40+ so what wol.13



Ai niin ja kuvaa, ylin aamulta, alin äsken tehty apteekin oma johon oon tyytyväinen, näyttäs tummenevan viiva ja sitä paitti mulla päivä pissa antaa paremman tuloksen :D
Mun oli pakko yks syys/kevät haalari ostaa kirppikseltä kun se oli uus ja makso 5e, aivan sulonen, voi vitsi kun vois kertoo jollekin muullekin kun tänne ja miehelle, oon niin onnellinen että itkettää :D
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur* ja Perhis
Täällä mennään jo kp5, kierto oli vaihteeks pitempi joten taitaa olla lopun alkua noi heittelyt. Kuitenkin aina ollu 28 päivää.
Yrityskerroiksikin vois laittaa lukemattomia eli vuosi alkaa olla täynnä :(

Mut onhan täällä ihaniakin asioita tapahtunut, Hurjasti onnea plussanneille :flower: ihan mahtavaa!

Peukut täällä pystyssä Iida-Karoliina ;)
 
Viimeksi muokattu:
No niin, täällä nyt jäi sitten se ovispäivä väliin, kun en vaan jaksanut yhtään iltavuoron jälkeen. Mutta en nyt ole varma siitä oviksestakaan, kun testasin vain yhden kerran, että voihan se olla ollut aiemminkin. Kp 9, 12 ja 13 kuitenkin touhuttiin, että nähtäväksi jää riittikö se. Oletin, että ovis ois ollut kp 14-15...mahdollisuuksia on:)
 
Kiitos sempistä!
Kotiinnuttiin eilen ja matkassa on nyt 2 5 pv ikäistä plastoa.
Testin teen kuun lopussa.
Pakastimeen jäi 5 kap.
Limis oli muhkeat 19mm siirtopäivänä ja solit olivat hyvä kuntoisia. ei voi kuin odottaa ja katsoa miten nyt käy.
 
Tervehdys, suurimmat kriisit on meidän perheessämme voitettu. Asumme kuitenkin toistaiseksi erikseen. Minä Suomessa ja Liam sekä lapset Irlannissa. Yhteenmuutto uudelleen on varmasti edessä tulevaisuudessa. Yllätykseksemme huomasin että meille olisi ensi kesänä tulossa pienokainen. Keskenmenon jälkeen seuraavasta kierrosta jo olin raskautunut. Siitä ns. "eroseksistä". Joten pidämme tätä merkkinä että
kuulumme yhteen. Teemme siis valtavasti töitä tämän suhteen eteen että olemme sitten ehjä ja tasapainoinen perhe kun tämä tuleva pienokainen mahdollisesti ensi kesänä syntyy.
 
I-K - Oi miten ihanaa, kunpa pikkiset pysyisi tiukasti kyydissä:heart::heart::kiss:

MrsBree..niin se vaan tuo elo yllättää, niinkuin siuthin nyt:heart:..se ottaa..ja antaa myöskin:kiss:kasvakoon pienen pien kohtupesäisessään valmiiksi asti.:heart::)

..mie täällä naukkailen lasillisen valkkaria, jotenhin ihunan rentoinen olo(vaikka menkat alkoi eilen ja kipuilee:x)..mökki hiljainen - pikkinen Sylvikin nukkuu, sai aika riehu hepulin(taas)illasta:Oja koiruudet piti erottaa eri huoneisiin mammimaan - Salli miehen kera makkariin, Sylvi jäi miun kaveriksi olkkariin.

Sylvi saa hepulin monasti illasta ja alkaa se mahdoton juoksu, riehu ravi ja haukkuminen..siis tuossa klo. 22.00 jäkkeen aikas nakutettuna, joskus vielä myöhemminhin.:eek:

..ainut keino rauhoittaa tilanne, on erottaa tyttöset eri huoneisiin ja sitten Sylvikin asettuu mammimaan.(onneksi:D)

Kävin tänään esikon kera kaupungilla, löysin alesta puseron ja sitten kivan neulehuvin - ohkaista harvaneuoksista, koristeena puuvillapitsiä ja hieman kimalletta neuloksen joukossa..tykkään.:)

..ai niin..ja puserosta kävi jo yhtä kokonumeroa pinempi..JEEEEE!;)

Mies se vaan löysi itteleen: kengät(Pomarfinin), hyvin istuvat farkut ja kivan paidan tasan 40e hintaan..miulla meni 100e..ja vaatetta vain 9e pusero&18e huivi..minne miun rahat meni!?:headwall:..:LOL:

Huomenna Paula Koivuniemen konserttiin ja sen jälkeen iltaa istuksimaan jonnehin kivaan paikaan - ihana pitkilleen lähteä.:rolleyes:

