40+ so what wol.13

Mulla on tänään dpo1! Pääsen kohta piinailee Totesin eilen puuhastelun jälkeen, että ny on tehty voitavamme tähän kiertoon ja on tää kyl kivaa tää lasten teko. Mies sit kysy että onko mulla testejä jo tarpeeks kaapissa. Kerroin, että on kyllä.

Vauva herää jo viiden aikaan aamulla aivan täynnä energiaa... Ja mä hullu toista oon tekemässä!
 
  • Tykkää
Reactions: Athina74
Hyvää huomenta, KP2.

Onnea plussanneille :)

Tammis Ymmärrän yskän, ihan selvät pms oireet, mulla oli samoja tuntemuksia ,paitsi kohdun painetta ennenkuin aloin teroja syömään, ne auttoivat noihin muihin oireisiin.

Bugsy, minäkin syön geleetä toivossa että paksuntaisi limistä, ainakin mun kierto on muuttunut samanmoiseksi mitä oli ennen kuopusta, eli alkaa aina samana päivänä joka kuukausi.

Miettinyt että mitkä luomu konstit auttaisi paksuuntamaan kohdun limistä, ei ole rahaa enää lääkäreihin, kaikki rahat menee kesän Kreikan matkaan ja kuluihin siellä...Niin ja sitten saan kuulla kyselyjä miehen sukulaisilta, joita on todella paljon, että milloinkas saadaan vauva. No pitänee ottaa rennosti ja koittaa kuittaa kyselyt jotenkin....
 
Hei vain!! Mahtuuko joukkoon kanaiseen?
Ikää siis ens kuussa komiat 38v (IKÄKRIIISIIIIIIIII) esikoinen 9v ja uusi mies 27v (ehe ehe). Nyt menossa yrityskerta kakkonen ja jotain kai se viikko oviksesta on mikäli merkit piti kutiaan. En tikuttele ovista.
Nyt on pää niin täys ajatuksia ja kaiken maailman kuraa ja peetä ja huuta ja haata että en taida pidempää virttä alkaa veisata..
Eksyin nyt sitten kuitenkin itsekin tähän ketjuun lukemaan kauhulla ja innolla Teidän ihanien Kanasten hautomaprojekteja <3
 
Tervetuloa Truuly! :)

Omaa napaa: KP 10 / DPO -1 ?!? o_O

Onkohan mulla nyt kierto sekoamassa...?! On ollut pitkään säännölliset 30 päivää, mutta viime kierrossa en bongannut ovista kunnolla, saattoi olla nopea LH-piikki, sillä kierto pysyi samana tai sitten en vain ovuloinut. Menkat kesti ehkä vähän lyhyempään kuin normaalisti ja limat tuli jo KP 5/6. Limojen takia oikeastaan testasin nyt ja selkeä ovisplussa testiin tuli. Joko aikainen ovis tulossa tai sitten alkaa kierto seota. :( Tai siis molemmat oikeastaan. :confused: Miehen kaadoin eilen ja nyt pitää kai jatkaa festejä. :whistle: Kattellaan miten testit kehittyvät.
 
Tiistai 16.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3.............35kp/23-27
Athina (41)..........................6.............32kp/28-30
Katayana (38)....................3..............28kp/
Tammityttö (39)..................................28kp/
Heinäpelto (42)...................2.............28kp/24-25
Minzi (39)............................3.............27kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............26kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............26kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............23kp/28-30
Elotar74..............................3..............23kp/26
Fazerina74 (41)................. 3..............22kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............19kp/
MaiMei (40).........................2.............18-19kp/26
Joyzy..................................................17kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 14kp/26-28
Jimima (44).........................2...............10kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6...............8kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6..............7kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............7kp/28
Esteri1 (42).........................2.............6kp/30
Virkki (39)...........................2..............6kp/26
Oodikas (37) ......................2.............5kp/28
bugsy (45) ........................?...............4kp/30

Piinailupäivät:

Athina (41)..........................................dpo 20
C. rotundifolia (40)..............................dpo 11
Kolibrinorsu (38).................................dpo 9
Tammityttö (39)...................................dpo 3
Helmi1234 (39)...................................dpo 1
Joyzy...................................................dpo 1
Jimima (44)........................................ dpo -1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Meillä vain yksi munasolu hedelmöittyi eli ei kovin hyvältä näytä tilanne. Kolme viidestä oli sittenkin epäkypsiä. Huomenna selviää, onko hedelmöittynyt solu siirtokelpoinen. En uskalla oikein edes toivoa, enemmän olen jo siirtynyt suunnittelemaan kesää ja kaikkea muuta mikä ei liity lapsiin mitenkään...
 
Kalis, ihania uutisia! (y) Onnea ja tervemenoa toiselle puolelle! Käy kuitenkin välillä moikkaamassa. Mä seuraan sitäkin puolta eli stalkkaan sua siellä!

Maimei, plaah, mitä uutisia.(n) Miten ihmeessä voi käydä noin?? nyt sopii siis vain toivoa, että tuo yksi saadaan siirrettyä. Jotenkin oma toivokin menee näistä uutisista matalalle. Peukkuja pidän ja laita viestiä. Jos päätät häipätä palstalta ja saat plussan myöhemmin, niin tule kertomaan. Hae myös mut pois täältä, jos vuoden päästä täällä pörrään!

Darni, jos meet tuohon iltaan, niin infoa meitä, mitä siellä oli! Haluan kuulla lisää!

Kuinka paljon vedätte foolihappoa? Mulla menee nyt erillinen tabu siihenkin!

ON: tää kierto mennään ilman hormoneja ja seuraavassa on vuorossa hoitokierros! Sitä odotellessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Maimei :( :( No voihan paska. Toisaalta se yksikin voi riittää. Nimimerkillä. Mutta hemmetti. Toivottavasti pian parempia uutisia!?

kallis onnea :love: on se vaan aina yhtä ihanaa

Virkki mä olen vetäny välillä jopa 2,5mg foolihappoa. Mulla on sellaisia vahvoja 5mg tabuja joita puolitin. En enää oo syöny, nyt taitaa mennä sellanen 800mikrog.
 
MaiMei mä huutelen äkkiä täältä taustalta taas, mikä tilanne sulla on, miten kävi?
Kysäisen samalla, tuliko sinulle rytmihäiriöitä lääkkeistä? Mulla muljahtelee sydän varsinkin piikkien jälkeen, tuntuu todella pahalta. En kehtais lääkäriin soittaa, mutta kai se alkaa olla pakko, sen verran muljahtelee ja tärisee rintakehä, että tulee huono olo, ja säikäyttää! Nytkö mä saan slaagin ja hoito jää tähän?

Ps.Aivan karmea olo muutenkin. Olisi jo punktio ja tämä ähky helpottais. Ei kuitenkaan hyperiä. Vielä ainakaan.
 
Heips.

Minut voisi joku ihana laittaa plussanneista taustalle. Eilen ensimmäinen neuvola missä myös ultrattiin. Viikkoja olisi pitänyt olla 8+1 tai 8+2. Kohtu kasvanut, oireita piisannut alusta asti. Mutta mutta, ilmeisesti tuulimuna, kohdussa ei näkynyt elämää. Hedelmöittymisen ajankohta on tiedossa joten heittoakaan ei päivissä voi olla. Mitään erityisiä kipuja tai vuotoja ei ole ollut.

Ensi viikolla uusi aika missä ultrataan ja sitten ilmeisesti lääkkeellinen tyhjennys edessä. Sitä aion ainakin vaatia, kaavinta ajatuksena aika pelottava. Toivon kuitenkin että tämä lähtisi spontaanisti tyhjenemään, neuvolan täti ainakin valoi uskoa että usein niin käykin. Hcg tuloksen soitti äsken, oli eilen jotain 29 000, eli täsmää menossa olevia viikkoja. Inhottavinta tässä on näiden oireiden jatkuminen, oksettaa ja nippailee kuten aiemmissakin raskauksissa vaikka siellä ei mitään kasvakaan. Huoh. No käydään tämä nyt läpi ja sitten mietitään uskaltaako yrittää uudestaan.

Sori omanapa.
 
Kiitos kiitos ja... Mitähän tässä osaisi sanoa, onnea plussanneille ja voimia niille toisille uutisille joita näkyy..

Listaa en osaa päivittää mutta jos joku minut sinne haluaa lisätä niin ikää 37v, toista muksua tehtaillaan, kierto taitaa olla 30päivää (vaikea sanoa kun vasta toista kiertoa pillereiden lopettamisesta mennään), dpo on vissiinki 7 tai 8.. Kovasti koetettiin viime viikolla ahkeroida oli ovulaatio päivä mikä vain :D

Testejä ei ole kuin yksi ainoa varastossa, eilen kuseksin sen toisen ja neganahan se tuli ruikittua, mitään tosin varmaan näkyiskään vaikka oiski tärpänny... Olot on normit, repäsykipuja noustessa kyllä löytyy mutt muutoin olo hyvinkin ei-raskaana oleva. MÖH!!!

Itselläni kauheat pelot mutta toisaalta isot toiveet raskaudesta. Ekan kohdalla raskauspahoivointi kesti koko odotusajan välillä tipassa maaten kun ei ikään pysyny sisällä.. Ja esikon ollessa 6kk tuli ero muksun isästä kovan koliikin ja rankan masennuksen seurauksina... Nyt jännittää kaikki... Pystynkö edes raskautuu tällä iällä, onko yhtä rankkaa odotus, miten käy parisuhteen jos masennus iskee takaisin kimppuun.. Pää on yhtä hullunmyllyä...
 
Keskiviikko 17.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3.............35kp/23-27
Athina (41)..........................6.............32kp/28-30
Katayana (38)....................3..............28kp/
Tammityttö (39)..................................28kp/
Minzi (39)............................3.............27kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............26kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............26kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............23kp/28-30
Elotar74..............................3..............23kp/26
Fazerina74 (41)................. 3..............22kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............19kp/
MaiMei (40).........................2.............18-19kp/26
Joyzy..................................................17kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 14kp/26-28
Jimima (44).........................2...............10kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6...............8kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6..............7kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............7kp/28
Esteri1 (42).........................2.............6kp/30
Virkki (39)...........................2..............6kp/26
Oodikas (37) ......................2.............5kp/28
bugsy (45) ........................?...............4kp/30

Piinailupäivät:

Athina (41)..........................................dpo 20
C. rotundifolia (40)..............................dpo 11
Kolibrinorsu (38).................................dpo 9
Tammityttö (39)...................................dpo 3
Helmi1234 (39)...................................dpo 1
Joyzy...................................................dpo 1
Jimima (44)........................................ dpo -1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40). Heinäpelto (42)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Keskiviikko 17.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Koivutar75 (40)...................3.............36kp/23-27
Athina (41)..........................6.............33kp/28-30
Katayana (38)....................3..............29kp/
Tammityttö (39)..................................29kp/
Minzi (39)............................3.............28kp/27-29
Babez74 (41)......................1.............27kp/29
C. rotundifolia (40)..............2.............27kp/26-29
kolibrinorsu (38)..................1.............24kp/28-30
Elotar74..............................3..............24kp/26
Fazerina74 (41)................. 3..............23kp/28
toiveilija38 (38)...................3..............20kp/
MaiMei (40).........................2.............19-20kp/26
Joyzy..................................................18kp/28
Helmi1234 (39)....................2........... 15kp/26-28
Jimima (44).........................2...............11kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6...............9kp/27-28
Vuorikristalli (39).................6..............8kp/28
Pirunpelto (40)....................1.............8kp/28
Esteri1 (42).........................2.............7kp/30
Virkki (39)...........................2..............7kp/26
Oodikas (37) ......................2.............6kp/28
bugsy (45) ........................?...............5kp/30
Truuly (37) ........................2...............? kp/30

Piinailupäivät:

Athina (41)..........................................dpo 21
C. rotundifolia (40)..............................dpo 12
Kolibrinorsu (38).................................dpo 10
Truuly (37) .........................................dpo 7-8
Tammityttö (39)...................................dpo 4
Helmi1234 (39)...................................dpo 2
Joyzy...................................................dpo 2
Jimima (44)........................................ dpo 0

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
Molly333...........(42) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Truuly laitatko vielä kiertopäivän, niin nostetaan listalla oikeaan kohtaan (y)

Molly333 jos odotetaan vielä vahvistusta, niin sitten poistetaan plussanneista, paska homma jos lopputulema on sama kuin mulla. Tämä on niin paskaa hommaa välillä, kun sullakin on samoilla viikoilla kuin mulla, niin ehtiihän siinä jos miettiä rippikoulut ja kaikki läpi. Ja sitten kun on oireita, niin luulee kaiken olevan hyvin. Jospa siellä kuitenkin löytyisikin jotain, ja jos ei, niin toivottavasti lähtisi itsestään, niin on kaikkein luonnollisin ja ehkä helpoin, ainakin ruumiillisesti, mielelle se ei ole helppoa, olipa tapa mikä tahansa.

Heinäpelto kaikkea hyvää, jos meinaat taustalle jättäytyä, ja ainahan sitä takaisin pääsee.

Athina tänään tulee lisää gelejä postissa, niitä aion nappailla, ja poimulehtiteetä myös, kaikkea pitää yrittää. Vadelmanlehtiteetä ei tahdo saada kuin netistä, sanoi täällä luontaistuotekaupassa, että eu:n säädösten mukaan oli ainakin yksi tee liian vahvaa, niin ei saa enää myydä.
Tässä eräältä palstalta poimittua tuosta teestä:
Näillä yrteillä tärppää varmemmin
Poimulehden tai vadelman lehdistä tehty tee vahvistaa naisen lantion seudun elimiä. Juo 1-3 kuppia päivässä jompaa kumpaa kunnes tärppää.

Jatka laimean poimulehtiteen nauttimista raskauden läpi synnytykseen asti. Vadelmanlehtiteen kohdalla on pidettävä tauko, kunnes 4. raskauskuukausi alkaa. Vadelma saattaa ensikuukausien aikana aiheuttaa välivuotoa, mikä ei ole vaarallista mutta on kuitenkin ylimääräinen ja turha stressitekijä.

Mukavaa päivää kaikille!

t. bugsy
 
  • Tykkää
Reactions: Molly333
bugsy.. mäkin join tota vadelmanlehtee loppuraskaudessa. Sanotaan vaikuttavan supistuksia vahventavasti.

voi Molly :( ompa aika syvältä. Tsemppiä odotteluun.

Heinäpellolle hyvää kevättä :)

Mites muut piinailijat? Eikös muutamalla alkais olla testin paikka. Olenko tippunu kärryiltä vai miten Athinalla menee? Aika isot dpot?

Pirtsille paljon tsemppejä!!

Ja Truuly, kuulostipa rankalle tuo aikaisempi raskaus/vauva-aika. Mäkin kai jotenki masennuin esikoisen vauva-aikana koska se oli hemmetin rankka. Ihan ummikko äiti jolle 8v lapsettomuusajan (hoitojen ja yrityksen) jälkeen kolahti "vaativa" ja maitoallerginen vauva. huh..niitä jälkipyykkejä pestään vieläkin, 6v jälkeen. Siinä meinasi tosiaan parisuhde kariutua, tai no..meillä ne kismat alkoi paljastua vasta myöhemmin koska itse elin niin kuplassa sen vauva-ajan stressin takia etten tajunnu miehen "mielenosoituksia" parisuhteen laadusta. Tsemppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Molly333
Voi Molly :(

Meillä ei kovin uutta tietoa vielä. Alkio jakautuu mut hitaasti. Ellei puhelin soi ap, menen huomenna siirtoon. En oikein haluu ees ajatella koko asiaa, keskityn muuhun! Kaikki defenssit kehiin...

Näinhän se helposti menee, kun on enää vähän kelpoja soluja jäljellä. Riskit tyhjiin hoitoihin on isot. Mut jos AMH on ok, pitäis olla tämän ikäiselläkin ihan hyvät tsäänssit saada munasoluja. Mulla on se vaan sen 0,5. Nyt Dheat saattaa vähän parantaa, mutta onhan sitä luomutulokseen hyvin hankala uskoa. En nimittäin usko, että mulla ehtii munasolut kypsyä valmiiksi oikein ikinä. Kyl tässä on luovutuksen ajat käsillä. MUTTA elkääpä te muut luovuttako, sekä luomuna että hoidoista on porukkaa siirtyny vanhemmallakin iällä täältä poies!
 
Pirtsi: huonoja uutisia, Lugeista mä vasta saankin sydämentykytyksiä! Synarelasta sain alkuun, mut tuntui menevän ohi. Näin punktion jälkeen maha on turvonnut paljon enemmän kuin ennen Pregnyliä, inha olo. Eilen otin pari Panadolia, tänään aamulla viimeks. Nappi auki housuista koko ajan. Vesi auttaa mutta myös tekee ähkyn olon sekin. Tsempit!
 
Maimei, toivotaan parasta sen yhden ainokaisen suhteen. Jospa siitä jotain kuitenkin tulisi.

Mikä on Pirtsin tilanne? Onko sua jo ultrattu? Kuulumiset kiinnostaa!

Mollylle halaukset. Tuo on niin syvältä!! Itse kokenut jo kolme ja vieläkin hyvässä muistissa! Toivottavasti saadaan nopeasti tyhjennettyä ja pääset toipumaan.

Itsellä ei raportoitavaa. Syön 1mg foolia tällä hetkellä. Kierto alussa ja ajattelin kyllä ovista tiputella loppuvkosta. Kokeilen tässäkin kierrossa raskautua, vaikka tuskin se tulosta tuo....
 
Voi Maimei. Niihän se tuppaa olemaan että nää amh luvut ennustaa noita solumääriä ja sitä kautta laatua :( No toisaalta mun ei pitänyt tulla enää raskaaks ainakaa luomuna (amh alle 0.2) ja 4v sisään tuli kolmesti.. yhden kerran jopa imettäessä. Että tiiäppä näistä :unsure:
Peukut huomiseen!!
 

Yhteistyössä