40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
En mie jaksanut taaskaan - tsippadippaduuhun alkaa..*huoks*:ashamed:
..O-testi ei vielä plussaa kumminkaan näyttänyt.

Aika väsyn iski, kävin lääkärireissun ja jäi pohdiskeltavaa..taas jäi ISO osa asioita kyselemättä kun ajat yli 30min myöhässä ja siitä johtuen lääkäri kiireinen - Hitto!!!!!!:headwall:


..nati nati:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuyötä ihanaiset!!! Löydös kohdussani ei ollut pieni ihmisen alku vaan hematooma. Joka paljastui tarkemmassa ultrassa. Joten tässä mennään
Tästä se nyt sitten virallisesti alkoi, tulee jos on tullakseen. :heart: :D

niin ja kierto lyhentynyt 26pvään, eli voipi se mummotauti jo alkaa olla nurkan takana.
 
ON..ovis viiva aa-vis-tuk-sen eilistä vahvempi..jotenhin tuntuis, että yöllä se voipi Oili pistäytyä.=)
..lämmötkin kun dippasivat alemma(36.5)ja limoja ON meinaan..:D

Mukavaista päivää kaikille ihunaisille:wave:täällä alkoi aurinkoinen pikku sateen jälkeen paistelemaan!
 
Oivikki - miloin ajattelit ekaa kertaa dippailla?..tänäänhän siulla dpo8..:)

ulpunen - siulla dpo11..voisitkos JO dippailla..eiköstä juu!?:wave:

Molempien testilöihin ISOOOOO..puuuuuuH:heart:+++++++++++:heart::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei ihanat! Tulin lueskelemaan mitä tänne kuuluu.. eli en taida pystyä täältä kuitenkaan pois pysymään :D Ovista en tosiaankaan nyt meinaa tikutella sen kummemmin, koska näyttää olevan aika tarkka kp 12..eli lähestyy, lähestyy. Taidetaan kuitenkin hiukan talletella ennen tuota em. päivää. Pakko munkin on piristyä kun isäntä on selkeästikin ottaa "projektin" nyt niin tosissaan :)
 
Mur-Mur testasin eilen (siis ti ), ihan täysin plankko daividn liuskatesti, ei edes viivanpaikkaa : /. Testasin, kun oli viikonloppuna etovaolo, mutta muusta se johtui. Aamulla testaan toisen kerran, mutta illalla lugea laittaessa tein sellaisia havaintoja, jotka aikaisemmin ovat negaa enteilleet....

Ulpunen minkälainen olo sinulla?

Wienna hyviä vastauksia saitkin, juttelu myös ammattilaisen kanssa saattaa olla antavaa (tai sitten ei). Meitä on niin monenlaisia ihmisiä, naisia, äitejä, että on ikävää jos vieläkin pitäisi sopia johonkin muottiin. Minä yrtän suhtautua niin, että lähtökohtaisesti en ajattelen, että jokin on oikea tapa olla toimia. Minusta on kiva kuulla mitä kukankin omasta elämästään jakaa ja voin jotain omasta elämästänikin jakaa. Mutta minä teen oman elämäni ratkaisut ja myös niiden kanssa elän. Sama muilla. Muiden jutuista joskus, myös saan hyviä vinkkejä tai ideoita. Satuitko katsomaan teemalta maanantaina ohjelmaa Vapaan naisen tunnustuksia? Se oli toinen osa, en ole ekaa nähnyt, mutta tuossa dokumentin tekijä kuvaa elämäänsä ja ystäviensä elämää eri maissa, sitä katsoessa tuli taas vahvasti mieleen, että meitä on niin monenlaisia naisia.

MrBree toivottavasti pian saat +.