Käyn melkeinpä päivittäin täällä kurkkimassa, aina en vain jaksa kirjoitella:|..olette ihunat kumminhin mielessäni:kiss:

..nati nati:heart:
..vitsi kun maistui valkkari hywäiseltä..ptäisko vielä p i k k a s e n?
..juuu:whistle:vähän vaan:saint:


pikkutirri..mitähän siulle kuuluu?:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
mur-mur Meitin nuorempi koira sai kanssa pienempänä sellaisia ravauskohtauksia että juoksi ympäri kämppää niin paljon kun koivistaan pääs :D Siis sille ei voinu muutaku nauraa ja antaa juosta kun ei ollunna mattoja lattiassa, sit kun se helteellä kasteltiin niin reppana sai vielä kovemman hepulin ja liuku :D

Vieläkin se on villi ja "vapaa" :D ELi samanlainen ADHD vaikka onkin 1,5v jo ikää... liekkö ikinä rauhottuu, tänään juur vertasin sitä tasmaanin tuholaiseen eli hiskiin... on meinaan juuri oikea kuvaus tuosta koiruudesta ja sen villiydestä... miusta tuntuu että reppanalta uupuu aivot :LOL:
 
Naapurin tyttö..dippaatko aamulla taas iloksemme?:kiss:
..ihuna nähdä kun viivanen vahvenee:)
No juuh, tottahan toki :) Olin tänään siellä reikihoidossa ja mie tunsin miun vauvan :O Siis vaikea selittää mutta tunsin ja se niinkuin ilmestyi kuvana mun mieleen ja kuiskasi että kaikki on hyvin... jännä juttu ja vaikia selittää... hoidon jälkeen oli ihanan rentoutunut olo tila :) Olin hyvä hoidettava kun energiat kulki läpi helposti, johtuisiko tästä raskaudesta että nyt vihdoin ei oo niitä tunne solmuja :)
 
mur-mur Yhtä tumma viiva kuin eilen eli ei vahvistunut eilisestä MUTTA piirtyi todella nopeasti nyt se viiva tuohon testiin, eilen oli vielä hämäläisten mallia :)
Kyllä se tästä :) Maanantaina soittelen neuvola aikaa sit :) Teen digin eka, eiköhän sillon pitäs olla jo 2-3?
 
Hei pitkästä aikaa :wave:
En ole paljoa ehtinyt kirjoittelemaan, ja palstan seuraaminenkin on jäänyt vähille. Yritän pikkuhiljaa päästä kärryille, sitä odotellessa ISOSTI onnea kaikille plussanneille :heart:

Täällä on täti tullut ja mennyt ajallaan ja nyt taas kurvasi paikalle. Eli kp1 ja menossa yk 29 tai jotain sinnepäin. Minut voisi oikeastaan laittaa tuonne taustailijoihin, pitäisi varmaan nostaa kissa pöydälle ja puhua miehen kanssa, että ruvetaanko yrittämään luovutetuilla munasoluilla vai ei. Hän jo jossain vaiheessa vilautteli ajatukselle vihreää valoa, mutta mulla pistää joku mielen sopukka hanttiin :(
 
ON: Tää ei voi olla enää totta! Olin eilen veritestissä, tänään terkkari soitti vastaukset.. plussaa näytti, MUTTA lekuri vaatii uusinnan ens viikol. Eikä suostu kirjottaan lähetettä ennen. Se pirun akka vaan ei taho uskoo, että tän ikänen vielä raskautuisi.

Onko tällanen käytös normaalia??? Muilla vastaavia kokemuksia?


RV 6+1 :)
 
ON: Tää ei voi olla enää totta! Olin eilen veritestissä, tänään terkkari soitti vastaukset.. plussaa näytti, MUTTA lekuri vaatii uusinnan ens viikol. Eikä suostu kirjottaan lähetettä ennen. Se pirun akka vaan ei taho uskoo, että tän ikänen vielä raskautuisi.

Onko tällanen käytös normaalia??? Muilla vastaavia kokemuksia?


