-

Mulla on ollut joskus Dailyn voide ja kyllä se taisi asiansa ajaa. En enää tarkkaan muista, kun siitä on jo aikaa. Ei se ainakaan kummenpia jälkiä jättänyt ;)
Mullakaan ei rahaa liiaksi ole ja siksi olenkin siirtynyt käyttämään Lumenea. Mun mielestä niissä tuotteissa on hinta-laatusuhde kohdallaan ja tarjouksista saa usein vieläkin edullisemmin. :)
 
Pihkura
Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.

Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?
 
hei
Mä käytän dermoshopia ja body shopia. :)

Mutta pihinä olen kokeillu noita Dailyjäkin, mutta ei sopinu mun iholle. Kokovartalovoide teki mulle ihottumaa. (ihottuma ilmaantu, kun aloin sitä käyttää ja katos, kun lopetin).
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Mullon Dailyn silmänympärysvoide. Olen tosi tyytyväinen. Univelat näkyny naamassa jo puol vuotta, 2kk sitte ostin tuon Dailyn silmänympärysvoiteen, kun silmän ympärykset oli ihan kosketusarat ja turvoksissa väsymyksestä. Parissa viikossa nämä oireet hävis. Käytän jatkossakin, kun olen nniin pihi. Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.

Samainen kaveri anto mulle näytepakkauksia eri rasvoista. Tykästyin kovasti lumenen rauhoittavaan rasvaan couperoottiselle iholle. Onko se kallista? Olisko jotain vastaavaa halvempaa?
Kurkkaapa noita Dermoshopin tuotteita. ;) Eivät ole kalliita.
 
Melko samaa tavaraa kaikki rasvat on, vähän vaihtelee rasvojen ja öljyjen sekä veden määrä, hajusteet, väriaineet jne.
Mutta ei iho mene pilalle mistään halpisrasvasta silloin kun sen rasvan koostumus sopii omalle ihotyypille ja vaikka olisi kuinka kallis merkkivoide, silloin kun se ei ole omalle ihotyypille sopiva, naama kärsii takuuvarmasti. .
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.
Jösses. Mun silmänympärysvoide maksoi 68 euroa :ashamed:
Toi mitä mä käytän dermoshopilta (ja olen siihen tosi tyytyväinen), maksaa 6 e puteli. :saint:
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.
Jösses. Mun silmänympärysvoide maksoi 68 euroa :ashamed:
Toi mitä mä käytän dermoshopilta (ja olen siihen tosi tyytyväinen), maksaa 6 e puteli. :saint:
Mutta kun mä haluan käyttää Clarinsia, niin maksan siitä :saint:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Pippuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihkura:
Kaveri suositteli jotain punasta garnierin silmänymäpärysrasvaa, mutta jos se lähentelee kymppiä niin en minä pihi varmaan sitä osta.
Jösses. Mun silmänympärysvoide maksoi 68 euroa :ashamed:
Toi mitä mä käytän dermoshopilta (ja olen siihen tosi tyytyväinen), maksaa 6 e puteli. :saint:
Mutta kun mä haluan käyttää Clarinsia, niin maksan siitä :saint:
Saat toki käyttää. :D Enhän mie kieltäny. Itsekin oon kokeillu Cliniquet sun muut läpi. ...ihan vaan vertaukseksi pistin tuon. :D
 
Täti
Tuskinpa Dailysta mitään haittaa on... En ole kokeillut joten vaikea sanoa. Nuorena kun ryppyriski tuntui vähäiseltä, tuli kokeiltua kaikenlaisia tuotteita, hinta oli tärkeä kriteeri. Mutta nyt kun ikää on enemmän, laatuhakuisuus kasvaa. Eli hinnan merkitys vähenee, jos jokin tuote tuntuu kivalta. En nyt ala mitään tuotetta mainostaa, mutta saa silmänympärysvoide maksaa sen 100 euroa, jos on hyvä. 45 euron putelli kasvovoidetta on jo edullinen. Yksi senhintainen tuote on ollut tosi riittoisa...äääh...pakko sanoa, että kyse Ella Bachesta.
 
oho, harmaana
Mä käytän meikinpoistoon ja koko ihon kosteuttamiseen manteliöljyä, jota saa luontaistuotehyllyn kylmäkaapista.
Maksaa 6? 500 ml, ja kestää kauan! Eikä ole kemikaaleja!
 
Minä käytän Phytomerin ja Vichyn tuotteita suurimmaksi osaksi.Joitakin tuotteita on myös muista sarjoista esim.Matis.Paljon maltillisemmin tulee nykyään tuota kosmetikkaa hankittua kuin vielä silloin kun olin työelämässä(eli ennen lapsia).Laadukkaat ja hyvät puhdistus-ja hoitotuotteet ovat kuitenkin minulle tärkeitä. =)
 
Hömelö
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mä käytän meikinpoistoon ja koko ihon kosteuttamiseen manteliöljyä, jota saa luontaistuotehyllyn kylmäkaapista.
Maksaa 6? 500 ml, ja kestää kauan! Eikä ole kemikaaleja!
Miten puhdistus tapahtuu manteliöljyllä? Huuhdellaanko se pois?
 
Pix
Jösses. Mun silmänympärysvoide maksoi 68 euroa :ashamed: [/quote]

Käytän myös clarinsia, mutta maksan siitä vain 36?

[/quote]

Jos et tiennyt, niitä on eri settejä. Tilaan ulkom. nettikaupasta tuotetta jota ei saa Suomesta ;)
 
rasva
mä olen juuri löytänyt s-ryhmän extra-tuotteet. Uskomattoman hyvää on se iso kokovartalorasva, mul kutiaa ja kirvelee lähes jokainen rasva hinnasta viis, mut toi imeytyy hyvin, kiva mieto tuoksu, eikä kirvele! Ja sillä raaskii lotrata tarpeeksi usein, ja tosiaan koko vartaloon, kalliita rasvoja aina säästelee, ja iho kuivuu ja kärsii.
(vaatteiden huuhteluainekkin hyvä)
 
En usko että pilaat, jos vaan et saa hajusteista / väriaineista mittään allergisia reaktioita! Mie onneton vaan kun en voi köyttää mittään missä on tiettyjä väriaineita ja lisäaineita.... eli apteekkikamaa käytän minä.
 

Yhteistyössä