40+ so what wol.13

Juu naiset just tossa mietin viime kierron loppu vaihetta niin aika samanlailla meni, ovistikku näytti aika tummaa viivaa mutta r-tikku ei oikeen mitään ja sitten dpo15 kääntyikin heti aamusta kp1 eli hanat aukesi... jos samaa kaavaa mennään niin huomenna vielä piinaillaan ja sitten tulee taas punaset päivät... sitä tää alavatsa nippailukin taitaa ennustaa... mutta loppuun katsotaan kävi miten kävi :D

Juu juu Maimei lemmiskelyä lemmiskelyä kehiin kunnolla :kiss:

sahramiini milloin meinasit ekaa testiä uitella ??? vai ootko jo ??? :D
 
Äiskä -73, en oo vielä uitellu, ootellaan nyt ne menkat ensin :D Niin se kuitenkin menee, vaikka tosi helppo ois nyt jo kuvitella vaikka mitä. Rintoja särkee sivuilta, mut ei oo yhtään silleen turvoksissa niinkuin joskus. Eilen ilmaantui hirveä nälkä, ja tänään on ehkä pientä huonon olon poikasta ollut iltapäivästä. Ja ne unet... Keskenmenojen jälkeen minulla on välillä ollu kaikenlaista tissioiretta ennen menkkoja, mutta onhan niihinkin vielä viikko. Tosin oviksen jälkeen on koko ajan ollu jotain. Vanhan naisen pilvilinnoja taitaa vaan olla nää :)
 
Huomenta kaikille tänne!

Äläs sano sahramiini kyllähän nuo kaikki sinun oireet niin lupaavilta kuulostaisi :)
jos tää kierros oisi nyt se sinun kierros =) kovasti sitä ainankin toivon...

Täällä taas aamu testit tehty enkä kyllä taaskaan r- testiin mitään havaittavaa saanut : / kyllä nyt jo pikkuhiljaa rupeen luovuttamaan on dpo14 kuitenkin jo menossa ja luulis jotain viivaa pikkuhiljaa tulevan.... saas nähä alkaako vuoto jo huomenna.
 
Tiistai 21.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


äiskä-73 (41).............................. 28kp / 32
sahramiini (42)........................... 23kp / 26-28
Jimima (42)............................... 18kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 16kp / 28
ruutana (39).............................. 13kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 11kp / 27
Zandi (39)................................. 11kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 11kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 11kp / 30
Marza (44)................................ 10kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 8kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 7kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 2kp / 26-30


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41).................. dpo 14
sahramiini (42)............... dpo 9
Jimima (42)................... dpo 3
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 2

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Eipäs vielä luovuteta, äiskä73! Ei ne viivat aina heti näy. Ja sahramiini, varo ettet itse joudu "palstan hivutuksen" kohteeksi :D Testejä kehiin! :) Itellä tulikin juuri postissa uusi iso satsi rtestejä, pääsis vaan käyttämään...

"Lemmiskely" on nyt ehkä ollut enemmänkin rankkaa puurtamista, heheh, pitkän päivän päätteeksi ei aina niin rentouttavaa, etenkin, kun mies on niin sanotusti hidasta tyyppiä.... Mutta näillä mennään eikä meinata! Tänään en ole vielä ovistestiä tehnyt, aina puoliltapäivin. Ja illasta toinen. Eilen illalla oli paljon vaaleampi kuin se päivällä, saa nähdä, mitä nyt sitten. Ei ole paljonkaan ollut mahatuntemuksia, jotain tosi kaukaista. Lämmöt alhaalla. Heti herätessä oli 35.4, alhaisin varmaan ikinä... Jospas tänään olisi se lasku ennen ovulaatiota...
 
Kyllä se leidit niin vaan on että huomenna hanat aukeaa ja punaiset päivät alkaa kun tänään veskissä käydessä tuli jo punaista tuhrua pyyhkiessä niin varma merkki huomenna alkavista menkoista....

MaiMei tsemppiä ovulation metsästykseen :D
 
Voi Äiskä -73, toivottavasti ei kuitenkaan :(

Saas nähdä lässähtääkö tunnelmat täälläkin, kp 23 ja kohtua särkeny koko päivän. Tosin ei kuumota niinku menkat tekee.

"Kiva" kuulla Maimei että muillakin on hidas mies... noin oviksen aikasn varsinkin kun pitäis jotain saada aikaankin ;)
 
Keskiviikko 22.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


sahramiini (42)........................... 24kp / 26-28
Jimima (42)............................... 19kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 17kp / 28
ruutana (39).............................. 14kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 12kp / 27
Zandi (39)................................. 12kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 12kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 12kp / 30
Marza (44)................................ 11kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 9kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 8kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 3kp / 26-30
äiskä-73 (41)............................. 1kp /29-32


Piinailupäivät:

sahramiini (42)............... dpo 10
Jimima (42)................... dpo 4
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 3

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Huomenta vaan kaikille!

Näin se sitten pärähti uusi kierros käyntiin täällä... jotenkin sen kyllä jo aavistinkin jokunen päivä sitten ettei ollut minun kierros : / mutta näillä mennään ja katse seuraavaan ovikseen ;)

sahramiini vielä kerkeet plussailla lokakuun puolella joten joten... joko oot ees yhden tikun uitellut??? kysyy malttamaton odottelija :D
 
No ääääääh, äiskä-73! Niinkös kävi sitten kuitenkin. Damn it!! No mut olisko marraskuu meidän kuu?!? Mulla ainakin on synttärit, niin hyvä kuu, tai siis ei hyvä kuu, koska sittenhän oon taas vanhempi hittolainen...

Aamusta testattu ovisplussa. Vaikkei aamuvirtsasta kai saisi, mutta samalla halusin testata uusia liuskoja. Ja tulikin supervahva! Iltapäivän puolella sitten uusi uitto, vanhalla ja uudella liuskalla. Mutta paras plussa mitä oon ikinä saanut! Ei vaan jaksais enää petipuuhia lääh.... Mieskään ei yhtään jaksais. No jos me tänään keksittäis jotain jännää... Onko teil muilla ikinä oviksen aikaan vähän epämiellyttävää tuo touhuilu? Siis haluja sinänsä on, mutta mulla jotenkin sattuu sinne kohdunkaulan tuntumaan. Muulloin ei pahemmin satu, kuin juuri ovulaation seutuvilla.

Testejä testejä sahramiini!!
 
No voi plääh, kun se täti taas kiusaa meitä. Jättäisi jo rauhaan. Nyt peukut pystyyn marraskuulle, että saadaan plussatulva!

(.) Täällä on polireissu nyt takana ja oli nyt todella hyvä käynti. Saatiin paljon uskoa ja toivoa asiaan. Mulle tehtiin ihan yllärinä aukkari, vaikka siis kaksi kertaa olen jo raskautunutkin. Syynä oli uusi, pieni myooma, joka olisi voinut painaa munatorvea. Ilman särkkäreitä mentiin ja ihan hyvin meni. Tulos oli, että täydellisesti auki. Kaikki on kunnossa yleensäkin, paitsi limakalvo tosi ohut... Nyt sitten mennään tämä kierto luomuna ja ensi kierrossa alkaa piikit. Menopurilla aloitellaan... Yksi askel siis eteenpäin. Olo on jotenkin nyt helpottunut ja motivoitunut. Ehkä me vielä se pieni saadaan.
 
Ihanaa, vauvatoiveinen, että oli positiivinen ja hyödyllinen käynti!! Mikä muuten voi aiheuttaa limakalvon ohuutta ja voiko sille omin toimin tehdä jotakin? Ja hölmö kysymys: miten tuollainen poli varataan? Ihan vaan varmuudeksi mietin, että jos ei, no, vaikka 7-8 kuukauteen ole mitään tapahtunut, niin voisi sitten itsekin käydä.
 
Tässä taas omaa napaa ihan urakalla. :D

Meillä on huomenna se hormoonipolin käynti, eikä me oikein kumpikaan tiedetä, mitä me siltä käynniltä toivotaan. Mieskin täytti esitietolomakkeita, ja kohtaan Käyntinne syy, hän laittoi, että koska tuli kutsu. :LOL:
Ja taas hämmästyi, kun kerroin, että joo, niitä keskenmenoja on jo kolme tänä vuonna.
Yhdyntäkertoja viikossa: Nolla!! Kun vieläkin tuhruaa. Illalla sitten vähän puhuttiin, että kuinka kauan meidän on järkeä yrittää ja mihin me mahdettais olla valmiita. Ei kuitenkaan kovin järeisiin hoitoihin. Jos hoitoihin ollenkaan.

Mutta tietenkin jos joku järkevä syy siihen löytyisi, että miksi ne keskeytyy tai jotain siihen avuksi niin joo, mutta olen ymmärtänyt, että toistuvienkin keskenmenojen syytä on vaikea saada selville.
Ja jos syy on jo se, että esim. munasolut nyt vaan ovat jo vanhoja ja viallisia, niin sitten tämä kyllä jo on tässä. Turha sitten enempää haaveilla.

Mutta kertokaa nyt ihmeessä viisaammat, mitä siellä kannattaa toivoa? Kysyä? Vaatia? Tai mistä voi olla apua?? Kun raskaus siis alkaa helposti, mutta ei kestä...

R-testi on nega. Kyllä. Kyllä se nyt on. :)
 
Torstai 23.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


sahramiini (42)........................... 25kp / 26-28
Jimima (42)............................... 20kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 18kp / 28
ruutana (39).............................. 15kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 13kp / 27
Zandi (39)................................. 13kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 13kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 13kp / 30
Marza (44)................................ 12kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 10kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 9kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 4kp / 26-30
äiskä-73 (41)............................. 2kp /28-32


Piinailupäivät:

sahramiini (42)............... dpo 11
Jimima (42)................... dpo 5
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 4

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
MaiMei: Me käydään lapsettomuuspolilla ja sinne pääsee vain lähetteellä. Vaativat yleensä vuoden yrittämisen ensin ja sitten voi päästä. Paikkakunnasta riippuen jonotusajat on kuukaudesta useisiin kuukausiin... En tiedä mikä tuon limakalvon on nyt ohentanut... Voihan se olla, että vielä paksunee normaaliksi. Minulla alkaa ne menopur-piikit ja kaiketi ne auttaa asiaa... Toiset syö sitä gelee royalea ja saavat sillä paksunnettua.

Tyydeli: En tiedä mitä ne hormonipolilla tekee, mutta ainakin pyytäisin selvittämään hormonitasapainon ja tutkimaan kunnolla sinut. Mietojakin hoitoja siellä on ja kannattaa kysyä niistä. Uskon itsekin siihen, että huonoja on tässä iässä munasolut ja niistähän ne keskenmenot usein johtuu. Tutkituttaa voi aina kromosomit ja hyytymistekijät. Jos niistä syy löytyy, niin osaan ainakin on apuja sitten olemassa. Suurin osa taitaa kuitenkin aina olla selittämättömiä. Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Pikakysymys kokeneemmille: onko normaalia, että ovisplussa on vahva yli vuorokauden? Nyt alkoi jo huolestuttaa, kun viime kuussa mun mielestä oli vain nopea piikki.

Hyvä, sahramiini! Ehkä jotain on tapahtumassa! Maltatko olla testaamatta tosiaan? :)
 
Kävin minä tänään kaksi apteekin testiä ostamassa ja varmaan sorrun toiseen huomisaamuna. Tosin huomenna voi olla dpo 12 tai vasta 11, eli en liikoja oota. Nega tulee aika satavarmasti mutta ainahan sitä voi testata myöhemminkin :)

Tosi paljon tsemppiä kaikille ketkä polilla asioi ja tietysti muillekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Täällä kärvistellään munatorvien aukiolotutkimuksen jäljiltä. Kyllä sattui, ja tänäänkin olen napsinut pari kipulääkettä. Perskuleen kipeä toisen munasarjan puolelta. Sitä ultrattiin (ronkittiin) tarkemmin, joten siitä kai sitten ärsyyntynyt. Tärkeintä, että nuo torvet ovat ihan kunnossa.

Inssi on toivon mukaan ensi viikolla, joten jos minäkin sitten ensimmäistä kertaa piinailisin ;). Tosin voihan tässä vielä vaikka mitä sattua, niin että inssi siirtyy taas kuukaudella...
 
Sahramiini, mä TIEDÄN, jo 16+0! En osaa olla kuin kiitollinen. Kiitos kysymästä, meillä on mennyt ihan kivasti. Maha on jo muhkea ja olen tuntenut jo parit muljahdukset, joten ei voi valittaa.

Tyydeli, aivan mahtava juttu tuo nega! Tosi epäreilua, että paska tilanne vaan venyy ja venyy...

Plussaonnea kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi ja äiskä-73
Vauvatoiveinen:
Minä olin varautunut aukiolotutkimukseen parilla särkylääkkeellä, ja vaikka johtimet oli täysin auki, niin vitsit kun sattui. Onneksi sinulla ei ilmeisestikään ollut kivuliasta. On se vaan niin eri tapauksesta riippuen. En pidä itseäni mitenkään kipuherkkänä, mutta tämä se vaan pääsi yllättämään...
 

Yhteistyössä