RV 6+1 :)
Mikä hcg-arvo oli? Josko se olisi ollut matalahko viikkoihin nähden, että haluavat katsoa miten kehittyy? Muuta syytä en keksi :/
 
Perhis Mie jo aattelinkin että missä sie oikein olet... :D
Mie oon tässä miettinyt ja josko ootkin lyhyemmällä kuin itse luulet ;) siis josko siulla olisi ollut myöhäinen ovis? Miullahan oli myöhäinen ovis ja siksi laskurit näyttää yli 5 viikoa ja ite tiiän että se on vasta päälle 4 :LOL:

Mie täällä piän peukkuja siulle että kaik on hyvin loppuun asti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27363649:
Perhis Mie jo aattelinkin että missä sie oikein olet... :D
Mie oon tässä miettinyt ja josko ootkin lyhyemmällä kuin itse luulet ;) siis josko siulla olisi ollut myöhäinen ovis? Miullahan oli myöhäinen ovis ja siksi laskurit näyttää yli 5 viikoa ja ite tiiän että se on vasta päälle 4 :LOL:

Mie täällä piän peukkuja siulle että kaik on hyvin loppuun asti :)
Täällän minä :wave: Ette te musta eroon pääse, vaikka yrittäisittekin :LOL: Jos ovis olis ollut myöhemmin, r-testi näyttäis negaa (peittoja ei myöhemmin heiluteltu) :D Korkeintaan 3 päivää vois heittää oviksen ajankohta, ellei sit oo jotain tehosimppoja ollut viel kytiksel :D :D

Olokin on niin huono, ettei veskiin ehi pönttöä halamaan vaan pitää kulkee vati vieres.

WP: HCG:n tarkkaa arvoa en muista, mutta terkkarikin sanoi sen olevan selvä plussa. Lääkäri oli kuulemma vedonnut menopaussiin. Silti elokuun lopulla HCG oli <1 km jälkeen. Hormoonipitoisuudet oli kuulemma ihan normaalit tähän asti. Nyt ne olikin ristiriidassa keskenään :O Onko nla lääkärit jotain helkutin ylijumalia, kun terkkarit ei uskalla tehä mtn ilman lekurin lupaa :stick:
 
No ihania uutisia tullut ja olen onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta Perhis,naapurin tyttö ja mrsbree IHANAA :heart:
Mun on pakko kysyä kun en osaa tota ovista bongailla niin nyt mulla kai kp 15/30 ja tänään on tullut ihan juoksevaa limaa oisko se merkki että olis ovis?
Että mä olen dille ei saa nauraa kahden lapsen äidille mutta oikeasti mulla ei oo hajuakaan oviksesta :|
Ja sitte toisekseen huomenna tulee puoli vuotta hääpäiväämme ja isäntä oli niin ihana tuli töistä litran mansikkalikööripullon kanssa missä on sellainen sokerikristalli pohjalla joku kännykukko tms... se on sellaisessa työssä että saa paljon ihania vinettoja himaan niin siksi tuo tuli nyt mulle sitten lahjaksi =)
tässä eka kulaus mennyt ja ilta alkaa meillä juhlinnassa nyt lapsivapaa vkl edessä ja illalla saunaa ja mies jo ite sanoi että parvelle tekis mieli :whistle:
IHANA mies mulla
Se on kännikukko :D ja se on viinamauste eli, laitetaan kirkkaan viinan sekaan, kumpaakin raakana ja juodaan, kännikukko vie äkkiä sit jalat alta että suosittelen olemaan varovainen :D Sitten kun pullo on tyhjä voi pulloon laittaa jonkun oman sekoituksen sokeroitumaan :) virolaista taattua laatua...
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970



Nimi / ikäKiertopv /-pit.yritysk.km / monesko haaveissa
PippuriPiia-70 (41)kp4/30yk35.
Marza (42)kp15/30yk2v3.
Tintti-Tiivari (42)kp17/25-27yk2?
anjamarita (43)kp17/28-30yk122./1.yht.
sarialeksandra (41)kp17/35 yk yli 1v2.
tattinen (42)kp30/22-28yk25(2km.) 5/1.yht.
Morticia (44)kp34/29-35yk43.
Rominas (42v)kp34/26-27yk23.
sinivatukka (43)kp37/28yk22.
Naapurin tyttö (28)kp39/29yk10v1.
lippis (43)kp40/25-28yk5( 4/2012) 1.
Perhis (44)kp41/28yk9. 6v( 12) 3.
Iida-Karoliina (48)kp44/26-31yk65/1.yht.
Fiialiia (40+)kp45/27-30yk51.
Onlydream (39)kp54/yk??
Pernilla (42)kp58/28yk122/1.yht.
Hanhimamma (42)kp87/29yk53/1.yht.
annekristiina (47)kp?/2yk8(
2007) 5./2.yht
pikkutirri (42)kp?/28-30yk20( 6&8/2011) 4/2yht.

Kadonneet lampaat:

Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla
, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee,Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, *mur-mur*, Kastanja, Oivikki, MrsBree, Rena, Glearblue, Minttu2011,Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen, Euphonia







onlydream (39)......dpo40
perhis (44)......dpo 24
Naapurin tyttö (28)..... dpo?






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy



:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:



linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä