Aamulla tein aloituksen kaaoksesta ja sekasorrosta...nyt tekisin ls-ilmoituksen

  • Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
Kaaos jatkui iltapäivällä. Yksi koululainen tiuskii, miksi aina kyselen, miten koulussa meni. Toinen vinkuu ja vikisee, kiusaa, ja itkee kiusakseni. Jo aiemmin sovittuja asioita itkee, kun ei mennyt oman tahtonsa mukaan sopimukset. Taapero itkee, ei pääse päiväunille, kun rauhatonta kotona. Mä tein sit sen, mitä ei koskaan, koskaan sais, heitin mustikkapirtelökupin tuon yhden kitisevän koululaisen päähän. Sanoin, että äitikin on ihminen ja muhun sattuu teidän valitukset ja kitinät. Siivosin jäljet, lapset leikkivät huoneessaan. Mä oon niin neuvoton ja pettynyt sekä itseeni, että lapsiini.
en löydä aamuista ketjua, missä pohjaa tälle. Jos joku kiltti osais linkittää, niin kiitti!
 
l
Luin aamuisen viestisi ja olen pahoillani.
En tosin kovin pitkään ehtinyt seurata, joten en tiedä kerroitko minkä ikäinen on tämä teidän koululainen, joka on tämä pikkutarkka ja ilmeisesti tosi herkkähermoinen.

Jos on siis ihan alakoululaisesta kyse, niin kuulostaisi siltä, että kaikki ei nyt ole lapsellakaan hyvin. On toki ihan normaalia, että lapsi koettelee vanhempiensa sietokykyä viimeiseen tappiin saakka, mutta jos se on täysin jokapäiväistä ja alituista, ei se kyllä ole omasta mielestäni normaalia enään.

Jos todella arki tuntuu raskaalta, voisi olla hyvä ottaa yhteys perheneuvolaan, josko osaisivat yhdistää käytöstä johonkin, toivottavasti vain uhmailuun, mutta jos kyse onkin jostain muusta ja ihan itsesikin kannalta, sillä pitäähän tilanne rauhoittaa.

Paljon voimia.
 
aloittaja
kiitos, vaikka musta tuntuu kyllä, että mun tsemppaaminen on väärin. Kyse on 8-vuotiaasta lapsesta. Koulussa kaikki pitäisi olla hyvin. Mä oon vaan niin loppu, että haen kyllä apua. Sanoin miehellekin jo, että apua saatava pian ennekuin teljen tuon lapsen lukkojen taa. :(
Voi olla, että lukkojen taa joudun minä. Enhän minä voi toisen persoonaa muuttaa eikä kukaan muukaan. Ellen kestä sitä, sitten mussa on vikaa. Eikö se mene näin?
 
aloittaja
[QUOTE="aaaa";21890780]pitääkö lasta hakata!mee hoitoon[/QUOTE]

ei pidä!! :(, luettuna tuo kuulostaa vielä pahemmalle, mä en kestä itteäni, tätä kaikkea. :( itkee...
 

Yhteistyössä