40+ so what wol.13

Huoh. Heikko positiivinen oli testi. Eivatka vielakaan suostuneet alkaa mittaamaan sokereita yms mita ne pystyis tos omalla klinikalta tekee, ja viimekuun raskauslahetetta ei enaa voimassa, joten en voi kayda sairaalassa arvioituttamassa tilannetta. Noh, torstaina olis gyne jossa siis ainakin ultrataan (varmaan tays vuoto paalla silloin) ja toivottavasti voidaan tehda labrat samalla. Mut jos lahetteen sanamuodon ei miellyta laakaria niin sitten joudun odottaa taas viikon uutta lahetetta niihin labroihin. Hitto, alkaa muuten kummasti haluttamaan muuttaa takas suomeen.
 
Maanantai 4.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (39)..............7..............40kp/28
Joyzy (42)........................................32kp/28
lillans (37).........................1.............31kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............30kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............30kp/28
Jimima (44)......................2..............29kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............26kp/30
Nuppu73 (42)...................................25kp/30
Virkki (39)........................2...............24kp/26
Oodikas (37) ...................2..............21kp/28-30
Athina (41)......................6...............20kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............20kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............19kp/26-29
Babez74 (41)....................1.............17kp/29
bugsy (45) ......................?..............17kp/30
Tammityttö (39)................................16kp/
Zini76 (40)........................5.............15kp/26-28
Roxanne (41)...................1..............12kp/29
Anuliini 1975 (41)..............1.............12kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............6kp/28-30
Pirunpelto (40).................1...............4kp/28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44).....................................dpo 14
Nuppu73 (42).................................dpo 7-8
Oodikas (37) .................................dpo 5
Kasenja (39) .................................dpo 2-3
Tammityttö (39)..............................dpo 0

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Kalabaliikki onpas harmi, että teillä miehen kanssa on erilaiset odotuksen jatkon kanssa. Jos jotain hyvää haluaa etsiä, niin onhan se parempi tässä kohdin asiasta tietää, kuin sitten kun olisi jo myöhäistä. Onhan niitä eroja tullut siinäkin tilanteessa, että raskaus on onnistunut, mutta mies sitten lähtenyt lätkimään. Paljon noissa tilanteissa on sitten mietittävää.

Tuo miehen vastuunotto on kyllä tärkeää. Meillä mies on aina imetyksen loputtua ottanut sen roolin, että nousee öisin pulloa lämmittämään, vaikka epäsäännöllisissä vuorotöissä kulkeekin. Hän kun aina ollut sellainen, että osaa jatkaa uniaan heti. Minä taas olen sellainen, että kun herään, niin saan pyöriskellä sitten iät ja ajat, että taas pääsen uneen.
Ja nousee laittamaan lapset kouluun, jos on kotona vielä siihen aikaan.
Mutta sitten minä taas annan hänelle aikaa omiin harrastuksiinaja päinvastoin.
Meilläkin on sen verran lapsia, että on päästävä joskus yksin omiin juttuihin, niin sitten taas jaksaa. Omalla kohdalla olen vain liian marttyyri, että en vain osaa joskus ottaa itselle aikaa. Kukaan ei siis estä sitä ottamasta, minä itse olen se este itselleni. Välillä aina sitten tajuan asian, kun alkaa olla hermot hajoamispisteessä, niin huomaan, että en taaskaan ole ottanut sitä aikaa.

Athina onko teillä mitään uutta jatkon suhteen? Tuli mieleen tässä, kun risteyskohdassa teilläkin oli asia.

Mutta nyt taas mentävä, aurinkokin ihanasta paistelee.
 
Joyzy toivottovasti saat nyt jotain tieto nyhdettyä ja apuja jatkon suhteen. Jotainhan noissa tilanteissa on oltava, että noin käy. Ja koska tärppi käy kuitenkin, niin tuntuisi, että hyvät mahdollisuudet olisi löytää se apu, että raskaus jatkuisi.
 
