44 v ei ole vanha

"Horuksen silmä"
- 44-vuotiaana on liian VANHA tekemään vauvoja.
- 44-vuotiaana on liian VANHA vokottelemaan 2kymppisiä.
- 44-vuotiaana on liian VANHA ajattelemaan samoin kun teininä.
- 44-vuotiaana on liian VANHA asumaan vanhempiensa kanssa lapsuudenkodissaan.

MUTTA

- 44- vuotiaana on liian NUORI kuolemaan
- 44- vuotiaana on liian NUORI käyttäytymään kun eläkeläinen
- 44-vuotiaana on liian NUORI vokottelmaan eläkeikäisiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus;22697142:
eikä vielä viisikymppinenkään. omasta asenteesta se on kiinni miten omaan peiliinsä katsoo tai naapuria katsoo.
Eh, tapasin eilen koulun joulujuhlissa muutaman vanhan koulukaverin.....kuinka ne näyttikään jotenkin kuluneilta.... Kyllähän se on niin että kehossa näkyy ikä, mutta mielessä ei välttämättä. Tunnen toki erään joka oli vanhan oloinen ja näköinen jo alle 30 vuotisena.
 
"noh"
Ei 44-vuotias mun mielestäni ole liian vanha tekemään vauvoja (ellei nyt vaihdevuodet sit jostain syystä ole pukanneet päälle). Oma lapsilukuni tuli täyteen 29-vuotiaana, mutta kaikki eivät löydäkään teini-iässä sitä itselleen sopivinta kumppania, jonka kanssa lapsentekoa voisi edes harkita esimerkiksi 20-40 ikävuosien välissä. Itselleni kävi niin onnekkaasti, että löysin. Ja toisaalta, jotkut voivat muutoin vaan haluta lapsia vasta neljäkymppisinä.
 
[QUOTE="vieras";22696456]No ei 44 ole nuorikaan enää. Mitä sitä valehtelemaan, yli 3-kymppinen ei nuori enää ole. Joo, ajatusmaailma ja pukeutuminen voi olla kuin nuorella, mutta ikä ei sitä ole.[/QUOTE]

Mä olen 40-vuotias ja tunnen itseni nuoreksi. Siihen ei yhtään vaikuta se, että joku sanoo toisin. Joku, joka todennäköisesti on itse nuorempi :whistle:
 
hyvä ikä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22696021:
jos joku niin väittää niin odottakoon kun tuo lukema tulee mittariin. ei tunnu ollenkaan vanhalta, tai jos tuntuu niin se voi olla asennevamma.:xmas:
Eikä kuule edes 55. Ihan nuori tyttönen. Naurattaa kun lehdessä luki ikäisestäni "vanhahko nainen jäi auton alle", siis vanhahko. En ole vanha vielä aikoihin, katsotaan sitten tuntuuko vanhalta, kunhan tuo murkkukin muuttaa kotoa ajallaan.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22696478]Mun asenne on varmaan toinen, mulla on sisko joka on 43vuotias. Meillä on 17 vuotta ikäeroa, enkä ole koskaan ajatellut häntä vanhaksi. En näe vanhana vielä 60 vuotiasta äitiänikään, nythän se hänen kohdalla vasta alkaa se vanhuus tulla.[/QUOTE]

Mun sisko on 39 ja veli 42. Ne ei ole vanhoja. Mutta jotkut nelikymppiset on. Ja jotkut tuntuu syntyneen vanhoina. Tarkoitan lähinnä sitä ajatusmaailmaa ja sellaista.
 
"vieras"
Mun sisko on 39 ja veli 42. Ne ei ole vanhoja. Mutta jotkut nelikymppiset on. Ja jotkut tuntuu syntyneen vanhoina. Tarkoitan lähinnä sitä ajatusmaailmaa ja sellaista.
Mä ajattelen niin, että vanhaksi heittäytyvä on vaan enemmänkin luonteeltaan jotenkin tylsä "muumimamma - persoona", muttei vanha, ei vaikka jopa haluaisi olla vanhempi mitä onkaan. Tunnen sellaisiakin alta viisikymppisiä ihan omasta suvusta jotka kovasti haluaisivat olla sitä vanhaa "kiikkutuolimummia" jo ensimmäisen lapsenlapsen syntyess.

Ei ihminen siitä mummommaksi muutu vaikka kuinka haluaisi, ei myöskään nuorru. Niin hassulta kun se tuntuukin, niin jotkut todella nauttivat kun saavat valittaa lonkkavaivoja ja muita terveysongelmia keski-ikäisenä ja kilpailla siitä kuka on vanhin ja kipein. Tyyliltään mummoutuneesta tulee nyt ensiksi mieleen sanoja tuulipukukansa ja se muumimamma, mutta sellaiseksi voi halutessaan ruveta jo kaksikymppisenä.
 

Yhteistyössä