40+ so what wol.13

Minä nyt yritin päivittää listan, mutta tuli varmaan monta virhettä. Voin muokkailla tuota tarpeen mukaan, jos laitatte uusia tietoja :) Tai jos joku päivittää fiksummin, niin voin poistaa tuon :ROFLMAO:

Virkille vilkutukset (y) Kiva, kun joku muistaa :) Pikkuisen 1-vuotissynttärikutsuja täällä rustaan. Niin se aika rientää!

Kiva nähdä myös MaiMeita :) Kovin montaa muuta "vanhaa" en bongannutkaan.

ON: Kp 2. Pitäisi muistaa kaupassa käydessä ostaa ovistikkuja. Meinasin testailla aika aikaisilta päiviltä alkaen, niin näkee missä kohti ovis tulee vai tuleeko ollenkaan.
 
Yöeläjä, katsoin, että ollaan suht samanikäisiä ja yritetään neljättä. Menettekö luomusti vai hoidoilla? Mä oon nyt neljättä päivää pussikeitoilla, viisi kiloa yritän pois, jotta auttaisi raskautumaan. En vielä malta luopua toivosta, vaikka yli neljä vuotta mennyt. Se suht hyvä amh-arvo nosti toiveita :)
 
kirsillevauva, olen itse asiassa tammikuussa täyttänyt 44, mutta en ole näemmä muistanut päivittää sitä tuonne listaan.
Luomusti mennään. Yritystä takana meilläkin jo varmaan se 4 vuotta. Välissä on ollut 1km ja 1 keskeytys ihan alussa (epämääräinen raskaus).
On kyllä ollut ajatus käydä tohtorinnpakeilla, mutten saa aikaiseksi. Vuosi sitten kävin mittauttamassa arvoja ja kaikki olivat hyviä. Toki nyt saattaa olla jo aivan toinen tilanne.
Mulla on laskenut jo kovin kuumeilu ja menee aika lailla aaltoilevasti kuinka paljon sitä vauvaa milloinkin toivoo. Alan olla asennoitunut enemmän siihen, että haaveeksi jää, mutta haaveita pitää olla.

Aivan hirveä päänsärky. Itse asiassa heräsin siihen muutamaan otteeseen, ennen kun oli pakko nousta ottamaan särkylääke. Eilen aamullakin oli hetken, mutta loppui silloin itsekseen.
Pientä punertavuutta olen ollut näkevinäni pyyhittäessä, että eiköhän ne menkat kohta ala. Vielä ei ole alkanut kumminkaan tiputtelemaan, niin kuin viimeaikoina on ollut tapana.
Taitaa mulla kierto alkaa pidentymään, ainakin tovottavasti.

Vieläkö kettuperheellä menkat loistaa poissa olollaan?

Kiitokset Keltsille listan päivityksestä.

Tsempit kaikille vaiheisiinne!
 
Heippa kanaset!

Näköjään onnistuin aiemmin päivällä vain päivittämään tuon listan tuonne maanantain viestiin, vaikka piti se uudestaan tehdä tälle päivälle... Alkaa kotiäidillä näköjään olla aivot ruosteessa :D Noh, en viitsi sitä nyt uudelleen säheltää, joten seuraavalla päivityksellä sitten.

Mitenkäs teillä vietetään pääsiäistä? Onko jotain tärkeitä perinteitä vai juhlitteko ollenkaan? Minä olen innostunut koristelemaan kotia pääsiäiskuntoon oikein urakalla. Luulen, että kotiväki alkaa kohta vihjailemaan, että pitäisköhän mun mennä töihin :rolleyes: Normaalisti muistan rairuohon muutama päivä ennen pääsiäistä ja tökkään sitten muutaman tipun sinne multaa istumaan. Nyt on ehkä karannut vähän mopo käsistä :D

Vuorikristallilla ihania ultrauutisia :love:

Kettuperheelle
tsempit uuteen kiertoon ja myötätuulta hoitokierrokselle!

