40+ so what wol.13

Täällä yksi hullu testaaja taustalla leikkii tikkujen ja pissan kanssa. Oviksen ajankohtaa voin vain arvailla ja niillä main, kun oletan sen olleen, harrastettiin seksiä KERRAN. Silti olen eilen kaapista löytyneen tikun uittanut ja siihen muka TAAS tuli joku haamun esiäiti. Taidan nähdä näkyjä... Tein myös ovistestin eilen niin voin niiden viivoja vertailla, kun raskaustestit on finito ja rahat kans siinä määrin, että parempi säästää roposet ruokaan.

Pitäisiköhän minun laittaa tänne analysoitavaksi se mielikuvitusviiva, kun kuvia on niin kiva katsella. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Täällä yksi hullu testaaja taustalla leikkii tikkujen ja pissan kanssa. Oviksen ajankohtaa voin vain arvailla ja niillä main, kun oletan sen olleen, harrastettiin seksiä KERRAN. Silti olen eilen kaapista löytyneen tikun uittanut ja siihen muka TAAS tuli joku haamun esiäiti. Taidan nähdä näkyjä... Tein myös ovistestin eilen niin voin niiden viivoja vertailla, kun raskaustestit on finito ja rahat kans siinä määrin, että parempi säästää roposet ruokaan.

Pitäisiköhän minun laittaa tänne analysoitavaksi se mielikuvitusviiva, kun kuvia on niin kiva katsella. :D
Kuvia äkkiä kehiin täällä jo viiva lasit päässä odotellaan:geek:.... Voi hitsi kun ois tärpännyt sulla:love:
 
Heinäpelto ja Oliivitar - onnittelut maailman parhaasta yllätyksestä!!

Pirtsi - milloin sulla onkaa seuraava ultra - tahtoo kuulla monta bebeä on tulossa? Aivan ihanaa seurata sinun raskautesi edistymistä! Mähän sanoin sulle - oli vaan menetelmästä kiinni ja arvasin että tää oli nyt se teidän juttu! Ihan mieletöntä!

Virkki - todella ikävää kuulla, että teillä tulos ei ollutkaan halutunlainen:/
Mulla taitaa kans se ivf siirtyä nyt tämän kuukautisten myöhästymisen takia elokuulle - joten yhdessä päästään taas jännäämään. Tosin ootteko ajatelleet inssiä? Senhän ehtisi vielä ennen kesätaukoa.

Roxanne - aika jännää kun mennään niin samoja päiviä☺ thumbs up!

Karhuemoko kyseli Synarelan perään, juu mulla kokeiltiin, mutta ei saanut mun munasoluja lepoon, joten hoito keskeytettiin. Nyt tosin tänä lääkäri haluaisi nimenomaan kokeilla sitä uudestaan. Itse olen miettinyt, että pitäiskö kuitenkin tyypata vielä tässä välissä sitä inssiäkin...?

Maimei, tyydeli ja muut listan aiemmat jäsenet, ihanaa kun tulette kertomaan uutisia! Ja jakamaan vauvauutizia! En voi käsittää, että Tyydelikin kohta saa vauvan!! Vastahan sä tulit raskaaksi!

On: mulla on tänään ke dpo 7. Viime viikolla oli yriystä ovulaation aikaan ja toivon tärppiä. Eikös sen juuri parhaillaan pitäisi olla kiinnittymässä☺ voi kun tulis luomuihme!

Eli mut voi lisätä piinaajiin, 11.5. dpo 7

Ihanaa viikon jatkoa!!
 
Tää kana ei muni tästä kierrosta. Odotukset eivät olleetkaan korkealla mutta ehkä silti iha hienoinen pettymys. Mulla siis eilen illalla alkoi tulla pientä tuhrua. Mulla siis tulossa raskauden jälkeisistä kierroista lyhin. Saattaapi jäädä 24 päivään ja se nyt ei oo kauheen hieno juttu. Dpo on sen 11 tai 12.. Luteaali turhan lyhkäinen, jos nyt jo menkat alkaa. Toivotaan, että on vaan joku härökierto tämä.
Eikös tuo 12 ole ihan ok luteaali vaiheen pituus? Mä oon näin käsittänyt.
Täällä dpo 12. Lämmöt laski tänään. Eli eiköhän täälläkin tätyli kurvaa pian paikalle.
Aloitellaan uusi kierto sitten samaan aikaan suunilleen ja mennään "käsi kädessä" odottajiin. Vai mitä?
Toivon, että tuleva kierto ei olisi sitten yhtä pitkä, kun tää eka kuopuksen syntymän jälkeen.
Jos ovis tulis sillein normaaliin aikaan ja normi pituinen kierto. Ollaan oviksen aikaan mahdollisesti reissussa. Pieni majoitustila ja muksut mukana. Peittoja heiluttaa vähän hankalaa. Ehkä vaan laitettas muksut nukkumaan ja yhdessä illalla saunaan tai tai... No eiköhän se hätä keinot keksi.
 
Mulla iha pikku tuhruttelu jatkuu, joten ei tullu megalyhyttä kiertoa. Tätä tuhruttelua voi tulla huomiseen tai ylihuomiseenkin asti. Tai sitten täti kurvaa tänään tänne :)

Pyllelö: Mikä kp sulla on yleensä ovis? Mulla on kp13 tai kp14 Osunee tonne 25.-26.4., jos ei mee jotain pieleen. Katellaan.

Bebezille onnea matkaan. Toivottavasti siellä alakerrassasi tapahtuu nyt ihmeitä :D

Sanoin tossa miehelle, että täytyy varmaan vähä enemmän harrastella seuraavassa kierrossa. Tällä kertaa oltiin just tulossa kipeeksi ovisplussapäivänä ja sitä seuraavana oltiinkin sit jo kunnon flunssassa molemmat. Ovisplussapäivän iltana vaan oli pikaset.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Pyllelö: Mikä kp sulla on yleensä ovis? Mulla on kp13 tai kp14 Osunee tonne 25.-26.4., jos ei mee jotain pieleen. Katellaan.

.
No tässä kierrossa fertilityfriend merkkas sen kp 25 ja testit ja lämmötkin tosiaan kertoi sen puolesta.
Mut tämä kierto tosiaan eka kuopuksen syntymän jälkeen, että en oikeen tätä laske "normaaliksi" kierroksi.
Mutta kun katsoin jotain vuosien takaisia käppyröitä, niin 14-15paikkeilla aina ovis ollut.
Täytyy reissuun ottaa testit ja greippimehut mukaan. :-D
Joo ja kehitellä jotain, että pääsee ovista hyödyntämään, jos reissun aikana ovis sattuu tulemaan.
 
Keskiviikko 11.5.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Iltatähti 76 (39).................2.............47kp/26-28
Pilhilinna-74 (41).............6..............39kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................37kp/
Esteri1 (42)......................2.............34kp/30
Athina (41)......................6..............31kp/ 28-30
Nuppu73 (42)..................................30kp/30
Luppana76 (40)..............7..............28kp/28
Helmi1234(39) ................................26kp/26-28
Keltainen Seepra.............................21kp/
Babez74 (41)....................1.............19kp/29
Roxanne (42)...................1..............18kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............13kp/28-30
Jimima (44)......................2...............10kp/28-30
bugsy (45) ......................?...............7kp/30
Kasenja (39) ...................2...............5kp/26-30
Molly333 (43)....................................3kp/28

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)..............................dpo 36
Helmi1234 (39)..............................dpo 13
Pyllerölyllerö (40)..........................dpo 12
Babez74 (41).................................dpo 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Heinäpelto (42).........-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)
Virkki (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Niin ja hei armaat kanaset miten se dop lasketaan? Eli mulla oli ovis plussa 29.4 pe

Oon lukenut jostain että on -1 ja 0 ja sit +1 (n)... Eli mikä toi mun pe on ollu?
Anteeksi tyhmyyteni :eek:
Olen itse siinä käsityksessä, joka voi olla sitten vääräkin, että ovisplussa olisi -1. Eli jos sinulla oli 29.4. -1, niin nyt olisi dpo 3.
Korjatkaa joku, jos olen ymmärtänyt väärin.

Onneksi näkyy taas aurinko. On se valo vain niin ihanaa.
Tosin lapsukaisia onkin sitten hankalampi saada nukkumaan, kun eihän nyt voi olla vielä niin myöhä, kun on niin valoisaakin...
Mutta nyt taas saa rientää......
 
Noista ovispäivistä... Saatan olla väärässä minäkin, mut koska dpo = day past ovulation, mun nähdäkseni itse ovis on 0 ja sit siitä eteenpäin dpo 1 jne... Se -1 tarkoittaa varmaankin LH-huipun päivää (hymynaama digitestissä), joka yleensä tulee noin vuorokautta ennen ovista.

