4v ja vauva....

Heips!
Olisin tiedustellut sellaista asiaa kuin pitääkkö 4v kotona vai pitäskö viedä puolipäivähoitoon syksyllä...
Tyttömme on ollut päiväkodissa kaksi ja puoli vuotta ja on tottumut muihin lapsiin ja päiväkoti on hänelle todella tärkeä paikka! Hän on aika vilkas, mutta kuitenkin ihan kiltti. Pelkään että hänen aikansa ei kulu kotona. Toimintaa saa olla keksimässä koko ajan ja jos en keksi hän tekee jotain minkä tietää olevan väärin...
Saame heinäkuun lopulla vauvan...
 
minä pitäisin hoidossa joko puolipäiväisenä tai sitten niin että ois koko päivän esim. 2-3 kertaa viikossa.näin lapsella ois oman ikäistä seuraa ja ei tylsisty kotona ja saat itsekin levättyä välillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 12:29 leijona80 kirjoitti:
minä pitäisin hoidossa joko puolipäiväisenä tai sitten niin että ois koko päivän esim. 2-3 kertaa viikossa.näin lapsella ois oman ikäistä seuraa ja ei tylsisty kotona ja saat itsekin levättyä välillä.
Minä tekisin ihan samoin, kun kerta lapsi viihtyy hoidossa, eikä ole sitä tilennetta että tartteis tyttöä väkisin sinne laittaa.
 
No, niin mäkin oon vähän ajatellu... Toiset ymmärtää mun kantani ja toiset sit taas kattoo kieroon et kui veisin lapseni hoitoon ku olen itse kotona!!! Must se on suurempi rangaistus tytölle jos en vie sitä hoitoon ja se joutuu yht äkkiä olemaan lähes tulkoon kokonaan kotona! Kesän aijon kyl pitää pois hoidosta ja ku isä on lomansa ja isyysloman pitäny ni ajattelin syyskuusta alkaen viedä parina päivänä viikos hoitoon tytön...
 
Jäärä
Kerhoon, puolipäivähoitoon, mihin nyt on helpoin ja paras mahdollisuus omassa tapauksessa. Tuossa vaiheessa omanikäinen seura on todella tärkeää lapsen mielestä.
 

Yhteistyössä