40+ so what wol.13

Heipparallaa ihanaiset!

Paljon tervetuloa uusille :wave: mahtava porukka ;)

Ja tädin kiusaamille tsemppiä, tämä kierto olkoon SE kierto!

Mä niin tykkäisin hypätä takaisin listalle kuumeilemaan (hcg viime perjantaina 3 ja rapiat päälle eli vihdoinkin nega...) mutta kierrosta ei tietookaan...Kaavinnasta laskettuna nyt ois menossa kp42...mutta edelleen niitä ekoja menkkkoja ootellaan. Luulin tuossa pari viikkoa sitten että NYT, mutta olikin vain parin päivän tuhru. Ei edes kunnolla siteeseen asti. Osaako joku sanoa että kuinkahan kauan tässä niitä ekoja menkkoja pitää odotella ennekuin jotain tarttis tehdä??? Odotettavissa varmaankin lähinnä Niagaran putousta vastaava vuoto, koska en ole missään vaiheessa vuotanut mitään tyhjennysvuotoa, ja kaavinnan jälkeenkin muutaman päivän pienesti.

Syksyistä torstain jatkoa!
 
Vauvahaaveita#3 mulla on tullut ekat menkat lähes päivälleen kp28, niin kuin yleensäkin menkat. Näin oli sekä tammikuisesta lääkkeellisestä tyhjennyksestä sekä toukokuisesta kaavinnasta. Mutta eikös siinä voi yksilöllisesti mennä kuusi viikkoa tai enemmän. Pääasia että sulla on hcg laskenut negaksi!
Ja mulla ei ole ollut mitään megamenkkoja, ei ollut kaavinnankaan jälkeen. Nyt siis odottelen omia menkkoja tohon parin viikon päähän. Saas nähdä miten käy.
Ja niin erilaisia on systeemit: mulla ei ke koskaan eikä missään tilanteessa mitattu hcg.tä... Olis kyl ihan kiva, että mittaus ja sais tietää. Noh, tikuttelen taas ensi viikolla.

Voi harmistus, Sahris ja Lounis, mä olin ihan varma, että te plussaatte!! Voi räähkä sentään!
 
Minä en vielä luovuta, koska menkkojenkin pitäis alkaa aikaisintaan huomenna, älä Lounis luovuta sinäkään! Tein nyt iltapäivällä (minä hölmö) kahden tunnin pidätyksen jälkeen (minä hölmö) rfsu:n testin. Nega oli, mutta noin puolen tunnin jälkeen - älkää innostuko -siinä ehkä oli ei haamujen vaan kaikkien maailman viivanpaikkojen esiäiti. Eli ei mitään :( Onhan tässä vielä toivottavasti muutama päivä aikaa tihrustella olemattomia :D
 
  • Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Sahris: jatketaan vaan jännittämistä! Mitäpä tässä muutakaan. Mulla on la 28/28 ja silloin pitäis vimmeistään alkaa vuodot... Itselläni ei ole nyt tuhruja, ei memkkatuntemuksia, ei paljoa muitakaan tuntemuksia... pientä ketutusta lukuunottamatta olo on ihan -/+neutraali. No, ehkä vähän ketuttaa isommasti, mut onneksi oli muuten kiva duunipäivä... Kyl tää tästä...

Vauvatoiveinen: voi siun finnis!

Marza: :hug: Tuskallisen vaikea tilanne sinulla siellä. En haluaisi tätä sanoa, mutta olisiko sinun aika ottaa pieni aikalisä ja pyytää vaikka miestäsi muuttamaan joksikin aikaa muualle. Katsot kuinka pärjäät ilman häntä. Varmasti se tuntuu kamalalta, mutta kovin tuskallista sinun on olla nytkin kun hän on siellä. En tiedä, mitä sanoisin, mutta kyllä tuo on aika musertavaa sinun kannaltasi, kuulla omalta mieheltäsi, ettei hän rakasta ja sen vuoksi on kiinnostunut toisista naisista. Yritä jaksaa... :hug: Voi näitä elämän kriisejä.

~lounis
 
Sahris: hih... Ihan kuin minäkin olisin nähnyt tänään tuon viivapaikkojen esiäidin, niin valkoisen ja kirkkaan...

Arvaas mitä? Mulla ei ollut kuin se yksi testi = pöhköä, joten nyt mulla ei ole enää testejä, millä testata aamulla=pöhköä. Mut toisaalta, miks nyt testailla kun ei tuo herkkä testi mitään näyttänyt aamulla, mikä nyt muuttuisi niin muuksi huomenna? Toivo on nyt enemminkin sinun puolella.

~l
 
Viimeksi muokattu:
Voihan ovulaatio, negailijoita enemmänkin! Eilen kuvittelin näkeväni vähän tummemman viivan, mutta aamulla ja nyt äsken ihan haalean vaalea :/. Tikuttelen tässä nyt vähän huvin vuoksi, kun ei tällä kierrolla ole merkitystä lapsiasiaan - olisi vain itselle kiva tietää, jos ovulaatio tapahtuu. Ensi kierrolla sitten lääkkeet ja ultrataan, kypsyykö tuolla sisuksissa mitään...

Mietin tässä, kun inseminaatioon pitää päästä 42 tunnin sisään plussatikusta, niin jos olisikin ihan täsmälliset kuukautiset ja aina osuisivat plussat viikonlopulle niin, ettei olisi ikinä mahdollisuutta päästä hoitoon. Klinikka kun on viikonlopun kiinni ja on vain 42 tuntia aikaa toimia. Kerrankin hyötyä, jos heittelee kierto ;).
 
Huomenta kaikille, ja heti aluksi Marzalle isot halit ja pahoittelut äärimmäisen kurjasta tilanteesta! :hug: Voi miten ikävää! Tekee oikein pahaa puolestasi. :( Voimia ja jaksamista sinulle!

Sahramiini, kuulostaa oikein lupaavalta ja me halutaan kuva! :) Eiköhän tuo nyt ole jo aika hyvä merkki, ei kai noihin testeihin yleensä haamuja tule (ainakaan testiajan sisällä), ellei se ole varhainen positiivinen. Pidetään peukkuja että vahvistuu!

Lounakehto, jännitetään myös sinun viivanpaikkaa! :popcorn: Nyt kipin kapin ostamaan lisää testejä! Jospa niihin alkaisi kohta ilmestyä väriä!? Peukut pystyssä myös sinulle!

Tyydeli, kiva että sulla alkaa olla tuo tyhjennysvuoto ohi. Nyt vain kohti uutta yritystä!

Hedelmiina, onhan se varmasti ihan hyvä tikutella ihan huvinkin vuoksi, jos ei omaa kiertoa oikein tunne. Ehkä siitä sitten oppii huomaamaan mahdollisia oireita, joita ei muuten ole koskaan pistänyt merkille. Näin oli ainakin itselläni, en ollut koskaan mielestäni oireillut mitenkään oviksen aikaan (noh, sinänsä söin e-pillereitä 13 vuotta ennen esikoisen yrittämisen aloittamista, joten ovikset tapahtuivat ennen sitä viimeksi viime vuosituhannella :LOL:), mutta tikuttelun myötä opin huomaamaan esim. limojen "käyttäytymistä" ja välillä pienen pientä nippailua alavatsassa. En tuollaista edes ajatellut ennen kun vauvaprojekti alkoi. Tuohon viikonloppuun osuvasta oviksesta, klinikoiden aukioloajoista ja hoitojen ajoituksesta en osaa sanoa, kannattaa varmasti kysyä sieltä klinikalta.

Itsellä on kai menossa KP 21 ja ehkäpä DPO 7 eikä minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Vahvan ovisplussan sain viime viikon torstaina, mutta aamulämmöt ovat pyörineet siinä 36,6-36,7 paikkeilla, joten enpä tiedä tapahtuiko ovis sittenkään. : / Tänään oli sentään lupaavat 36,8, mutta kovin toiveikas en ole tämän kierron suhteen. :| Ensi kierrossa ostan kyllä kaksi pakettia ovistikkuja ja jatkan testaamista myös ovisplussan jälkeen (ellei tässä nyt ole ihme tapahtunut ja saa käyttää ihan erilaisia tikkuja :)), niin jäisi ehkä nämä pähkäilyt pois. Nyt ei auta kuin odottaa. Ensi viikon lopussa tai sitä seuraavan viikon alussa vasta selviää miten tässä kävi.

Ihanaa että on viikonloppu! On ollut aika rankka viikko töissä, joten viikonloppu on oikein tervetullut!

Mukavaa perjantaita kaikille!
 
Ihanaa Sahramiini! :heart:
Sinähän jaksat piristää päiväämme! Aivan ihanaa lukea tällaisia uutisia :)
Onko sulla ollut mitään erilaisia tuntemuksia kuin yleensä tässä vaiheessa kuuta?

Marzalle iso hali :hug:
Elämä on välillä niin syvältä. Paljon jaksamista nyt sinne! Kyllä kaikki vielä kuitenkin kääntyy hyväksi, mutta välillä me kaikki joudumme käymään siellä ihan pohjallakin. Sellaista tämä elämä ikävä kyllä on, välillä aivan sietämättömän raskastakin. Minulle oli joitakin vuosia sitten tosi rankka elämänvaihe eroineen kaikkineen. Muutimme välillä eri asuntoihin ja sitten taas yhteen kunnes minulle lopultakin valkeni että se suhde ei ollut minua varten. En kaipaa sitä aikaa, mutta siitäkin selvisin, vaikka silloin tuntui että ei tästä mitään tule ja tämä on aivan liian raskasta. Nyt olen ehkä taas vähän vahvempi tai ainakin joitakin kokemuksia "rikkaampi". Sinäkin selviät tuosta aivan varmasti ja asiat ratkeavat suuntaan jos toiseen, ehkä ei ihan heti, mutta ajan kanssa. Jaksamista ja iso voimahali :hug:
 
Viimeksi muokattu:
S-A-H-R-I-S! Oikeesti???? Ihanko totta???? Iiiik! Niin Super hieno juttu! Mä olen niin, niin, niin onnellinen sun haamutyypistä! Hymyilen täällä kuin se kuuluisa Naantalin aurinko, ja ehkä vielä vähän leveämminkin.


Ja hitsin vitsi, kun mulla ei ole nyt testiä kotona, ja tuohon lähiapteekkiin en viitsi mennä. Ovat siellä niin tuttuja, ja en halua heidän saavan tietää mitään tästä mun pikkuprojektista. Teen tänään etäpäivän, joten muut apteekit on hiukkasen kaukana. Hmmm....

Haluun saada Sahriksen vanavedessä myös haamutyypin!

~lounis~
 
Mitä typyt sanotte, kun mulla ei ole normaalisti tuhrutteluvuotoa ennen menkkoja, ja nyt se alkuviikon 'kikkuraongelma' oli se ainoa tuhruvuotohetki tässä kierrossa, siis silloin tiistain puolen päivän jälkeen tullut tuhru, niin, niin, niin - niin tässä pohdiskelen, että olisiko se sittenkin voinut olla kiinnittymisestä johtuva? Sen jälkeen ei ole tullut tuhrun tuhrua. No ei tullut mitään viivaa testiinkään eilen, mutta voisiko viiva vielä tulla vaikka teinkin sen testin tuolaisella ns. tarkemmalla testillä. Vai onko se apteekin testi oikeesti tarkka? Toivo heräsi Sahramiinin ilouutisen jälkeen. :)
 
Nyt vaan omanapainen, myrskynmusta vitutus päivitys...

Tein r-testin, eilen ja tänään. Kun en uskonut silmiäni, niin tein siis uuden. Ja hitto, viiva on selkeästi vahvistunut viime viikosta, kun suunta pitäisi olla aivan toinen! Voitte uskoa, että vituttaa. Ihan suoraan ja sensuroimatta. Vuoto on täysin loppunut, eikä mitään kipuja, eikä oireita. Enkä tosiaankaan ole uudestaan raskaana.

Soitto siis kättärille ja saa siis mennä sinne näytille. Jotain todennäköisesti jäänyt... Noh, miehellä pitkä päivä tänään, vkl sinne ei kannata mennä, eli maanantaina sinne sitte. Koko vkl pilalla. Ja uudet raskaussuunnitelmat taas viikkoja eteenpäin. Hiton hitto!
 
Tyydeli: no voi kurjuus! Mulle viimeksi sanottiin Kättäriltä, että olisi hyvä odottaa kolme viikkoa keskenmenosta ennenkuin tekee r-testin varmistaakseen, että raskaus on todellakin kaikilta osin päättynyt. Mitä jos sun tekemät testit onkin vain eri herkkyydellä reagoineet ja nyt tilanteesi ei olisikaan niin synkkä. Ehkä se aikaisempi testi vain jäi liian hailukaksi? :hug:
 
Marzalle suurensuuri hali!

Tyydeli älä lannistu, erimerkkiset testit tosiaan näyttää hirmu erivahvuista viivaa.

Älkää vielä innostuko minun testailuista! Liuska näytti ihan negalta, mutta kun oikein tihrusti, siinä oli... niinku jotain. Ei edes väriä mutta ehkä yritystä. Ovista en tikuttanut ja onkin mahdollista että nyt olis vasta dpo 12 ja siihen laitan toivoni :)

Alkuviikostahan heräsin yhtenä yönä alavatsakipuun, sitten on ollut niitä "supistuksia" ja selkäsärkyä. Nyt on nännit kipeät. Ei mitään pahoja oloja, mutta pari hassua hajuharhaa on ollut.

Toivo elää... :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania uutisia ollut monella onnea kaikille en enää muista ketä onnitella. Toki surullisiakin uutisia olen,lukenut. Itsellä mieli ohan,maassa.olin ystävälläni yötä ja tänään mies lähti töihin ja suuteli ja toivotti hei hei.en osannut ajatella selkeästi enkä edelleen.jaksamista vaatii että saan koottua itseni ja voin kysellä mieheltä missä mennään. En vaan jaksa ymmärtää että miksi rakkaus muka loppuu kuin seinään
 
Tyydeli, voi räkä! Tosi ikävä juttu! Sekö on 100% varma, ettei voi uudesta raskaudesta olla kyse?

Sahramiini, superisti onnea!!!!! Kuva olis kiva! Jälkiviisaus on kaunista, mutta mun piti eilen povata sulle plussaa, kun vaan oli semmoinen TUNNE.
 
No voi kökkö Tyydeli :( Mikä sitä hcg:ta sit muka nostaa? Mikäs kp sinulla nyt olikaan? Ja oot varma ettei se voi olla mitään kivaa..? Inhottavia tollaset epäselvyydet. Minulla oli hurjan epävarma olo siinä viimeisimmässä keskenmenneessä raskaudessa ja kävin yksityisellä otattamassa hcg:n. Ei maksanu ku 30 e, käy sinäkin jos eivät tk:ssa ota :)

Ja kuulkaas se häivähdys on niin hailee ettei siitä mitään kuvaa saa. Kun ei olis mikää kemiallinen... remains to be seen :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä