90-luku tulee taas muotiin. Mitä muistat siitä? :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä muistan, että etuhiukset laitettiin tosi pystyyn, en muista sen tyyliin nimeä.

Sitten muistan, että huulet rajattiin tosi tummalla ja vaaleampaa väriä sisemmälle. Siis se rajausväri oli tooosi tummaa ja huulipuna oli kanssa aika punaista.

Mattavärit.

Mitä muuta?
 
muistan kaiken. Valitettavasti.

Meidän koulussa sitä kampausta sanottiin PÖNTSÄksi. Se svaltava kukkula otsan päällä.
Sit oli ne purjehduskengät, lappuhaalarit, kuukello. Ihan siinä -90 farkkujenkin piti olla näääääääääin leveät. Ja nahkatakki.
Bleiseri tietty kesällä ja housuhame, se kyl alkoi jo 80-luvun lopulla.

Sit 90-luvun puolessavälissä tuli ne salihousut. Kauheat oli ne.
Sitä ennen varsinkin pojat roikotti henkseleitä persiin päällä, ja farkut oli tietty revityt.

niin ja college-hupparit!

En voi jatkaa, laatta lentää, muistin meinaan poikain TAKATUKAN.
 
Saraldo
Lappuhaalarit, samanlaiset bodyt kuin vauvoillakin, sellaiset jenkkiyliopistotakit (nahkahihat ja muistaakseni villakangasta muuten), converse-tossut...

Ja tosiaan se tukkamuoti... :D Sininen ripsiväri oli myös aika in!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
muistan kaiken. Valitettavasti.

Meidän koulussa sitä kampausta sanottiin PÖNTSÄksi. Se svaltava kukkula otsan päällä.
Sit oli ne purjehduskengät, lappuhaalarit, kuukello. Ihan siinä -90 farkkujenkin piti olla näääääääääin leveät. Ja nahkatakki.
Bleiseri tietty kesällä ja housuhame, se kyl alkoi jo 80-luvun lopulla.
:D Toooosi leveet farkut, ne muistan. Sellaisetkin oli.

Mikä on kuukello..?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Lappuhaalarit, samanlaiset bodyt kuin vauvoillakin, sellaiset jenkkiyliopistotakit (nahkahihat ja muistaakseni villakangasta muuten), converse-tossut...

Ja tosiaan se tukkamuoti... :D Sininen ripsiväri oli myös aika in!
Ai niin, mulla oli tuo villa+nahkatakkikin. Miten mä olenkaan unohtanut nämä kaikki?! :D

 
poppis harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis harmaana:
maiharit ja pilotit hmm mitä muuta ??
EIIIII. Pilottitakki! Mulla oli sellainen yläasteella :D
niin huomaan että oli siis ihan eri muoti tavallaan sillo 90-luvun laussa kun sitte tossa puolessa välissä,sillon oli just nää maiharit ja pilotit,keskipää jakaus ja hienot kajaalit siulmissä..mä olin just tähän aikaan kans yläasteella.sit sillo alussa tais olla nää purjehduskengät,lappuhaalarit sun muut?enemmän 80-lukua vielä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
muistan kaiken. Valitettavasti.

Meidän koulussa sitä kampausta sanottiin PÖNTSÄksi. Se svaltava kukkula otsan päällä.
Sit oli ne purjehduskengät, lappuhaalarit, kuukello. Ihan siinä -90 farkkujenkin piti olla näääääääääin leveät. Ja nahkatakki.
Bleiseri tietty kesällä ja housuhame, se kyl alkoi jo 80-luvun lopulla.
:D Toooosi leveet farkut, ne muistan. Sellaisetkin oli.

Mikä on kuukello..?
Ai niin levikset. en muistanu kun mulla ei ollut.
Kuukello: semmoinen rannekello, mahdollisimman iso kellotaulu, siinä kiersi sitten aurinko ja kuu osoittamassa onko päivä vai yö... Se oli mun juppilukiossa _ihan måste_!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ouh:
muistan kyllä, BALL-paidat, leviksen 501:set, juppikukkula (hiukset ), purkkarit WOW
ei voi olla et tulee muotiin taas :D kauheen äkkiä, just se vast menikin
hei mullakin oli BALL-paita taisi olla 1992 luvulla. Napamallin pilottitakki
 

Yhteistyössä