Sussu ihanaa, kun sinuun isännän mieliala tartuu.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut täältäkin taas pitkästä aikaa... kirjotellu mitään en oo mut lukemassa oon aina välillä käynyt..
Jotenkin tuntuu etten mä enää voi mitään vauvaa saada..luovutus fiilikset..aattelin jo että hyppään listoilta pois, mutta oon vaikka väkisin viellä tän kesän ja meinaan nyt ne vimoset reseptillä olevat clomifem kierrot laittaa kehiin...vaikkakaan en mä jotenkin raskautumiseen enää usko mutta ompahan nyt viellä nekin loput kokeiltu, ettei joskus myöhemmin käy harmittamaan et jäi reseptille syömättömät lääkkeet.

EILEN (KESKIVIIKKONA) KP1:(

Eli uusi kierto alkoi...miehelle en viitti niistä clomeista ees mainita(oon kyl joskus talvella sanon et meinaan loput clomit kesällä syödä) kun sitä niin ärsyttää sellanen "pakkonaiminen" jotta koitan nyt hoitaa hommat "luontaisessa"aikataulussa niin et hänen ei tarvi ottaa paineita, tosin mä tiedän et ite clomikierroilla otan niitä paineita yllin kyllin siitä et onko niitä siemeniä tarjolla oikeaan aikaan...

MINNILLE onnea vauvan kanssa!

Ja terkkuja kaikille ihanille naisille täällä!!!

MSBREELLE harmitukset ja peukutukset oikealle plussautumiselle.

MURMURille jaksuja tallettelulle ja OTTIKSELLE pahoittelut sen tädin paikalle tulosta.

LILLIS niin kauniisti silloin puhuit siitä että on mulla sentään pieni ihana tyttönen...kiitos, niin onkin..oikea äidin päivien ilo, ihanaa että mulle hänet vielä silloin suotiin, niin onnellinen oon:)
 
oivikki, minä myös pidän tiukasti peukkuja uudelle testille, tsemppihalitukset! :heart:

pikkutirri, halit tätiläisestä :hug:. Se on niin totta, tympäiseviä ne aikataulutetut pakkopuuhat...

Sussu, kiva kuulla sinusta! Ja upea juttu, että miehen motivaatio tarttuu...Saattaisiko miehen innostus yltää jopas tutkimuksiin? :):heart:

mur-mur, toivottavasti tsippadappaduut onnistuivat...;)

MrsBree, voi harmitus, ettei ollutkaan plussauutinen, mutta toivottavasti sellainen saadaan kuulla pian!

tattiselle ja Ottikselle tätihalit ja tsempitykset uudelle kierrokselle!



Eipä täälläkään hyvältä näytä, one stepin 10 mIU liuskalla rapisteltu dpo9:stä lähtien vitivalkoinen suora, alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia. : /
 
Viimeksi muokattu:
Tattisella tänään kp1
Kovin korkeelta en nyt pudonnut kun tiesin melko sata varmasti tädin kyläilevän.
Minni Hurrrrjasti ONNEEEEEE pikku neidin syntymän johdosta:kiss:
MrsBree Voi kurjuus kun ei ollutkaan plussa sellainen :( halitus siulle:hug:
Oivikki Peukutusta uuteen testailuun jospa se ois plussa:heart:
Mur-mur Toivottavasti peitot pöllysivät ;)
Pahoittelut kaikille joille tätiläiset kurjat sellaiset kyläilevät:heart:
Ilma näyttää taas niin harmaalta :( poijaalla jalitsupeli illalla että toivossa ois ettei sataisi.
Aina nämä menkat tekee kumman olotilan...unia näkee ihan kummia,pissalla laukkaan pitkin yötä ja herään ennen kukon pierasua ylös:mad: Mielikin menee ihan vuoristorataa..vituttaa ihan satasella ja ahistaa ja itku meinaa tulla ihan itestään. Ihan kumma akka:LOL:
Noh nyt kun vuotaa jonkun päivän niin pitäis helpottaa HETKEKSI :)
Pitäkää ihunaiset muksu päivä ja ++++++puhureita:heart::heart:
 
Ottis
mur-mur Voi harmistus, ett jäi tsippadippaduut väsyn vuoksi väliin :(. Jospa tänä iltana vähän nohevoituisit (sun sanontaa käyttäen :)). Peukkuja :heart:!

