40 + so what, wol 14 (2019)

@Rusakkonen Paljon onnea, aivan ihanaa lukea tällaisia uutisia :love: Olen taustalla lukenut palstaa, mutta nyt oli oikein pakko kirjautua kommentoimaan! On tosi kannustavaa lukea onnistumisista ja toisten onni tuo paljon iloa itsellenikin, vaikka en palstalaisia tunnekaan.

@kirsillevauva Sinullakin on hoitokierto alkanut, jännittävää :) Kaikkea hyvää.

Olen vähän huonosti kartalla kaikkien tilanteesta, mutta paljon voimia pettymyksiä kohdanneille! Onnea jatkoon!

Omalla kohdalla luovutettujen solujen jonotus jatkuu ja olen jo päättänyt, että hoidot siirtyy ainakin syksylle. Ihan hyvä ratkaisu tämäkin, kun kiirettä ei varsinaisesti enää ole.
 
Omaa napaa. Eilen alkoi kummallisesti tuikkimaan alakerta. Melkein jo toiveet heräsi. Testannut olen kolmena aamuna huvikseni, jotta näen ettei niihin mitään tule. Tänään dpo9 tulikin sitten joku haamujen roskishaamu. Tuikkimiset alakerrassa jatkuneet ja ihan kuin pahoinvointi lisääntynyt; vähän kuin kaamea krapula olis.
Kyl nyt jännää.  o_O:rolleyes::oops:
Pitääkö aina testata näin aikaisin?
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Omaa napaa. Eilen alkoi kummallisesti tuikkimaan alakerta. Melkein jo toiveet heräsi. Testannut olen kolmena aamuna huvikseni, jotta näen ettei niihin mitään tule. Tänään dpo9 tulikin sitten joku haamujen roskishaamu. Tuikkimiset alakerrassa jatkuneet ja ihan kuin pahoinvointi lisääntynyt; vähän kuin kaamea krapula olis.
Kyl nyt jännää.  o_O:rolleyes::oops:
Pitääkö aina testata näin aikaisin?
Testasitko uudestaan?
 
@Rusakkonen Paljon onnea, aivan ihanaa lukea tällaisia uutisia :love: Olen taustalla lukenut palstaa, mutta nyt oli oikein pakko kirjautua kommentoimaan! On tosi kannustavaa lukea onnistumisista ja toisten onni tuo paljon iloa itsellenikin, vaikka en palstalaisia tunnekaan.

@kirsillevauva Sinullakin on hoitokierto alkanut, jännittävää :) Kaikkea hyvää.

Olen vähän huonosti kartalla kaikkien tilanteesta, mutta paljon voimia pettymyksiä kohdanneille! Onnea jatkoon!

Omalla kohdalla luovutettujen solujen jonotus jatkuu ja olen jo päättänyt, että hoidot siirtyy ainakin syksylle. Ihan hyvä ratkaisu tämäkin, kun kiirettä ei varsinaisesti enää ole.
Olet kyllä jonottanut tosi kauan. Mutta kiva oli kuulla kuulumisiasi :)
 
@kirsillevauva Juu. Uitin tänään aika monta testiä; 4 negaa (herkkiä!) ja yhteen 25ui tuli heti viiva. Outoa. Tänään oireet lieventyneet eilisestä. Olisko taas vaan yrittänyt kiinnittyä? Tänään 25/29. Eli 10dpo. Aikasta kyllä mut ihme viivoja kyl tullut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Onkohan menkat tuloillaan kun haluaisin erota miehestä sen takia, että se haluaa tilata tuholaistorjujan listimään hiiriperheen (voi kyllä olla oravakin) meidän välikatosta? :ROFLMAO::(
Kyllähän mä tiedän, että ne voi tehdä siellä vaikka mitä tuhoja, mutta silti en haluaisi tappaa - ja jos ne vaikka lähtisivät itsekseen kesän myötä.
 
@Silmu75 kyl muakin harmittaisi ihan ilman erityisiä hormoonejakaan. :unsure:

Oma napa: testit negaa aamulla; paitsi 25ui one step tuli heti viivan paikka. Ärsyttävä testi.
Positiivista: mun aamusokerit on laskenut nyt parissa viikossa yleisesti alle 6. Ne oli vielä viime vuonna siellä yli 6 melkein aina ja joskus 6,5. Kemiallinen raskaus tossa välissä taas nosti hetkellisesti jopa 6,7 mut sit aloitin INOSITOLIN, jonka uskon nyt alkaneen vaikuttaa ja arvot on ennätyksellisen alhaiset.. Hoidan tätä insuliiniresistenssiäni vhh:lla. Raskauksien aikana on ollut radi ja välissäkin korkeita sokereita, jos en oo ollut vhhlla. Luin tutkimuksen jonka mukaan inositolia (+folaatti ) käyttö laski huomattavasti sokereita 3kk:n käytöllä. Verrokkina oli muilla metformin eli oikea lääke. En nyt tarkkaan lukenut mut ymmärsin että inositol olis jopa parempi. Saa kyl nähdä jos tästä raskaaksi tulen.
Taas on vähän mieli maassa ja mietin että mitä järkeä edes yrittää vauvaa. Jos ne ajat meni jo.
Silti päätin että mieskin saa (eilisestä) syödä myo-inositolia, folaattia ja sinkkiä nyt ainakin seuraavaan ovikseen asti..hän kun ei mielellään mitään pillereitä syö, joten jos edes tämän verran.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
uusi ketju ensi vuodelle
Tovin ketjuanne seuranneena haluaisin mukaan keskusteluihin. Olen siis 43 vuotias 5 lapsen äiti ja yllättäen vauvakuume iski lujasti. Luulin jo lapsilukuni olevan täysi jo ikänikin puolesta mutta toisin kävi. Välillä mietin, että mitä ihmeen järkeä tässä on mutta sydän kertoo että vielä yksi tuhisija olisi saatava. Kierukan poistatin tammikuussa ja siitä asti on menty ilman ehkäisyä tuloksetta.
 
