40+ so what wol.13

Kiitos kaikille.vaikeita aikoja mennään ja tuntuu että ote lipsuu...sitten viikonloppu oli kuitenkin jo parempi.mies tuli viereeni ja tahtoi pesää.no toki annoin ja heti taka raivossa löi kellot että jos ei rakasta enä jne.no nyt mennään näin ja katsellaan päivä kerrallaan elämää.

Kp 1 siis täällä... Eli alakertakin itkee ;(
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi, vauvatoiveinen.

Täälläkin vuotaa. Tiesinhän mä sen, että liian aikaisin ilakoin. Tiistaisen tyhjennyksen jälkeen pari päivää vuotamatta ja pe lähtien aika runsas vuoto. Kokoajan odotan, että milloin alkaisi niukkenee, ettei tarvitsi lähteä kaavintaan.
Kauankos teillä muilla oli runsasta vuotoa? kun nää on tyhjennykset ovat nyt jokainen olleet erilaisia... Menkkakipuja ei ole, mutta kyllä kohtu painamalla alkaa olla aika arka jo. Ja tällä viikolla pitäisi tehdä kolme päivää töitä... Höh. Kurjinta on tämä epävarmuus! Sen kun vuotais, jos tietäis että kaikki on ok ja kohtu on tyhjentynyt.

Senhän mä myös unohdin kertoa, että kyllä tämänkin ikäisenä pääsen johonkin tutkimuksiin, hormoonitutkimuksiin tai jotain, koska on nyt kolme keskenmenoa peräkkäin.
 
Vauvatoiveinen & Tyydeli, harmittavia uutisia teillä molemmilla :(

GB (sori jos lyhennän, haittaako?), joo hoitoja tavallaan. Letroja popsin munasolun kypsymiseen ja siitä sitten toisinaan lääkäri "määrää" pregnyliä, että varmasti sitten follit irtoaa. Ens kierrossa ehkä viimeinen inssikokeilu (3.). Yhtä ivf stimulaatiota koitettiin menopurilla, ei tulosta (vain 1 vaivanen folli). Vähän on usko hiipunut, et hoidoillakaan saadaan toista lasta meille.

lounakehdolle tsemppiä piinailuun!
 
Maanantai 15.9.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu71 (43)............................. 27kp / 30
Zandi (39).................................. 24kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 23kp / 25-29
äiskä-73 (41).............................. 23kp / ?
Äiti seiskanelonen (40)................ 21kp / 27-30
~lounakehto~ (41)....................... 16kp / 28
sahramiini (42)............................ 15kp/ 26-28
Hedelmiina (39)........................... 12kp / 35
Jimima (42)..................................10kp / 28-30
ruutana (39)............................... 9kp / 24-28
Marza (44).................................. 1kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 1kp / 27-29

Piinailupäivät:

Minttu71 (43)................dpo 13
Zandi (39).....................dpo 11
Äiti74 (40).....................dpo 9
äiskä-73 (41).................dpo 6
~lounakehto~...............dpo 3

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Lounakehdolla on ihanan rento asenne, osaisinpa minäkin heittäytyä noin rennoin mielin tähän hommaan. Mutta huomaan että tämä vauvatehtailu on taas nousemassa sellaiseksi, ellei nyt ihan sentään pakkomielteeksi, niin ainakin koko ajan läsnä olevaksi ajatukseksi. Lämpöjä olen alkanut mittailla ja ovistikut ovat käytössä. Nyt yritän kovasti pitää edes asenteen rentona, mutta saas nähdä miten käy. :whistle:

Vauvatoiveinen, no höh! Tiedän tunteen. Liiankin hyvin. : / No, kohti uutta kiertoa ja uutta toivoa, eikö niin?! :hug: Mutta toisaalta, niin kauan kun ei täti kurvaa paikalle, on toivoa. Joskushan ne testit ei muutu positiivisiksi heti...