Sussu-72 Tsemppiä :kiss:. Ihanaa, ett sun mies on kovasti haaveessa kiinni. Se helpottaa asioita :).

Oivikki Toivottavasti ne 'enteet' negakierrosta ovat huuhaata ja saat nyt ensin haamusen ja sitten vahvempaa viivaa testiin. Kuvittelin, ett pysyttelisin nyt visusti näiltä sivuilta pois, mutt eipä taida onnata, kun pitää sun tilannetta jännätä. Peukkuja :heart:!

Pikkutirri Clomit kehiin vaan ja miestä sopivaan saumaan vokottelemaan. Sulla on kaikki mahikset onnistua :heart:!

Ulpunen Kiitos :kiss:. Voi himpula, ku mä jo jotain muuta niihin testeihin kuvittelin. Vaan voihan niihin vielä puna/siniviivasta ilmaantuakin. Peukutuksia :heart:!

tattinen Tätipahoittelut :hug:. Kurjia noi tätifiilikset :(.

Minäkin kuvittelin jo, ettei täti mua enää hetkauta, mutt mulla oli eilen kp2 ja niin j*malatoin v*tutus oli päällänsä illasta, ett ei ollut miehelläkään varaa alkaa katella töllöstä yhdeksän aikaan bikineissä keikisteleviä 'kaunokaisia' ku mä murisin hänet alakertaan ja aloin kattoa elokuvaa, jonka olin jo aiemmin ajastanut itselleni. Yleensä tepsuttelen muita puuhailemaan, kun mies töllöttää, mutt nyt ärsytti niin suunnattomasti se, etten koskaan voi alkaa kattomaan yhdeksältä alkavaa elokuvaa ku mies roikkuu sen aikaa kattomassa jotain muuta ja kun mä saan 'töllötysvuoron' olenkin jo ihan hukassa koko elokuvasta. Muutenkin tuntui, ett jos ei ukko just häivy mun silmistäni hyödyttömine pileineen, mä kuristan hänet :mad:. Ihan oikeasti iski sellanen viha ja raivo, että alko jo ihteäki pelottamaan :(. Ja nega-ajatukset saivat alkunsa siitä kun mies huomautti vintin portaista, ett milloin aion ne korjauttaa. Jäljet portaissa on siitä ku multa kerran tippui imuri alas, kun kipeällä ranteella imuroin ensin vintin ja sit olin imuroimassa portaita, kun imuri putosi rappusia pitkin alan.

Illalla pidin mielessäni saarnaa, ett sitäkään ei olis tapahtunut jos herra joskus auttais mua kotitöissä eikä mun tarvis aina tehdä kaikkea yksin. Tietty raivossa on osansa siitä, että mun vasen lapa on nyt viikon vihotellut niin, ett vaikeuksia on niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin pyllyn pyyhkimisessä. Housuja on vaikea vetää jalkaan eikä takkikaan nouse päälle helposti, paitsi ett siihen olen jo kehitellut systeemin, joka ei niin satu. Olen siis siipirikko =).

