40+ so what wol.13

PippuriPiia se on salainen ryhmä eli ei löydy hakemalla. Sun pitää tulla FB-kaveriksi Mortician kanssa ja hän sitten liittää sut sinne. Tule ihmeessä sinne - siellä on muutamia muitakin tuttuja. :)

Ja Whisky Peatille mielettömän isot onnittelut ihanasta tytöntylleröstä! Miten suloinen pakkaus. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Morticia En ole aiemmin tuolla estillä testannut. Eilen testasin niillä punaisilla liuskatesteillä joita saa cittarista onko ne rsfu. Luulin että niiden herkkyys 25, mutta oliko mur-mur joka kerto että se oiskin 50? Sillä ajattelin että pitäiskö ton viivan olla vahvempi kun eikös tämä apteekin oma ole herkkyydeltään 25?

Mielelläni tulisin faceryhmään ,mutta en taida uskaltaa vielä. En todellakaan halua että kukaantuttavani tietää ja facessa jos missä tiedot leviää. Kaksi rakasta ja läheistä ystävää vain tietää ja muut ei saa tietää ennen kuin olen ultrassa varmistanut raskuden ja todennut että kaikki hyvin. Sen verta opin tuosta viime syksyn keskenmenosta, että ihmiset alkaa sontaa jauhamaan. Eli myöhemmin kunhan kaikki varmistuu niin toivottavasti pääsen mukaan ryhmään :D
 
Sirppuliini Mutta jos ryhmään liittyy niin näkyykö mun seinällä että olen liittynyt tuohon ryhmään? (sorry oon vähän pihalla facen kuvioista mutta niin monta ylläri pylläriä se on tehnyt, että toisaalta ärsyttää koko face, mutta ei sieltä voi poiskaan olla)
 
mamuska Tosi hyvän vahvuinen tuo sinun viivasi on, abaut ton näköisiä mullekin tuli samassa vaiheessa Apteekin omalla. Sillä ei tule heti tasavahvaa viivaa, sen mäkin huomasin. Älä nyt ainakaan ton viivan paksuuden takia stressaa, sehän on tosi vahva! Ihan hyvin vaikuttais hCG nousseen.

Jos epäröit tohon ryhmään liittymistä, niin se ei näy missään että olet sellaisessa jäsenenä. Ainoa muutos mikä sun profiiliin tulee on se että Morticia tulee sun kaveriksi ja senhän nyt voi selittää ihan millä vaan syyllä. Aika huoleti voit siis sinne tulla höpöttelemään kun kukaan ulkopuolinen ei meidän juttuja nää eikä sitä että olet kyseiseen ryhmään liittynyt. Plus että se ryhmä on sekä odottajille että äideille, niin ainahan siellä voi olla vaan äitinä - ei odottajana. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
mamuskalle Hurrjasti plussaonnitteluja onhan sinulla vasta alussa tuo plussa jos kerran tänään olisi pitänyt vuodon alkaa ja onhan noissa testeissäkin eroja, siis myös laadullisia ja sekin tietysti vaikuttaa kauanko pisu on ollut rakossa jne jne Plussa se on :kiss:

Hyvää aamua kaikille Ihanille Naisille, vaikka näyttäisikin tulevan sadepäivä :D
 
WP voi kuinka ihana vauva teillä, todella kaunis! Onnea kovasti! :flower:

MAMUSKALLE kovasti onnea plussasta - nautihan tuosta ja sinun väsykin on todella hyvä merkki siitä,että kaikki menee oikeaan suuntaan! Minua ihmetytti kovin viimeksi ku raskaana olin,kun ei juuri oireita ollut. Meillä oli muuttokin päällä ja olin ihan virkku. Mutta se olikin sitten se tuulimuna.

MUR-MUR varmaan tietää tämän,että joko munasolu on irronnut kun bongaa ne limat? Aamulla oli minulla niin liukkahat olot ja siitä ei johdu,että simppoja kyydissä nyt ois. Mulla kp. 11 nyt ja yleensä ovis tikku on plussaa näillä päivillä näyttänyt.
ajattelin vaan,että vieläkö kerkeis hyödyntämään jos tänään vielä lakanoita pöllyyttelis? :)
 
Glearblue - miulla yleensä se kolmas liukkaripäivä ollut se munarakkulan puhkiamispäivä.:)

Limathan ilmestyy ennen ovista ja taitaapa niillä olla ihan oma merkityksensä: näin avittavat simoja kroolaamaan sukkelammin ja simppaset elelevät noissa PH:ltaan hyvissä limoissa pidempään.
Poika siittiöt ovat nopeita kroolareita, m u t t a elelevät tyttö siittiöitä lyhyemmän ajan - tyttöset kestävämpää sorttia.;)

eli..kerkeätte vielä peittoja heilutella hyvin!:p
..munasolu elelee vielä irtoamisenhin jälkeenhin 12-24h ja jos siellä simoja kytiksellä matkan varella kun soluinen hitaasti uiskentelee..hmmmm:rolleyes::heart:

Mikäli siulla Kp11 O-testissä ollut plussa, tapahtuis ovis sitten siitä 12-36h sisään(miulla esim. 12h)
E L I.. Ovis+ ei ole sama kuin ovulaatio - ovulaatio tapahtuu siitä plussasta 12-36h sisään.(yleensä 24h)

Tärppionnea sinne kovasti:kiss:


..vaan nyt kaffelle..miestä odottelen ruokatunnille mutta kaffehammasti niiiin jo kolottaa, ette malta hänne tuloaan klo. 11 odotella.:whistle:

..muuten..jos mentäis pari vuotta taaksepäin, mie odotteleisinhin miestä ruokkikselle peiton alla Eevan asussa JO kovasti l e m p i m ä ä n ja siimahännät talletteleisin sujuvasti parempaan talteen..juuh:p
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Mamuska7!!!

Täällä odotellaan hedelmällisen ikkunan avautumista aseena greippimehu, maca-kapselit, vadelmatee ja omega3. Joko näillä toimisi :) Itse ovis odotettavissa ensi maanantaina, tunnun olevan kovin säännöllinen. Miehen vauvakuumehan on työperäisesti nyt ihan huipussaan.
 
Facen ryhmästä, se on tosiaan salainen eli kukaan ei näe että siihen kuuluu eikä viestit näy kuin ryhmäläisille. Jotta ryhmään voin liittää, pitää ensin olla mun kaverilistalla. Ja kaverilistalla olevanhan voi laittaa ryhmään "rajoitettu" jollon ko. henkilö ei näe juuri mitään, jos ei siis halua että vain netin kautta tuttu näkee sun juttuja. Mä kyllä sallin "mammakavereiden" nähdä kaiken seinäni sisällön mutta ymmärrän hyvin jos kuulun jollakulla rajoitettu-listalle.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Laita minulle yv:nä millä nimellä sinut löytää. Minua ei haittaa vaikka näet ja vaikka kommentoitikin seinälläni. Kunhan vieä tieto raskaudesta ei mene minun kavereille ja tutuilleni/työkavereille. Osalle kun on vielä niin vaikea sulattaa että olen löytänyt uuden onnen ja rakkauden vaan odottavat että kyllä se ero kohta tulee, heille olisi liian suuri järkytys että vauvaahan ne yrittää ja nyt on vielä tärpännyt. Se on kumma kun ihmisellä menee huonosti (ex:n kanssa viimeinen vuosi), niin sillon "tukijoita" ja kuulijoita riittää, mutta kun ihminen löytää uuden onnen ja on oikeasti ja aidosti onnellinen, aletaankin onnea lyttäämään ja puukottamaan selkään. Mutta voisin siis liittyä ryhmään ja kattoo että jos siellä ei ole tuttuja, niin uskaltaa ehkä raskaudestakin puhua. Mutta jos siellä siis myös äitejä, niin äitihän minä jo olen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Täältä näyttää vapautuvan tilaa - onnea plussanneille!!! - joten pääseekö mukaan? Itsellä tuohon maagiseen 40:iin reilu vuosi, mutta se menee niin nopeesti, että tämä lienee sopivin ketju mulle :).

Kaksi lasta on ennestään ja lapsiluku piti olla täynnä, mutta jotenkin vaan kuume ei hellitä. Ollaan siis tehty miehen kanssa suunnitelma, että muutama kierto mennään ilman ehkäsyä ja jos sinä aikana ei ketään tartu mukaan, niin sitten meidän perhe on koossa. Mutta nämä muutama kierto mennään siis ihan järjettömällä kuumeilulla ja vertaistuki lienee paikallaan :D.

Ovis+ tuli to 11.4, joten mun laskutaidolla tänään on dpo11. Kiireisenä ihmisenä vetäsin jo testin aamulla, mutta eihän siihen mitään tullut :(. Ei ole kyllä mitään raskausoireitakaan.

Onnenmurunen kp24/27-28
 
Mur-mur... Eihän se taitais miestäsi haitata laisinkaan, jos sie siellä Eevan asussa odottelisitkin

Onnenmurunen Tervetuloa Etkä sie hätäinen ole laisinkaan... Täällä me alamme dippailemaan jo paaaaljon aikaisemmin ;) Plussapuuhkut heti alkuun :heart:

Morticia.. Taisi tuo vehnänalkioöljy vakuuttaa minut. Katsoppas pulloa onko siinä sinkkiä valmiina? Ettei tule päällekkäisyyksiä noiden vitskujen kanssa
 
Hei Onnenmurunen ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:
Lisäilin sinut tuonne listalle ja samalla laitoin myös piinapäiville kun ilmoittelit että dpo11 on meneillään :p Tsemppiä kovasti sinne,,,

meilläkin piti olla muutaman kierron kuumeilu mutta tuntuu että se muutama kierto venyy ja venyyy...... :whistle:
 
..vaan nyt kaffelle..miestä odottelen ruokatunnille mutta kaffehammasti niiiin jo kolottaa, ette malta hänne tuloaan klo. 11 odotella.:whistle:

..muuten..jos mentäis pari vuotta taaksepäin, mie odotteleisinhin miestä ruokkikselle peiton alla Eevan asussa JO kovasti l e m p i m ä ä n ja siimahännät talletteleisin sujuvasti parempaan talteen..juuh:p
mur-mur yllätitkö miehesi ruokkiksella ja olitkin Eevan asussa oottelemassa :confused:
 

Yhteistyössä