Täällä kp 4 ja viimeisiä tuhruja viedään. Kävin ostamassa 14 kpl ovistestejä ja varmaan jo viikonloppuna tai viimeistään maanantaina aloitan niiden uittelun. Mulla oli viimeisimmällä yritysrupeamalla tosi aikaiset ovikset välillä (tosin oli kyllä lyhyitä kiertojakin), joten mielenkiintoista nähdä missä nyt mennään. Nyt onkin sitten ollut oikein oppikirjanmukaiset kierrot 28-29 päivää ja 4-5 vuotopäivää.

Keltsi
 
Täällä myös kp 2. Ihmeen vähän harmittaa, kun en muuta odottanutkaan. Pääsiäinen tuo mukavan breikin työntekoon. Hyvää ruokaa ja rauhallista yhdessäoloa tiedossa. Rairuoho unohtui istuttaa, mutta niitä taitaa nykyisin saada kaupasta valmiiksi istutettunakin. :D Tulppaaneja varmaan tulee ostettua taas pöydän koristeeksi. Ja suklaamunia tietty myös. Ihanaa pääsiäistä kaikille! :)
 
Torstai 29.3.2018


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3.................... 33/24-26
Aamuska (40) .................1.................... 21/23-31
valdemaria (39) ..............3..................... 7/?
KeltainenSeepra.............3......................5/28-29
Kirsillevauva ...................4.....................4/24-26
kettuperhe (40) ...............2................... 2/28-30
yöeläjä (44) ....................4.................... 2/24-25
Iid@ (44) ........................2.................... 2/26-28
Karoliina74 (42)...............2................... ?/52-63
Kasenja (41) ...................2.................... ?/26-29

Piinailupäivät:


Plussanneet ~12kk:
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
karhuemo75 (42) ....... -12/2017
Vuorikristalli (41) .........-02/2018

Taustailijat:
Virkki (40)
Vilaa (44)
Molly3 (44)
zammakko (43)
InMyDreams (41)
ThePutsku (41)
nettaliina (45)
MaiMei

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Mä katsoin ihan samaa, että monet lusii nyt! Mulla on aina tosi runsaat vuodot, yösiteillä meen päivätkin. Mä olin aloittanut yhden lääkkeen joulukuussa ja nyt selvisi, että se on mahdolliselle sikiölle vaarallinen. Ajan sitä siis alas, ei ole onneksi korvaamaton lääke mulle. En muistanut sanoa lääkärille, että toivotaan radkautta, kun tämä välillä jo unohtuu :(. Mennyt jo monta vuotta mäin. Olen pussikeittokuurilla kuudetta päivää ja tympii. Sunnuntaina pidän yhden aterian verran taukoa, kun esikoinen täyttää 19-vuotta ja mennään syömään.
 
Heippa kanaset!

Näköjään onnistuin aiemmin päivällä vain päivittämään tuon listan tuonne maanantain viestiin, vaikka piti se uudestaan tehdä tälle päivälle... Alkaa kotiäidillä näköjään olla aivot ruosteessa :D Noh, en viitsi sitä nyt uudelleen säheltää, joten seuraavalla päivityksellä sitten.

Mitenkäs teillä vietetään pääsiäistä? Onko jotain tärkeitä perinteitä vai juhlitteko ollenkaan? Minä olen innostunut koristelemaan kotia pääsiäiskuntoon oikein urakalla. Luulen, että kotiväki alkaa kohta vihjailemaan, että pitäisköhän mun mennä töihin :rolleyes: Normaalisti muistan rairuohon muutama päivä ennen pääsiäistä ja tökkään sitten muutaman tipun sinne multaa istumaan. Nyt on ehkä karannut vähän mopo käsistä :D

Vuorikristallilla ihania ultrauutisia :love:

Kettuperheelle
tsempit uuteen kiertoon ja myötätuulta hoitokierrokselle!

Täällä kp 4 ja viimeisiä tuhruja viedään. Kävin ostamassa 14 kpl ovistestejä ja varmaan jo viikonloppuna tai viimeistään maanantaina aloitan niiden uittelun. Mulla oli viimeisimmällä yritysrupeamalla tosi aikaiset ovikset välillä (tosin oli kyllä lyhyitä kiertojakin), joten mielenkiintoista nähdä missä nyt mennään. Nyt onkin sitten ollut oikein oppikirjanmukaiset kierrot 28-29 päivää ja 4-5 vuotopäivää.

Keltsi
Voi, ihanaa että olet laittanut kotia nätiksi. Me asutaan väliaikaisessa asunnossa ja en yhtään viitsi panostaa tähän. Sunnuntaina mennään asuntonäyttöön :)
 
Onko teillä muilla ollut ongelmia tänne kirjoittamisen kanssa? Olen nyt kirjoittanut kaksi kertaa pitkät pätkät ja aina ilmenee joku ongelma!

Aamuska, miten sun testin kanssa kävi?

Onnea Vuoris! Onneksi on onnistumisia! Aika pieni tuo plussanneiden lista tällä hetkellä, mutta jospa onnistumisia alkaisi pikku hiljaa tulemaan.

Kettuperhe, miten piikittelyt sujuu? Milloin on ultra?

Kirsillevauva, miten keittodieetti onnistuu? Nostan hattua! Minulla ei tuollainen toimi. Vain liikunta auttaa painonhallinnassa!

Monella on alkanut uusi kierto! Tsemppiä niihin. Itsellä välikierto on tehnyt aikalailla hyvää!
 
Maanantai 2.4.2018


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3.................... 37/24-26
Aamuska (40) .................1.................... 25/23-31
valdemaria (39) ..............3..................... 11/?
KeltainenSeepra.............3......................9/28-29
Kirsillevauva ...................4.....................8/24-26
kettuperhe (40) ...............2................... 6/28-30
yöeläjä (44) ....................4.................... 6/24-25
Iid@ (44) ........................2.................... 6/26-28
Karoliina74 (42)...............2................... ?/52-63
Kasenja (41) ...................2.................... ?/26-29

Piinailupäivät:


Plussanneet ~12kk:
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
karhuemo75 (42) ....... -12/2017
Vuorikristalli (41) .........-02/2018

Taustailijat:
Virkki (40)
Vilaa (44)
Molly3 (44)
zammakko (43)
InMyDreams (41)
ThePutsku (41)
nettaliina (45)
MaiMei

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Hilpeää huhtikuuta!

Kevät, se on täällä vaikka ulkona on enemmän lunta kuin jouluna :D

Ihan sujuvasti olen ainakin minä päässyt kirjautumaan Virkki. Tuo on niin tympeää, jos ehtii kirjoitella pitkät pätkät ja kaikki häviää bittiavaruuteen :poop:

Ovistikut odottelee uittajaansa. Oliko se niin, että niillä sai varmimmin tuloksen keskellä päivää? Vai muistanko nyt ihan väärin. Kummallista, miten kaikki yrittämiseen liittyvät jutut on päässeet unohtumaan. Sitä foolihappoakaan en olisi muistanut, jos ei siitä joku olisi tänne maininnut.

Toivottavasti kevät toisi vipinää niin tänne palstalle kuin plussalistallekin!
 
Hyvää huhtikuuta, alkavaa kevättä ja kiertoa minunkin puolesta :) Ja aamuskan uutisia odottelen minäkin.

MInä aloitin pussikeittokuurin viikko sitten lauantaina ja nyt siis kymmenes päivä ja painossa muutosta 300 grammaa alaspäin :( En osaa sanoa, miksi tökkii! Epäilen yhtä lääkitysmuutosta. Selvisi tosiaan, että syön yhtä sikiölle vaarallista lääkettä ja olen nyt lopettelemassa stä hiljalleen. Olen puolittanut annoksen ja ei ole ollut olossa mitään muutosta. KOhta jätän koko lääkkeen.

Ovislaskurin mukaan otolliset päivät olisivat nyt viikonloppuna, mikä sopiikin hyvin, sillä lapset lähtevät perjantaina isälleen ja saamme rauhassa puuhastella viikonlopun. No, eipä nää raskautumistoiveet korkeat ole, mutta onhan tuo seksi kuitenkin muuten kivaa :)
 
Hyvää tiistaita kaikille!

Kettuperhe: en muista kyselinkö jo, mutta miten se teidän jatko menee? En tiedä näistä jutuista, niin kyselen :whistle:Tsemppiä!

