40+ so what wol.13

Ei mitään tietoa miksi näin. Toinen lääkäri sanoo yhtä ja toinen toista. Siksi mietinkin, onko tämä joku lakiosuus joka vain on tehtävä, vai onko jokin toivonpilkahdus olemassa kuitenkin? Jos on, miksi siitä ei meille kerrota, vaan joka kerta kuunnellaan "ei tästä välttämättä mitään tule"-puheita ja masennetaan lisää? Miksi pitkittää meidän kärvistelyä?
Inseminaation teki eri lääkäri siis, ja hän sanoi, että ei näillä määrillä kuuhun lennetä ja hän suosittelee suoraan sitä icsiä.
Saa nähdä mitä meille nyt sanotaan, kun menkkojen alettua taas sinne soittelen. Paitsi mulla ei ala menkat kun olen edelleen tilastopoikkeus, kohtalon oikku, neula heinäsuovassa ja sitä rataa :p
(oireina nännien "leimahtaminen". Eilen tuntui, kun ne ois olleet tulessa ykskaks!)
Näitä oireita tulee vaan lisää, mitä on ollut aiemminkin. Kroppaa vaan kuuntelee tarkemmin ja tarkemmin.
Toivottavasti Jimimalla tulisi joululahja ennakkoon ja tärppi kävisi. Niin samaa toivon muillekkin yrittäjille kovasti. Ja Minzille tervetuloa!

Ainiin ja Kalis, mulla tuli yllätykseksi positiivinen ovistesti kp10 vai oliko 11. Kuitenkin niin aikaisin, että en ois edes tajunnut testata niin aikaisin. Lämpöjä en mittaile, eikä limoista tai mistään oisi voinut huomatakkaan, että ovulaatio oli käsillä!
Noihin lugeihin en osaa ottaa kantaa, mutta ehkä itse aloittaisin luget kuitenkin, vaikuttaa siltä, että ovis saattoi hyvinkin olla jo?
Etkös säkin ole julkisella? Mulle ne ainakin sanoivat etteivät voi laittaa ivf jonoon ennen kuin on kokeiltu inssiä ja siitä menikin sitten puolisen vuotta ennen kuin pääsi ekaan ivfään. Toivottavasti sä pääset nopeasti icsiin - ja kaikkein eniten toivon ettei sun tarttis enää mihkään hoitoihin - olot kuulostaa ihan hyviltä:)
 
Babez, ei tainnut jäädä, tosin vielä en ole yhtä punaista paperia nähnyt. Ehkä huominen kertoo kumpaan suuntaan tässä mennään. Nyt sängyn pohjalla, mut taitaa mennä netin tutkimiseksi.
En vaan jaksa uskoa noiden hormonien kanssa että mitkään vuodot tulis päälle mikäli raskaus kunnolla etenisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Tervetuloa kaikki uudet!
Mulla on menossa kp13 & kp10 olin siellä ultrassa letroilujen jälkeen. Kp10-11 tikutin ovisnegaa vaikka lääkäri bongas yli 2cm ison johtofollikkelin. Eilen kp12 aamulla bongasin oviksen:) talletuksia tehty joten eikun piinailemasn. Onkos se sitten dpo1 nyt menossa näin perjantaina? Ainakin tunsin oviksen janyt on jotain tirinää masussa - ellei sit johdu pizzaperjantaista, leffanamuista ja colasta:) let the game begin!
 
Voi Zandi! Ihan kamalaa ja tietenkin just viikonloppuna ja muualla kuin kotona. Mikä sulla on tilanne? Sun viiva kyllä vahvistui tosi lupaavasti!!!

Babez, sormet ristiin. Oon pudonnut kärryiltä. Oliko sulla jotain tukea tähän kiertoon? Oliko sulle Gonalista hyötyä? Mulla menee just noin kuin kuvailit.
 
Virkki, valvottu yö takana. En jaksanut kuitenkaan kovinkaan kauaa surfata netissä tutkimassa. Vessassa rampattu urakalla tiristämässä. Yhdellä kertaa on tullut vähän punoitusta paperiin.
Odotan niin huomista, että pääsen kotiin.
 
