40+ so what wol.13

ottisKiitos! Nyt kaikkia peukutuksia tarvitaa. Huomenna lennolle ja iltapäivällä kyytiläiset jo matkassa mukana.
Ollaan pari yötä Riikassa ja palaillaan keskiviikko iltana kotiin.
Soluja on 14 yhteensä tai oli vielä 12 päivä, katsotaan onko kaikki hengissä vielä huomennakin. Loput menee pakkaseen odottamaan. Joko uutta yritystä tai jos toivoa saa niin sisarusta varten ihan tälle mussulle joka toivottavasti nyt jaksaa vauvaksi asti..En jaksa tuota itsekkään uskoa mutta yritän nyt kuitenkin.
 
Naapurin tyttö: onhan tuos kaks ihan selkeetä viivaa? Onko toi raskaustesti, ilmeisesti, eli raskaanahan sä oot:) onnea?!

Ja joo, itellä ovistikku näyttää, että huomenna on ovis, tänään melko reilut samanvahvuset viivat ja limaakin näyttää jo tulevan, että huomenna ilmeisesti on oikea limasuuskin.

harjoiteltu on joka toinen päivä ja lauantai ja sunnuntaina ihan peräkkäin. Tänään jätetään väliin ja huomenna irrotellaan viimesen kerran tält kiertoa sillä tyylillä, et on vauva mielessä;)

katotaan mitä saahaan aikaseks, ainakin hyvää oloa jos ei muuta;)
 
Naapurin tyttö miten nuo testit on tollasen värisiä??
Siis punervaa jne...
Ensimmäisessä siis ylimmäisessä on mielestäni kaksi punaista viivaa ja se toinen on tavallaan niinkuin päästänyt väriä ympäri testiä?
Mä en ole mitään testejä ees tehnyt sillä koskaan ei mitään tule jotenkin ovistestejä olis kyllä mahtava alkaa bongailemaan mutta en oo ikinä jaksanut perehtyä niihin.
Nyt Mää meen laittaan saunan päälle ja jos ilta on suopea mies saa antaa mulle peiton alla möyrymyllytystä :p
 
Naapurin tyttö: Ihan selkeet PUNAISET viivat noissa kahdessa alimmaisessa on :heart: Tuo ylin ei oo vissiinkään oikein osannut päättää, mihkä ja miten päin sen viivan nyt vetäsis :LOL:

Nyt katoin uusiks aiemmin laittamaas kuvaa.. Viiva siinäkin on, vaikkei noin selkeä ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö


Miksei tuo viiva vahvene, vihaan tuota davidia, huomenna tulee pc liuskat. Jos siihen ei tuu selkeetä viivaa niin sit luovutan :D Tää kuva on nyt sit ilman salamaa ja siksi epätarkka mutta nyt pyrin kuvassa siihen luonnollisuuteen eli sitä ei oo muokattu :) Mun kännyn kamera on vaan täys paska :LOL:
Muissa kierroissa ei oo tullut ihan tälleen järjestäen noita viivoja. JA kun niitä on nyt tullut parisen päivää vasta tällee... Dpo:t luultavasti niin pienet vielä tai jotain että tekee kiusaa :D

Tänään meinasin oksentaa lempiruokani ulos kun se kesken syönnin rupesi yököttää, just kun olin nielasemassa niin tuntu että takertuu kurkkuun tai nousee just ylös. SAin sen nieltyä mut loput söi koira ja sit olikin monta tuntia heikko ja huono olo :(
Myös väsyttänyt eilen ja tänään päivällä ja sit tulee nukuttua päikkärit. Samoin palelen älyttömästi.
Mahassa sukkapuikkopistoksia sun muita tuntemuksia ja ne myös aiheuttaa etomista... ällöö... :D

Valkkaria tuleee normaalia enemmän, yleensä ennen menkkoja on todellla kuiva kausi mutta nyt ei oo ... en sit tiiä :D toivotaan... :heart:
 
Naapurin tyttö miten nuo testit on tollasen värisiä??
Siis punervaa jne...
Ensimmäisessä siis ylimmäisessä on mielestäni kaksi punaista viivaa ja se toinen on tavallaan niinkuin päästänyt väriä ympäri testiä?
Mä en ole mitään testejä ees tehnyt sillä koskaan ei mitään tule jotenkin ovistestejä olis kyllä mahtava alkaa bongailemaan mutta en oo ikinä jaksanut perehtyä niihin.
Nyt Mää meen laittaan saunan päälle ja jos ilta on suopea mies saa antaa mulle peiton alla möyrymyllytystä :p
Nuo testit on purettu puikosta poies siksi ne on tuollaisia erilaisia ja kun ovat davidin paskoja niin siks :LOL: Myös kontrollin muutos hämää kuvissa... nyt viimeisin kuva on muokkaamaton ilman salamaa otettu kuva...
 
