40+ so what wol.13

Maanantai 07.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Lumikki1970 (43)..............27kp / 28-32
Äiti seiskanelonen (40).......25kp / 28
Vesipossu (--)....................25kp / --
Vauvahaaveita (40)...........21kp / 28
Esteri1 (40)................ ......19kp / 28
Minttu71 (42).......... .........18kp / 30
Marza (43).............. ..........15kp / 30
Nipsu74 (40).....................10kp / 28-30
Fleur (39)...........................9kp / 25-27

Piinailupäivät:
Marza...............dpo 4
Minttu71..........dpo 4
Esteri1..............dpo 2

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Hei! oikeassa olit..Äiti seiskanelonen.Ovis todennäköisesti on näinä päivinä eli tallettelut alkoivat jo!DPO 1 tänään.Meillä on näköjään Marza1970 samaan aikaan tallettelujen aika.Huhtikuulta vielä puuttuu plussanneet eli sinne joukolla sitten pyritään!Kaikille plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Ehdin vielä ennen kuin töistä lähen... lueskelin ajankuluksi hieman vinkkejä, miten parantaa tuota fertiliteettiä ja törmäsin ao. kahviin liittyvään kohtaan. Onkohan tuo nyt ihan arvaus vai mistäköhän noin suuret luvut. Olen nyt itse löytänyt kofeiinittoman teen. Mutta vinkiksi itsenil kaltaisille kaikkeakokeilenkunhansevauvatulisi -tyypeille

**
Caffeine causes estrogen dominance, endometriosis, breast tenderness, ovarian cysts, and infertility. It also constricts microvasculature to the fetus which is linked to early miscarriage.

As little as 1 cup of coffee per day can reduce fertility by 55%, and 3+ cups can reduce fertility by 175%! Before trying to conceive, kick your caffeine habit.
**
 
Hejssan!

Ei tämä ollutkaan anovulatorinen kierto. Ovis bongattu ja hyödynnetty tänään. Muuten nämä gelee royalit ilmeisesti toimivat ainakin jotenkin. Luteaalivaihe on pidentynyt, ovis on siirtynyt myöhäisemmäksi kuin ennen ja nyt mulla on ovulaatiovuotokin. Isäntää ei meillä vuotelut häiritse.
 
Illalla oli tosiaan iso riita miehen kanssa huusin kuin heikko päinen sille että koska hän teksti viestiä laitellut sen naisen kanssa joka ennen joulua soitti miehelleni ett minä petän miestäni.kyllä olen ollut surullinen että mieheni hänen kanssaan kirjoittelee viestejä mun selän takana ja illalla sanoi ettei luota minuun :'( ja mieheni on mulle kaikki kaikessa.. Äiti on nyt ihanpuhki ja en tiedä mitä enää nyt
 
Viimeksi muokattu:
Marza onpa ikävä tilanne. Molemminpuolinen luottamuspula. Onko miehesi ikäänkuin kostoretkellä tuon naisen kanssa vai mitä tekstailee? Toivottavasti saatte puhuttua asian selväksi. Olette niin onnelliselta perheeltä vaikuttaneet, että ei soisi yhden ilkeämielisen sutturan kaatavan sitä. :hug:
 
En ymmärrä ollenkaan.mies lupasi ettei kirjoittele enää mutta se sattuu kyllä koska sitä luottaa siihen rakkaimpani eikä halua uskoa että toinen selän takana kirjoittelee vieraan naisen kanssa.ja vielä sellaisen joka levittelee valheita minusta.
Oli illalla kyllä mukavaa grillatttiin ja nautittiin keväästä. Mies sanoi kun laitettiin päät tyynyyn että rakastaa <3
Tottakai..
Ja minä myös <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti seiskanelonen;29739616:
hupiaelämään: sinullahan oli monta lasta, onko niistä monikin tai yksikään syntynyt ihan laskettuna päivänä?

Ainakin omissa kierroissa nuo tärppipäivät on siltikin vaihdelleet, vaikka kierto ollut säännöllinen. KP12 - kp15 välillä ovat olleet.
Minulla ei ole yksikään syntynyt laskettuna aikana.:) Yli puolet on käynnistettyjä synnytyksiä. Pisin raskaus kestänyt siis 42+1.
 
Kyllä meillä onnea ja ihania hetkiä on ja niitä on paljon.ainoa mikä painaa mieltä on miehen käytös.sanoi että on kysellyt vain kuulumisia tuolta naiselta. Se loukkaa mua että pitää yhteyttä tuntemattomaan naiseen joka vaiheilla on saanut mieheni ns itselleen jolle voi kertoa ties mitä.eniten harmitti sekin että miehellä salainen numero mutta oli antanut senkin tuolle naiselle. En tiedä mikä nainen tuollainen on ja tahtooko tuhota suhteemme ja yrittää viekotella mieheni en enää tiedä mitä ajatella :-( silti rakastan miestäni yli kaiken mutta nyt en vain osaa ajatella järkevästi mitään.
 
Marza tuli paha mieli puolestasi ja täältä taustalta vielä huutelen. Miten onkin tosiaan yhteydessä tuollaiseen naiseen, joka sinua on panetellut ja vielä antanut numeronkin.
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Mutta pyydä, ettei olisi enää häneen yhteydessä tehän se pari olette. Tsemppiä !!!:hug:
 
kiitos rakkaat.puhuin miehelleni todella tunteistani ja sanoin että saa luvan loppua tuollainen touhu että se loukkaa mua syvästi.
Lupasi olla laittelematta viestiä mutta mun pitäs nyt vaan luottaa mieheen ja toivoa ettei ole tekemisissä enää ollenkaan.
kyllä raskasta on kun pitää varuillaan olla.sanoin miehelle että jollen minä riitä hänelle hän saa luvan mennä mutta minä en ala jakamaan miestä toisten naisten kanssa se on piste.
 
Esteri, onneksi olkoon, neljä kiloa on tosi hyvin.

Marza, tsemppiä sinne parisuhdekoukeroihin. Hyvä, että teit miehelle selväksi, mitä odotat.

Käsittääkseni meillä on nyt taasen piinailijoita, mahtavaa. Koitan laskea jotkut dpot teille kun päivittelen listaa.
 
Päivitin tuon aiemman listan tuolla ylhäällä.
Jes, kohta pääsen jo minäkin uuteen kiertoon ja saa taas jännittää sitten myöhemmin :)

Olen jo ajat sitten miettinyt nimet sekä pojalle, että tytölle kun SE toinen tulee ja nyt viikonloppuna ne miehelle paljastin. Heti tuli täystyrmäykset :LOL: Mutta mikä positiivista, hänkin halusi niihin vaikuttaa, eli ehkä toivoo ihan tosissaan toista vielä :heart:
 
Maanantaita ihanaiset :)

Esterille onnea hienosti pudotetuista kiloista!

Marzalle tsemppiä :heart: itse en henkilökohtaisesti pystyisi luottamaan :( mieshän sen valinnan tekstailuun kuitenkin on tehnyt... Mutta toivottavasti ei jatka enää ja saatte asianne kuntoon :)

ON: Tätä tylsää aikaa, odottaa vaan koska ne menkat sieltä taas alkaa...Kun epäilen ettei sitä ovistakaan ollut tässä kierrossa, en kyllä tikuttanutkaan. Yleensä kuitenkin jonkinnäköisiä oireita ollut oviksen aikaan, nyt olemattomat ja nekin paljon ennen oletettua aikaa. Kahvin olen onnistunut jättämään kokonaan :) ( viikon verran) edelleen väsyttää sen takia enemmän, mutta pääkipua ei enää ole ollut.

Niin ja kiitoksia Äiti seiskaneloselle kun muistaa aina listaamme päivittää :):)
 
Vauvahaaveita#3, ei tarvitse kiitellä, helppoahan tuo päivittely on. Tosi mahtavaa, että oot saanut itsesi irti kahvista. Jospa meille nyt sitten tärpit kävisi kun ollaan näin kunnostauduttu =) Sulla siis vielä viikko odottelua, mutta jos ootte kuitenkin talletellut mahdollisen oviksen aikoihin, niin joudut kuitenkin vähän jännäämään.

Itellä on edelleen tota välivuotoa, mikä on niin veemäistä. Mietin, et onko se sitä limakalvoa kun sieltä valuu pois?? Ja haittaako se sit esim. kiinnittymistä, kun sitä alkaa valua pois :O
 
Äiti seiskanelonen sama täällä. Joskus ollut oviksen aikaan vuotoa, mutta ei koskaan näin runsasta. Ellei tikku olisi sanonut eittämättä plussaa oviksesta luulisin, että on täti. Sitä gelee royalia syytän, etkös säkin sitä syö?
 

Yhteistyössä