Äänestäisitkö homoa?

  • Viestiketjun aloittaja minä en
  • Ensimmäinen viesti
No niitä maitahan on maailmassa kymmeniä, esim Malesia (jossa homot tuomitaan kuolemaan).
Joo mutta maailmassa on aika vähän maita, joissa vieraan maan korkea-arvoiset edustajat tuomitaan suit sait jonkun lain mukaan kuolemaan.

Jopa Saddamin kanssa käytiin johonkin rajaan asti neuvotteluja ennen kuin sitä alettiin lahdata...

Siis eihän tämä nyt hyvänen aika niin mene, että millään maalla olisi varaa ruveta ryppyilemään noin turhista asioista Suomen presidentille. Jos maan edustajilla on jotain älyä, ne ei tee sitä. Jos niillä ei ole älyä, ne on sitten luultavasti sitä sarjaa, josta ei todellakaan tarvitse välittää syystä tai toisesta. Maiden väliseen toimintaan kun kuuluu sellainen asia kuin diplomatia. Se on vähän niin kuin hyvää käytöstä ja vieraskoreutta jne.

Ihan tosissanneko te olette?
 
  • Tykkää
Reactions: rtee
Käytät mielellään sanaa "naurettava" kun yrität lytätä henkilön joka on eri mieltä. Sovitaan niin että katsotaan kuinka käy ja kumpikin pitää oman päänsä tämän asian suhteen, ok?!
Tietysti me pidämme oman päämme, minä vaalituloksen jälkeenkin, oli se mikä tahansa.

Ei vaalitulos ratkaise sitä, onko Haavisto hyvä presidentti vai ei.
 
Lunatic
Joo mutta maailmassa on aika vähän maita, joissa vieraan maan korkea-arvoiset edustajat tuomitaan suit sait jonkun lain mukaan kuolemaan.

Jopa Saddamin kanssa käytiin johonkin rajaan asti neuvotteluja ennen kuin sitä alettiin lahdata...

Siis eihän tämä nyt hyvänen aika niin mene, että millään maalla olisi varaa ruveta ryppyilemään noin turhista asioista Suomen presidentille. Jos maan edustajilla on jotain älyä, ne ei tee sitä. Jos niillä ei ole älyä, ne on sitten luultavasti sitä sarjaa, josta ei todellakaan tarvitse välittää syystä tai toisesta. Maiden väliseen toimintaan kun kuuluu sellainen asia kuin diplomatia. Se on vähän niin kuin hyvää käytöstä ja vieraskoreutta jne.

Ihan tosissanneko te olette?

Homoudesta ei ole maailmanpolitiikassa kuin haittaa, se nyt vaan on niin. Maailma on karu paikka.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"vieras"
Kyllä voisiin äänestää homoa. Ei mulla ole väliä mihin reikään pistelee, tuskin tuota taitoa tarvitaan presidentinvirassa. Edustava ja fiksu pitää olla. Edustusvirkahan tuo on...
 

Yhteistyössä