Iid@ (45).......2/ yritys aloitettu 4/2016/ lahjamunasolut
aamuska (41)....1/ ? /IVF/luovutetut solut
hulbertiina (42)...3/ aloitettu1/2015 /Letrozole
miumau-82 (36)....1
Rusakkonen (46).....1/ aloitettu 1/2017/ IVF (luovutettut munasolut ja omat)
Tatti55 (41)... 3/ yritys alkanut 8/2017 / luomu
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ 1. PAS/luovutetut munasolut/
MatildaM ...............3/lahjamunasolut
M4rianne77.................3/aloitettu 6/2018
mary18 (41/....3/aloitettu 12/2017/luomu
emmastiina77 (42)...3/luomu
Angervo75 (42)............3/aloitettu 6/2018/ kevyet hoidot
Helmiina1978 (41)...........6/aloitettu 2/2019/luomu
Hannele80 (39v)...........2/aloitettu 3/2019/luomu
MInttu-82 (37v)..........5. lapsi/ aloitettu 12/2018/luomu
Palleroita (39v).........9. lapsi./aloitettu 6/2017/luomu
mirumarumoro (43v)........4/aloitettu 7/2018/luomu
Silmu75 (43v)................1. lapsi/ ya 2013/luomu/ Lahjasolut harkinnassa
Mammakatri (40+)..........?/ya 3/2019/luomu
Mymmeli43 (43)..........6/1/2019/luomu

Taustalla:
Yöeläjä

Plussanneet:

Marraskuu 2018:

Katti75 (43).........2/yritys alkanut 4/2018 /IVF

Tammikuu 2019:

kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ 1. IVF/luovutetut munasolut/ keskenmeno 8+0 (2/2019)

Momon (39)......5/ aloitettu 1/2018/terolut/ la 14.10

Maaliskuu 2019:

mirumarumoru/ km 8+0 (4/2019)

Huhtikuu 2019

minttu-82
Mary18
Rusakkonen (la 30.12)
 
Plussaaaa kaikille:geek:(y)

Flo ennustaa ovista 2 pvän kuluttua, nännit on jo arkana. Onko ne viime kuussa ollutkaan oviksen aikaan näin...

Tuntuu, että raskaana olevat pyörii vain mun ympärillä ja putkahtelee tietoa milloin kukakin naapuri tai puolituttu odottaa vauvaa. Saisi jo osuu tännekin!!
 
Alavatsaa sattuu. Varsinkin oikealle ja kohdun seudulle. Eilen aamulämmöt 37,19 ja tänään 36,93. Ja sitä ennen oviksesta lähtien 37,09-37,19 (normaali lämpö 36.5-36,6).
Viime kierrossa tässä vaiheessa dpo 5 illalla tuli vähän veriviiruista limaa ja jo kuudentena päivänä oviksesta alkoi menkat ja silloin lämmöt laski enemmän jo dpo 5.
Saa nähdä jääkö taas lyhyeksi oviksen ja menkkojen välinen aika.
Olisi niin ihanaa päästä vaikka jo loppuviikosta testailemaan.

Mitäköhän apuja saisi, jos tuo luteaalivaihe vaan jää lyhyeksi? Mitä tutkimuksisia vaatii ja miten helposti siihen saa lääkkeen?
Ajattelin nyt tämän ja ehkä ensi kierron katsoa. Jos jää lyhyeksi, niin on sitä varmaan jotain apuja haettava.
 
Samanlaista viivanpaikkaa ku mulla noi antoi.
Mut toivotaan että sulla kuitenkin tulisi myöhemmin väriäkin..
Ätsyttäviä testejä!
 
^tos ylimmässä kyl näkyy ihan kuin punertaisi o_O mut viivanpaikoiksi törkeitä
 
Ainiin muuten. Lämmöt nousi korkeimmalle mitä on ollut. 37,24 oli aamulla.
@Mammakatri onko nuo onestep liuskoja? Mulla ne ei näyttänyt edes haamua vaikka muissa jo selkeä viiva. Jos mulle olis tuommoinen tullut niin olis kyllä plussa ollut.
On juuri niitä.
Mutta en usko, että mitenkään raskautta voisi näyttää vielä.
Nuo, kun muutenkin taitaa näyttää raskauden melko myöhään.
Enkä usko aikaisempaan ovikseenkaan testien ja lämpöjen takia.
 
Ainiin muuten. Lämmöt nousi korkeimmalle mitä on ollut. 37,24 oli aamulla.

On juuri niitä.
Mutta en usko, että mitenkään raskautta voisi näyttää vielä.
Nuo, kun muutenkin taitaa näyttää raskauden melko myöhään.
Enkä usko aikaisempaan ovikseenkaan testien ja lämpöjen takia.

Totta kyllä että on aika aikainen dpo, jos oviksen ajankohta on varma.
 

Yhteistyössä