40+ so what wol.13

Pyllerönkin laitoin jo piinailemaan sillä ajatuksella, että ovis olisi ollut eilen. Tarkennetaan tuota päivää, jos tarvis.
Lämmöt ainakin nousi tänään aamulla, niin eiköhän se eilinen se ovispäivä ole. Limatkin tuntuu hävinneet jo. :)
Tässä on nyt 10vrk:n päästä reissuun lähtö pariksi päiväksi. Et testaako ennen reissua vaiko sen jälkeen. Vai reissussa... Vai unohtaisiko testit kotiin.:)

Katti miltäs testi näytti vai testasitko? Voi kun siellä iloittaisiin nyt plussasta. :)
 
Sain haamun! Nukuin huonosti ja levottomasti, ja viiden aikaan aamuyöstä menin vessaan tekemään testin. Ensin katoin että jää negatiiviseksi, mutta kun pari minuuttia odotti, alkoi piirtyä selvä, mutta hyvin haalea viiva. Siltä varalta etten kuvittelisi omiani, herätin vielä miehenkin viivaa katsomaan. Mies siristeli silmiään äkillisessä valossa ja totesi että on siinä jotain. Menin takaisin nukkumaan ja kun nousin parin tunnin päästä, hailakka viiva piirtyi vielä selvemmin.

En ole ihan varma mitä ajatella kun se oli niin laiha. Olen varovaisen toiveikas ja ajattelin ylihuomenna testata uudestaan ja katsoa, vieläkö se on siellä ja onko vahvistunut. Olen lukenut joidenkin kokemuksia siitä, että testi värjäytyy vahvasti ihan samantien, ja oisin luullut että tässä vaiheessa olisi tosiaan vahvempi plussa jos on ollakseen, mutta katsotaan ja toivotaan parasta! :geek: Ainakin tämä tarkoittaa, että jotain yritystä on ollut, mikä on sekin lohdullinen tieto! Eka kerta siis elämässäni kun yhtään mitään tulee raskaustestiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Sain haamun! Nukuin huonosti ja levottomasti, ja viiden aikaan aamuyöstä menin vessaan tekemään testin. Ensin katoin että jää negatiiviseksi, mutta kun pari minuuttia odotti, alkoi piirtyä selvä, mutta hyvin haalea viiva. Siltä varalta etten kuvittelisi omiani, herätin vielä miehenkin viivaa katsomaan. Mies siristeli silmiään äkillisessä valossa ja totesi että on siinä jotain. Menin takaisin nukkumaan ja kun nousin parin tunnin päästä, hailakka viiva piirtyi vielä selvemmin.

En ole ihan varma mitä ajatella kun se oli niin laiha. Olen varovaisen toiveikas ja ajattelin ylihuomenna testata uudestaan ja katsoa, vieläkö se on siellä ja onko vahvistunut. Olen lukenut joidenkin kokemuksia siitä, että testi värjäytyy vahvasti ihan samantien, ja oisin luullut että tässä vaiheessa olisi tosiaan vahvempi plussa jos on ollakseen, mutta katsotaan ja toivotaan parasta! :geek: Ainakin tämä tarkoittaa, että jotain yritystä on ollut, mikä on sekin lohdullinen tieto! Eka kerta siis elämässäni kun yhtään mitään tulee raskaustestiin.
Ihanaa :love: voi että nyt toivotaan että pikkunen on tarrannut kunnolla(y)
 
Heips! Minä kun pääsin sanomasta että ei mitään tuntemuksia oo.. Niin nyt on tuntuu että kokoajan hirveetä menkka juilintaa ala mahassa ja kauhee turvotus:sick:... 2tuntii ja sit irrotuspiikki
Huominen meneekin kun tulisillahiilillä joten luvassa on huonoa oloa ja vatsan väänteitä "minun tapani jännittää":ROFLMAO:
Eilen oli lääkärin määräyksestä miehelle tyhjennys päivä ja mieshän siitä hyvin riemuissaan:p no seuraava onkin perjantaina "tumputus" päivä :LOL::LOL:....
 
Hei vaan kaikille,vauvakuume ajoi minut 9v tauon jälkeen takaisin palstalle,olen 39v mimozen äiti,lapsia seitsemän,poika 23v,poika 19v,tyttö 16v tyttö 11v tyttö 9v poika 7v ja tyttö 5v.olen onnellisesti yhdessä lasten isän kanssa,yhdessä oltu 25 vuotta ja nyt molemmilla vauvakuume,kierukka poistetaan 25.10 yksityisellä.olisi loistava aika saada iltatähti.meillä yhteinen yritys,talo velaton 2 v kuluttua,kaksi mökkiä rakensimme hiljaisuudesta perheenä nauttien.taloon mahtuisi vielä yksi jopa kaksi lasta,vanhin poikamme asuu tyttöystävänsä kanssa ja hekin suunnittelee vauvaa!
 
Teretulemast uusille!

Katti, ihana kuulla että siellä haamua pukkaa! :) Toivon niin kovasti, että sinulla viiva lähtisi vahvistumaan - ja kuten sanoit, hyvä uutinen on jo sekin, että jotain on tapahtunut. Mullahan oli sama tilanne viime viikolla eli ekaa kertaa elämässäni sain toisen viivan testiin. Kyllä siinä piti silmiä muutaman kerran hieroa, ihan uskomaton näky! Edelleen olen tavallaan iloinen siitä, vaikka mulla viiva sitten vähitellen hiipui pois.

Luppana ja Hupsu haave, hurjasti onnea punktioon! (y) Teillä molemmilla taitaa olla oikein hyvä saalis tulossa - kyllä ne pienemmätkin voi vielä ehtiä mukaan. HH, kyllä mulla oli Gonapeptyl-pistos tukena kolmessa ekassa siirrossa. Sen hyödyistä ei kai ihan aukotonta näyttöä ole, mutta ei siitä ainakaan haittaa varmuudella ole.

ON: Täällä odotellaan edelleen menkkoja, vaikka normaalisti ne olis alkaneet jo kolme päivää sitten. Kai se kemaillinen pisti kroppaa vähän sekaisin. o_O Tänään kävin juttelemassa omalla klinikalla, ja kyllä me tästä taas uuteen yritykseen lähdetään. :rolleyes: Nyt aiotaan kokeilla uudenlaista hoitomuotoa, jossa stimulointi aloitetaan eri kierron vaiheessa kuin normaalisti. Joillan se on tuonut parempilaatuisia soluja, mutta eihän sitä tiedä, toimiiko se meidän kohdalla. Katsotaan nyt tämäkin kortti. :)

Tsemppiä kaikille! :)
 
Hienoa Katti!!(y):)

Taalla ulkomailla taas laakarikaynti takana aamulla. Tanaan siis kp11 ja ultrassa nakyi kaksi isompaa follikkelia, toinen 17 mm ja toinen 12 mm. Ja lukuisia pienia. Limakalvo oli 8.5 mm. Sain trigger shotin mukaan ja pistin sen ostarin vessassa;) Nyt sitten pitaa laakarin mukaan olla yhdynnassa huomenna illalla. (y) Jos olen oikein tulkinnut, taalla on kaikki muuten hyvin, paitsi ika:eek: Nyt kylla tuntuu vatsassa ilkealle, nipistelee ja turvottaa. Varmaan siita pistoksesta.
 
Camelianna, hyvältä kuulostaa follikkelinäkymä sekä limakalvo! (y) Mäkin olen joskus pistellyt piikkejä ihan muualla kuin kotona. ;) Sullakin alkaa ihan kohta piinailut!

Mimozenäiti, tervetuloa mukaan! Siinä olisi tuplasti riemua jos sekä sinulle että pojallesi tulisi samoihin aikoihin vauva! :)

Luppana ja Hupsu Haave, molemmille toivotan huomiseksi hyvää punktiosaalista! Kertokaa sitten miten meni.

Roxanne, hyvä että on suunnitelmat valmiina, mua on ainakin auttanut se että tietää mikä on seuraava askel. Millainen se toinen hoitomuoto on / missä vaiheessa kiertoa aloitetaan? Poikkeuksellisesti toivottelen pikaista menkkojen alkua, jotta pääsisitte uuteen yritykseen.

ON: Huomenna siis tarkoitus tehdä uusi testi ja katsoa, mitä sille viivan alulle on tapahtunut. Toivoa antaa se, ettei ole ainakaan vielä tullut vuodon tippaakaan (vaikka on joskus kierron pituudessa ollut muutenkin vaihtelua ja nyt se on takuuvarmasti sotkettu näillä lääkityksillä).
 
Luppana ja Hupsu Haave megaisot tsempit punktioon, toivotaan oikein huikean hyviä saaliita!

Uusille lämpimästi tervetuloa, ihanan aktiivista ollut kirjoittelu.

Omaa napaa taustalta, kp3 ja eilen aloitin Bemfolan 300iu:n tuikkaamisen. Maanantaina eka seurantaultra. Melko jännää siis.

Antoisaa viikonloppua kaikille, yritän päästä lukemaan ajatuksella viime aikojen tekstit kunhan työputki hetkeksi katkeaa..
 
Kiitos kaikille tsempistä :love:

Punktio onnistuneesti takana 8muna rakkulaa joissa seitsemässä sisällä munasolu:) joten ihan hyvä saalis,miehen simppa lasti oli kuulemma super hyvä.nyt vaan jännätään maanantai aamuun asti hedelmöittyykö ja jakautuuko yksikään o_O... Pitäkää mulle peukkuja että edes yksi olisi siirto kelpoinen...

Molly:siitä se lähtee (y) hyviä munisten kasvatuksia ja tuu kertoo väliaika tietoja:love:

Kuis hupsu haaveilla meni?
 
Luppanalle isosti hirveesti paljon peukkuja!! :)
Oliko se muuten kipeämpi toimenpide mitä odotit vaiko ei niin kipeä?

Hupsu haave! Miten meni?

Omanapaa... :) Tissit on kosketusarat tai no nännit. Ei minust muuten viime kierrossa ihan näin ollut. Alavatsaa juilii aika-ajoin oikealle ja välillä taas vasemmalle. Niin, kun teki viime kierrossakin.
Lämmöt hienosti ylhäällä kolmatta päivää, eli kyllä kai se ovis sitten tapahtui. :) Ja taas muuten ovisplussa ovispäivänä.
Eli kyllä vaan meillä kandee tallennella siemeniä jo ennen sitä ovisplussaa, että ei mene ohi.
No toivon sitä raskaustestin plussaa tietty, niin ei tarvii hetkeen metsästellä ovisplussia.

Meitä onkin jokunen piinailija täällä taas. :) Jännää...
 
PERJANTAI 14.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Katti75 (41)....................1...................32/28-30
Viizplus (37)..................6...................22/30
bugsy (46) ......................?................. 19/28-30
Kasenja (40) ..................2.................. 19/26-29
Luppana76 (40)..............7.................. 18/28
Pyllerölyllerö....................................... 17/
Hupsu Haave (42)............1..................12/28
camelianna (44) ............4...................12/?
zammakko (42)...............1.................. 6/25-40
Roxanne (42)..................1.................. 1/29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31

Piinailupäivät:
Roxanne (42)....................pp 15
Katti75 (41)......................pp 13
Kasenja (40).....................dpo 6
Pyllerölyllerö.....................dpo 3

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille tasapuolisesti.

Operatsiooni takana ja oli sen verran kivulias, että ikinä en enää moiseen ryhdy. :-( Folleista en tiedä montako oli, mutta munasoluja saatiin vain kolme. En vielä viitsi tuoreeltaan päästellä kaikkia ulos, jos jollain vaikka punktio edessä. Eihän tuo vissiin kaikilla kivulias ole.
Sain kyllä lääkkeet, mutta en tiedä tehosiko ne ollenkaan, siltä se ainakin tuntui. Kaiken kaikkiaan p****a fiilis. Onneksi sentään jälkikipuja ei ole juurikaan, mutta makoilen nyt tämän päivän sängyssä.
 
Hupsu haave: paska juttu että sulle teki tosi kipeetä:unsure: nyt vaan lepäilet ja juot nestettä runsaasti ja uskotaan että me molemmat saadaan maanantaina pallerot kyytiin:love:

Oma punktioni oli suht kivuton tosin se vasenpuoli kirpas aikasta muikeesti mutta hammastapurren ja lääke pöhnässä siitäkin selvittiin:sick:.... Toimenpiteen jälkeen olin suht kivuton kiitos lääkityksen mutta kotona alkoi sit juilimaan oikeen kunnolla mutta eiköhän tästäkin selvitä:)

Huomenna alkaa sitten "pimppa palleroiden" laitto keltarauhashormoonit 3x päivässä:ninja:.....
 
Luppanalle ja Hupsu Haaveelle onnittelut alkiosaaliista ja nopeaa toipumista! Pidän kovasti peukkuja, että saatte huippualkiot kyytiin ensi viikolla ja tyyppejä pakkaseenkin. (y) Nyt kannattaa ottaa muutama päivä rauhallisesti, juoda paljon ja napsia särkylääkkeitä, jos kivut vaivaa. Kurjaa että sulla HH oli niin kivulias kokemus. Mulla on takana jo neljä punktiota, ja kaikki on menneet suht helposti ja kivuttomasti, joten kaipa tuo tosi yksilöllistä on.

Mollylle tsemppiä piikittelyihin ja Pyllerölle onnea loppukiertoon, toivotaan että siellä jotain ihanaa tapahtuisi! Onkos Katin viiva jo vahvistunut? :)

ON: Täällä vihdoin ja viimein kp1, eli edessä uusi kierto ja uudet kujeet. Katti kyseli mun uudesta hoitomuodostani, joten tässä pieni sepustus siitä niille, joita kiinnostaa:

Tässä hoiotmuodossa syödään alkukierrossa letrozoleja ja piikitykset aloitetaan vasta ovulaation jälkeen. Tarkoitus on stimuloida niitä soluja, jotka normaalisti surkastuisi johtofollin puhjettua. Ajatuksena on se, että ne solut voisi olla jotenkin parempilaatuisia, kun luonto on ne jo valinnut kasvatettavaksi ja aktivoinut niitä alkukierron ajan. Ei se kuulemma kaikilla ole tuonut parempaa lopputulosta, mutta toisaalta on ollut myös tapauksia, joissa solujen laatu on parantunut niin radikaalisti, että labran solubiologit on ihmetelleet, voiko kyseessä olla sama ihminen! Mun lääkärini kertoi myös, että jollain isolla singaporelaisella klinikalla on siirrytty käyttämään lähes pelkästään tätä hoitomuotoa, koska sillä on saatu parempia tuloksia kuin perinteisellä kaavalla.

Vähän tietty mietityttää se, ettei tästä hoitomuodosta ole vielä kovin paljon kokemuksia. Yritän muutenkin pitää omat odotukseni maltillisina, koska ei todellakaan ole sanottu, että se tehoaisi mun rupusoluihini. Mutta kyllä mä tämän kortin haluan vielä katsoa!

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
 
Hupsu haave, kurjaa että sattui noin paljon! :( Hyvä että soluja joka tapauksessa saatiin, ja samaten Luppanalla myös mukava saalis! Toivottavasti molemmille saataisiin alkuviikosta hyvät kyytiläiset matkaan! :love:

HH, puudutettiinhan sua niiden suoneen annettavien lääkkeiden lisäksi? Jos sulle joskus pitäisi tehdä punktio uudestaan, ehkä voisit saada vielä järeämmän lääkityksen ja onhan nukutuskin mahdollinen. Lisäksi voi olla ettei uusi punktio olisikaan noin paha.

Roxanne, mielenkiintoista kuulla tuosta uudesta hoitokaavasta. Pidetään kovasti peukkuja! (y) Hyvä tietää että on juttuja mitä voi kokeilla, jos tästä hoitokerrasta ei tulisikaan tulosta.

ON: Tein aamulla uuden testin, ja viiva oli vähintään samanlainen ellei jopa aavistuksen vahvempi (jos optimistisesti ajattelisi), mutta ei likimainkaan niin vahva kuin kontrolliviiva. Soitin klinikalle ja sovittiin, että käyn sunnuntaina labrassa verikokeessa, vastaus tulee maanantaina ja sitten selviää vähän paremmin missä oikeasti mennään.
 
Roxsulla kuulostaa hyvältä toi tuleva hoito jutska on hyvä että on tarjolla jotain uutta mitä kokeilla,ei ole mitään menetettävää kun kokeilee tai no toki rahaa.. Mutta sitä on jo vissiin mennyt ihan kiitettävästi:confused:

Katti: no plussa on aina plussa ja nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa mukana sen 9kk:love:

Hoidoissa olleille kysymys:eli eilen kun tehtiin se punktio niin sen jälkeen ei oo tullu tippaakaan verta tai mitään muutakaan vuotoa:eek: kun lääkäri sano että pitää pitää sidettä kun vuotaa toimenpiteen jälkeen... Öö ei mulla oo tullu mitään... Tänään ei tunnu enään missään eli ihan kun ei ois mitään koskaan ees tehtykään...
 
LAUANTAI 15.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Katti75 (41)....................1...................33/28-30
Viizplus (37)..................6...................23/30
bugsy (46) ......................?................. 20/28-30
Kasenja (40) ..................2.................. 20/26-29
Luppana76 (40)..............7.................. 19/28
Pyllerölyllerö....................................... 18/
Hupsu Haave (42)............1..................13/28
camelianna (44) ............4...................13/?
zammakko (42)...............1.................. 7/25-40
Roxanne (42)..................1.................. 2/29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31

Piinailupäivät:
Katti75 (41)......................pp 14
Kasenja (40).....................dpo 7
Pyllerölyllerö.....................dpo 4

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Luppana, ei mullakaan oikein mitään jälkioireita ollut punktiosta. Heti punktion jälkeen (vielä klinikalla lepäillessä) tuli pikku tippa verta, mutta ei enää myöhemmin kotona. Punktiopäivänä oli lievää aristelua / tärinäarkuutta alavatsalla (kun esim. jouduin ottamaan muutaman juoksuaskeleen), mutta seuraavana päivänä en ois edes tiennyt olon perusteella että mitään olisi tehtykään. Silti vielä alkionsiirtopäivänä 5 vrk myöhemmin näkyi ultrassa, että rakkulat olivat edelleen isot ja täyttyneet jollain nesteellä/verellä, mutta en mä sitä tuntenut.
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Katti, hienoa että sulla on viivat säilyneet! Mun ymmärtääkseni hcg:n erittyminen on aika yksilöllistä, joten varmasti kaikki voi olla kunnossa vaikkei viivat vielä tasavahvoja olekaan. Täällä on peukut pystyssä!

Luppis, mullakaan ei ole tullut juuri lainkaan vuotoa punktioiden jälkeen ja toipuminen on muutenkin ollut nopeaa, joten ei se mitenkään tavatonta ole. :) Toivottavasti myös Hupsun Haaveen toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin. Täytyy muuten mainita yhdestä oudosta oireesta, joka mulla on ollut joka punktion jälkeen: jäätävät ilmavaivat! o_O Kaasua tuli molemmista päistä ja vatsa tuntui muutenkin toimivan jotenkin hitaalla muutaman päivän. Mutta kyllä sekin sit ohi meni!
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
SUNNUNTAI 16.10.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Katti75 (41)....................1...................34/28-30
Viizplus (37)..................6...................24/30
bugsy (46) ......................?................. 21/28-30
Kasenja (40) ..................2.................. 21/26-29
Luppana76 (40)..............7.................. 20/28
Pyllerölyllerö....................................... 19/
Hupsu Haave (42)............1..................14/28
camelianna (44) ............4...................14/?
zammakko (42)...............1.................. 8/25-40
Roxanne (42)..................1.................. 3/29
Athina (41)......................6.............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30
mama na baba ................................ ?/26
Neliapila2017 (39)...........4............... ?/26
Dumple (40)....................4............... ?/27
Milla Magia1 (41)............4.................?/27-31

Piinailupäivät:
Katti75 (41)......................pp 15
Kasenja (40).....................dpo 8
Pyllerölyllerö.....................dpo 5

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Nuppu73 (42) .............-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Pözzi (38) ...................-09/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 

Yhteistyössä