Heipä hei! Täällä mennään niin omaa napaa, että ja sentään. Sain piristäviä uutisia lekurin juttusilla, saapi vähentää yhden tabletin veks. Ehdotti ensin, että avaa kapselin ja vähentää sisustaa, mutta mä otan riskillä ja vähennän tyystin kokonaan yhden tabun. Alkaen huomisaamusta. Sillä tyylillä mennäänkin sitten toukokuun puolelle, että ei tää ihan hetkessä käy, mutta olen silti iloinen, että omalekuri oli myötämielinen mun ehdotukseeni :) Kiva kiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Ei meillä ole mitään, ilman ehkäisyä mennään, tulee jos tulee, mutten usko mun limiksen kanssa vaikka Vl lääkäri oli sitä mieltä että kyllä voin raskautua ohuesta limiksestä huolimatta.ylhäältä oli 7mm ja alas kapenee, jossain kohtaa 4mm ja kohdunkaulan päältä 1,4mm. Siksi menkatkin on niin olemattomat.
Väsyttää nykyään niin paljon että päikkärit on otettava, mitenköhän jaksaisin vauvan kanssa, en tiedä. Kai olisi pakko, nyt vien koiran ulos ja odotan miestä kotiin :)
Aurinkoista kevättä kaikille :)

Mulle voi laittaa Dpo 7
 
Viimeksi muokattu:
Joo, Bugsy, mietinkin jälkeenpäin, että toki tää on siis kaksisuuntainen tie, että molemmat puolisot pitävät huolta toistensa jaksamisesta - ainakin "minun maailmassani". Oli sitten lapsia liuta tai ei ollenkaan.

Niin, Kalabaliikille sympatiaa ikävään tilanteeseen. Rivien välistä ei toki kenenkään pitäisi joutua toista tulkitsemaan, mutta ehkäpä miehesi oli myötämielinen vielä siinä vaiheessa, kun yritykseen ryhdyitte - olkoonkin, että sen ehkä "sinun mieliksesi" tekikin. Jos teillä olisi tärpännyt heti ja kantanut loppuun asti, homma olisikin ehkä ollut ok, mutta miehelläsi on kai ollut niin tarpeeksi ja liikaa aikaa miettiä asiaa ja lopputulema on tämä.

Toisaalta on vaatinut valtavasti rohkeutta mieheltäsi sanoa asia ääneen ja vaikka se ei ole sitä, mitä haluat kuulla, on todellakin parempi, että asia tulee esiin nyt. Kyse on kuitenkin niin kamalan isosta asiasta!!!!! Jos mies ei ole täysillä mukana alusta asti, se tulee "silmille" jossain vaiheessa.

Mä uskon, Kalabaliikki, että sä "tiedät" tän, etkä ole toisin väittänytkään, tässä tulee nyt myös tajunnanvirtaa ja yleisempää jorinaa, eikä joka sana ja ajatus suinkaan ole suoraan sulle ja sun tilanteeseesi tarkoitettu.

SULLE mä haluan toivottaa voimia kohdata uusi tilanne ja jotenkin hyväksyä se, että miehesi tuntee niinkuin tuntee. Asian olisi voinut kertoa heti, mutta jotenkin mä uskon, että tunteet olivat silloin alussa vielä erit - lapsi olisi ollut tervetullut, jos se olisi tullut ns. helposti. Näin kiviseen tiehen miehesi ei ehkä ollut varautunut, eikä valmis.

Itse suhtauduin ajatuksiin lapsista etukäteen "mikä jottei" -periaatteella. En välinpitämättömästi, mutta mulla ei myöskään ollut tulenpalavaa tarvetta tai "pakkoa" saada biologista lasta. Sitten, kun yritykseen ryhdyttiin, halusta tuli käsinkosketeltavampaa, mutta silti ajattelin, ettei maailmani kaadu, jos lasta ei tulisikaan. Uskon myös, että jos olisin kokenut monta keskenmenoa peräkkäin, olisin varmaan luovuttanut melko pian - vähän niinkuin miehesi nyt. En tarkoita, että se olisi "oikea" tapa toimia, vaan sitä, että näinkin isossa asiassa mieli voi ihan oikeastikin muuttua ja se, mikä tuntui oikealta alussa, ei enää hetken päästä siltä tunnukaan...(Tässä en nyt välitä vakuutella, miten tärkeitä, toivottuja ja rakkaita lapseni nyttemmin ovat, vaikka lähtökohta yritykselle oli se mikä oli.)