Miten Aamuskan testit?

Täällä kait jo kp 18, en ole niin tarkkaan laskenut. Odotan, että seuraavat menkat alkaa ja leikkauksen jälkitarkastus tulee, että pääsee taas yrittämään. Vatsaan on sattunut nyt jo kolmatta päivää, toivottavasti on vaan ovis tai sen yritys, ajankohta vois osua siihen. Hyödyntää ei leikkauksen jälkeen saa. Lääkärin mukaan seuraavat menkat on runsaammat. Mulla kun muutenkin on jo niin runsaat että saa jatkuvasti juosta veskissä, kääk.

Tsemppiä ihan jokaiselle! Aurinko paistaa välillä jo niin ihanasti ja lämmittää. Piristää kummasti. Ja muistuttaa samalla, että kohta jo vuosi yritystä takana:poop:... Mutta kyllä se siitä taas:)
 
Me ollaan siis koeputkihedelmöityksessä. Kypsyttelen parhaillaan munasoluja hormooneilla eli piikitän joka ilta ja tästä illasta alkaen kaksi piikkiä. Toinen jarruttaa LH-piikkiä eli ovulaatiota, että solut ehtii kypsyä. Piikitys on mennyt ihan hyvin. Jomotusta tulee aina piikityksen jälkeen. Himot on ihan törkeet :love:
Saa nähdä saadaanko munasoluja kuinka paljon ja millaisia ne on. Huomenna on eka ultra. Jonka jälkeen säädetään kenties lääkitystä.

Ubikinonia muuten suositellaan meille, joilla munasolut voi olla jo osin sekundaa. Saattaa parantaa niiden laatua. Syön 2 x 150mg päivässä.
 
Hoito jatkuu siis siten, että sitten kun munasolut ovat kypsiä ne imetään pois ja hedelmöitetään labrassa. Mikäli jatkavat kasvua, niin yksi varmaan siirretään jo tähän samaan kiertoon kohtuun ja loput (jos jää hyväkuntoisia) siirretään pakkaseen.
 
Virkki, kirsillevauva, tatti55: kiitos kysymisestä :) Valitettavasti huonoja uutisia, ei se ainoa alkio tärpännyt :cry: On ollut kurja olo, kun tuo oli tosiaan ainoa IVF-hoidon tulos ja nyt sitten on edessä uusi piikitys, vaikka en tiedä, onko siinä mitään järkeä. Rankkaa hommaa :poop: No, tässä on aikaa miettiä, kun on välikiertoja.

Kiitos listan esillenostamisesta! Minulle on tullut valitettavasti lisää ikää ja kiertopäivä on epäselvä IVF-kierrosta johtuen. Ovulaatiota taitaa pukata, että ehkä kp 12 tms.

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne! Toivottavasti tämä kevät herättäisi kropat toimimaan ja plussia alkaisi tulla.

Olen tosi hämmentynyt tuosta tiedosta, että rairuohoa myytäisiin valmiiksi istutettuna, kaikkea sitä o_O
 
Virkki, kirsillevauva, tatti55: kiitos kysymisestä :) Valitettavasti huonoja uutisia, ei se ainoa alkio tärpännyt :cry: On ollut kurja olo, kun tuo oli tosiaan ainoa IVF-hoidon tulos ja nyt sitten on edessä uusi piikitys, vaikka en tiedä, onko siinä mitään järkeä. Rankkaa hommaa :poop: No, tässä on aikaa miettiä, kun on välikiertoja.

Kiitos listan esillenostamisesta! Minulle on tullut valitettavasti lisää ikää ja kiertopäivä on epäselvä IVF-kierrosta johtuen. Ovulaatiota taitaa pukata, että ehkä kp 12 tms.

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne! Toivottavasti tämä kevät herättäisi kropat toimimaan ja plussia alkaisi tulla.

Olen tosi hämmentynyt tuosta tiedosta, että rairuohoa myytäisiin valmiiksi istutettuna, kaikkea sitä o_O
Voi pahoittelut sinulle. En muista yrititkö yksin, vai onko sinulla kumppani? Tosi kurjaa. Oliko mones hoitoyritys?
 

Yhteistyössä