Naapurin tyttö,siis onko noi ovistestejä vai raskaustestejä sori kun en oo perillä ehkä liian hätäseen luen kirjoituksia mutta siis jos on raskaustestejä niin mun mielestä kuule on pari viivaa kaikissa kolmessa testissä nimittäin skrollasin hiirellä kirjoituksia ja tietokoneen läppä oli mukavassa valossa ja on siinä hailakat viivat :heart:
 
Naapurin tyttö,siis onko noi ovistestejä vai raskaustestejä sori kun en oo perillä ehkä liian hätäseen luen kirjoituksia mutta siis jos on raskaustestejä niin mun mielestä kuule on pari viivaa kaikissa kolmessa testissä nimittäin skrollasin hiirellä kirjoituksia ja tietokoneen läppä oli mukavassa valossa ja on siinä hailakat viivat :heart:
Oli ne raskaustestejä :D
 
Onnea Naapuriin=)

Täällä eka neuvola käytynä, seulontaverikokeet ja ultra varattuna. Sokerirasitukseenkin määrättiin tällä kertaa kahteen otteeseen, kun riskitekijöitä on paljon (monisynnyttäjä, yli 40v, alle vuosi edellisestä synnytyksestä, sukurasitus, yli 4 kg painoisena syntyneet lapset ym...) Viime synnytyksen jälkeisen verensiirron takia tulee kahteen kertaan ylimääräiset verikokeet. Mutta hyvähän se on, että tutkitaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27340166:


Tein äsken tämän kun heräsin, ja se tuli siihen nähtäviin hyvin mutta silti ei niin selkeästi kuin 25 herkkyyteen, kuitenkin aattelin testata myös tän:



Tän näytin miehellekin :D Oli muuten kysymyksiä pullollaan mies rukka :D

Mä oon ite shokissa...
Mitäs mä sanoin Naapurin tyttö:LOL:
Onnea ja paaaljoon vauvaliimaa teille :heart: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Oi että nuo plussakuvat saa aina mielen niin iloiseksi aivan ihana katsella kuvia ja huomata että hei naiset kyllä elämä on ihmeellistä :heart:
Onnea kaikille plussanneille vielä joita en ole muistanut onnitella :hug:
 
Naapurin tyttö Onnea hurrjasti:kiss: Plussatestit aina lämmittää sydäntä ja toivoo kovasti että vielä itsellenikin sellainen kohalla osuis :)
Iida-Karoliina Onnen puristukset siullekkin:heart:

ON: Itsellä pitäs täti tulla tupsahtaa tänään vaikkakin ei ole kovin ootettu vieras...mutta sen verran juilii "munia" että taitaa se pahanen sieltä kylään tulla :(
Koulussa on niin haipakkata että kotiin kun pääsee niin vois sanoa että on kaikkensa antanut olo ja perse hamuaa kenttää jo kiivaa ja kallellaan :)
Jospa tästä juoksemisesta ois tulevaisuudessa jotain hyötyä. Mutta taas mennään ja toivottelen ihunaiselle ihkua päivää:heart:
 



Nimi / ikäKiertopv /-pit.yritysk.km / monesko haaveissa
PippuriPiia-70 (41)kp2/30yk45.
Marza (42)kp13/30yk2v3.
Tintti-Tiivari (42)kp15/25-27yk2?
anjamarita (43)kp15/28-30yk122./1.yht.
sarialeksandra (41)kp15/35 yk yli 1v2.
tattinen (42)kp28/22-28yk25(2km.) 5/1.yht.
Morticia (44)kp32/29-35yk43.
Rominas (42v)kp32/26-27yk23.
sinivatukka (43)kp35/28yk22.
Naapurin tyttö (28)kp37/29yk10v1.
lippis (43)kp38/25-28yk5( 4/2012) 1.
Perhis (44)kp39/28yk9. 6v( 12) 3.
Iida-Karoliina (48)kp42/26-31yk65/1.yht.
Fiialiia (40+)kp43/27-30yk51.
Euphonia (41)kp48/25-26yk271.
Onlydream (39)kp52/yk??
Pernilla (42)kp56/28yk122/1.yht.
Hanhimamma (42)kp85/29yk53/1.yht.
annekristiina (47)kp?/2yk8(
2007) 5./2.yht
pikkutirri (42)kp?/28-30yk20( 6&8/2011) 4/2yht.

Kadonneet lampaat:

Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla
, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee,Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, *mur-mur*, Kastanja, Oivikki, MrsBree, Rena, Glearblue, Minttu2011,Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







onlydream (39)......dpo40
perhis (44)......dpo 24
Naapurin tyttö (28)..... dpo?






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy



:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:



linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Perhis ja Naapurin tyttö. Siirrän teidät plussanneisiin. :) Ihanaa. :heart:

Mutta missä luuraa Onlydream?

ON: tätiä odotellessa. On taas pitkä kierto mutta turha miettiä josko, kun ei oo peittoja heiluteltu sitten viime tädin käynnin. Alkaa itseäkin jo kyrsiä tää innottomuus petihommiin. Mutku koko ajan on väsy ja huonoa uutista pukkaa sieltä sun täältä, miehen ex tekee kiusaa..... Kävin eilen psykologin juttusilla ja suositteli hakeutumaan kunnon hoitoon, tää oli siis erääseen tutkimukseen liittyvä ilmainen visiitti.... Taidan kysyä omalta lekurilta josko sais lähetteen, lompsa ei kestä itse maksaa.
 
ON: Tänään varattu nla-aika. Sain sen jo 6.11. eli sit ois rv 8+5 mun laskujen mukaan. Varhaisultraankin jo lähetteen pyysin :D Enhän ole hättänen, mutta kuitenkin :LOL:

Morticia Älä siirrä mua vielä. Kävisin siellä uä:ssä ekana varmistamassa :whistle:

rv 5+6
 

Yhteistyössä