TOSI ikävä juttu, jos teidän toiveenne ovatkin nyt keskenään erilaiset. Toivottavasti pääsette yhdessä selvyyteen siitä, mikä on teille paras keino mennä eteenpäin.
 
Tsemppiä Joyzylle, Kalabaliikille ja kaikille muillekin sitä tarvitseville.

Mulle voisi iän päivittää... Vanhenin viikonloppuna ja nyt siis 38 v.

Meillä on tilanne päinvastainen kuin Kalabaalikilla. Meillä nimittäin mie olen valmis lopettamaan ainakin toistaiseksi yrittämisen ellei tässä kierrossa ole tärpännyt. Mies sanoi olevansa pettynyt, jos ei toista pientä enää yritetä ja saada, mutta että pystyy asian kanssa elämään. Mulle tuli tästä jo huono omatunto. Mies toivoo kovasti poikaa, mutta siitähän ei mitään takeita ole kumpi meille suodaan, jos kumpaakaan. Itse olen väsynyt tähän yrittämiseen, kun tuntuu elämä jäävän ihan pysäkille sen takia. Mitään en osaa suunnitella, kun aina mietin, että jos sitten olenkin raskaana. Esim. syksyksi pitäisi löytää työ- tai harjoittelupaikka, mutta kuka minut ottaa, jos olen raskaana. Syrjiä ei saisi, mutta varmasti työpaikkaa hakee joku, joka ei ole raskaana. Ja harjoittelijaa, joka jää kohta pois töistä, ei kukaan ota. Lisäksi pelottaa uudet keskenmenot jne. Ja kaiken päälle täällä jo puheena ollut isän osallistuminen. On helppo haluta vauvaa, kun itse voi aamuisn nukkua ja äiti herää lapsen kanssa kasilta, vaikka olisi ollut pitkän ja myöhään kestäneen vuoron töissä edellisenä iltana.

Äh, lapsi heräsi ja isä vuotaa verta... Pitää mennä.
 
Kalabaliikki, ihana kun otit mun viestini "oikein", etkä pahastunut siitä. Mä en yhtään halua väheksyä sun pettymystäsi tai muita mahdollisia tunteita, mutta mun mielestä sun miehesi teki todella hienosti kertoessaan rehellisesti tunteistaan.

Sanoit: "Niinpä hänestä on tuntunut ja tuntuu, että tämän minun haaveeni "kieltäminen" ei olisi oikein, kun minä olen ollut tukena kaikkien hänen haaveidensa toteutumisessa, ja pistänyt ne omieni edelle."

Minusta on hienoa myös tuo, että miehesi on ajatellut asiaa noin päin ja voisin kuvitella oman mieheni tekevän samoin. Hienoa on toki myös se, että sinä olet ollut tukena miehellesi hänen haaveidensa toteutumisessa, mutta sehän on ollut tavallaan sun oma valintasi. Ja tämä taas täysin kiihkottomasti (ettei tule "älä valita" -tunnetta, koska en todellakaan tarkoita sitä), koska niinhän se on: parisuhteessa ja elämässä tehdään valintoja ja joustetaan sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä (tai ainakin näin minusta pitäisi olla) ilman, että odottaa jotain 1:1 uhrausta toiselta osapuolelta. Hyvässä parisuhteessa homma menee kuitenkin loppupeleissä jotenkin tasan. Miehesi yritti ehkä "hyvittää" tällä jotain, mutta lopulta huomasi, ettei sittenkään pysty seisomaan päätöksen takana.

Sanoit, että susta tuntuu, että seisot tyhjän päällä. Musta tuntuu, että seisot varsin vahvan ja arvokkaan parisuhteen päällä. Vaikutat fiksulta naiselta ja fiksulta vaikuttaa miehesikin. Toivottavasti löydätte rauhan tämän asian tiimoilta <3
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Tiistai 5.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (39)..............7..............41kp/28
Joyzy (42)........................................33kp/28
lillans (37).........................1.............32kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............31kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............31kp/28
Jimima (44)......................2..............30kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............27kp/30
Nuppu73 (42)...................................26kp/30
Virkki (39)........................2...............25kp/26
Oodikas (38) ...................2..............22kp/28-30
Athina (41)......................6...............21kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............21kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............20kp/26-29
Babez74 (41)....................1.............18kp/29
bugsy (45) ......................?..............18kp/30
Tammityttö (39)................................17kp/
Zini76 (40)........................5.............16kp/26-28
Roxanne (41)...................1..............13kp/29
Anuliini 1975 (41)..............1.............13kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............7kp/28-30
Pirunpelto (40).................1...............5kp/28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44).....................................dpo 15
Nuppu73 (42).................................dpo 8-9
Athina (41).....................................dpo 8
Oodikas (38) .................................dpo 6
Kasenja (39) .................................dpo 3-4
Tammityttö (39)..............................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Ah... Niin komeeta viivanpaikkaa tulee vaan joten ei edelleenkään mitään uutta :devil::devil:

No katotaan mitä tässä tapahtuu.. Jokatoinen päivä ollaan heilutettu peittoja koko kk ajan ja samalla taktiikalla jatketaan siihen asti kun hanat aukee.huomenna tulee 2vko täyteen kun kuukautiset on myöhässä
Testailen tasasin väliajoin siihenasti kunnes täti tulee visiitille.
 
Luppana: Olikos sulla mitään hajua miks vois olla kierto outo? Siis jos ei oo raskaudesta.

Mä sain kutsun 40-v kohdunkaulan syövän papa seulontaan! On muuten tosi hyvä, että seulotaan näitä suomessa.
Ei mitään hajuu miksi kierto on iiiiiihan sekasin(n)... Papa oli puhdas klamydia ja muut testit ok, otettiin siis kaikki nää ennen steri purku leikkausta.. Samoin munasarjat yms muut kunnossa... Menkat olleet aina säännölliset myös sillon kun oli kupari kierukka tosin mulla sekään ei toiminut ehkäisynsä sillä mulla on kaksi kierukka lasta & yksi pilleri lapsi:eek:... Joten siinä yksi syy miksi päädyttiin sterilisaatioon 4,5 vuotta sitten... Mutta sitten kävi "legendaarisesti" tuli ero ja löysin unelma miehen jonka kanssa nyt halutaan yhteinen nyytti:love:.... Ja siksi siis päädyimme purkuun ja jos sekään ei tuota tulosta yritämme vielä muilla hoidoilla:oops:.... Kaikki siis ollaan maksettu omasta pussista ja maksetaan en halua viedä niiltä joilla ei vielä yhtäkään lasta "paikkaa" julkiselta puolelta ja myös siitäkin syystä että olen kerran halunnut "lopullisen ehkäisyn" ja muutin mieleni niin ei tarvitse muiden sitä kustantaa...

Leikkaavalle lääkärille jätin soitto pyynnön ja hän soitti juuri äskön
Hän oli sitämieltä että voin hyvinkin olla jo raskaana :eek: sanoi että ovulaatio on voinut hyvinkin tapahtua paljon myöhemmin kun itse oletan on kuulemma hyvin yleistä gynekologisen leikkauksen jälkeen ohjeet olivat vaan testaa 3päivän välein ja kuulemma ei ole ollenkaan ennenkuulumatonta että joskus koti testit näyttää plussaa vasta rv6-7...
Oli todella kannustava..
 
Keskiviikko 6.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (39)..............7..............42kp/28
Joyzy (42)........................................34kp/28
lillans (37).........................1.............33kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............32kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............32kp/28
Esteri1 (42)......................2..............28kp/30
Nuppu73 (42)...................................27kp/30
Virkki (39)........................2...............26kp/26
Oodikas (38) ...................2..............23kp/28-30
Athina (41)......................6...............22kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............22kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............21kp/26-29
Babez74 (41)....................1.............19kp/29
bugsy (45) ......................?..............19kp/30
Tammityttö (39)................................18kp/
Zini76 (40)........................5.............17kp/26-28
Roxanne (41)...................1..............14kp/29
Anuliini 1975 (41)..............1.............14kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............8kp/28-30
Pirunpelto (40).................1...............6kp/28
Jimima (44)......................2..............1 kp/28-30
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Nuppu73 (42).................................dpo 9-10
Athina (41).....................................dpo 9
Oodikas (38) .................................dpo 7
Kasenja (39) .................................dpo 4-5
Tammityttö (39)..............................dpo 2

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
No niin mä vain tipuin taas yllättävän korkealta eli kellontarkka KP 1. :notworthy::cry::mad: Taas tekee mieli vain itkeä ja hokea "tyhmätyhmätyhmä", kun taas uskalsi toivoa. Kertokaa nyt kanaset miten oppisin hyväksymään ja varsinkin olemaan sinut sen kanssa että jäämme yksilapsiseksi perheeksi? Olen ikionnellinen ja kiitollinen ihanasta ainokaisestani, mutta kun on sellainen tunne että perheemme on vielä "incomplete", pitäisi olla vielä se yksi lapsi. Tämä on kuin joku pakkomielle, en osaa päästää ajatuksesta irti. Toisaalta en ole tyhmä, kyllähän mä olen jo pitkään tajunnut että ellei kolmessa vuodessa onnistu, niin ei se onnistu jatkossakaan. Silti sydän haluaa mitä haluaa ja en vain osaa kokonaan luovuttaa. Tajuan faktat, mutta silti jaksan roikkua kiinni siinä pienessä ohuessa toivonlangassa että jos kuitenkin tapahtuisi ihme. :whistle: Kun eihän siihen tarvita kuin se yksi hyvä munasolu ja yksi hyvä uimari... Välillä melkein hävettää roikkua tälläkin palstalla vuosi toisensa jälkeen, kun ikäero muihin vain kasvaa ja tämä vanha kana ei vain tajua poistua takavasemmalle. :rolleyes: Mutta roikutaan nyt mukana vielä hetken, vaikka tämä jo aika epätoivoiselta alkaa näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Pikaisesti... tänään dpo 9 ja testi aamupissasta nega:unsure:noooh vielä aikaista mutta oli ihan pakko testata... oireita ei kyllä pahemmin ole; pientä nippailua silloin tälllöin vatsassa ja rinnat ehkä hieman pistelee/kiristää... huomenna uusiksi... testailen niin kauan kun testejä tuolta kaapista piisaa:mad:just tilasin paketin... alkaa jo ärsyttämäänkin jollain tavalla (n)
 
Hellou hellou!
Eksyin taaskin sivuille, vaikka oikein mitään uutta kerrottavaa ei ole.
Voih Jimima sentään. Minä sanoisin sinulle, että Älä anna periksi. Niin kauan, kuin jalaka nousoo, on vielä toivoa. Etkä sinä vielä mikään vanha ole. Ei passaa lannistua, vaikka elämä välleen potkii urakalla päähän. Se on kyllä niin väärin, että jotkuu raskautuu ilman sitä toivomattahhii ja sitten joillakin se on työn ja tuskan takana.
Omaa napaa tässä ihan pikkuruisen: Mulla on ollut jotenkin ahdistavaa ja hermostunutta tässä viime päivinä, kun tiedostan vähän liikakin hyvin, etten saa koskea rauhoittaviin tähän ahistukseen, onko nää lie sitten joitahin vieroitusoireita, mutta minä kyllä taistelen, päivä päivältä eteenpäin. Onneksi sentään suklaa ei ole vielä kiellettyä, ja sen kyllä näkee kasvoista: kukkia siellä, kukkia täällä(lue murkkuikäisen finnejä).
Oikein ihanaa keskiviikkoiltaa itse kullekin. Pidetään mielet korkealla, vaikka joskus oisikin rankkaa.(y)
 
Moikka ihanaiset :love:

Mä en päässyt kirjautumaan Pilhilinna74 nimellä joten nyt koneelta pääsin edes tähän vanhaan Pilvilinnan profiiliin (n)

Mut sama tyyppi vaikkakin nyt eri profiililla...toivon että tää toimis jonkun aikaa ainakin...koneelta pääsen....kännykällä en :unsure:

No mut mulla tosiaan nyt kp4 ja yk7 napsahti käyntiin :)

Droppeina E-vitskut ja yritän muistaa greipit aamuisin juoda tuorepuristettuna...B-vitamiini ja sinkki sekä Gelee myös käytössä!!

Mä lukasen teidän kuulumiset ja toivotan tasapuolisesti kuitenkin kaikille JO plussanneille onnea hurjasti ja tarrasukkia sekä yrittävillä ja eritoten piinaaville hurrrrrjasti tärppi onnea!

Mulla se 41v tuli mittariin marraskuussa ja toivon kovasti ettei tämän vanhan kanasen kunnon munat ois munittu jo...vaan et yksi kelpo yksilö ois vielä meidän vauvaa varten jemmassa :)

Nyt kyllä yritän tuon ukkokullan kellistää vällyjen väliin ovisplussa sekä ovis päivänä ni tois sekin paremmat mahkut onnistumiseen kaiketi :)
 
Keltsi. HmmEi kyl tuskin ovis vielä voi olla. Siis jos kp8 ja keskenmenosta laskien. Siis ymmärsinks oikein että nyt on 8pv siitä ku raskaustavara tuli ulos? Halaus. Mulla kesti useita viikkoja ennenku hcg laski mutta mulla menetys oli rv14 eli myöhemmin varmaan. Tsemppiä.

Kasenja. Joo perin raivostuttavaa! Kaikki tällanen ihme epämääräinen hässäkkä. Tsemppiä sinne!
Oliko toi sun km rv 14 juuri se myöhäinen ovis?
Mä en tänään muistanut tikuttaa, mutta jotain ihmeen limaa tuli tänään? Ihan kuin se limatulppa??
 
Halauksia tänne! Paljon hulluja kiertoja mutta onneks myös aina joku plussa!

Babez..joo , tai siis ei toi ollu Km vaan ihan hyvä kunnon raskaus. Sikiö vaan oli "sairas " kuten kolme muutakin sikiötä. Kannan sitä piilevää geenivirhettä.

Omanavassa ei mitään. Paitsi että tuskin on mikää dpo koska lämmöt sahaa 36.6 ja 36.5 välillä eikä mitää kunnon nousua oo ollu.
 
Jos joku paivittaa listaa, niin taalla iski Niagaraa. Eli kp 1/28. Tanaan gyne, varmasti super hauska reissu talla vuodolla ja kivuilla. Noh, joskos nyt jotain alkais selviamaan ja jotain testeja saadaan aloitettua.
 
Nyt on jännää... Taas. Sofi antaa jotain hyvin haaleaa... Kenties viivanpaikka, kenties orastava viiva. On niin varhaista vielä, ettei tiedä. Testivarasto raskaustestien osalta kovin tyhjä... Yksi kiinalainen jäljellä ja nehän ei meinaa antaa minkään sortin viivaa. Tänään pitää käydä Postissa niin ehkä samalla reissulla haen Pc-paketin. Tarkoitus kyllä oli olla testailematta, mutta sorruin ja siitähän se pakkomielle taas pääsi valloilleen.

Joyzylle tsempit. Toivottavasti asiat lähtevät nyt selvenemään.

Ja samaista tsemppiä sekä positiivista mieltä kaikille sitä tarvitseville.
 
  • Tykkää
Reactions: kolibrinorsu

Yhteistyössä