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne ja vahvistumista viivasille! Oon itse ollut nyt vähän laiska kirjoittelemaan, kun mulla ei oikein ole ollut mitään kerrottavaa. Ovis oli niin pikainen (jos sitä ylipäänsä oli), et tässä kierrossa on turha edes piinailla. Mut tulevasta kierrosta alkaa sit uusi hoitorumba, jossa voi taas olla hiukan paremmat saumat täälläkin :)
 
Olen itse siinä käsityksessä, joka voi olla sitten vääräkin, että ovisplussa olisi -1. Eli jos sinulla oli 29.4. -1, niin nyt olisi dpo 3.
Korjatkaa joku, jos olen ymmärtänyt väärin.

Onneksi näkyy taas aurinko. On se valo vain niin ihanaa.
Tosin lapsukaisia onkin sitten hankalampi saada nukkumaan, kun eihän nyt voi olla vielä niin myöhä, kun on niin valoisaakin...
Mutta nyt taas saa rientää......
Okei kiitos vastauksesta joten mulla on nyt ton laskukaavan mukaan dop 11
 
Taas minä täällä häiriköin:p... Lähetin miehen apteekkiin ostamaan ns.. Kunnon testejä,kaikissa kuudessa raskaudessa olen käyttänyt ainoastaan apteekinomaa r.testiä ja siis niissäkin missä en ole ollut raskaana... Pyysin tuomaan niitä 5kpl ja tietty hätäpäissäni 2h lirusta piti testata:rolleyes: anto vielä toivoa:love: huomenna aamupisusta sit taas

Anteeksi tää mun vauhkoominen:unsure:
 
Heinäpelto onnea :)
Luppanalle sormet ja varpaat pystyssä :D

Mulla pitäis tädin tulla kylään tänään, mutta ei sitä ämmää näy. Pientä merkkiä antanut eilen (ruskeaa tuhrua), mutta nyt sitten lopetti senkin. yrittäis nyt tulla niin pääsis taas tositoimiin!
 
Torstai 12.5.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Pilhilinna-74 (41).............6..............40kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................38kp/
Esteri1 (42)......................2.............35kp/30
Athina (41)......................6..............32kp/ 28-30
Nuppu73 (42)..................................31kp/30
Helmi1234(39) ................................27kp/26-28
Iid@ (43) ....................... 2............. 25kp/28
Keltainen Seepra.............................22kp/
Babez74 (41)....................1.............20kp/29
Roxanne (42)...................1..............19kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............14kp/28-30
Jimima (44)......................2...............11kp/28-30
bugsy (45) ......................?...............8kp/30
Kasenja (39) ...................2...............6kp/26-30
Molly333 (43)....................................4kp/28
Luppana76 (40)..............7................1kp/28
Iltatähti 76 (39).................2...............?kp/26-28

Piinailupäivät:

Helmi1234 (39)..............................dpo 14
Pyllerölyllerö (40)..........................dpo 13
Babez74 (41).................................dpo 8

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Heinäpelto (42).........-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Katayana (38)
Oodikas (38)
Virkki (39)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

Täällä uusi 43-vuotias kuumeilija ilmoittautuu pinoon. Minulla on ennestään esimurkkuikäinen tytär ja nyt ois iltatähti haaveissa. Hieman hirvittää kaikki ikään liittyvät riskit, mutta olemme miehen kanssa päättäneet antaa uudelle elämälle mahdollisuuden. Nyt menossa piinapäivät kp 25/28 ja raskausoireita kuvittelen kovasti tuntevani: kuvotusta, väsymystä... Voi olla että hermot pettää ja testaan jo huomenna..
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Molly333
Tervetuloa Iide@ mukavaa kun tulee uusia aina joukkoon, koska toisesta päästä aina tippuu porukkaa pois.
Iltatähti laitoin tuonne ? merkin, kun ei ole tietoa kp:stä, mutta tuskin kuitenkaan on tuolla yli 40.
Luppanalle pahoittelut sinne uudesta kierrosta.
Toivotaan, että nyt alkanut toukokuu saa hyvän keväisen tuloksen.
 
Tervetuloa Iide@ mukavaa kun tulee uusia aina joukkoon, koska toisesta päästä aina tippuu porukkaa pois.
Iltatähti laitoin tuonne ? merkin, kun ei ole tietoa kp:stä, mutta tuskin kuitenkaan on tuolla yli 40.

Luppanalle pahoittelut sinne uudesta kierrosta.
Toivotaan, että nyt alkanut toukokuu saa hyvän keväisen tuloksen.
Kiitos, villinveikkauksen mukaan vois olla dpo 1
Katotaan kuin käy :)
 

Yhteistyössä