40+ so what wol.13

En mur-mur malttanut olla testaamatta... äsken just tein testin ja dippasin huvikseni myös ovis testin ja r-testi näyttäs negaa ja ovis testiin piirty nätisti myös toinen viiva höh :confused: Mutta eiks ovis testi saata näyttää viivaa myös ennen menkkoja??? Mutta nyt lähen hakee uutta kameraa postista ja jos osaan käyttää sitä niin voin laittaa sitten testeistä kuvaa tänne :whistle:
 
Vielä ON..tuli kumminhin sellainen rauha nyt mielen päälle..ei tartte noiden testien ja viivasten kera pelailla..aika stressavaa sekin..

..niin..ja olin piru vie unhoittanut veskin hyllylle viimeisimmän dippaamani testin..ja mies var-mas-ti sen aamulla herätessään on bongannut siitä heti!..voihan..|O..en halua hälle mitään näistä dippailuistani kertoilla..sitten vasta jos olisi kunnolla aihetta - punaviiva testissä pidemmän aikaa.
 
äiskä - voihan harmitus negasta:hug:
..jos tälle kiertoa ei plussaa, seuraavalle sitten - toivon niin:heart:

..ja juu, ovisviiva näkyy monella testissä melkein koko kierron haaleana..mutta kierron loppua kohden monasti vahvistuu..ja tasavahvat viivaset täytyis olla, että merkkais sitä tärppi plussaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Moikka tyttäret - täällä taas vai pitäskö sanoa pitkästä aikaa :D
Tuli hiihtolomareissu tehtyä Ouluun... ja mun maha ei kestäny yhtään ravintolaruokia - kaikki tuli melkein samointein uloskin... : /

Olen ihan äimänkäkenä - edellisestä synnytyksestä on kohta jo 9 vuotta ja vasta nyt mun kylkiluut palautuu normiasentoonsa. Ne on törröttäny pystyssä... :confused: Ja nyt saan laittaa rintaliivejä tiukemmasta kohtaa kiinni... Hmh, outoa.

Me ollaan miehen kanssa nyt sellasessa mielentilassa, ettei me mitään yritetä. Kumpikaan ei osaa sanoa muuta ku ett samaa ku toinen eli ett, ei halua, jos toinenkaa ei halua ja haluaa, jos toinenki haluaa... :p Eli emme yritä vängällä, mutta jos sattuis iloinen "vahinko" lapsi olis todella toivottu ja haluttukin!!!

Siis en tajua, kai mulla ihan oikeesti on ne vaihdevuodet, ku mulla ei tee mieli seksiä YHTÄÄN. A-pu-va. Mutta saattaahan siihen vaikuttaa moni muukin asia. Ehkä nyt ei vaa haluta. Ja sikälikin, kun koira-reppana meillä on kuolemankielissä vissiin - odotellaan koirasta otettujen verikokeiden tuloksia, jotka saadaan to-pe... :'( Eipä tässä siis tee mieli peiton alla piehtaroida, ku mieli maassa.

Mutta tsemppiä kaikille, jotka yrittää raskautua. Seuraan täällä tilannetta ja pysyttelen remmissä, vaikka en nyt hampaat irvessä yritäkään. Varmaan se kuitenkin taas kierron edestessä tulee se hampaat irvessä- vaihekin, osaan jo kuvitella. Aina sitä päättää, mutta tekee toisin... :D

Ihania kevätkelejä!!!
 
joo kiitti kaikille ihanille ei oo ollu lainkaan iloinen mieleni mun tänään ja aaamusella kun mieskin tuli kotiin syömään itkin kuin pikkupentu ihan turhista asioista ja siitä että rakastaakohan mies minua enää lainkaan ja mies vaan tuumas että voi kuule ei se rakkaus muutu tuli meille se toinen yhteinen tahi ei... on mulla kummiskin niin ihuna mies rinnallani kun jaksaa minua höpsöä vaan rakastaa vaikka niin oikukas luonne osaan kyllä olla.
Nyt meen suihkuun ja kömmin taas miehen viekkuun kyhnyttään
 
Iltaa=)

Ihan rätti poikki koko akka :( Rempataan haspendin kanssa uutta vuokra kämppää ja kädet paskana kun rappaa tapetteja irti:mad: Noh kun saadaan kahen viikon aikana tehtyä niin saa laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin :)

Huomenna mennään sitten klinikalle ja tutkitaan ja hutkitaan miten voitas aloittaa hoidot. Jännittää ihan sikana ja tuntuu epätodelliselta. Jospa se ois sitten meidän aika saada se oma pieni käärö :heart:
Halitan:hug: kaikkia täti kurjakkeen kiusaamia ja toivotan uuteen kiertoon hurrrrjasti plussapuhureita:kiss::heart:
Peukutan piinailijoille:heart:
Nyt lähen katsomaan töllöä ja lepuuttaan jäseniä=)
Palaan huomenna viisaampana asiaan...mitä uutisia saadaan lekurilta :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on niiiiin kuuuuumaaaaa!!!!!|O

..olen kuin tulessa sisältä..lämmöt ei kumminkaan kuin 36.8C..ei i h a n äskettäin ollut tällainen olo..ensin oli pari päivää kun lämmöt laski, t o d e l l a kylmä koko ajan, hyyyrrrrr..ja nyt kuuma..:ashamed:

Mies&poikanen oli alkuillasta Puijon Kisoissa ja mie torkahdin soffalle - heräsin rintakehä ja selkä aivan läpimärkänä!:O
..mummotaudin oirehia vahvasti, käääääs!

Muistan tästä, miten -04 raskaudessahin mietin, että: jos en olis 101% raskaana, luulisin menopaussin alkaneen - heräilin yöllä aina rintakehä aivan hiestä lainehtien, todellahin!

..sitä kesti ihan jonkin aikaa..muistan, että masu oli jo iso, ennen kuin lakkasi.
Siis - EN todellakaan epäile olevani raskaana..saattaa vaan tämä kuumotteleva olo johtua siitä mahdollisesta hipaisu tärpistä..

Illan jatkoja ja plop plop:heart::heart::heart:
..kukas se olikaan seuraavana dippausvuorossa?..TOTT-päivähin 14.3:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
..johan alkoi olo jäähtymään..huh, huh..:D

Tuli mieleen kun joku kyseli(?)niistä testifirmoista - mistä voisi halvalla ostella testejä!..laitan tämän miulla olleen linkin:
Halvat ja “halvat” testit | Uusia askeleita

Ei siis kannata kalliilla paljon suomesta tilailla, varsinkin jos tykkää dippailla enempi..tai..esim. joutuu ovistestejä dippailemaan paljonkin jos kierto ei niin säännöllinen.
Löytyy CB:n digitestikin+20kpl/vaihtoliuskoja huokeaan hintaan.

..iski mahoton nälkä..pakko puraista jotahin ennen nukkumaan menoa:popcorn:..arvatkaas, kuka mususutti melkein yksinään eilen Fazerin pähkinäsuklaalevyn?..minäkö???..eeeeeeen..:saint:..no, mie mie:p

..nati nati:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Huh huh!Kamalan flunssan kourista ihmisten ilmoille pikkuhiljaa palailen...
Ovis bongattu lauantaina (ekaa kertaa elämässäni oikein testillä) ja hyödynnettykin ukon kanssa ja nyt odottelua...meillä siis eka yrityskerta ja kierto 27 vuorokautta.Fiilikset ei ole mitenkään korkealla on jo nyt sellainen olo että paskat ei tää onnistu.Mistähän sais sellasta positiivistä pontta hommaan?

Anteeksi omanapaisuuteni,lueskelen kyllä aktiivisesti viestejänne mutta vielä ei ole nimenne tarttuneet niin hyvin muistiini etten uskalla kommentoida ettei mene ihan persiilleen.
Toivon kaikille tärppiä niin raskautumiseen kuin oviksen bongailuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias


Keskiviikko 13.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp?/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp18/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp25/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp9/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp9/26-29.........yk9
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sarialeksandra (42)......kp7/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp16/22-32.......yk4
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
äiskä-73 (40)..............kp33/30...........yk4
tattinen (42)...............kp7/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp8/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp2/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp15/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Talvi-74 (39)...............kp2/28..............yk1


:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Piinailupäivät

äiskä-73..........dpo14
oliivitar............dpo1


 
Eiköhän se siitä käynnisty anuliina72 ja toivottavasti tuottaa oviksen hyödyntäminen tulosta... paranemisia myös flunssasta :snotty:

Täällä on vähän fiilikset nollassa en oikee nyt jaksa kommentoida teille ihunaiset, täti ei oo vielä tänne kurvannut ja testikin näyttää negaa joten näillä mennään täällä :ashamed:

PLUSSA PUHUREITA KUITENKIN KAIKILLE :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anuliini72
Äiskä Halitus:kiss:
Mur-mur ei sitä mummutauti vielä aleta "sairastaan" :) Jos se oli pieni tärppi yritystys siulla ja seuraavassa kierossa tärppi on todellinen joo:heart:
ON: klinikalla käytiin ja inffoa tuli paljon..Ultrassa näytti paikat ihan ok:lta ja hoitoja meinattiin alettavaksi Huhtikuun lopussa :) Voi kun jänskättää kovasti...Tietenkin sitä toivoo että raskautus ja kaikki menis loppuun asti mutkattomasti mutta...kaikki ei ole niinkö elokuvissa helppoa kun heinän teko :p
Noh nyt tehdään ensin remppaa ja muutetaan ja yritetään uudesta kodista saada se Koti isolla k:lla. Jotenkin tuntuu kun ei ole niin mukava asunto kun nyt että miten sinne kotiutuu mut,mut pakko on ja jos joskus sais ostettua ihan meidän näköisen asunnon. vedellä ja kunnon lipuaineella saapi ihmeitä aikaan monesti kun edellinen asukki tai asukkaat ei ole ollut niin siistejä ja keittiö on tosi,tosi PASKANEN:mad:
Ihanaista päivää kaikille:heart:
 
anuliini72 - kovatsi täälltä kumminhin d=)b:heart:

..tiedän tunteen äiskä, lämmin:hug:

tattinen - onpa kivoja uutisia ja hutikuuhan on ihan koht siltään!:kiss:

..ja kyllähän miulla ihan nämä oireet on premenopaussista johtuvia - ennen sitä varsinaista mummotautai tulevat.=)

Kirjoittelinhin tuonne toiseen pinoon..vuodan tosiaan kuin teurastettu sika!
..ei tartte kuin pytylle istahtaa ja ittestään valuu, ilman mitään ponnisteluja..:O

Vuoto on: laihaa, limaista ja helakanpunaista..ei ollenkaan tavan: tummaa, paksumpaa ja teräkseltä tuoksahtavaa.

..kyllä nyt vahvasti uskon yritystä olleen:|..sillä tapaa aaltomaisesti tulee kipuja masulle ja jalkoja repii kovasti:$

Miullahan lämmöt laskee normiin(36.5C)vasta kun vuoto loppu, nyt 36.9C


Mukavaista päivää kaikille ihunille!:heart:
..täällä sadellu eilisestä lähtien lunta, on tullut jo mooooonta senttiä..oli jo tuossa niiiin kevättä ilmassa..
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
:attn:Ihuuunaaaat!!!

Muistakaa ne tärkeät: D&C-vitamiinit näin talven aikaan!

..itse käytän niitä suurempina annoksina, kuin mitä esim. D-vitamiinisuositukset Suomessa ovat.(aivan liian alhaiset)

Näin käytän: D-vitam. 100 mikrogrammaa/vrk ja C-vitam. 1000mg/vrk(poretablettina kätevä nauttia, miulla mansikan&appelsiinin makuisena)
Tuolta tilailin, mansikka ALESSA 2.90e/20 poretbl. C-vitamiinit | Sinunapteekki.fi

Otan C-poretabletin kera muutkin vitsuni siinä samalla, miusta tuo mansikka paras maku näistä: Appelsiini, Sitruuna, Mansikka - Mustikkaa tosin, en ole vielä maistanut.

Meillä poikanenhin käyttää D-vitam. 30mikrog/vrk(turvallinen annos 50mikrog.)..ja ei ole ollut kuin 1 nuhakuume tänä talvena..miullahin vain kerran flunssa ja meni alta viikossa ohi - uskon vitskuista olevan hyötyä.=)(en esim. syö itse hedelmiä tai marjoja juuri olleskaan)

Mieskin on ollut terveena, vaikka nuhaa aiempina vuosina kovastikkin näinä aikoina - nauttii myöskin miun suosituksesta noita samoja annoksia, kuin miekin.;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
mur-mur kandeis kai niitä vitskuja yrittää mahdollisuuksien mukaan vetää luonnon omista purkeista... :p Eikä siis kaupan purkista. Muutenkin terveellistä syödä hedelmiä ja varsinkin kotimaisia marjoja. Nyt mäkin tosin vedän "raskautumisvitskuja", samoin mies. Joku cocktail ovat, Enkuista ostettuja. Olis paree raskautua tässä kuussa, koska ei oo noita pilsuja kuin täksi kuuksi enää. :D

Mä oon nyt tikutellut ovista kp6:sta alkaen ja haaleita ovat vielä viivat. Tänään oli vähän vasen rinta arkana ja alaselkä kipeänä, jotta näinköhän se ovis alkaa lähenemään. Meinattiin alkaa tänään joka toinen päivä -metodi, katsotaan josko tuottaa tulosta. Ehkä siinä oviksen korvilla pitää vähän tihentää tahtia, mutta eikös noin tehdä toinen poika. ;) Eipä sillä sukupuolella tosin ole väliä kunhan nyt tulis toinen mussukka.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
mur-mur kandeis kai niitä vitskuja yrittää mahdollisuuksien mukaan vetää luonnon omista purkeista... :p Eikä siis kaupan purkista. Muutenkin terveellistä syödä hedelmiä ja varsinkin kotimaisia marjoja..
.

Kylläpä kyllä, niin olisihin parempi..mutta jos vaan ei ne hedelmät ja marjat maistu miulle tarpeeksi:(..ja tähän aikaan pakastealtaasta vaikia kyllä löytää kotimaisia marjoja, enkä ole marjan poimijatyyppi olleskaan, jotta niitä loppukesästä jemmaan poimisin(ennen poimin kyllä..)

Kyllä D-vitamiinilisää on jokaisen suomalaisen purkista otettava, sen on ihan joku muu, kuin mie "tutkija" todistanut.=)
L<--napauta..

D-vitamiini ravinnossa(Terveyskirjasto)

D-vitamiinia on vaikea saada riittävästi ravinnosta. Luonnollista D3-vitamiinia on elintarvikkeista merkittävästi vain kalassa. Vastaavaa kasvikunnan D2-vitamiinia ei elintarvikkeissa ole juuri lainkaan, joitakin sieniä (kantarelli, torvisienet) lukuun ottamatta.

Suomessa lisätään D3-vitamiinia nestemäisiin maitovalmisteisiin 100 ml kohden 0,5 mikrog (20 KY) ja levitettäviin ravintorasvoihin 100 g kohden 10 mikrog (400 KY). Ruuan vitaminoinnista huolimatta D-vitamiinivalmisteiden käyttöä suositellaan, jos ravinto ei koostu vähintään puolesta litrasta vitaminoitua maitoa päivittäin, vitaminoiduista rasvalevitteistä ja kalasta ainakin kahdesti viikossa.
(itselläni&perheelläni tulee selkeää puutetta varsinkin kalasta, joten purkista otamme tämän:))

C-vitamiinia saisi toki ulkolaisistahin marjoista, toki muualtahin - ja saankin kyllä osan, mutta lisänä nautin C-vitamiinin päivittäin, koska sen tarve on pimeän aikaa näillä leveysasteilla suurempi, kuin keväällä/kesällä.

C&D-vitamiinilisät kuitenkin antavat lisäsuojaa flunssakauden aikaan, saattaa taittua kummasti taudin pahin selkä - tai ei iske tauti olleskaan.:snotty:


..ja kuten olen jo aiemminhin sen kertoillut, en todellakaan huolettomasti vitamiineja popsi,(eikä perheenikään)tarkasti otan selvää asioista ja sitten omaa maalaisjärkeäkin käyttäen, teen päätökseni.=)

Syömme kuitenkin suht terveellisesti, aivan tavallista ja mieluiten vähärasvaista kotiruokaa, nauttien viljoja&kasviksiakin päivittäin runsaasti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Mur-mur Minä uskon vakaasti että D-vitamiinistä on apua ettei flunssa ole kovin pahasti lapsiin iskenyt :) Kop,kop koputan kuitenkin puuta ettei tämä hehkutus kostaannu ;)Ite popsin joka pvä 50mg ja tyttö 20mg ja poijaa 10mg että kaikilla omat purkit ja eri makuisia :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
:attn:Hei ihunat!:attn:

Mie kun paljon surffailen..niin löysinpä tuollaisen firman:
Kotitestit: ovulaatiotestit, raskaustestit | Perhoset Oy
(tilasin itse vaihdevuositestejä 6kpl/7.50e..en olisi noin montaa ehkä tarttenut..mutta kun sain niin halavalla..:D..2kpl olisi ollut normisti 5.90e)

Siellä olisi nyt testejä sillä tapaa alessa 14.3 saakka että: Tilaa vähintään 15e, saat ostoksistasi alennusta 8.30e!:wave:
Tämä on kamppanja tarjous, joka on Naistenpäivän kunniaksi siis vielä huomiseen 14.3 voimassa..JA..tuo firma ei ota postitusmaksuja olleskaan.

Kansainvälisen Naistenpäivän huipputarjous
Maaliskuun kahdeksas vietetään kansainvälistä Naistenpäivää ympäri maailman.

Perhoset.fi haluaa toivottaa kaikille naisille hyvää Naistenpäivää poikkeuksellisen hyvällä tarjouksella. Tarjoamme viikon ajan 8.3. alkaen 8,3 € alennuksen kaikista tuotteista, kun tilauksesi loppusumma on yli 15 €.

Aktivoi tarjous syöttämällä alennuskoodi naiset kassalla vaiheessa 4.

Tarjous on voimassa 8.3.2013 – 14.3.2013.


Testeinä: herkkä 10mIU/ml puikko ja liuskamallin 25mIu/ml sekä liuskanmallin 25mIU/ml ovistestit.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, tottahan se varmaan on että näillä leveysasteilla lisävitskut on tarpeen.

Tuo tarjous kuulostaa hyvältä, mutta hitsi kun nyt olis vähän kaikennäköistä testiä jo kaapin perukoilla niin enpä taida viitsiä tilata. Koska tästä kierrostahan mä raskaudun enkä tule enää testejä tarvitsemaan... ;) :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: anuliini72
Hyvää huomenta arvon naiset!

Ihana kipakka pakkaspäivä, aurinko paistaa ja puut ovat uskomattoman kauniita!
Pienimmäinen on juur heränny ja nököttää jakkarassaan leikkimässä. Tarttee lähteä aamupuuron keittoon ja huhuilemaan loppuporukkaa kohta puurolle!
Pitäkää ittenne lämpiminä!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Huomenta Talvi-74 Nyt pääsit siekin listoille kunnolla kuumeilemaan ja päivittelemään :kiss: Tärpikästä kiertoa :heart:

Juu täälläkin syödään vitamiineja: Minä foolihappoa ja omegaa. Lapset saavat sanasolia/multitabseja. Mummo on niin ihana immeinen mulle, että huolehtii perheemme marjojen saannin ympäri vuoden. Hää on sellainen, että mahdollisemman vähän tuotantolaitosten ruokaa, mieluummin maasta tai puusta suoraan suuhun :LOL: Mutta hyväksyy silti myös keittiökyllästymistä potevan maman ranskalaiset ja hodarit :D

Mä olen jo kolmasti käynyt perhosen sivuilla :D Mutta löytyy laatikosta jo 4 testiä + digit.... Riittääköhän?
Tässä on vielä hetki aikaa miettiä... Kenen tai mitä testejä nuo ovat? Tiedätkö sinä Mur-mur?

Sirppuliini
Koska tästä kierrostahan mä raskaudun enkä tule enää testejä tarvitsemaan...
Juuri näin! YES

Tässä piinapäivät lähtivät käyntiin ailahtelevien tuntosten kera. Ensin sitä yöllä miestiskelee siemenet sisällä vauvanpehmoisia unelmia hymy huulillaan, kunnes sitten taas päivä koittaa ja uskoa ei ole minkäänlaista. Ihan olisi kiva olla kärpäsenä katossa ja seurata oliivittaren tunteidenkirjoa kiertopäivien lisääntyessä.


Mitäs Äiskä :hug: Jokos Punanuttu kolkuttelee? Toivottavasti kiertoa ei pitkity laiskasta tädistä. Vielä uskallan pientä ihmettä sinulle toivoa :heart:

Plussatuulia
 
Viimeksi muokattu:
Tattinen Ihania uutisia, tuollaista sitä haluaakin kuulla, että paikat ovat kunnossa :heart: Ja Huhtikuuhan jo häämöttää. On kyllä niin hyvä kutka, että toivottavasti saatte mahdollisimman pian sen pienen oman käärön syliin asti :heart:

Ja Anuliini, hyppää vaan miun kanssa piinapäiville =) Hope hope hope, että pieniäinen siulla paikkaansa sopukoissasi etsii :heart:
 
Huomenta vaan ihunaiset :heart:

Täällä se täti ei vaan kolkuttele mun ovelle ja testikin näytää negaa edelleen... on mulla joskus aikoinaan ollut niinkin että tavallaan kakskiertoo yhdistyy eli jää menkat välistä ja seuraavat alkaa sit vasta joskus kp 60-70, todella kiva jos nyt on taas samammoinen kierto. Niin ja edellisessä raskaudessa plussasin joskus (kp 50) en muista tarkkaan kiertopäivää, mutta kyne sano etten ois ovuloinu siinä kierrossa ja sain terot, alotin ne samantien, sit ihmettelin 10päivän jälkeen kun ei vaan kuulu menkkoja ja tein r-testin joka näytti plussaa, elikkä olin ovuloinut heti terojen alussa ja raskautunut saman tien...

PLOP..PLOP..PLOP++++++TEILLE MUILLE :heart:
 

Yhteistyössä