Abortista (älä katso jos olet herkkä/lapsia on lähellä!)

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Ei kyllä rv 12 ole ton kokosia/näkösiä.
Itse nähny rv 12 sikiön.
Mitäs väliä sillä on minkä kokosia/näkösiä ne on viikolla 12?
Ihmisiä kuitenkin.

Vai olisko omalletunnolle liikaa jos olis enemmän ihmisen näkösiä?

Jäiskö abortti tekemättä?
 
-DLD-
Itse aiheeseen en nyt ota kantaa. Mutta minusta olisi korrektia ilmoittaa jos kuvamateriaali saattaa järkyttää herkimpiä katsojia! Hirmu kiva aukoo tollasia ku lapsi vieressä leikkimässä :/ Joku varoitus edes että ei kannata avata jos lapsia lähellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rebecca80:
Mitäs väliä sillä on minkä kokosia/näkösiä ne on viikolla 12?
Ihmisiä kuitenkin.

Vai olisko omalletunnolle liikaa jos olis enemmän ihmisen näkösiä?

Jäiskö abortti tekemättä?
Ei mulla ainakaan jäis, jos tilanne olis sellainen, että lapsesta en huolehtimaan pystyis.
Ööö, entäs se ehkäisy? Kastraatio kenties?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Itse aiheeseen en nyt ota kantaa. Mutta minusta olisi korrektia ilmoittaa jos kuvamateriaali saattaa järkyttää herkimpiä katsojia! Hirmu kiva aukoo tollasia ku lapsi vieressä leikkimässä :/ Joku varoitus edes että ei kannata avata jos lapsia lähellä!
olet oikeassa -olin ajattelematon- topikki nyt muokattu.
 
jeps
NO just joo ja jetsulleen.
Antakaa olla.
Aika moni abortti tehdään esim. viikolla kuusi jolloin alkio on vain soluja.
Ja mitä järkeä ylipäätään on tänne linkitellä kyseisiä kuvia.
 
lilli
Taitaa noista suurin osa olla näitä luonnollisesti keskenmenneitä/enne aikasesti syntyneitä tai pahasti vammaisia sikiöitä joilla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä naurat siinä? Vakava aihe, vaikka kuvat olisivatkin kuinka feikattuja tahansa. :|
Toki on vakava aihe ja tuntuu ikävältä, kun itsekin on raskaana. Mutta jotenkin huvittaa aina vaan mustavalkoiset abortin vastustajat. Ei provoilu ja propaganda hyödytä ketään. Abortin saa lain mukaan tehdä eikä se lain mukaan ole murhaamista.
 
xx
itse en luultavasti tekisi ikinä aborttia, mutta en myöskään tuomitse niitä jotka tekevät.
onko mielestäsi parempi synnyttää lapsi ei toivottuna, huonoihin oloihin? jos säälit noita sikiöitä, miksi et sääli niitä lapsia jotka elävät ei rakastettuina ja ei toivottuina?

joskus vaan se abortti on paras ja ainoa oikea ratkaisu kaikille, niin surullista kuin se onkin.
 

Yhteistyössä