40+ so what wol.13

Toivotan naapurin tyttö nyt, että kaikki menee hyvin!

Mä elelen jännissä päivissä.kp 22 ja oireita ei muuta kun valuva valkovuoto, kuuluu aina kävellessä sellanen lörähdys, niinku pieru pääsisi:D Ei kyl tollasta vuotoa oo ollut kun raskauden alussa, että hmmmmmm.......mutta saapas saapas, vesisaapas nyt sitten nähdä, raskaustestiä ei ole...tekisin jos olisi.
 
ON: Tämä tais olla sitten taas vaihteeks tässä :mad:
Kaikki oireet kadonnut jo parisen päivää sitten PAITSI rintojen arkuus ja kasvuvauhti :p Testeistäkään ei enää ota selkoa. Eilen alkuillasta tehdyssä en näe kuin 1 viivan, tänään aamusta tehdystä taas 2 :LOL: On vaan niin epätodellinen olo..

Ota tästä sitten selkoa, olenko vai en :headwall:
 
Huomenta :)

Perhis Nyt peukutan satasella sinulle ja toivotaan ja uskotaan että pieni pysyy matkassa:kiss:
Naapurin tyttö Iso hali:hug: ja jaksuja siulle.
Tintti-Tiivari Nyt jänskätään ja uskotaan että liukkaat päivät ennustaa vaan ja ainoastaan sitä toivottua masuasukkia :heart:

Täällä opiskellaan ja ens viikolla mennään sitten tutkimaan tätä tätiä ja miestä myös jos löytys syy miksei sitä pientä meille olla suotu vieläkään :(
Talvi näyttää pikku hiljaa tulla tupsahdella :) No pitänee aatella että kevättä kohti aina yksi eletty päivä viepi..
Ihanaista päivää kaikille ja plussapuhureita:heart::heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27398871:
Ja ei muuta kuin uuteen yritykseen... vuoto punaista ja runsaantuu joka kerta kun vessassa käy niin siitä huomaa, kohta siteeseen asti. palaillaan kun taas jännä päivät. olisiko se sit kp 1/29.
Samat fiilikset tääl sillä erotuksella, ettei vuotoa kuulu : / Viimeisetkin oireiden rippeet kadonneet täysin..

Ei meidän auta muu kuin laittaa miehet uusiks taas hommiin :kieh:
 
Pitää kirjoittaa tää myös tänne eli
Siis uskomaton eilinen päivä kertakaikkiaan mun kummisedän huom 71v piti tulla meille porvooseen iisalmesta asti ja kuin ollakkaan hän körötteli junalla hesaan ja oli tulossa yhden bussilla kunnes soitti että ei ollu kerinny.sit soittaa et tulee kolmen autolla ja oli siitäkin myöhästyny soitti sit taksista että on menossa itikseen jos sais bussin kiinni sanoin että joo sieltä lähtee 15.20 auto. soitti sit 15.25 että on kerinny bussiin. nooh menin likan kanssa kävellen tonne pysäkille vastaan sit se bussi meni ohi ja soitin kummille että taisit pöräyttää bussilla ohi ja kummi huus kuskille että MIKS ET SANONU ET VANHA KAUPPA OLI KOHALLA MISSÄ PITI JÄÄDÄ POIS KUN MÄ SANOIN ETTÄ PITÄÄ MUISTUTTAA

No soitin jälleen kummille että kävele nyt takasin päin kun jäi seuraavalla pysäkillä pois.
hän huus puhelimessa että hae mut ku sulla on moottori ja sanoin että ei oo kun se on huollossa että olen kävellen itsekkin vastassa.
kaiken kukkuraksi kummi oli jääny bussista pois jo kilometrejä aiemmin sillä sano et kyltissä lukee kalkkiranta...SIIS HALOO!!!!
ei ollu ollut edes oikeassa bussissa.koko iltana en saanut puhelimeen yhteyttä ja soitin hätäkeskukseen jossa sanottiin vaan että odotella aamuun ja olen aamulla soittanut hätäkeskukseen ja siellä sanottiin ettei voi mitään asialle voi helvetti sentään nukkumattoman yön jälkeen on ollut mojova päänsärky sitten koko päivän ja kummista ei mitään tietoa edelleenkään
 
Marza1970..no voi hyvänen aika. Toivottavasti oot jo poliisille soittanut?

Ja naapurin tyttö: voi itku, minullakin on nuo haamut aina menny päin kilin vit..ua, vaikka aina niin sanotaan, että ei sillä värillä väliä ole...kyl sillä on, jos se haamua vaan tuikkii, jos vaaleanpunasta, niin se on ok, mutta kun joillakin voi mennä sitten raskaus hienostikin.

Mulla on ihan mahoton vetinen olo tuol alapäässä, saa yhtenään juosta vessassa, että joko lorahti, että tää on niin selvä +merkki, mutta ehkäpä mä tipun taas maanpinnalle ja se oikea lorina alkaa, mutta kumpa tää merkkais jotain<3
 
Marza - voi kauhistus:O..toivottavasti kummisetäsi on kuitenkin kunnossa?:|
..kyllähän tuon ikäistä miestä jo täytyis lähtä ettimään..soita Poliisille ja vaadi tiukasti!!!:kieh:
Onko Kummisedälläsi todettu muistiongelmaa?(dementiaa)


ON..huomasin tällaisen..kun ei ole enää "kuumeilu" päällänsä..ei tee mieli yhtään lempiä..:ashamed:
..tätihin oli ja meni, eikä yhtään kiinnosta koko asia!:(..: /
 
Viimeksi muokattu:
Ja kp olis sitten 25.....nyt kyllä jännittää, saas nähdä kuinka käy.On se vaan kumma, että joka kerta sitä alkaa ennen menkkoja uskotella itselleen, että oisko sitä, oisko sitä?
Ja tuo valkkarivuoto kyl on niiiiiiin selvä merkki, että eihän se voi oikeesti nyt pettää? Jos menkat alkaa, sanon kyllä, että en enää höpäjä tänne varmoista oireistani:D
 
Hih, taisin viimeksikin sanoa, että en enää tänne höpötä mitään:popcorn: nooooo, kuumeilupalstahan tää on, että kaippa tänne saa just höpöttää:D


Ei vieläkään mitään, aaargggggggg.....testi tänään, kumpa pystysin olla testaamatta.
 
No tota tota...tänään kävin ostaa apteekista 3 euron testin. Duunissa pikaseen kävin veskissä sen tekee ja tulos nega. Pukuhuoneessa siihen tuijotin ja aikaa oli kulunut jo noin 10min, niin nega.
No, pistin testin laukkuun ja kun tulin kotiin ja katsahdin testiä, siinä ei ollut roskishaamua, siinä oli selvä vaaleanpunanen viiva:);)..sen näkee metrinkin päästä, sen näki mieskin, ei voi erehtyä ei. Kyl käpälät alkoi hiota ja jämähdin ihan aloilleni,pään aivotoiminta lopetti toimintansa:) Nyt tilanne on se, että parin päivän päästä testaan aamupissasta vielä ( tänään oli päiväpissa)jos siihen tulee selkeät viivat, taidan hyppiä onnesta:) Jos vain haaleat, taidan jäädä jännäämään, kuinka mahtaa raskauden käydä...en oikein luota noihin haamuihin....mutta se mikä on totuus, on se, että olen raskaana:) tuosta viivasta ei voi erehtyä:) Ja kp on sellanen 25/ 28 nyt:)
 
No tota tota...tänään kävin ostaa apteekista 3 euron testin. Duunissa pikaseen kävin veskissä sen tekee ja tulos nega. Pukuhuoneessa siihen tuijotin ja aikaa oli kulunut jo noin 10min, niin nega.
No, pistin testin laukkuun ja kun tulin kotiin ja katsahdin testiä, siinä ei ollut roskishaamua, siinä oli selvä vaaleanpunanen viiva:);)..sen näkee metrinkin päästä, sen näki mieskin, ei voi erehtyä ei. Kyl käpälät alkoi hiota ja jämähdin ihan aloilleni,pään aivotoiminta lopetti toimintansa:) Nyt tilanne on se, että parin päivän päästä testaan aamupissasta vielä ( tänään oli päiväpissa)jos siihen tulee selkeät viivat, taidan hyppiä onnesta:) Jos vain haaleat, taidan jäädä jännäämään, kuinka mahtaa raskauden käydä...en oikein luota noihin haamuihin....mutta se mikä on totuus, on se, että olen raskaana:) tuosta viivasta ei voi erehtyä:) Ja kp on sellanen 25/ 28 nyt:)
Ihunaa - vahvistukoon viivanen ja tulkoon se ihan testiajalla!!!!:heart::kiss:
 
Naapurin tyttö - mikä siellä siun tilanteesi?..oletko tänään tehnyt testiä?
..kunpa tuo vuoto ja haaleampi viiva testissä, ei merkkaiskaan mitään pahaa.:hug::heart:
noh nyt on kp 3 menossa jo että sillon toissa päivänä alkoi aamuyöstä se vuoto runsaantua ja eilen sit vuos jo kunnolla hyytymien sun muiden roippeiden kera ja oli mahtavat kivut illalla/alku yöstä. Vielä vuotelee, vähenee kuitenkin koko ajan, yhä tulee pieniä hyytymiä ja ihan pikku kipuja on enää.
Eli spontaani keskenmenohan se oli sit 5+0 laskujen mukaan alkoi.
Ei muuta kuin uutta yritystä heti putkeen :) en lannistu kun nyt tiedän ainakin raskautumisen olevan mahdollista. Itkenyt olen mutta sehän on sallittuakin surra menetystä. varsinkin kun selvis että yks tuttu oottaa lasta, neljättä. En tuomitse, hälläkään ei kaikki raskaudet oo päättyneet hyvin.
Mie uskon että mie vielä saan sen babyn, ja pian :) ehkä jo tärppää tästä uudesta kierrosta uudelleen :) toivossa on hyvä elää.
Oli muuten elämäni kovimmat kivut mutta en ottanut särkylääkkeitä. Kestin hyvin aina ne hetkelliset puuskat kun hengittelin rauhassa syvään.
 