Tyydeli, kurjaa ettei se tyhjennys ollutkaan sitten vielä siinä. Mutta hyvä että pääset tutkimuksiin noiden keskenmenojen takia. Luulin että meidän ikäiset on jätetty täysin oman onnemme nojaan julkisella puolella (siellä tutkimukset kai tehdään, vai?). Mulla tuo vuotohomma meni niin, että ekana iltana vuosin kuin seula, 2-3 tuntia istuin putkeen pöntöllä, kun tavaraa vain tuli ja tuli. Yöksi onneksi rauhoittui ja seuraavina päivinä tuli sellaista runsaampaa menkkamaista vuotoa, välillä isojakin hyytymiä mukana. Tyhjennys oli minullakin tiistaipäivänä ja viikonloppuun asti tuli kunnolla vuotoa, sellaista runsaampaa menkkatahtia, mutta sitten se alkoi rauhoittua. Tosin vuotoa tuli välillä enemmän ja välillä vähemmän seuraavallakin viikolla. Olisikohan ollut parin viikon päästä tyhjennyksestä (miten sitä voikaan unohtaa näin nopeasti?!), kun vuoto loppui kokonaan (ensin muutuui tuhruksi ja lopulta loppui kokonaan)!? Mutta sittenhän mulle tuli vielä takapakkia siinä kolmen viikon kohdalla, kun eräänä aamuna tuli ensin hieman tuhrua vessapaperiin ja sitten tuli menkkajomotusta ja lopulta tuli pari oikein kunnon klimppiä ulos vielä ja sen jälkeen pari-kolme tuntia vuotoa, minkä jälkeen taas loppui, muuttuakseen on/off-tuhruksi muutaman päivän ajan. Ja neljä viikkoa tyhjennyksen jälkeen alkoi taas vuotaa, mutta se taisi sitten olla ekat menkat, jotka olivat hieman normaalia pidemmät. Sen jälkeen ei enää tullut mitään tyhjennykseen liittyviä oireita tai vuotoja. R-testi oli nega vasta 4 viikkoa tyhennyksen jälkeen.

).( Täällä ei juuri mitään uutta, KP 10. Ovistestit otin käyttöön perjantaina, mutta tähän mennessä ovat näyttäneet negaa (haalea testiviiva). Limoja on alkanut olla ihan mukavasti, joten toivoa on että lähipäivinä olisi ovis. Talletukset aloitettu, mutta silleen rennosti eikä mitään "pakkoa". Macaa ja kunigatarhyytelöä syön joka aamu vitamiinien kaverina. Kuningatarhyytelön lopetan ovikseen, mutta mites tuo Maca, pitääkö sekin lopettaa ovikseen?

Mua on alkanut taas vaivaamaan eräänlainen jälkiviisaus, josta ei ole yhtään mitään apua tai hyötyä, päinvastoin. :headwall: On nimittäin alkanut taas ottaa tajuttomasti päähän se että yleensäkään otettiin ehkäisy käyttöön esikoisen syntymän jälkeen. Jotenkin en halunnut tulla "liian nopeasti" raskaaksi, koska se olisi mielestäni ollut väärin esikoista kohtaan, joka ei olisi saanut olla pieni "rauhassa". Esikoinen siis sai alkunsa 4. yrityskerrasta, jota edelsi 13 vuoden e-pillereiden syönti, joten olin silloin varautunut pitkään yritykseen. Ikää minulla oli 39 v. Sitten kuvittelin että toinenkin saisi alkunsa yhtä nopeasti, joten noin 1 v 3 kk meni, ennen kun "olin valmis" uuteen yritykseen. Ja siitä on nyt noin 1 v 8 kk ja edelleenkään ei ole pikkukakkosta tiedossa (no, olihan mulla se keskenmennyt raskaus keväällä, mutta eipä paljon lämmitä). Miksi piti olla niin naiivi että kuvitteli raskautuvansa uudestaan yhtä nopeasti? Olisi pitänyt vain olla ilman ehkäisyä alusta alkaen, niin ehkä tilanne olisi nyt toinen. Kallista aikaa meni hukkaan. Toisaalta sain niin kuin halusin, esikoinen on saanut olla pieni rauhassa kilpailematta vanhempien huomiosta kenenkän kanssa. Täytyy ehkä yrittää nähdä ne positiiviset hippuset tässäkin asiassa... =) Ja vielähän en luovuta, joten eiköhän taas tehdä talletus tänään. :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Jimima, :heart: , mulla on ihan sama jälkiviisaus, mitä olisi tosiaan ihan turhaa enää vatvoa. Myös 20v e-pillereita ja heti lopettamisen jälkeen raskaaksi. Kuvittelin myös aluksi, että mikäs siinä kakkosessa muka sit kestäisi. Mä ulotan tän pienen "katkeruuden" myös vähän mieheen, joka ei missään nimessä halunnut uutta lasta hänelle raskaan vauva-ajan jälkeen heti. Ja minä sit "kiltisti" odotan koska hän olisi valmis. Ei se varmaan olis tärpännyt, vaikka heti olis alettu yrittään, mutta miksi siitä JOS ajatuksesta ei vaan pääse eroon :(
 