Mulla on siis tänään kp3/24 ja kaikesta v*tutuksesta huolimatta mietin, ett pitäisköhän tässä kierrossa elätellä toiveita vaiko ei. Olen vähän katala ja ajattelin tänään kertoa miehelle unen, jonka hänestä näin toissayönä. Näin unta, ett mies oli ihan kaatokännissä ja kun joku homopoika alkoi lähennellä häntä, ett olis tuikannut 'suoleen', mies vaan teki hänelle tilaa ku minä ja mun yks miesystävä (ei seksuaalisessa mielessä) yritettiin estää sitä. Uni tuli varmasti ku ed. iltana muistelin viimeisintä mökki-iltaa, jolloin on biletetty, ku siellä naapurin 'rouva' ja mun ukkoni alkoivat nuoleskella toisiaan ja mä kattelin oven takaa toisen naapurin miehen (unen mies) kanssa ja naureskellen sovittiin, ett puututaan tilanteeseen vasta sitten, kun alkaa näyttää pahalta, mutt nämä kaks heppua sit nukahtivatkin kesken leikkien :LOL:. Parasta koko jutussa tietty on, ett mies luuli ja luulee varmaan víeläkin tehneensä jos vaikka mitä tuhmuuksia ko. naisen kanssa. Kerran myöhemmin, kun tämä naapurin isäntä oli meillä kuppia ottamassa, mies siitä kysyisin ja me rauhoiteltiin, ett mitään ei tapahtunut. Tosin olen melko varma, ett mies oli tuolloinkin niin tuiterissa, ettei muista saaneensa synninpäästöä. Oli miten oli mutt häneltä turha mustasukkaisuus ko. naapurin isännän ja mun ystävyydestä jäi sille tielleen. Uskoo jo, ettei meidän välillä ole pienintäkään seksuaalista jännitettä :).

Ajattelin, ett jos mun alitajunnassa mies saa homomaisia piirteitä pihtailullaan, hänen ehkä kannattaisi tehdä asialle jotain.

Mutt nyt.. mun pitää lähteä käymään ex-työpaikalla ja roudata sieltä joitain juttuja vielä kotiin. Kivaa tätä päivää kaikille ja plussatuulosia myös :heart:!!
 
Viimeksi muokattu:
Minni onnea pikkutyön koko perheelle. Ihanaa :flower::heart:

Ulpunen voi viipale sentään sinullakin valkoista vain testeissä.

Minulla sama tilanne jatkuu, ei hyvällä yritykselläkään näe edes viivan esiäitiä tämnkään päivän testissä :| .Tilaan lisää testejä, sillä ne lopuu muuten jo lauantaina ja aijon nyt joka päivä dipata ihan uhllakin tiistaihin asti, vaikka tiedänkin, että ihme tarvitaan, jos sitä väriä alkaa vielä näkymään... Kiitos teille myötä jännäämisestä kyllä tämä on niin tätä.

Pikkutirri tsempit clomikiertoon toivottavasti kesä auttaisi ja menisi kierto vähän siinnä sivussa nappiin!! Kannattaa ne käytää niin ei tosiaan siten jää kaivelemaan.

Tattinen
voi täti sentään, kun sinnekin pyörähti ja toi kiukun ja harmituksen tullesaan.
 
Viimeksi muokattu:
Oivikki - vohan kurjake tuo nega:hug:
..mutta vielä siulle peukuttelen d=)b:heart:plussan puolesta!

tattinen, Ottis pahoitteluni negakierrosta:hug:

ulpunen - vielä peukuttelen d=)b:heart:

pikkutirri:kiss: - peukuttelut d=)b siullehin kesäpyllärin puolesta:heart:

PLOP PLOP dippaajien testeihin..:heart:+++++++++:heart:


ON..aamupäiväinen O-testi dippaus oli hieman haaleampi, kuin eilis iltanen..ja tämän illan dippaus jo aivan selkeästi vaaleampi.
..tais jäädä se ovis taaskin..en ole tuntenut mitään normi ovulaatiokipuisia - niitä enteileviä oli, mutta itse kova munarakkulan puhkiamiskipu jäi nyt pois..: /

Miulla tuleehin täyteen 47 elokuussa..eipä ihmekkään jos alkaa nätä heittoja kovasti jo olemaan..surku kuitenhin tuli:'(

Mie olen vvvvvvvanhaaaaa!!!!!!!|O..:ashamed:

Ps. jospa sitä hellyyttä ja läheisyyyttä illasta toisillemme miehen kera antaisimme kuiteshin:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Heipat pikaseen kaikille ihquille; elämämme täydellisille naisille;):wave:

Mä täältä kauhian kiireen keskeltä otan osaa, ja onnittelen ja tsemppaan ja olen olkapäänä jokaiselle tuntemustensa mukaan:saint:! Sen verran nimeltä mainitsen, että Minni; sylintäyteiset onnittelut aarteestanne! Voi hitsinhitsi, miten ihanaa; pikkuinen tyttö:heart:! Nauttikaa!!

Oivikki; jos saisin kolme toivomusta nyt ja heti, niin todella toivoisin, että sun tärppi kestäis!! Suuri hali, ja tsempitys; niin kauan kun eukko-punanuttu ei ovesta sisään ole saapastellut, on toivoa:hug:!

Mulla paniikki pukkaa päälle; monta asiaa hoitamatta, matkalaukkuja levällänsä, muistilappuja siellä sun täällä, meinaa otsasuoni revetä, ja mitä tekee armas mieheni?? Lämmittää saunaa kaikessa rauhassa:headwall:! Hällä ei oo mitään kiirettä tai huolta, kun onhan tässä aikaa vielä rapiat 7 ja puoli tuntia, kunnes taksi tulee noutamaan meidät kentälle:whistle:!

Nyt Lilleriina hiljenee ja jättää teille herkät jäähyväiset viikoksi; "näihin kuviin, näihin tunnelmiin"! Voikaa hyvin, olkaa kilttejä rakkaillenne ja nauttikaa elämästä; se on kuiteskin niin ainutlaatuista ja pieni, ohikiitävä hetki:)!

:wave:
 
Ottis
Lilleriina Tuommosia ne miehet on, ihan mun isäukkoani myöten. Jos mun vanhemmat oli lähdössä jonnekin, teki äiti kaiken valmiiksi ja isä istui autossa jo puol tuntia ennen lähtöä tööttäilemässä, ett pitäis mennä jo. Meillähän ei ukko viimeksi osannut pakata laukkuaankaan, kun olin ottanut vaatteensa esiin valmiiks, ettei ei ku vaan mieleisensä valitsi. Perillä sit selvis, ett oli jäänyt matkasta vaikka mitä, minkä hän yleensä itse huolehtii. Opinpa sen, ettei kannata avittaa yhtään, vaan antaa tehdä alusta asti itse, niin onnistuu.

Hyvää matkaa teille kuitenkin. Ottaa punkku ku pääset koneeseen ja huokase oikein syvään. Kyllä se siitä. Heipat ja nähdään taas :wave:!

Oivikki Pahoittelut negasta :hug::'(. Peukut silti plussalle edelleen :heart:!

mur-mur Voi kurjuus, jos tuli hutikierto :hug:, vaan peukuttelenpa sille, ett tän illan tykkäämiset osuisivat kohilleen ja tuottaisivat hedelmää sanan varsinaisessa merkityksessä :heart:.

ON Mulla on ollut tänään tuumauspäivä. Olen totisesti miettinyt pian pääni puhki mitä tässä pitäiskään tehdä, ett sais elämäänsä mitään mieltä. Mies yritti jotain jutellakin, kun oli kaupassa käyty, mutt kun en vastannut, lähti ovet paukkuen jonnekin. Hänellehän minun pitäis puhua eikä vain itekseni miettiä, vaan miten puhut, kun sitten kun puhututtaisi, pitäis soittaa toisen perään ja puhelin on ihan liian helppo läpätä korvalle :'(.
 
Lillis kiitos :). Teille ihanaa lomaa :cool: nauttikaa ja toivottavasti on lämmintä.

Ottis :hug:. Hankala tilanne sinulla siellä. Kiitos tsempeistä.

Mur-Mur voi harmi, jos ovis jätti tulematta. Minullahan oli myös pari huonoa kiertoja tässä keväällä, niin ei se mieltä nostata, kun olisi pienestämurusta vielä toive.

Hyvä yötä kaikille :wave:
 
Lilleriinalle ihunaista&rentoista matkaa!!!

Ottis - kunpa ne jutustelut miehesi kanssa onnistuis:kiss:


ON vielä..illasta tulihin tutun oloisia kipuisia, ei vaan niin rajuja..lämmöthin on alhaalla, näin yölämmöksi alhainen lukema - 36...joka kyllä kertoisi, että ovis oli vaikka en testaamalla sitä kiinni saanutkaan..kumma juttu..:confused:

..tässä vielä yön kähmyröissä pähkäilen, että hirviäisinkö miestä alkaa herätellä lemmenleikkilöihin?..hällä kun aikainen herätys jne..jne..kattellaan nyt:)..

Nati nati ihunat:heart:
 
Huomenta

Nega tänäänkin. Nyt tuntuu pahimalta, sillä tyttösestä näkyi jo testissä haamu vastaavana pp päivänä. Testailu jatkuu suunnitelman mukaan, mutta kyllähän tämä tässä oli sillä vkonloppuna olleet oireet ovat täysin hävinneet....:(
 
Ottis
Voi Oivikki, olen pahoillani :'(, niin pahoillani :hug:. Olisin sulle sen plussan niin mielelläni suonut. Toivotaan, toivotaan, sillä eiväthän raskaudet ole välttämättä veljiä keskenään.

mur-mur Rohkenitkos lähestyä miestä 'sillä rintamalla'?

Kyllä mä ukolleni eilen juttelin. Kun hän tuli kotiin, sanoin hänelle muutaman sanasen ja ihan siihen viitaten mitä tein, kun hän lähti, sillä sitähän hän kysyi, mutt mua ei huvittanut vastata. Luin parin vuoden ja vuoden takaisia juttuja yhdeltä toiselta saitilta, jonne ihan ekana aikoinaan tuntojani purin. En siis pahimpia juttuja ollenkaan, sillä opin jo pari vuotta sit suodattamaan mitä nettiin kirjoitan ja ukolle kerroin fiiliksistäni miltä tämä yhteiselo minusta tuntuu ja miltä se on tuntunut.

Kerroin mm. ett ei ole kiva olla hänen maailmassaan hullu, maho ja vieläpä epäpätevä opettaja (vaikken sitä enää olekaan kuin loman loppuun virallisesti :)). Ei ole kiva, ett kun raadan alkukesän yksin kotona ja laitan kaiken juhannukseksi kahdessa paikassa valmiiksi, palkakseni saan sen, että mies naputtelee juhannusyönä tekstareita 'vosuilleen' jne. Lapsenteosta en alkanut puhua mitään, koska se on jo loppuun koluttu aihe eikä tilanne siitä miksikään parane vaikka miestä kuinka muistuttaisin pihtailuistaan.

Tai taidan muistuttaa sittenkin, sillä mulla on sellaset fiilikset, ett mä tarvin jotain jännäämistä tähän elämään ja mikäs sen jännempää kuin oviksen bongailu ja sitten r-testien rapistelu :). Ei ku ihan oikeasti ajattelin, että jospa vielä kerran viimeisen kerran yrittäisin hyödyntää tän kierron. Nyt on menossa kp4/24. Eilen tilasin halpatestiltä ovistikkuja ja tulipa siihen koriin kasattua muutama r-testikin. Ja entisiäkin on. Toivottavasti o-tikut tulee alkuviikosta tai viimeistään keskiviikkona, sillä jos ovis tulee nyt kp11 niinkuin viimeksi (ellei mun luteaalivaihe ole lyhentynyt), on sen aika perjantaina. Ts. pupustella olis hyvä joko ma tai ti ja sitten torstaina, eikä varmistelut pe olis ollenkaan pahaks, vaikka mun täytyy myöntää, ettei nappaa yhtään ajatus just tuosta hommasta, mikä on kaikista oleellisinta tässä lisääntymisyrityksessä :LOL:. Vähän sekoks sitä ittensä tuntee näin naputellessa, mutt mulla tulee mittariin heinäkuussa 45 vee ja se on jo aika paljon se :(. mur-mur, perässä tullaan siis :wave:.

Oli miten oli, mutt ihan oman mielenterveyteni vuoksi lähden nyt vähän kattelemaan mitä mä tolle kesäkamarilleni voisin tehdä. Aurinko paistaa eli jos mä saan sen siivottua on siellä illalla sitten kiva vähän maistella viiniä. Äh :headwall:! Ku just olin päättänyt, ett tänä viikonloppuna en alkoholiin koske ku pitää vähän paljon vyötä kiristää, ett pääsen normaaliin juhannuspainooni (56 kg).

Kivaa tätä päivää kaikille! t. Ottis
 
Ottis - hyvä, jotta sait purettua tuntojas miehelleis..miten hän kommentoi?

Enpä mie sitten halunut miehen unta häiritä yön tunteina, asetuin itsekkin pötkölleen vasta vaille neljä ja miehellä soi kello 05.00..näin taassiisa..

Meillä se p a r a s lemmiskelyaika on illasta(21.00 jälkeen)heti kun poikanen mennnyt jo aa aaseen..jos menee myöhempään, on mies jo liian väsyksissä.(eikä ihmekkään 11-12h työpäivien päätteeksi)

Ovis oli ja mäni(kait sitten)tisut ainahin on aikas kipiät.:x

Oivikki
ihunainen..voi miten olen pahoillani puolestais jos pienen alku ei jaksanutkaan kiinnittyä:hug:..jaksuja siulle kovasti:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Huh ja huokaus... on voimat vähissä juuri nyt, koko iltapäivän olen juossut kaupoissa ostamassa tarvikkeita sunnuntain juhlia varten. Miehen esikoisen valmistujaisjuhlat tällä kertaa. Kivahan se on juhlia ja myös juhlia laittaa, mutta kyllä se silti uuvuttaa...

Kiirettä on pitänyt tämän ekan lomaviikon ajan. Ehkä hyvä niin eipä ole ehtinyt pohtimaan sen enempää km:a kuin uuden raskauden mahdollisuuksiakaan. Mutta nyt kun teidän juttujanne luen ja pohdin, niin jotenkin tuntuu, että tuskinpa se enää onnistuu... eiköhän tuo ollut onnenkantamoinen kun niin nopsasti ja helposti tulin raskaaksi. Onneksi on ihan tjottailu-fiilis, eli jos ei omaa vauvaa enää tule niin sitten niitä lastenlapsia odottelemaan :LOL:

Voi harmi Oivikki... olen pahoillani puolestasi! Jospa ensi kerralla :)

Lilleriinalle hyvät matkat! :)

Joopa joo, mur-mur ja Ottis, ikää tulee vuosi vuodelta itse kullekin... Itse kyllä TUNNEN itseni nuoremmaksi nyt kuin 10 vuotta sitten, elämäntilanne vaikuttaa siis asiaan paljon. Ainoa asia, josta huomaan että kroppa ei todellakaan ole sama kuin 10 vuotta sitten, on KILOT jotka eivät halua irtautua kropastani, ei sitten millään. (Ottis, minäkin olen painanut joskus 56 kg, mutta tässä tarvittaisiin kyllä nyt enemmän kuin pientä vyönkiristystä, jotta sinne pääsisin... en kyllä enää yritäkään :p) Tänään oli tapaaminen omaohjaajan kanssa salilla, ja painoin siis TISMALLEEN saman verran kuin tammikuussa, vaikka olen kuntoillut kolmisen kertaa viikossa. Täytynee siis uskoa, että pelkällä liikunnan lisäämisellä en kerta kaikkia saa enää painoa pudotettua, kuten ennen maailmassa. Pitäisi vissiin muokata ruokailutottumuksia... mutta kun :popcorn:

Nyt pitäisi jatkaa leipomista, vuorossa olisi hedelmäinen sinihomejuustotorttu. Mut taidanpa ottaa päikkärit sitä ennen...

Voimisia itse kullekin! :hug:
 
Kastehelmi..
Tänään oli tapaaminen omaohjaajan kanssa salilla, ja painoin siis TISMALLEEN saman verran kuin tammikuussa, vaikka olen kuntoillut kolmisen kertaa viikossa.

Muistithan, että lihas painaa..siis, vaikka vaakan lukemat ei niin kovin heilahdakkaan alespäin, on kroppa varmasti kiinteytynyt.=)

Mukavia juhlia teille sinne toivottelen!
:wave:

..mie täällä otin juuri lämppärit uunista ja avasin Karpalo kurkon.:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
Yömoikkis! Olen saanut vihiroon mun kesäkamarini siihen kuntoon, ett vähän väliä käyn kurkkimassa kuinka ihanaa siellä onkaan =). Vielä siell ei voi nukkua ku on liian kylmää, mutt kuitenkin tila on ihana.

Alkuillasta eli kun mies oli tullut kotiin eikä tehnyt sitä mistä olin hänelle aamulla ilmoittanut, sanoin taas muutaman sanan mm. turvasta, joka on aina rullalla ku alko niin v*tuttaa kun ukko sanoi mun siivoamisistani, ett se on asiatonta. Olis kuulema pitänyt lähteä hänen kanssaan venettä laittamaan (kesken siivouksen). Kumma heppu, ettei jaksa kotona tehdä mitään, mutt mökillä kyllä tai kotipaikallaan jaksaa. Sanoin, ett tämä peli ei vetele, ett herra voi lähteä vaikka heti litomaan, vaan ei mitään kun hän lähtee laittamaan tulta grilliin ja paistaa itelleen makkaraa ku mä väännän ruuveja verhotankoihin. Ne meni näet vaihtoon ku alakertaan tarvin yhden pidikkeen kesäkammarissa. Apuja ei tullut ja kun olin hakenut miehen autosta porakoneen, ettei tarvi käsin vääntää, ukko laittoi jo auton oven kiinni vara-avaimella (mulla oli auton avain takataskussa) ennenkuin ehdin konetta autoon palauttaa. Melkosta vääntämistä :mad:!! Sanoin miehelle, ett ei hänen todellakaan tarvi täällä asua jos on noin vaikeata ku mä oon ymmärtäny, ett ihmiset asuu yhdessä joko ystävyydestä tai rakkaudesta, mutt meillä ei sitä ole. Ei puhettakaan kumppanuudesta, vaan musta tuntuu, ett mun mies on mun pahin vihollinen eli sama mitä teen, niin ei ei vaan yksinkertaisesti sovi :headwall:.

Ukkeli meni nukkumaan puol kymmenen, kun ei muuten kuulema jaksa tehdä sitä kaikkea mitä pitää, aargghh!! Hänen pitää laittaa vene kuntoon, ett pääsee illalla ryyppäämään ja vähän pärräämään pörisevällä. Tuotakin aihetta vähän sivusin, kun kommenttiin asiattomasta tekemisestä sanoin, ett pärjään kyllä ilman venettä ja mökkiäkin, kunhan ei oo paskasta, mihin taas herra näyttää tottuneen jo kotonaan.

Voi ihunaiset, mä tiedän mitä te ajattelette ja mä toivon, ett mä vihdoin tajuaisin, ettei mun tarvi sietää tämmöstä elämää... Mutt nyt mä lähden saunaan. Mullon pari sidukkaa jäähtymässä, joten eiköhän tästä iltayöstä vielä hyvä tule, varsinkin jos töllöstä löytyis jotain romanttista :heart:!

Gu natt! t. Ottis
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä