40+ so what wol.13

Heipat kaikille tasapuolisesti!

Täällä sitä mennään tasaiseen tahtiin ja aika menee kuin siivillä. Tänään on ihana ilma, harmi kun päivät lyhenee jatkuvasti. No, kohta on joulu ja sitten alkaa kevään odottaminen.
Lueskelen juttunne kyllä, vaikka ei tule itse kommentoitua.

Tsemppiä kaikille!
T: bugsy 22+2

 
Heips!
Minut saisi poistaa tuolta listalta.
Viimeisin hoito ei tuottanut toivottua tulosta.
Nyt 5 alkiota on vielä pakkasessa ja uusi hoito sulatetuilla on suunnitteilla helmi -maaliskuulle.
Kokeillaan kai alkioon kuoren avausta jos kiinnittymis mahdollisuudet paranesivat.
Meidän vika yritys kun tuo ikä tulee vastaan jo niin rajusti.
Sellaista on elämä ja kaikki on vastaan otettava. Onneksi minulla on mailman ihanin mies jonka kanssa jatkamme eloa oli biologista lasta tai ei.
 
Voi I-K..pahoitteluni:hug:
..:heart:sitä ihmettä suurta siulle toivoisin vielä:heart:

Naapurin tyttö..mie kyllä sitä HCG määritystä nyt suosittelisin siulle lämpimästi..se kertois varmiten tilanteestasi - ei niinkään nuo testit.

Kuopiossa pääsee ilman lähetettäkin yksityiselle labraan testiin ja ei se hurjia summia muistaakseni maksellut..olikohan siinä 35e-40e pintaan..hinnat tietenhin vahtelee paikakunnittain.

Pyllärin puolesta d=)b:heart:
 
Keskiviikko 14.11.

Nimi / ikä....................Kp.................yritysk.

sarialeksandra (41)...kp6/37...yk2v

PippuriPiia-70 (41)........kp1/30............yk4
Marza (42)..................kp4/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp6/37.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp8/28..........yk2
Fiialiia (40+)................kp15/27-30......yk5
anjamarita (44)............kp18/28-30.....yk12
Tintti-Tiivari (42).........kp19/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp21/29...........yk10v
Rominas (42v).............kp24/26-27......yk2
Morticia (44)...............kp25/29-35.......yk4
tattinen (42)...............kp26/22-28.......yk26
lippis (43)...................kp66/25-28......yk5
Perhis (44)..................kp66/28..........yk9, 5v.
Onlydream (39)............kp80/?............yk?
Pernilla (42) ................kp84/28...........yk12
Hanhimamma (42).........kp113/29..........yk5
annekristiina (47).........kp?/2..............yk8
pikkutirri (42)...............kp?/28-30.......yk20
 
Viimeksi muokattu:
Olen tänään pongannut ovulaation ja todellakin viivat oli yhtä vahvat ja oikein nätit :D Ihmettelin eilen kun liukkautta alkoi näkymään ja teki mieli miestä, joka sattui tietty olemaan yövuorossa. Onkohan tuo huono juttu, et ovis jo kp 9? Tai onkohan se ollut jo eilen... iik, tänään ukko saa kyytiä :kieh:


Ikävä juttu I-K ja muutkin jotka eivät toiveistaan huolimatta ole plussanneet.

Kiva myös kuulla odottavien kuulumisia, jotenkin se valaa uskoa et vois vielä onnistua:heart:
 
Naapurin tyttö peukutan täällä kovasti että masu asukki oisi totista totta:heart:
I-K Pahoittelut ja iso,iso hali:hug:
Kaikille isot pahoittelut joita täti pahanen tullut riivaamaan:kiss:
Tattisella KP1
Eilen tuli kirjettä että en ollut se onnekas joka valittiin hakemaani kouluun mutta en ole siipi maassa..ainahan sitä voi keksiä uusia haasteita :)
Ens viikolla mennään haspendin kanssa klinikalle ja ois miun tutkimuksien vuoro ja sitten voidaan jo sanoa jotain faktaa voinko luomuna raskautua eli jännitystä ilmassa :)
Nyt illan jatkoja ja Plussapuhureita hurrrrjan paljon:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voihan kökkö :( Tänään kävimme varhaisraskauden ultrassa. Siellä näkyi vain se pussukka, tosin lääkäri varoitteli jo ennen ultarauksen alkua,ettei välttämättä vielä sikiö kaikua näy. Meidän PAS vauvelilta käytiin ultrassa 5+6 vaiheessa ja silloin näkyi jo jokin "levykin" ja pussukka oli puolta isompi mitä se nyt on. Nyt on siis viikot 6+1
Eipä lääkäri taikauskoisena antanut äitiyskorttia mukaan. Sanoi vaan,että tässä vaiheessa kahdessakin päivässä voi tapahtua mitä vaan, mutta kun ei siellä ollut edes sitä ruskuaispussiakaan :( todella harmillista, tämä muutenkaan ollut mitään helppoa aikaa.
 
Glearblue, kovasti jaksuja laittelen:hug:..ja toivon sätehiäettä seuraavalla ultrakäynnillä jo näkyisi enemmän.:heart

"Joskus - 10% raskaus voi osoittautua nuoremmaksi kuin luullaan, jolloin sykettä ei vielä nähdä 6 viikon täytyttyä.
Seurauksena voi joutua odottamaan vielä yhden viikon."

Raskauskiekko

..toivotaan parasta:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur: luulis,että etes se ruskuaispussi ois näkynyt. Ja tuo pussukka muutenkin puolta pienempi mitä se pojalta aikoinaan oli. Ja raskausoireita mulla ei juurikaan ole. Eli uskon vahvasti siihen,että tyhjä pussukka mulla kohdussa köllöttelee :(
 
Prima Vera - Sairastin 2001 massiivisen keuhkoveritulpan, siitä lääkitys.

Oikeasti se olisi juurikin Marevan..mutta raskauduttuani välillä, siirryin heti hepariinipistoksiin(Fragmin 12/09)..vaikka raskaus keskeytyi,(ja kolmesti muulloinhin) jatkui "kuumeiluni" tähän syksyyn asti ja hepariini jäi käyttöön.

..nythän sen voisin jo hyvin vaihtaa takaisin Marevaniin..mutta en vain jaksa juosta INR-kontrolleissa labrassa myötäänsä..miulla tahtoo kovastikkin heitellä se arvo, vakka esim. ruokavalio pysyisi samanlaisena.(ei yllättävästi esim. jotahin marjaa)..eli mies mulla pistelee hepariinin, itse en saata - arkajalka kun olen:whistle::D

Saattaahan se olla, että siirryn kuitenkin Marevaniin lopuksi, on kyllä sen verta kallis lääke tuo Fragmin käyttää.: /..ja uusiakin lääkkeitä tullut, jolloin ei tarvitseis käydä kontrollilabroissa.

Varfariinin rinnalle uusia verenohennuslääkkeitä
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 18.11.

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

tattinen (42)...............kp4/22-28.......yk26
PippuriPiia-70 (41)........kp5/30............yk4
Marza (42)..................kp8/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp10/37.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp12/28..........yk2
Fiialiia (40+)................kp19/27-30......yk5
anjamarita (44)............kp22/28-30.....yk12
Tintti-Tiivari (42).........kp23/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp25/29...........yk10v
Rominas (42v).............kp28/26-27......yk2
Morticia (44)...............kp29/29-35.......yk4
lippis (43)...................kp70/25-28......yk5
Perhis (44)..................kp70/28..........yk9, 5v.
Onlydream (39)............kp84/?............yk?
Pernilla (42) ................kp88/28...........yk12
Hanhimamma (42).........kp117/29..........yk5
annekristiina (47).........kp?/2..............yk8
pikkutirri (42)...............kp?/28-30.......yk20
 
Tattiselle pahoittelut tädistä ja siitä ettet opiskelemaan päässyt. Uutta hakua kehiin vain seuraavalla hakukerralla, sitkeys palkitaan. Mä hain sairaanhoitajaks opiskelemaan 10(!) vuotta ennen kun pääsin. Ja vaikka itse sanonkin niin pahuksen hyvä hoitaja oon ollut, eivät vain tajunneet ottaa mua koulutukseen heti. :D

ON: tätijuilinnat sen verran kovat että eiköhän hän tupsahda kylään viimeistään huomenna...

Mä olin eilen myymässä Järvenpäässä yhdessä tapahtumassa ja oli kyllä pettymys. En saanut myytyä kun 3 tuotetta, oli niin hiljaista. No, parempi onni ens kerralla.
 
Prima Vera, olisi tosi kiva lukea kuulumisiasi. Muistaakseni jo jonkun aikaa sitten kirjoittelit raskautuneesi ja tulevasta rakenneultrasta toisella palstalla. Tulihan nyytti vihdoin syliin? Sitkeyttä sinulta ei ainakaan ole puuttunut, muistan tarinasi kohtuleikkauksista ja useista siirroista ulkomailla. Kerro ihmeessä tarinasi, voisi rohkaista muita. Ainakin onnitteluita tulisi paljon, täytyihän sen viimein onnistua?
 
maanantai 19.11.

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

tattinen (42)...............kp5/22-28.......yk26
PippuriPiia-70 (41)........kp6/30............yk4
Marza (42)..................kp9/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp11/37.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp13/28..........yk2
Fiialiia (40+)................kp20/27-30......yk5
anjamarita (44)............kp24/28-30.....yk12
Tintti-Tiivari (42).........kp24/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp26/29...........yk10v
Rominas (42v).............kp29/26-27......yk2
Morticia (44)...............kp30/29-35.......yk4
lippis (43)...................kp71/25-28......yk5
Perhis (44)..................kp71/28..........yk9, 5v.
Onlydream (39)............kp85/?............yk?
Pernilla (42) ................kp89/28...........yk12
Hanhimamma (42).........kp118/29..........yk5
annekristiina (47).........kp?/2..............yk8
pikkutirri (42)...............kp?/28-30.......yk20
 
Menkkojenalkamispäivä, vaan ei näy, tuhruttaa kyllä. Eiköhän ne hanat viimeistään yöllä aukea.

Mur-mur ja Ottis olivat selvästi kuumeilutriidin sielu kun täällä on ihan kuollutta nykyään. :(
..:)kiitos, kovasti aktiivinenhan mie taisin olla täällä höpinöideni&dippaulujeni kera..mutta aikansa kutakin, pakko vaan mennä etiäpäin elossa.

Kovin on tosiaan täällä hissua ollunna - eikö ihunat enää kuumeile?!:heart:
Itse täällä karmean väsyn kourissa paininut jo viikkokausia:(..
..tilailin Kirkasvalolampun, jospa se pikkasen auttaisi tämän vuorokausirytmin saamisessa jotenhin paremmalle mallille..eilenhin sammutin telkun 05.00 kun miehellä kello soi herätystä:ashamed:

..tuhruilusta..miulla täti ollu virahilla JO 7vrk!:O..joutais kyllä pois poikkeen ruojakkeen akan kuvatus..:stick:..kyrsii jo ihan kunnolla..
(näinkö se mummotauti nyt alkaa miullahin..)

Morticia - pysyköön vuoto poissa ja vahva + tilalle!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Tännehän se täti aamusella tupsahti, eli kp1.

Toivottavasti kirkasvalo auttaa. Itseä se auttais mutta en pysty olemaan valon kanssa samassa huoneessa kun tulee niin hirveä päänsärky. Joku piristys olisi tarpeen kyllä.
 

Yhteistyössä