Virkki, valvottu yö takana. En jaksanut kuitenkaan kovinkaan kauaa surfata netissä tutkimassa. Vessassa rampattu urakalla tiristämässä. Yhdellä kertaa on tullut vähän punoitusta paperiin.
Odotan niin huomista, että pääsen kotiin.
T
Virkki, valvottu yö takana. En jaksanut kuitenkaan kovinkaan kauaa surfata netissä tutkimassa. Vessassa rampattu urakalla tiristämässä. Yhdellä kertaa on tullut vähän punoitusta paperiin.
Odotan niin huomista, että pääsen kotiin.
ZANDI tsempit sulle !! Ethän vielä luovu toivosta, jospa se vuoto oiskin harmitonta ja jäis siihen
 
En ehdi muuta mutta Zandi!
Sulla on ihan sama ku mulla esikoisesta. Tein plussan ja kun nousin pöntöltä hulahi tummaa verta pönttö täyteen. Hcg oli ok ja jäimme odottamaan. Vuotosuttua tuli on off joka vessareissuilla kunnes yks pv tuli kovat kivut ja verta tuli ryöppynä ja isoilla hyytymillä. Olin varma että keskenmeno. Ultrassa näkyi raskausmateriaalia. Ja taas vuosi on off. Kaikki oli hyvin. Vuoto loppui rv12.
Eli mulla vuosi hematooma joka kerryttää verta kohdunsuulle ja se purkautuu sitten kerralla ulos. Toki tää voi olla pahakin mutta yleensä näitä on tosi monella.
Joten nenä pystyyn ja katse kohti ultraa <3!!
 
Mites Zandi? Peukut pystyssä sulle! Ja Jellille myös.

Dpo 12, luulen. Menkat alkaa varmaan isänpäivän kunniaksi. Tai kierrossa pysyäkseen oikeastaan maanantaina... Olen niin varma, että ei mitään toiveita. Toki saisin mieluusti olla väärässäkin... Vähän meinaa masentaa - mieliala enteilee menkkoja :(
 
Babez joo olen julkisella minäkin. Muistelinkin näin, että siinä on jokin "laillinen" osuus, mutta en ollut ihan varma. Ne käynnit kun menivät nopeasti ja lääkäri oli niin kiireinen, ettei ehtinyt juttelemaan edes tästä inseminaatiosta ja sen tuloksista. Itse olen googlettanut kaiken tiedon ja täältä lukenut o_O

Ja Zandi, mulla kouras ihan rinnasta kun luin, että on ollut vuotoja! Toivon koko sydämestäni, että teillä ei olisi mitään hätää!!

Ja Jelli, tänään testaat. Koska minäkin testasin :oops:
En pysty enää pidättelemään malttamattomuuttani. On VASTA pp8 ja meinasin revetä liitoksistani. Negahan se tottakai, mutta harmitti silti.
Ihan varmasti testaan huomenna uudelleen. Voi kun saisin haamun :love:

Oireista: Vaikuttaako tulevat menkat vai mikä, mutta alakerta on tosi herkillä. Se on ihan räjähdysherkkä! Tekee seksiä mieli ihan koko ajan :oops:
Tai vaihdevuodet tekee kepposiaan. Noh, en tiedä. Huomenna uusi päivä taas ja yksi päivä vähemmän piinattavaa.

Toivon teille kaikille voimia ja jaksamista tässä käsittämättömän vaikeassa projektissa. Huoh! :rolleyes:
 
Ootte te ihania:love:

Olen ehkä jo hieman rauhoittunut. (eli Minzi en sittenkään vielä ole luopunut toivosta, vaikka eilen myin maani... Joita ei ole) En ole tänään käynyt kuin pari krt vessassa ja ei ole tullut mitäänm nyt odotan kynsilakan kuivumista, että pääsen tarkkailemaan. Täällä on nuoret neidit hemmotelleet minua. :)

Pirtsi. Uskon että alakerta on raskautuneena erittäinkin herkkä ja vielä on liian aikaista?

Jelli, joko testasit?

Tammis. Oliko sulla mitään hoitoja silloin esikosta käynnissä kun noita vuoteluja oli? Mutta ihana, että jaoit kokemuksesi tälle panikoijalle!

Mietin täällä, että pitäisikö mennä ma sinne hcg mittaukseen vai ei. No soitan klinikalle ja kysyn... Ja ne sanoo, että tää on ihan normaalia.... Itseasiassa olen tänään kallistunut siihen, etten tiedä soitanko..
 
Zandi oli oli! Siirrettiin kaks kolmen pv alkiota. Vuoto alkoi pp10 testiä tehdessä jne.

Pirtsi :) Jospa elämä yllättäis. Mulla on kans ollu yhdessä (!!?)raskaudessa tota järkkyä panetusta, mutta se toisin alkoi vasta myöhemmin alkuviikoilla. Mut ei oo sen jälkeen raskauksissa näkyny :whistle: päinvastoin ollu aika evvk :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Voihan Zandi, toivottavasti vuotelut harmitonta ja kaikki kunnossa. Mikä vointi nyt?

