40+ so what wol.13

Mulla taitaa jatkossakin jäädä ne tupakat ja vappusimat hyllyyn.

Elämäni ensimmäisen kerran näen viivan testissäni! Kysyin mieheltäkin, että piirsikö se siihen vai onko tää paska vitsi?

Ei se siitä lähde pois/valu/haihdu.:eek:

Ja ei oireita vieläkään! Pysyykö tämä? Onko tämä totta? Jos hymyilen liikaa, viekö joku sen pois??

Jopo ja Sahris, rillit päähän:

http://aijaa.com/mJD8mo
VOI HYVÄT HYSSYKÄT <3 <3 SE ON KUULE IHAN SELKEE +++ IHANAA :love::love:.... Onnea onnea onnea.... *joulu vauva* :love::love:
 
No se on kyllä aikamoista jos minäkin vanhoilla silmilläni näen Pirtsin tikussa viivan. On niitä senverran tiirailtu:ROFLMAO:. Onnea paljon Pirtsille ja naulapyssyllä pikkanen kiinni!! Aivan mahtavaa!!

Muillekin pusuja!


woodis rv 23
 
Härre gaaaaaad! Tulin kysymään, että joko P testailee! Ja KYLLÄ! Testi plussa! Mahtavaa!!!! Onnea! Nyt toivotaan, et pysyy. Mikä on virallinen testipäivä?? Kannatti lähteä hoitoihin!
Virallinen testipäivä ois vasta 2.5!! En uskonut, että näkys vielä mitään.
Kiitoskiitoskiitos kaikille tuestanne!
Mä pääsen viikonloppuna kirjoittelemaan paremmin :love:
 
Ihanaa Pirtsi!! <3 <3 ONNEAAAAA!!

Tänään kp 24, eikä vieläkään o-plussaa. :-(
Tosin lueskelin, että nuo kyseiset testit eivät ole kaikille plussaa antaneet ja katselin tuolla yhdella sivustolla käppyröitä, niin ei o-plussaa ja silti plussanneet ja lämmöt kertoneet oviksesta.
Vaan mulla nyt ei oikeen noihin lämpöihinkään voi luottaa.
On oltu sairaina (vatsatautia) ja nosti mulle lämpöä.

Nyt on kyllä niin selkeet o-limat, että huh heijaa.
Ja eilen vähän tummui tuo o-testi uudelleen. Aikaisemmin kierrosta oli tummempaa kans ja sitten haaleni tosi haaleaksi. Nyt taas tummumaan päin.
Saapi nähdä.
Onneksi tässä nyt aletaan olemaan siinä kunnossa, että jaksaisi peittojakin heilutella. :-D
 
Pirunpelto, toivotaan, että pysyy mukana:barefoot::love: :barefoot: :love::love:Onnea viivasesta, toivon kovasti, että pysyy!!! Ihanaa, että joku raskautuu nelikymppisenä. Täällähän vallan itsekin liikutuuu!!!

Roxanne...sullakin tullut viiva testiin, se lupaa hyvää tulevaan mikäli vain jaksat hoitoon lähteä?! Voimia :)

Onko kellään ollut Synarella sumut käytössä? Itselle uusi juttu. Meillä kuudes ja viimeinen siirto tulossa. Vaihdoin lääkäriä ja hän laittoi kaikki mahdolliset lääkkeet tähän vika Pas-siirtoon. Meinasi, että arvot ollut niin hyvät, että hänen mielestään olis jo pitänyt onnistua. Epäili jotain vasta-aine juttuja ja kirjotti reseptit Innohep, Prednison ja vielä uutena Zumenon. Saas nähdä miten käy, aikasemmalta lääkäriltä näistä kysyinkin, mutta hän oli sitä mieltä ettei näistä apuja ole. Olin 3 kk tauolla ja vielä eilen todella ristiriitaiset olot tulevasta hoidosta, olin jo sopeutunut ajatukseen, että meidän perhe pysyy tällaisena, 7-vuotias lapsi on. Ääääh, ajatukset vaihtelee aika tiuhaan, suoraan sanottuna pelottaa mikäli tulee uusi pettymys taas :ninja: Pirtsin plussa antaa kyllä toivoa!
 

No, mutta kappas. Kai tämän voi jo laskea ovisplussaksi? Voiko?
Kyl mää vielä huomenissa testaan ja ehkä ylihuomennakin.
Ärsyttää vaan, kun lämmöt on nyt muutoinkin ollut pari päivää koholla vatsataudin takia. Joten tässä kierrossa tuskin lämpöjen mittaus on kovin luotettava menetelmä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Pyllerö: kyllä tuo minun silmääni ovisplussalta vahvasti näyttää :)

Ai että, vieläkin tulee vahvoja fiiliksiä tuosta Pirtsin plussasta :love: Siis kuinka siistii! Nyt tsemppiä ja rautaisia hermoja jatkoon, kyllä se pikkuinen saa nyt luvan kyydissä pysyä!

Täällä jo kp 3, eikä vieläkään menkkoja. Eikä plussaa. Näinkö mun kierrot sitten vaan pitenevät ja vaihdevuodet lähenevät (n) Ens kierrossa olis inseminaatio ja kiertoa avitetaan lääkkeillä. Lääkkeetkin jo ostettu, nyt vaan odotetaan puolukkapäiviä, jotta sais varattua aikaa injektioneuvontaan.

Ja ainiin, siitä juopottelusta oli puhetta. Mie kyllä vetäsen joskus laitamyötäiset ja välillä "sivistyneet" seitinohkaiset :whistle: Seuraavat seitinohkaset tiedossa vappuna ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Pirtsi, sulla on kyllä hyvin pulla uunissa. Sulla on jo nyt noin hieno viiva ja viralliseen päivään on aikaa. Testailetko päivittäin? :D on kyllä hieno juttu ja antaa itsellekin uskoa!

Pylleröllä selkeä ovisplussa. Minä en ikinä saanut tuollaista! Peitot heilumaan.

Kolibrinorsu vai että seitinohuet ja kp 3. Ajattelinkin, että onpa erikoista, että kp3 ja ei vuotoa. :D Voihan olla, että sen letrokierron jälkeen kierto venyy!

Minä odotan asennusta. Huomenna tark mennä, jollei aamulla soiteta viljelyn menneen perseelleen. Oma olo ok, mutta jestas tätä mahan turvotusta! Ihan kuin olisin raskaana! Vettä olen yrittänyt juoda.... Mahaa nipistelee vielä aika lailla, mutta muuten olo ok. Voiko näin sorkittuun ja hormonointuun kroppaan mikään tarttua??? Kuinkahan kauan tämän turvotuksen laskeutumiseksi menee aikaa?
 
:love: PIRTSI RAKAS PIRTSI :love:
Mitkä lasit? Tohon mitään laseja tarvii! Minulla on nyt NIIIIN hyvä mieli, koko ajan on tuntunu et sinä annoit minulle ton meidän vauvan ja sinä NIIIIN ansaitset nyt oman :barefoot: En voi olla muistamatta sitä kun ilmaannuit palstalle sättimään haamuja ja viivanpaikkoja ja muiden muassa minä meinasin tulla linjoja pitkin liipasemaan sinut niin pitkälle kuin pippuri kasvaa :LOL::ROFLMAO: En ois IKINÄ uskonu miten tärkeeksi minulle on tullu seurata sinun taivalta ja miten onnellinen voin olla sinun puolesta! Tolla viivalla kaveri on tiukasti kiinni ja aiheuttaa sinulle teini-iässä kaikki ne harmaat hiukset jotka ansaitsetkin :p ONNEA!
 
Myönnän, että kyllähän mä täällä välillä käyn kurkkailemassa, mutta harvoin mikään ylittää kommentointikynnystä, mutta nyt ei voi olla onnittelematta! Voi vitsi Pirtsi, minkä teit! Onnea ja nyt vaan pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin loppuun asti ja sulla on alkuvuodesta oma vauva sylissä!

Aika on vierinyt, viimeisiä hetkiä viedään... Mä Toivosin kyllä jo että viimeisiä minuutteja... Olo on kuin vappupallolla! :confused::sick:

Tyydeli ja 40+4
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Olipa kiva tulla täällä käväsemään, kun oli Pirtsin plussatikku heti siinä! Onnea Onnea vaaaan :love:

Mä pidän peukkuja, että tästä nyt alkaa iiiiiso hyvän onnen aalto ja kanaset tipuilee kaikki!

Sahramiini: Oliko sinulla millainen vauvansaantimatka silloin, kun täällä kuumeilit? Minä tulin silloin suoraan sinne odottajien ketjuun ja en tätä ketjua seurannut.

Mulla tulossa 40 täyteen parin kuukauden päästä (y)

Meille tuli lenssu kylään. Hieman hässäkkää oli tuossa keskiviikkona, kun vauvan vointi vähän huononi ja jouduttiin tulipunaisen ihottuman levitessä käymään päivystyksessä illalla. Minulla samaan päivään osui selkeästi tummeneva ovistikku ja päivystysreissun jälkeen se olikin sitten plussa. Vienosti miehelle sanoin illalla reissun jälkeen, että mulla taitaa huomiselle tulla ovis. Ja kuin ihmeen kaupalla peitto heilahti pikaisesti. Molemmilla oli tuossa vaiheessa kurkut kipeänä ja hyvä että se peitto siinä heilui, koska ei oo heilunu sen jälkeen. Miehellä nous kuume ja on ihan tosissaan kipeänä nyt. Minullakaan ole mikään herkku olo ollut vaikkei kuumetta olekaan. Vauva taasen on parempi ja oppi nousemaan polvilleen tukea vasten. Että jos tästä kierrosta jotain tapahtuu niin se on tuon yhden kerran varassa. Olen välttänyt buranaa ja muitakin lääkkeitä ja ottanut vain panadolia omaan olooni. Mietin, että olisin ehkä ilmoittautunut piinailemaan mutta enpä taida. Jos tämän luette, niin kyllähän te näette mulla nyt olevan dpo1 (tai dpo0, kun iltasella tuli tuo ovisplussa). Menossa kp14/26-28. 26-27 päivän kierto tulossa ovisplussan perusteella.

Saa nähdä näkyykö mulla lämmöissä ovis, kun olen ollut kipeänä. Huomenna pitäisi lämpöjen nousta. Lämmöt on olleet korkeammat kuin aiemmissa kierroissa koko alkukierron ajan mutta en ole tämän lenssun huomannut vaikuttavan, koska kp11-13 36,6C ja kp14 36,7C.
 

Yhteistyössä