ÄITI -74 Juu lyhennellään vaan :rolleyes: Onkohan noi sun "kasvattelulääkkeet" niitä samoja sinisiä pillereitä mitä joskus itekki aikoinaan oon popsinut, Clomifen tais olla valmisteen nimi? Vieläkö IVFää uudestaan aijotte kokeilla?

MINTTU jokos sä oot tikutellut? Jännät päivät menossa sinulla.

VAUVATOIVEINEN :hug: tsemppiä sinne! Se toiveen ja pettymyksen vuoristorata todellakin antaa "hyvät kyydit" jos siihen vaan hyppää mukaan.

Oma Napa: En tiedä miten teillä muilla - kertokaa ihmeessä!!? Mutta mulla vaikuttaa kuukautiskierto todella paljon seksuaalisiin haluihin. Loppukierrosta ei vois juuri vähempää kiinnostaa :| Noh, tässä vähän päiviä laskeskelen jo, tai tosiaan eihän mun sitä etes enää tartte tehdä ku käy vaan täältä kattomassa missä sitä mennään. Tikuttelut houkuttais ,mutta mitään järkee vielä tässä vaiheessa ja enpä jaksa mihinkään plussaan uskoakkaan. Sitä vaan hurahtaa siihen toiveeseen joskus vähän liikaa mukaan.
 
Hei taas kaikki ihunaiset! Reissusta palattu ja ihana loma olikin. Saatiin ukkokullan kanssa kerrankin nauttia toisistamme kunnolla ;) Toivottavasti hetket kantavat hedelmää. Tänään ehkä dpo 3 ja kumman mehukkaat tunnelmat vieläkin :) Piinailemaan!
 
sahramiini, kuulostaa hyvältä lomalta, täällä onkin jo kylmät viimat alkaneet puskea, olisittte jääneet sinne lämpimään vähän pidemmäksi aikaa :D Tsemit piinailuun!

GB, joo aika samoja ovat, letrozolit on yleensä clomeja hellempiä limakalvoille, mutta samaa tarkoitusta ajavat. Ensin mulla oli noita clomeja nelisen kiertoa ja sit siirryin letroihin. Itse toivoisin IVF stimulaatiota toisella lääkkeellä, ja jos vaikka olis kolmekin follia (joskus on letroilla tullut niinkin monta), ne vois punktioida. On sitä joiltakin punktioitu ihan yhtäkin. Saispahan tietoonsa follien laadun, niin olis helpompi tehdä jatkopäätöksiä. Ja sanoihin tuo lääkäri viimeksi, ettei hän tekis enää ivf hoitoa minulle omilla, et suoraan luovareita hän minuna miettis. No hän ei oo minä kuitenkaan. Mutta rahahan tuon kaiken taitaa estää (tai sen puute) :headwall:

En tiiä, musta tuntuu ettei tee mieli missään kohtaa kiertoa. :(

Eipä oo mitään kunnon oireita taaskaan. Vatsa on vähän outo ja tissit ei oo ihan vielä täysin "lässähtäneet". Pieniä epäpuhtauksia oli eilen naama täynnä, tänään taas näyttää paremmalta. Mistäköhän ihmeestä tuo yhden päivän aknekin johtuu? Muistelen, et on ennenkin ollut noita. Sitä tiputtelua odotellessa, viimeksi ilman lugeja se alkoi dpo12, eli parin päivän päästä viimeistään.
 
Äiti74, siihen jossitteluun liittyen, niin turhaahan se on, mutta minkäs sille voi. Multa puuttuu päästä sellainen on/off-nappi ja jos joku asia jää vaivaamaan, niin se sitten vaivaa usein kunnolla (riippuu tietysti asiasta). Meillä on taas päinvastainen tilanne kuin teillä, eli mies olisi ollut valmis olemaan ottamatta ehkäisyä käyttöön esikoisen syntymän jälkeen ja minä olin se, joka jarrutteli. :ashamed: Tästä asiasta hän jaksaa nyt muistuttaa, kun harmittelen tilannetta... :headwall: No, pakko jatkaa eteenpäin ja yrittää hyväksyä ihan itse tehdyt päätökset ja niiden seuraukset. Ja tottahan sekin on, ettei sitä pikkukakkosta olisi ehkä kuitenkaan saatu vieläkään alulle, vaikka olisimmekin olleet ilman ehkäisyä koko ajan, sitä emme saa koskaan tietää.

Sahramiini, oi, kuulostaapa luksukselta tuollainen lomailu. Toivottavasti tuli mukaan pieni matkamuisto salamatkustajan muodossa. =)

Omaa napaa: eilen tein taas ovistestin ja negaa näytti edelleen, testiviiva saattoi olla jopa sunnuntaista haaleampi. :( Kävi jo mielessä, että onko taas ollut ihan ennätysaikainen ovis, mutta siihen en jaksa oikein uskoa, kun ei ollut kertakaikkiaan MITÄÄN oireita siihen suuntaan viime viikolla (ainakaan ennen testailun aloittamista). Mutta kai ovis on vasta tulossa... toivottavasti! Yleensä mulla on kyllä ollut vahvemmat testiviivat ovista edeltävinä päivinä, nyt ovat olleet juuri ja juuri näkyvissä. :| Mutta juuri nyt tuntuu outoa nippailua alavatsassa, välillä koko alavatsan seudulla ja välillä jommalla kummalla puolella. Olisiko siellä jotain taphtumassa?! Teen ovistestin taas, kun tulen kotiin töistä. Onko kellään ollut niin, että ovistesti on pamahtanut positiiviseksi tosi nopeasti, eli edellisenä päivänä selkeästi negatiivinen (testiviiva juuri ja juuri näkyvissä) ja sitä seuraavana päivänä selkeästi positiivinen? En siis ole tänään testannut vielä, mutta nuo nippailut voisivat viitata ovikseen, mikä olisi hieman outoa, kun se eilinen testi oli niin naurettavan negatiivinen. Onneksi tuli eilen ainakin tehtyä talletus. :D

Sellaista kuuluu mun tiistaihin. Mukavaa päivää ja plussatuulia kaikille! :wave:
 
Jimina Mulla ovisviivat vahvistuu yhtäpäivää aiemmin, sitä ennen on ihan olematonta ja hailakkaa viivaa. Eli sua ajatellen, tänään Niinkuin vahvistuis, huomenna plussa.
Ja ihan samalla tavalla minä ajattelin, kun esikoinen sai alkunsa oikeastaan ensimmäisestä kierrosta, niin samaa luulin/pelkäsin toisestakin, joten vuoden söin pillereitä. Sen jälkeen ei 9kk kuulunut mitään, en oikein löytänyt ovistakaan, ennen kuin marraskuussa ja siitä ne on mun km.t alkaneet. Mutta eihän se jälkiviisaus mitään auta. Enkä tuosta asiasta itseäni soimaa.

ON: En sitten mennytkään kättärille. Menin töihin. Ja kai se tuo vuoto on pikku hiljaa laantumassa. Se vaan olis niin varmaa ja helpottais, jos ne ultralla katsois... Mutta kai tää tästä, kun pikku hiljaa vähenee tuo vuoto. Jotenkin vaan mietityttää, kun se on niin kirkasta, veristä edelleen. Voisi jo tummeta... Tai loppua.
 
Jimima, kyllä mulla on ovisviivat vahvistunut välillä yllättäenkin, joten kyllä minusta toivoa yhä on. Noista nippailuista lähdin kirjoittelemaan, kun mulla oli tässä plussakierrossa tosi kovat oviskivut jo kp 6-7 ja uskallan väittää, etten silloin vielä ovuloinut. Limailu jatkui kp 10 asti ja uskon ovuloineeni limojen perusteella kp 11. Tällä kertaa siis kivut eivät olleetkaan oviksen aikaan (kuten käsitykseni mukaan yleensä), vaan reilusti ennen sitä.

Tyydeli, toivotaan, että vuoto pian loppuu. Olen yhä vaan tosi pahoillani puolestasi.
 
Kertokaapas tietämättömälle... minulla ovistikut yleensä näyttäneet plussaa kp 10 tai 11. Nyt kp 16 ja dpo 4 (ainakin luulin niin) alamahassa menkkaöllötystä. Ei kai ovis voi olla nyt vasta kun kaksi viime kiertoakin ollu vaan 25 päivää? (Lue: ei kai minun taas tartte vaivata tota ukkoani kun se on jo loman jäljiltä ihan riepu :D ?)
 
Viimeksi muokattu:
Et sitten vissiin ole tikuttanut, Sahramiini... Mulla oli yhden plussakierron ovis yllättäin kp17. Yleensä kp 14. Eikä hajuakaan miksi sinne pomppas. Niin, että saattaa olla että joudutte vielä vähän hommailla... ;)
 
Sahramiini, mulla oli just noin siinä keväisessä kierrossa, josta tuli plussa (vaikkei se pitkälle kantanutkaan)! Ovis oli aika varmasti perjantaina tai mahdollisesti jo torstaina ja seuraavana tiistaina nippaili oikein kunnolla. Ihmettelin asiaa ja heilutettiinpa peittoa varmuuden vuoksi vielä kerran. :D Jälkeenpäin kävi mielessä että voiko kiinnittyminen tuntua...?! Plussa siitä sitten tuli. Mutta ehkä kannattaisi vielä käydä vähän iskemässä silmää sille miehellesi, jos se onkin myöhäinen ovis. :)
 
Täällä yritetään taas innostua uudesta kierrosta. Tilasin digitikut oviksen tikutukseen, niin ei tarvitse arpoa onko vai ei. Testaan ensin perusliuskoilla ja jos on plussaan päin, niin testaan sitten digillä... Koska meillä ei siis ole vielä lapsia, tämä pettymysten määrä alkaa jo kääntää ajatuksia siihen, jäädäänkö kokonaan lapsettomiksi... Sitä yritetään vielä hiukan vältellä, koska toivo elää...
 
Huomenta kaikille :)

Itse sorroin aamulla tikuttelemaan ja negahan sieltä tuli. Tyhmää joo koko tikuttelu, mutta kun kaapissa yksi testi oli niin teinpä pois, ja vakaa aikomus on,etten moisia enää jatkossa ostele! Ihan hulluutahan se on tässä iässä moista toivoa. :(
Täti ei oo vielä paikalle kurvannut, mutta taatusti vielä tän viikon puolella sen tekee.

Mutta nyt ajatuksia ihan tähän normi elämään :) Kiva päivä edessä ja siitä nauttimaan!
 
Keskiviikko 17.9.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu71 (43)............................. 29kp / 30
Zandi (39).................................. 26kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 25kp / 25-29
äiskä-73 (41).............................. 25kp / ?
Äiti seiskanelonen (40)................ 23kp / 27-30
~lounakehto~ (41)....................... 18kp / 28
sahramiini (42)............................ 17kp/ 26-28
Hedelmiina (39)........................... 14kp / 35
Jimima (42)..................................12kp / 28-30
ruutana (39)............................... 11kp / 24-28
Marza (44).................................. 3kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 3kp / 27-29

Piinailupäivät:

Minttu71 (43)................dpo 15
Zandi (39).....................dpo 13
Äiti74 (40).....................dpo 11
äiskä-73 (41).................dpo 8
~lounakehto~ (41).........dpo 5
sahramiini (42)...............dpo 5

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa, huikatkaa jos tietonne on väärin.

Pahoittelut GB, juu kyllä sitä testailua on itsekin vähentänyt, aina kirpasee se nega sieltä.

vauvatoivenen, toivon todella, että saisitte sen pienen vielä perheeseen.

Itellä ei oo mitään kummempaa. Yhä odotellaan mitä huominen tuo tullessaan.
 
... vähän oli eilen pöhlö oli käydä vikittelemään miestä kun nauratti ajatus että "nettipalstalta kävi käsky vähän harrastaa xxx" :D Niin kuuliainen olin kuitenkin että toteutettua tuli.
Eilinen menkkaöllötys on siirtynyt vähän ylemmäs vatsalle, eli ei taida nyt liittyä vauvapuuhiin.

Äiti74, toivottavasti huominen tuo tullessaan sitä mitä haluatkin <3

Vauvatoiveinen, häntä pystyyn! Teillä on asioiden selvittäminen hyvällä alulla :)

Ja ~lounis~... samoilla päivillä piinaillaan, pidän sinulle peukkuja!
 
Iltaa vaan kaikille!
Kovasti käyn täällä lueskelemassa teidän tarinoita mutta tuntuu ettei meinaa missään vaiheessa kunnolla keretä istahtaa tähän koneen viereen ja ruveta vastailee teille... yritän nyt aluks ainakin kunnolla keretä lukemaan jokaisen viestejä ja sitten vähän vastaillakkin.

Tsemppiä kanssa piinailijoille ja pahoittelut kaikille tädin kohdanneille...

Glearblue toivoa vielä on kun täti ei ole kurvannut paikalle :)

vauvatoivoinen piristymistä sinnepäin ja toivottavasti se plussa teillekkin sinne pärähtäisi saisitte ihanan käärön itsellenne... tsemppiä :hug:

sahramiini toivottavasti ihana reissu on tuottanut hedelmää ja hyvähän se mieskin oli taas kellistää ;)

lounakehto ihanan rento ote siellä menossa tähän piinailuun, voikun mäkin osaisin ottaa noin rennosti ja juu onhan noita pikkuisia meille siunaantunut ihan mukavasti :) muutaman kerran ollaan jo aateltu että meidän perhe on nyt tässä mutta taas ollaan ruvettu yrittämää uutta kääröä ja eikös siinä taas käynyt niin :whistle:

Mä oon vähän sellai testi friikki että alottelen testailun aina aivan liian aikaseen ja sitten tihrailen niitä käännän ja väännän että näkyykö mitään vaikka ei ees pitäiskää näkyy... Nyt on ollut jo kolmattapäivää sellasta menkkamaista jomotusta alavatsalla ja selässä sekä aika usein kun kumartuu pää alaspäin niin nenään tulee sellai paineen tunne että kohta alkaa vuotaa verta vaikka ei mitään tulekkaan höh... mitä tuntemuksia ja tietysti oon uittanut testilöisiä mutta eipä niissä ihmeempiä ole näkynyt, odottelua odottelua juu...
 
Hehe, Sahramiini, uskon sen että tuntui hassulta mennä viettelemään mies nettikeskustelijoiden kehotuksesta. :D Toivotaan että tuotti tulosta, joko nyt tai lomamatkalla.

Vauvatoiveiselle tsemppiä! Älä menetä toivoa! Sulla on vissiin ikääkin vain 38 v. joten vielä ehditte saamaan vaikka useammankin lapsen. :) Toivottavasti pian tärppää. :hug: Täällä tosin kyllä ymmärrämme turhautumisen varsin hyvin.

Glearblue, niin kauan kun ei täti kurvaa pihalle, on vielä toivoa. :)

Äiti74, eikös sulla ole vielä muutama päivä kiertoa jäljellä? Monet testithän näyttävät positiivista vasta oletettuna menkkojen alkamispäivänä tai jopa myöhemmin. Pidetään vielä peukkuja. :)

Omaa napaa: eilinen ovistesti alkoi jo näyttää paremmalta eli melkein tasavahvat viivat ja nyt tein juuri testin (yksi kotikonttoripäivän eduista, saa pissiä rauhassa purkkiin :LOL:) ja sehän oli tosi vahvasti positiivinen jo ihan hetkessä. =) Joten tänään pitää taas vietellä se mies. Tuli eilenkin tehtyä talletus, mutta taidanpa haluta tuoretta tavaraa kehiin noin vahvan plussan kunniaksi. :D Ja varmaan huomennakin. :whistle:

Jeps, nyt töiden pariin. Aurinkoista ja plussatuulista torstaita kaikille!
 

Yhteistyössä