Naapurin tyttö: Kovasti voimia ja positiivista tuulta tähän kiertoon.

Mulla jotenkin niin pölmistynyt olo...tuo haamu,roskishaamu mikälie, ei oo koskaan merkannut kovin hyvää, joten pessimistinä tässä ounastelen pahinta mahdollista ja kun ne menkatkaan ei ole myöhässä vielä, mutta tiedänpä ainakin sen, että olen raskaana!

Mutta nyt oottelen rauhassa....huomenna ostan uuden testin ja sallittuna päivänä kun menkat on myöhässä, testaan sen.

Eihän täs auta kun odottaa ja toivoa parasta, mutta jännittää kyllä ja ajatukset on nyt kovin raskaudessa<3
 
Perhis mikä on tilanne?

Naapurin tyttö
olen pahoillani, että rakaus meni kesken. Sinulla on hyvä asenne nyt, paljon onnea alkaneeseen kiertoon.

Onni71
onnea.

Tintti testasitko tänään aamulla...
 
Viimeksi muokattu:
Heissan! No, tänään on kp 26 ja ihan tuhrua joskus pyyhittäessä. tuo tuhru ei kerro mitään, koska aiemminkin olen aina tuhrunnut alkuraskaudessa. No, eihän mulla uutta testiä ole, vaan hömpänpöppänä pissasin tuohon samaan vanhaan:D...no, siihen tuli vahvempi viiva, nyt se on ihan selvä, ei epäilystäkään. Nyt ois 11 päivää viimosesta sekstailusta, mistä päätellen vauva sai alkunsa tai päivä pari sen jälkeen, koska oletan ,että ovis oli sen sekstailun jälkeen päivän tai kahden päästä.
Tämä on kyl piinaavaa, kun pelkään että menkat alkaa, toisaalta olotila on helskutin onnellinen jo siitä, että raskauduin. Viimonen keskenmeno oli kesäkuussa, eli alle puolessa vuodessa tärppäs uudestaan:)....huomenna ostan uuden testin ja teen sen maanantaina, se saa sitten näyttää oikeesti HETI plussaa, muuten menetän toivoni, koska haaleisiin plussiin en vaan omalla kohdallani oikein usko. Mutta niinkus sanottua, niin kauan ollaan onnellisesti raskaana kun toisin todistetaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
Perhis Miullahan kanssa katosi oireet ja sit tuli sitä ruskeaa tuhrua tipotellen sillon tällön paperiin pyyhittäessä ja meni melko kauan ennenkun se vuoto itessään alko, onkin ollut mahdotonta tää vuoto. Toivottavasti kohta loppuu.

Sillon kun mulla oli kemiallinen niin mulle tuli menkat ehkä pari päivää myöhässä ja oli runsasta hyytymien ja menkkakipujen kera, mutta oli raskausoireita jotka sai mut testaamaan ja sainkin plussan mutta seuraavana aamuna oli jo plussa tipotiessään...
Siskoni mulle sitten sanoi että oli kemiallinen ja että ei muuta kun uuteen yritykseen.

Eroa tähän ja siihen kemialliseen on se että plussaa mulla näytti edelleen vaikka oireet katosi, ja vuodon alettua näytti vielä plussaa, ma testaan vielä ja jos yhä näyttää ees haamua niin meen lääkärissä käymään.

Tsemppiä! toivotaan että kaikki olisi siulla hyvin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27416176:
Perhis Miullahan kanssa katosi oireet ja sit tuli sitä ruskeaa tuhrua tipotellen sillon tällön paperiin pyyhittäessä ja meni melko kauan ennenkun se vuoto itessään alko, onkin ollut mahdotonta tää vuoto. Toivottavasti kohta loppuu.

Sillon kun mulla oli kemiallinen niin mulle tuli menkat ehkä pari päivää myöhässä ja oli runsasta hyytymien ja menkkakipujen kera, mutta oli raskausoireita jotka sai mut testaamaan ja sainkin plussan mutta seuraavana aamuna oli jo plussa tipotiessään...
Siskoni mulle sitten sanoi että oli kemiallinen ja että ei muuta kun uuteen yritykseen.

Eroa tähän ja siihen kemialliseen on se että plussaa mulla näytti edelleen vaikka oireet katosi, ja vuodon alettua näytti vielä plussaa, ma testaan vielä ja jos yhä näyttää ees haamua niin meen lääkärissä käymään.

Tsemppiä! toivotaan että kaikki olisi siulla hyvin :)
Naapurin tyttö:Ootan nyt vielä viikon, jolloin kalenterin mukaan pitäisi menkkojen alkaa. Jos ei, niin käynnistän Primojen kans ne. Sit pääsee taas yrittämään uusiks.

Suosittelisin sulle nyt vuodon loputtua veritestiä, jossa näkee paremmin kuin kotitestissä, että kaikki on tullut pois.

Miks näitä vuosia on meille kertynyt näin jessuksen monta. Sulla nyt kuitenkin vielä aikaa iän puolesta, vaikkei se kivaa olekaan kunnei onnistu. Mulla taas kello tikittää jo kovaa vauhtia.
 

Yhteistyössä