Babez74, tsemppiä piinapäiviin. Milloin ajattelit testata?

Jelli75 ja Pirunpelto, testikuvia kehiin! ;);)

Täällä kp 7 ja menkat selätetty, oli kyllä kipeät ja runsaat. Toivottavasti kaikki kuona on nyt poistunut kehosta. Tikuttelukin on aloitettu, nyt kehissä OneStepit ja ClearBluen kaksoishormonidigi, joka näytti oletetusti vielä tänään negaa. Voipi olla, että menee persiilleen tämä kierto… on tulossa vähän työreissuja meille molemmille ja kaiken lisäksi meille on rantautunut miesflunssa! :sick: Ja te kaikki tiedätte mitä se tarkoittaa….

Nyt aamukahville :coffee: Leppoisaa isänpäivää kaikille!
 
No eipä ole korkealla tunnelmat täälläkään. Voi surku, Jelli.

Mä heräsin aamuyöllä hirveeseen vatsa/alaselkäkipuun. Menkat siis alkamassa. Positiivista tässä on se, että eka kertaa kierukan poiston jälkeen taitaa tulla kivuliaat menkat. Kuulostaa toki oudolta, että pidän tätä positiivisena. Olen järkeillyt, että tähän asti on tullut vain vuoto, jospa nyt olisi jotain hormonitoimintaakin mukana, kun koskee niinkuin joskus kauan sitten :D

Mieli vaihtelee päivittäin, että meenkö gynelle vai en. Pitäisikö vain luovuttaa, jos raskautta ei vain ole suotu alkavaksi. En tiiä.
 
Tää on nyt yhtä mouruamista taas, palstalaisilla lähenee menkat yhtäaikaa :D
Siis ei se sinällään hauskaa ole, mutta onhan se vähän kuitenkin. Jotain positiivista yrittää tänne väliin työntää :rolleyes:

Blankoja olen itsekin tehnyt, teen illalla vielä yhden ja sitten testailut jatkuu taas huomenna. Pitää illalla laittaa kuva, niin saa tihrustaa olemattomia viivoja.

Harmillista, että PMS oireet muistuttavat kovasti raskausoireita. Googlettelin ja harmikseni löysin jonkin tieteellisen selityksen myös sille, että moni nainen on todella halukas ennen kuukautisia. Joten kai se mun eilinen tursuaminen liittyy siihen. (n)

Olot vaihtelee aaltomaisesti, eilen suihkussa taas olin ihan varma, että olen raskaana. Aamulla taas mietin, että "mitä mä oikein ajattelin, idootti".
PMS oireista ja niiden tulemisesta on myös ensimerkit tänään bongattu (vai raskausoire), jäätävät raivokohtaukset hiipivät takaraivoon. Kun kaikki alkaa ottaa päähän ja tekee mieli oikein kaivaa verta nenästä. Ärsyttää, että ärsyttää.

Meibijeesille myötätuulta tähän kiertoon!
Elotar, mä en nyt muista, (anteeks) mutta oletteko jo kauan yrittäneet? Älä luovuta vielä! Katso tuota raskautuneiden listaa, kuinka moni yli 40v on raskautunut kuitenkin! Mua se lohduttaa ainakin. Jos he, niin kyllä mekin joskus!

Jellille nyt en osaa oikein mitään sanoa. Harmillista, että vauvakuumeilu päättyi "näin lyhyeen" ? Tai noh, niinkun itse sanoit, että helpotus sinällään.

Tammis, millä suunitelmilla sinä nyt menet eteenpäin?

Minä en kyllä aio luovuttaa vielä, en ollenkaan. En ainakaan haluaisi. Vaikka välillä tuntuu, että haistakoon paskat koko rumba, mutta kummasti se mieli vielä kääntyy toiseen suuntaan. Rahaa tähän palaa tolkuttomasti, voisihan sen 5000-8000e (ICSI) käyttää varmasti vaikka matkaan, remonttiin, autoon, häihin, ihan mihin vaan, iso raha meille. Mutta rahalla ei rakkautta saa ja sitä se lapsi varmasti ammentaisi toivottavasti koko elämän. Miinus murkkuikä.

Jeps, jään pidättelemään että saan taas hölmöillä tikkujen ja kuvien kanssa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Pirtsi. Juu..eikai ne PMS olot ja plussausolot juur eroa. .mulla ainakaan. Sen kaks kertaa olen ollu liioitellun flegu ja lehmänhermo ennen plussaa..yleensä en. Mut peukkuja!

Jaa joo siis meidän suuniitelmat on se että menen tiistaina siirtoon jos sintti selviää sulatulsesta ja ylipäätään on siirtokunnossa.

No joo. Eikai tässä enää voi euroja laskea. Voishan niillä muutakin tehdä, mut meidän ongelma on lähinnä se ettei sitä rahaa ole. Siis missään jemmassa. Eli kaikii nää yrtykset tarkoittaa vain miehelle enemmäm töitä ja pitempää päivää ja vähemmän perheen kanssa oloa, itse kun opiskelen enkä tuo sitä rahaa taloon. Mutta jos sen lapsen saa niin eihän se sit enää merkkaa mitään. Hukkaan heitettynä se vituttaa.
 
Pirunp., eihän me olla yritetty vasta kuin tää loppuvuosi, siis elokuusta alkaen. Mua vaan arveluttaa, että oonko sitten yli 42v. jo liian vanha äidiksi. Ihan niinkuin muutamalla kuukaudella olis tässä enää väliä :D No kuiteskin, 41 ois kuulostanu paremmalta kuin 42 v. synnyttäjä :D

Keittiödiagnostiikalla olen tullut siihen tulokseen, ettei munasolu ole irronnut näissä 3 luomukierrossa hormonikierukan poiston jälkeen. Ovistesti näyttää plussaa kierron puolivälissä, mutta ovista ei tunnu. Ja muistan kuitenkin selvästi, miten vielä heinäkuun alussa oli selkeästä ovulaatio.
Jos toisella puolella olisi esim. kysta, niin voisiko toiselta puolelta kuitenkin irrota munasolu normaalisti? Elokuisessa ultrassa lääkäri puhui jotain aika suuresta munasolusta (?), mutisi jotain ja totesi sitten, voi olla toki follikkeli. Tuli vain mieleen, että jos onkin kysta... Ja joo, tiedän, pitäis mennä gynelle. Mä oon arkisin virka-ajan töissä, joten en tiedä mihin sen gyneajan oikein saan tällättyä :(
 
Onhan se aika hullua että joka kierrossa sitä kyttää ja kuuntelee kroppaansa jatkuvasti, ja jokaisesta nippailusta ja jomotuksesta saa vain uutta puhtia ja toivoa ... ja vaikka kuinka tietää että ne on ne samat vanhat " oireet" kuin edellisissäkin kierroissa, niin silti sitä aina jotenkin saa toivon nousemaan uudelleen ja uudelleen, ja sit taas pudotaan korkeelta ja kovaa ...
elotar piti sulle vielä sanoa, että on aikalailla samat aattet kun sulla, siis tosta gynelle menosta ... tiedän et kannattais toki käydä, mut sit toisaalta pelottaa " tuomio " ja mietin et jos ei luomuna tule, niin ehkä pitäis suosiolla luovuttaa. Mulla on todettu endo nuorena, ja silloin jouduttiin poistamaan toinen munasarja kokonaan, mutta silti 2 lasta sen jälkeen olen saanut ja tärpänny ekasta ja tokasta kierrosta, eli siis hyvin riittää jos vain toinen puoli toimii.
Tsemppiä kaikille tarvitseville ja peukkuja piinaaville !!!
 
Zandi, mikä vointi?

Elotar, arvoin samaa, 8 yrityskk jälkeen menin ja nyt harmittelen että miksi vasta silloin..

Yritän uskotella itselleni, että kaikki on ihan ok, mutta ainakin vielä tuntuu lähinnä maailmanlopulta.. Mitenhän tästä pääsee eteenpäin? Ja miksi kropan piti just nyt tehdä niin julmaa pilaa, että rinnat kasvo muuten vaan yhden koon (ei koskaan aiemmin muuta kuin raskaudessa). Mutta tikku on blankko vaikka sitä kuinka tuijottaa ja tuhruakin jo tulee. Plääh.
 
Hyvännäköset pölyt Pirtsi!!! Jos vaikka olisitkin pölyttynyt (y) ? Jotenkin niin toivoisin plussaa sinulle kun minusta tuntuu että sinulla ja sinun unella oli iso osa tässä minun omassa plussassa :love: Täällä jännitys tiivistyy, 3 päivää laskettuun. Mukelo pitää öisin hereillä kivuilla ja kuumotuksilla, mut aamuks menee ohi.

Tsemppejä teille kaikille, älkää lannistuko :):):) Jokaiset menkat voi olla viimeiset :love:
 
  • Tykkää
Reactions: MaiMei ja elotar74

Yhteistyössä