märkää silmässä(kyynelkanava tukkeutunut?)

Lääkkenä poikasella jo ollunna allergiaan - Aerius ja Zaditen tippoja slmiin, mutta eivät auta:(
..tänä vuonna onkin selkeästi poika reagoinut voimakkaammin kevään tuloon(siitepölyt)

Lapsi koko päivän t u s k a i s e n a sisällä ja nyt hellyin ja päästin hetkeksi ulos happea haukkaamaan.
..vaikka, ei se simmu kyllä siitä tykkää..

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille täällä meillä kyllä mahtava keli!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä