40+ so what wol.13

@Aamuska mulla on ainakin kahdessa viimeisessä stimulaatiossa punktiopäivään mennessä kehittynyt follikkelitilanne paremmaksi kuin miltä aluksi näytti. Ja tosiaan määrää tärkeämpi on laatu, yksi siihen raskauteen vain tarvitaan.

@miumiu_82 joo toi on kaksipiippuinen juttu, testaileeko jo etukäteen vai ei... negatestit on masentavia ja kunnes niitä näkee, voi edes haaveilla olevansa raskaana, mutta toisaalta jos jättää testaamisen viime hetkeen, tulee isompi kolaus mahdollisesta negasta, kun on ehtinyt pidempään elätellä toivoa. Ja onhan se tosiaan kiva tietää, onko ollut edes kiinnittymisyritystä.

@lolu pahoittelut menkoista. Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää!
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuska ja lolu
aamuska, kiva kuulla, että lääkäri rohkaisi sinua ja toivoa on :) Minulla loppui tosiaan kuuri tänään. Se jatkuu vielä kaksi kuukautta niin, että kaksi päivää viikossa on todella vähäenergistä ja kaksi herkkupäivää, kolme normaalia. Tänään on herkkupäivä :) Ostin töihin jätskiä ja aamupalalla oli donitsi!

Harvinaisen järkky pms, onneksi illalla on osteopaatti. Ahdistus on sitä luokkaa, etten meinää pystyä olemaan töissä. Tein jonku meditaatioharjoituksen ja helpotti.

Miumau-82, toivotaan, että piinaviikko tuo kaivatun plussan :) Lolulle kans onnea uuteen kiertoon.

Onko testauspäiviä kenelläkään lähellä? Oireita?
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuska
@tatti55, suuret pahoittelut vielä minultakin, todella kurjaa että kävi näin. :cry: Virkille myös lämmin halaus ja voimia tulevaan tyhjennykseen. Toivottavasti kaikki menee helpoimman kautta tällä kertaa. Kovin raskas ja kivinen tie tämä vauvan yrittäminen tuntuu kyllä olevan tässä iässä. :( Onneksi tällä palstalla on ollut vuosien saatossa paljon onnistumisiakin, se antakoon meille kaikille toivoa!

@Katti75 , onpas tosi hienoa että saitte kaksi alkiota pakkaseen! (y) Mä en ole edes kuullut aiemmin, että seitsemäntenä päivänäkin voi alkio vielä saavuttaa blastovaiheen, mutta hyvä tietää että sekin on mahdollista. Kaikkea hyvää tulevaan kiertoon!

@Aamuska, ei kannata vielä lannistua! Toivotaan että nuo neljä follia ottavat kunnon kasvuspurtin ja lisääkin vielä ilmaantuu. (y) Tule sitten kertomaan, miltä uudessa ultrassa näytti!

@Hulbertiinan alkiolle on täällä peukut pystyssä! Toivottavasti pikkuinen tarraa kunnolla kiinni. :love:

Omaan napaan ei ihmeempiä kuulu. Kierto on vasta alussa, joten mitään teoreettistakaan jännättävää ei juuri nyt ole. Ainokaisen alkion PAS-siirtoon päästään vasta kun olen lopettanut imetyksen, enkä ole vielä saanut sitä tehtyä. Tavoitteena olisi kuitenkin saada alkio kyytiin tämän vuoden puolella.
 
Hei kaikki! Oli pakko tulla kertomaan ja ihmettelemään miten miehet voi olla ihmeellisiä. Kävin eilen siis verikokeessa ja tänään neuvolassa kuulemassa tuloksen, arvo oli alle 500 eli kesken on mennyt. Oma mieli on nyt jo sitä mieltä, että haluan ehdottomasti yrittää uudestaan mutta juuri neuvolan tädillekin kerroin että en edes uskalla vielä miehelle siitä puhua kun hän on varmasti vastaan kun kerran näinkin voi käydä. No, pääsin sieltä neuvolasta kotiin (olen siis syyslomalla nyt) ja mies tuli heti pihalle vastaan (on etätöissä tänään) että miten sä näin nopeasti tulit. Kerroin että tämä raskaus oli nyt tosiaan tässä tällä kertaa. No mitäpä mies tuumaa? Hän kysyy että voiko se vielä onnistua että jatkuuhan yritys edelleen. Siis voitteko kuvitella, että yllätti mut täysin ja erittäin positiivisesti ja ainoassa oikeassa kohdassa. Uskomaton mies mulla! Ekat itkut nimittäin tuli vasta neuvolasta lähtiessä, joten mieli oli melkoisen maassa sillä hetkellä. Vau! Meillä siis yritys jatkuu kunhan ensin kierto käynnistyy. Kaivoin jo roskiin heittämäni ovistikutkin takaisin kaappiin ;) Suosta siis noustaan! Ja anteeksi tämä omanapaisuus taas tälläkin kertaa... Millaisia kokemuksia teillä on kierron käynnistymisestä uudestaan, kestääkö kauan?
 
Nimimerkki/ Ikä/ Monettako yrittää


Katti75 (43).........2
yöeläjä (44)..........4
Iid@ (45).......2
kirsillevauva (45).......4
aamuska (41)....1
hulbertiina (41)...3
miumau-82
mirumarumoru (42)....4
Rusakkonen (46).....1
Roxanne (44).......2
lolu (39)....4
Tatti55 (40)... 3
 
@tatti55 Mahtavaa, että jatkatte yrittämistä! :)

@Aamuska Koska sulla on seuraava ultra?

Täällä odotellaan sunnuntaina alkavia menkkoja, pieni toivonkipinä tietenkin on... Mieliala on herkillä (normaali pms-oire), alavatsaa/selkää välillä juilii tai nipistelee (normaali pms-oire sekin), vatsassa on kiertänyt normaalia enemmän ja vähän turvottaa. Kaikki tämä on ihan tavallista ennen menkkoja. Viime sunnuntaina oli hieman normaalia tummempaa, pikkuisen ruskehtavaa vuotoa, mutta ei varsinaista verta. Lisäksi kohdun tienoilla yhdessä paikassa jomotti nukkumaan mennessä. Mieli tietenkin keksii kaikenlaisia tarinoita kiinnittymisestä, mutta tuo jomotuskin voi olla lihasperäistä, sillä tein viikonloppuna kunnon vatsatreenin.

Nämä piinapäivät ovat :poop:!
 
Lista: ikä/ monettako yrittää/ yritys aloitettu/ muillä keinoin:

Katti75 (43).........2/? /IVF
yöeläjä (44)..........4/? /luomu
Iid@ (45).......2
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ luomu, odottaa luovutettua munasolua
aamuska (41)....1/ ? /IVF
hulbertiina (41)...3/ ? /IVF
miumau-82
mirumarumoru (43)....4 (luomu)
Rusakkonen (46).....1/ ? IVF
Roxanne (44).......2/ ?/ luomu, odottaa IVF:ää
lolu (39)....4/ ? /luomu
Tatti55 (41)... 3/ ?/ ?

Plussanneet:
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listaa siltä osin kuin muistin, Olisiko kiva lisätä, milloin yritys aloitettu? Päivittäkää itse tai minäkin voin puolesta päivittää :)

Rokotus varattu ensi viikolle, joten siitä kuukauteen en saa raskautua. Ihanaa, ei tarvitse miettiä ovista ja siemeniä :) Ja jospa joulukuussa olisikin jo siirto!
 
Lista: ikä/ monettako yrittää/ yritys aloitettu/ muillä keinoin:

Katti75 (43).........2/? /IVF
yöeläjä (44)..........4/? /luomu
Iid@ (45).......2
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ luomu, odottaa luovutettua munasolua
aamuska (41)....1/ ? /IVF
hulbertiina (42)...3/ 1/2015 /IVF
miumau-82
mirumarumoru (43)....4 (luomu)
Rusakkonen (46).....1/ ? IVF
Roxanne (44).......2/ ?/ luomu, odottaa IVF:ää
lolu (39)....4/ ? /luomu
Tatti55 (41)... 3/ ?/ ?

Plussanneet:
 
@tatti55 Mahtavia uutisia :) Sinulla on ihana mies :love: Onnea uuteen yritykseen! Vaikka keskenmeno on tosi kamalaa, niin ainakin kiinnittyminen on sinulla mahdollista! Vielä voi hyvinkin tulla niin hyvä solu, että se sinnittelee loppuun asti (y)

@miumiu_82 Tsemppiä piinapäiviin! Tuo toivon ja menkkojen odottelun vuoristorata on kamalaa. Toivottavasti tilanne kääntyisi kohdallasi vielä toivottuun suuntaan. Oletko malttanut olla testaamatta? Minäkään en kestä negoja testeissä, joten välttelen niiden tekemistä. Samalla olisi kuitenkin kiva nähdä kiinnittymisyritykset... hankalaa.

@Katti75 ja @Roxanne ultra oli eilen ja tilanne oli siellä ihan hyvä. Ei määrällisesti, koska neljä siellä vain oli, mutta ne olivat tasakokoisia ja kasvaneet hyvin. Ihan on ok fiilis tuosta.
 
  • Tykkää
Reactions: miumiu_82
@Aamuska Hieno juttu, että follit näyttävät hyvältä!

Mitä testiä käytätte aikaiseen testaamiseen? En löytänyt lähiapteekista muita kuin niitä, joilla voi testata kuukautisten jäätyä pois. Eli enpä nyt sitten ole testaillu vielä, odotan varmaan sunnuntaihin ja katson, alkavatko menkat.
 
Heippa! Mahtuisinko mukaan? Ikää nyt 42 ja mulle kolmannen, miehen ensimmäisen yritys aloitettu kesäkuussa.

Itsellä jo teini ikäiset tytöt. Ikinä en ajatellut uudelleen tähän ryhtyä mutta miehellä kuume niin minkä teet.

Mulla ollut ongelmia tiputtelun kanssa ennen uuden kierron alkua, mutta nyt jännästi Ubikinoni auttanut! Ovista en saanut kiinni tikkuihin kahdessa kierossa, esim tässä nyt meneillään olevassa, mutta toivossa on silti hyvä elää...

Nyt kp22/27-29.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Lista: ikä/ monettako yrittää/ yritys aloitettu/ muillä keinoin:

Katti75 (43).........2/? /IVF
yöeläjä (44)..........4/? /luomu
Iid@ (45).......2
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ luomu, odottaa luovutettua munasolua
aamuska (41)....1/ ? /IVF
hulbertiina (42)...3/ aloitettu1/2015 /IVF
miumau-82
mirumarumoru (43)....4 / aloitettu 6/2018 / luomu
Rusakkonen (46).....1/ aloitettu 1/2017/ IVF (luovutettut munasolut ja omat)
Roxanne (44).......2/ ?/ luomu, odottaa IVF:ää
lolu (39)....4/ ? /luomu
Tatti55 (41)... 3/ ?/ ?
Annamaija76 (42)....3/aloitettu 6/2018/luomu

Plussanneet:
 
Tervetuloa Annamaija76, toivotaan teille pikaista plussaa! Tässä tulikin kaksi plussaa lyhyen ajan sisällä, mutta molemmat menivät valitettavasti kesken :(

Minä taidan olla pisimpään yrittänyt? Viisi vuotta joulukuussa täyteen.

Onko testipäiviä tulossa?
 
ON: Tanaan ultra-aani ja limakalvo 6.9mm, kolmikerroksinen, munasarjat lepotilassa - joten eteenpain tassa kierrossa mennaan. Nyt sitten taytyy paattaa ja sopia siirtopaiva. Lentojen suhteen nayttaa aika hyvalta tassa vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Tatti, mitä sullekin kävi. Oletko toipunut jo? Jos jotain hyvää, niin aina on positiivista, jos vuoto alkaa itsestään. Sokerina pohjalla vielä tuollainen ihana mies, joka osaa ottaa kantaa asioihin. Pidä kiinni siitä!

Rusakkonen, onnea uuteen siirtoon.

Tervetuloa palstalle Annamaija.

Kiitos kaikki ihanat tsempeistä. Mulla oli lääkkeellinen keskeytys ja sehän tietenkin epäonnistui. Kävin polilla vielä sen jälkeen imussa tyhjennyttämässä kohdun. Olipa kokemus sekin. Plussaa se, ettei kauaa kestänyt ja kovinkin sieti, vaikka se oli epämiellyttävää. Minua ei tarvitse laittaa listoille, koska olen aikalailla varma, ettei enää uusia yrityksiä tule. Mietin kuitenkin toipumisen ajan, jaksanko lähteä hoitoihin luovutetuilla munasoluilla. Katsellaan sitä vaihtoehtoa. Seurailen teitä kaikkia kuitenkin taustalla ja olen tietenkin hengessä mukana!
 
Tervetuloa annamaija!

Täällä vuoto lakannut ja onneksi tuli niin rytinällä ettei montaa viikkoa kestänyt. Meillä yritys alkanut 8.2017 ja luomuna mennään.

Toi uusi lista on hyvä, mäkin aina putoan kartalta miten kukakin yrittää:)

Miumiulle tsempit piinapäiviin, jotka on aina liian pitkiä.
 
Tervetuloa @Annamaija76! Kyllä mun piinailu nyt päättyi tähän, tänään tuli vaaleanpunaista tuhrua, joka tietää uuden kierron alkua. :( Uusi simppatesti olisi tarkoitus ottaa tulevan kierron aikana, toivottavasti sieltä saadaan toivoa! Ja jos ei saada, niin sitten vaan hoitoihin (varasin jo ensikäyntiajan, pessimisti kun olen. :LOL:).
 
Heippa! Kiitos tervetuloa - toivotuksista! Ja kovasti pahoittelut keskenmenneistä:(
Ja @miumiu_82 toi on joka kerta jotenkin musertavaa. .
Mulla nyt kp 24 dpo 9 tai 10 ja mahdollisesta oviksesta laskettuna aivan samat oireet kun viime kierrossa. Etoo ja huimaa. Tosin tissit ei millään lailla kipeenä toisin kun viime kuussa. Eli en kyllä odottele liikoja. Ja menkkajuilintaa ollut jo 3 päivää. Jos testaamaan pääsee niin ens ke eteenpäin vasta. Kyllä odottavan ja odotusta odottavan aika on pitkä! :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä