40+ so what wol.13

Mulla on nyt sellanen tunne että tuo ei menny ihan oikein tuo lista. Oon aika surkee päivittäjä. :( Nykyään on vielä vähemmän potentiaalista koneaikaa kun sovittiin että meillä menee illalla klo 20 telkkarit ja tietsikat kiinni kun alkaa iltarauha ja lasten iltatoimet. Asiaa ois kovasti mutta kun ei pysty kirjottamaan ajatuksella mitään. Nytkin Viivi roikkuu tuossa ja rääkyy räkä poskella.

Poistin listan viimeisimmät joista ei oo kuulunut aikoihin ja joiden kp:t huiteli satasen paikkeilla.

Tiistai 4.12.

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

sinivatukka (43)...........kp7/28..........yk2
Rominas (42v).............kp14 /26-27......yk2
anjamarita (44)............kp8/28-30.....yk 1v
Perhis (44)..................kp10/28..........yk10, 5v.
Morticia (44)...............kp13/29-35.......yk4
tattinen (42)...............kp17/22-28.......yk26
PippuriPiia-70 (41)........kp18/30............yk4
Marza (42)..................kp21/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp23/37.........yk2v
Fiialiia (40+)................kp32/27-30......yk5
Tintti-Tiivari (42).........kp36/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp38/29...........yk10v
 
Minäkin käyn aika ajoin täällä katselemassa kuulumisia, kovin vain on mennyt hiljaiseksi :(

Me käytiin pari viikkoa sitten psykologin juttusilla, ja nyt sitten jonotellaan lahjamunasolua.. Jono on tällä hetkellä varsin pitkä, saattaa kuulemma jopa kaksi vuotta joutua odottelemaan :(
 
Iltaa :)

Vapaa päivä kohta lusittu ja huomenna sais aamuun aikaisin startata.
Kylmyys jatkuu ja ottaa niin kupolista kun ei pääse lenkille:mad:
Jos viikonloppuna ois jo siedettävät kelit että sais juoksuttaa sauvoja heti satasella :)
Hiljaiseksi on tämä meidän olkkari mennyt joka on tosi tosi harmi :(
Euphonia Jaksuja siulle:heart: Odottavan aika on tunnetusti pitkä.
Täällä mennään odottavin mielin tai oikeestaan yritän olla odottamatta..Voihan se olla ettei munatorvien huuhtelusta ollut mitään apua vaikkakin joskus on sattunut että joillain raskaus alkanut heti seuraavalla kieroksella huuhtelusta mutta miulla kun ei ole toiminnassa kun yks munatorvi ja sekin heikonlainen virtaus :(
Noh en sure kun siittä ei ole mitään hyötyä..nyt mennään näin ja ihan hyvä on olla:heart:
Ihanaista Joulun odotusta kaikille:heart:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Onko teillä jotain itsenäisyyspäivätraditioita? Mä olen lapsesta asti tottunut katsomaan Linnan juhlat mutta viime vuosina on jäänyt välistä monta kertaa kun miehen mielestä on ihan turhaa tuijottaa moista.

Mä en oo yhtään kärryillä mitä täällä tapahtuu, toivottavasti joulun jälkeen vähän rauhoittuu ja saan omaa koneaikaa. ON ei mitään erikoista myöskään.
 
Heipähei kaikille :wave: Tulinpas kertoilemaan kuulumiset kun jossain vaiheessa hyvinkin aktiivisesti tänne kirjoittelin. Rakenneultra maanantaina käyty ja pikkuisella kaikki oikein hyvin. Koko vastasi viikkoja ja painoarvio oli 370G. Kaveri oli oikein vilkas ja aiheutti kätilölle sillä päänvaivaa sydäntä tutkittaessa ;) kun kaikki rakenteet oli tutkittu niin kysäisin kätilön mielipidettä sukupuolesta. Mitään "killuttimia" ei ruudulla missään vaiheessa vilahtanut eli taitaa meille masussa kasvaa ikioma prinsessa :)

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää tänne kaikille :heart:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Onko teillä jotain itsenäisyyspäivätraditioita? Mä olen lapsesta asti tottunut katsomaan Linnan juhlat mutta viime vuosina on jäänyt välistä monta kertaa kun miehen mielestä on ihan turhaa tuijottaa moista.

Mä en oo yhtään kärryillä mitä täällä tapahtuu, toivottavasti joulun jälkeen vähän rauhoittuu ja saan omaa koneaikaa. ON ei mitään erikoista myöskään.
Vaikka miehesi mielestä Linnan juhlat turhat ja niitä ei toinna kattella, voithan SIE katella..:)..eikös?..

Minä kattelen toisella silmällä, MIES taas tarkasti - hän seurailee joka vuosi.;)

Meillä poikasella yskää ja lämpöilyä, tuolla kattelee nyt omassa huoneessaan lasten filmiä - onneksi kouluun vasta maanantaina.=)..jospa se tautikin helittäis..

Mies ei saanut välipäivää vapaaksi, huomenna kumminhin lyhykäinen päivä töissä klo. 15.00 saakka vain.

..arvatkaas..me pitkilleen "tykkäiltiin" toisistamme viime yönä:rolleyes:..olikinhan tuota 3kk aikaa edellisestä kerrasta.

Mie kun ittiäni vielä olen kuulostellut - vanhasta tottumuksesta..
..en bongannut ovista..ja sitten alkoi kipuja tulla yllättäin kun Kp:t oli jotain 18-19..NYT Kp24 kovat kivut&limat:O

Niin se vaan kroppa yrittää ovuloida, vaikka kiertopäivät huitelee noinkin pitkällä, normisthan kieron pituus miulla Kp27

Siksi mie varmaan osittain olen ollut niin kamalan rätti pokki väsy - näin aina ollut oviksen akaan n. reilun vikon.

Illan jatkoja ihunat!:wave:
..miulla vielä hieman punkkua&glögiä jemmassa, sitä otanhin nyt.:p

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Minäkin käyn aika ajoin täällä katselemassa kuulumisia, kovin vain on mennyt hiljaiseksi :(

Me käytiin pari viikkoa sitten psykologin juttusilla, ja nyt sitten jonotellaan lahjamunasolua.. Jono on tällä hetkellä varsin pitkä, saattaa kuulemma jopa kaksi vuotta joutua odottelemaan :(
Kunpa pian jono kulkeutuisi etiäpäin ja teidän vuoro koittaisi:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Heippa kaikille! Mitä tänne kuuluu? Onko tullut paljon uusia plussia?
Täällä voidaan muuten hyvin mitä nyt minulla keuhkoputkentulehdus, Stellalla angiina ja pikku-ukolla nuhakuumetta joka parempaan päin. Minulla onkin teille suuria uutisia!!! :) Minusta tulee ensi keväänä isoäiti :heart: tarkemmin sanottuna Nana, kuten äitinikin. Christina odottaa esikoistaan jonka laskettuaika on syntymäpäiväni eli 10.4 :) Enkä nyt taas muista olenko jo kertonut että olen virallisesti näiden Liamin lasten äiti. :) Eli adoptio on hyväksytty. Minulla siis kolme lasta lisää :) Christina on jo 20v, toki tarvitsee edelleen sitä äitiä elämäänsä ja minulle on se kunnia annettu. :heart:
Mrs.Breen
 
Heips,
Tässä muistaessani ilmoittelen, että mut saa poistaa listalta, eipä mua siellä tosin enää näykään... =)
Syksy ollut rankkaa aikaa, lähdettiin miehen kanssa yks kaks yllättäen eri teille, joten myös vauvahaaveet saa jäädä. Ei tullut tästä Iippiksestä äitiä, ei. :( Mutta turha sitä on jäädä suremaan. Nokka kohti uusia seikkailuja. ;)
Jäin koiruuksien kanssa asustelemaan tänne meidän kotiin. Irtisanouduin myös vanhasta työpaikastani ilman uutta työtä, mutta eka hakemus tuotti tulosta ja nyt oon pari kuukautta ollut uudessa työpaikassa.
Nyt olen oikeastaan ihan onnellinen nykyiseen elämäntilanteeseeni, asioilla on tapana järjestyä, vaikkei ne aina menekään niin kuin suunnittelee. =)
Ihanaa joulun odotusta kaikille ja onnea haaveisiinne!
 
Iltaa :)
Olipa muksua kuulla mur-mur kuulumisia:heart: Ikävähän sua on ja kaikkia muita olkkarista kadonneita :(
MrsBree Huikeita, ihania uutisia..ONNEA hurrrrrjan paljon:kiss:
Iippis jaksuja hyviä sinulle:hug:
Yritän tässä pikku hiljaa tuudittautua siihen että koulu miulla loppuu ja taas ollaan siinä pisteessä että MITÄ SITTEN TEKIS:confused:
Ahistaa jo nyt kun eurojen tulo taas pienenee ja joulu pukkaa ja ois paljon laitettavaa :( Tultiin kyllä haspendin kans siihen tulokseen ettei kulutus juhlaa meillä vietetä eli joulu tulee pienillä ostoksilla ja sillä selvä..kunhan saadaan ruokapöytä koreaksi ja masut täyteen :)
Täti kurjake varmaan jo kolkuttelee ovella kun kipuilee munia ja olen niin helvetin pahalla päällä:mad: Toivo siis hiipuu pikku hiljaa raskautumisesta jälleen kerran...
Noh näillä mennään ja toivotan ihunaisille huitsin hauskaa iltaa:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
MrsBree - hyviä vointeja masun kasvatteluun ja Onnea jo edeltä tulevasta Isoäitiydestä!:kiss::flower:

lippis - Toivottelen oikein hyvää jatkoa siun eloosi:kiss:
..pahoitteluni parisuhteen päättymisestä:hug:..vaan jos omaa pientä ei toivomuksista huolimati kuulunut, niin eleämä toisenlaista - hyvää antoi tilalle.:)..tiedä miten vielä siut yllättää: *Rauhaisaa Joulun Odotusta*

tattinen:wave::heart:..nytkös siun opiskelut jo päättyihin?..äkkiäpä se aika menee.
..eipä tässäkään perheessä kulutusjuhlia vietellä..ja oikiastaan - hywäinen niin.:)

Miulle kyllä riittää kattella kaunista joulukuusta, nuuhkia sen ihunaa tuoksua ja tietenhin syödään perinteisiä Jouluruokia joulunpyhät..mikä tärkeintä - saada olla läheisteni kera, siitäpä se lämpö&Joulun hyvä tunnelma tuleehin:heart:


ON..kirjoittelin tuossa aiemmin: Mie kun ittiäni vielä olen kuulostellut - vanhasta tottumuksesta..
..en bongannut ovista..ja sitten alkoi kipuja tulla yllättäin kun Kp:t oli jotain 18-19..NYT Kp24 kovat kivut&limat
..


..ja niinhän siinä kävi, että ovis e i l e n kovien kipuisten kera - vasta Kp26!!!(tätä se ikä jo tekee..)..tänään nousi illasta sitten lämmöt.
Kerran vain muistan näin olleen - ei kauankaan sitten..ja silloinhin siitä myöhäisestä oviksesta tasan 14vrk:n kuluttua täti saapui.

Eipä ole kiva kun kierto venyy vielä neljällätoista päivällä:(..juuri ennen Jouluaattoa tulee täti-punanuttu sitten!:headwall:|O:vampire:..ärrin murrin:kieh:

Ei niinkään se vuoto, vaan ne oloiset - ne niin kurjia.
..en haluis olla Aaton alla, kuin persiille ammuttu karhu!..voi voi:O..:ashamed:..jospa nyt ei tartteiskaan..Luget kyllä auttais..mutta niitä kun käyttää, kierto venyy vielä lisää.

Miulla muuten taitaa tuo täti aina vierailla aatton tietämillä?:confused:..nyt kun tarkemmin mietin - joo, näin se menee: Joulu 2009 tärppi Tapanina/dpo16..2010 täti Tapanina ja 2011 täti Aattona..
..nyt 2012 taitaa tulla siinä 21-22.12..sen verta ne siirtyilee, että rätitalkoot on Joulun pyhinä melkeinpä joka vuosi(*huoksista* kohtahan ne onneksi loppuuhin..kait:|..)


Oikein hyväistä, pikku pakkasen kirpakoittamaa alkavaa viikkoa ihunille!:heart::wave:
..meillä poikanenhin parani ja huomenna kouluun.:)
 
Viimeksi muokattu:
Eipä pakkanen purrutkaan kovin kovaa tällä viikkoa, ainakaan vielä.
Täällä melkein 0.C-keli ja lunta satoi viime yönä pal-jon!:O

Me vietellään viikonloppuna taloyhtiössämme pikkujouluja, ihan mukavaa taas.:)

..nyt masu huutaa evästä - Heips:wave: ja nati nati:heart:
 
Kiitos ja kyllähän tuo elämä omalta osalta jatkuu mutta olis taas kerran toivonu että siellä olis alkanut ja jatkunut masussakin uusi elämä..huoh sentään tätä rättisotaa että ottaa päähän taas kaikki.mies menee lauantaina pikkujouluihin ja lapset on kaikki poissa niin mä sit oon yksin vaan..tulispa joku meille mun seuraksi?
taas rehtori soitteli koulusta poika ei ollu tehny mitään ja oli karannu vessaan piiloon että sitäkin vielä mutta ilouutinen on se että mun kadoksissa ollut

KUMMI LAITTOI ILLALLA TEKSTIVIESTIN TOSIN LYHYEN SIINÄ LUKI VAAN HEI
eli kunnossa on :heart:
 
Moikka,

Minut saa poistaa listalta. Mies ei tahdo lisää lapsia, joten eikait tässä ole vaihtoehtoja kuin yrittää lopettaa ja unohtaa haaveeni. :'(

Elättelen tässä vielä pienenpientä toivonkipinää että hänen mielipide muuttus mutta kyllä se aika kaukaa haettua toivomista on...

Ihanaa joulun odotusta ja tulevaa uutta vuotta kaikille! Paljon iloisia ja ihania vauva uutisia tulevalle vuodelle! :heart:
 
Marza:hug:..onpa kumminhin mukava, jotta kummi mitä ilmeisemmin kunnossa.
..jos asuisin siun lähellä, tulisin siun kaveriksi turisemaan&iltaa istumaan:heart:

Rominas..voihan, mikä suru asia:( lämpöinen lohtu:hug:
..tiedän, miten raskasta on haaveestaan luopua..

Mie täällä Joululauluja kuuntelen, istuksin konehella kun mies&poikanen läksivät asioille.:xmas:

Meille ei ollut tarkoitus enää Pukin tulla..mutta niin minä kumminhin päätin, että tänä jouluna v i e l ä..:rolleyes:
..poikanen sitä tuntui kaipailevan ja itsestänikin se tuo sellaisen kivan, Jouluisen tunnelman - hieman jännittävänkin;)

..ai miten kauniisti: Club for five esittääkään tuon "tuikkikaa, oi joulun tähtöset" nyt Jouluradiossa: Jouluradio.fi - saa joulun soimaan
..toinen on "Rajaton" yhtye..aaah, ihana kuunnella heidän Joulu laulujaan.

Rajaton..
Rajaton- Tonttu (lyrics) - YouTube

Club for five..
Club for Five - Pakkasyössä - YouTube

Mukavaa illan jatkoa!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
no nyt kummi laittoi viestin jatkoa eiliseen eli oli näin hei Maire laitatko tilinumeron että laitan joulurahaa t ... kummi
siis uskomaton ihminen hän on viimeksikin oli kylässä niin iski mun käteen 500€ ilman mitään syytä enkä olis ottanut niin vängällä vaan tuputti en millään olis ottanu sanoinkin että ymmärrätkö mikä summa se on ja hän sanoi että tietää kyllä mutta 30v meni kunnes itse kummin löysin mutkien kautta ..voi että en enää tiedä mitä olen tehnyt että mulla tuollainen kummisetä onkaaan...en vaan oikeasti tiedä sillä en halua rahaa vaan sen ihmisen itsessään hän on mulle ollut pienestä pitäen kovin rakas :heart:
 
ja hei onko muuten niin että kaikki me yli 40v naiset asumme niin erillämme? missä kukakiin asuu?
mulla on auto ja voisin vaikka ajella minne vaan joskus tai hakea jne... :hug: ja meillä sais olla yötä on huoneita ettei tartte olla samassa kamarissa ja saunoa voi yksin kaksin tai ei ollenkaan ja pöperöä laitan vaikkei kukaan tahtoiskaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Euphonia, ootteko ajatellu esim. virosta käydä lahjasolun hakemassa kyytiin?
Pääsisitte heti yrittämään ja hiukan halvempaakin taitaa olla.

Sussulle hirmuisesti onnea, ihania kuulumisia! :flower:
MsBreelle myös onnitteluhalit uuden tulokkaan ja isoäitiyden johdosta :flower:

Ippikselle onnea tulevaisuuteen ja uusiin haasteisiin!
Rominas:hug:

Marzalle myös :hug: ja terveiset Turun suunnalta =) Kiva et kummistakin on vihdoin kuulunut!
Mur-Mur , on ihanaa et oot aina niin positiivinen ja tsemppaava! Rauhallista joulun odotusta sinne päin.

Täällä mennään jossain kp16 vaiheilla, tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen. Mieliala vaihtelee päivittäin, välillä oon sitä mieltä et yksi lapsi on oikein hyvä ja riittävä. Halvempaa ja helpompaa esim. matkustella ;)
Silti joka toinen päivä sydän itkee kun sitä toista ei kuulu.
Millään en saa tytön vaatteita käytyä läpi, saati sitten laitettua kiertoon. Olkoon vielä muutaman vuoden kaapissa...
 
Marza ja äiskä pahoittelut täti kurjakkeesta:kiss:
Rominas tiedän tuon surun tunteen ja välitän ison,ison halin siulle:hug: Itsekkin käyn surutyötä kun tietää jo ettei raskautuminen miun takia ole enään kovin todellista suorastaan ihme jos niin tapahtuu :(
Sinivatukka luopuminen kokonaan haaveesta uudesta nyytistä on tosi raastavaa ja raskasta ja uskon että tiedät milloin sen aika on ja jos se aika ei vielä ole...:heart::heart:

ON: Täällä kurjake kylässä eli tattinen kp1

Joulua laitellut pikku hiljaa ja paketteja osteltu. Lunta tuiskuttaa kovasti että hyvinkin Jouluinen ilma :)
Muksut illat kaikille :heart:
 

Yhteistyössä