Ähäkutti Yasmin, kun ei voittanu noissa 4häät-ohjelmassa.

"vieras"
joo olhan se lapsellsta mut kyl tuo akka oliko kaisa? ni teki samat yasminen häissä..
Ai,miten mä katoin että se Kaisa tanssi siellä jonkun tyypin kanssa? Ei sitä ainakaan näytetty että ois kaksin käsin kiskonu viinaa pöydässä ja marissu kameralle että nyt vitun nopeesti nukkumaan täältä,nää on ihan paskat häät.

Niin ja oliks se muija siis ite valinnut omaksi uudeksi nimekseen YASMINE? :D

Tuli vaan mieleen Putous..
 
"Vieras"
Oli kyllä sellainen horror akka ettei tosikaan. Se Jasmine siis. Joten hyvä ettei voittanut. Ihmettelen vaan että kuka sitä sekopäätä viitsii katsella, ja vielä mennä naimisiin hänen kanssaan!!
 
sellasta
[QUOTE="vieras";26350427]Ai,miten mä katoin että se Kaisa tanssi siellä jonkun tyypin kanssa? Ei sitä ainakaan näytetty että ois kaksin käsin kiskonu viinaa pöydässä ja marissu kameralle että nyt vitun nopeesti nukkumaan täältä,nää on ihan paskat häät.

Niin ja oliks se muija siis ite valinnut omaksi uudeksi nimekseen YASMINE? :D

Tuli vaan mieleen Putous..[/QUOTE]
Joo siis se on Yasmin Alenius. Oli ennen Vanessa jotain. Ja se on siis vaihtanut käsittääkseni sen nimensä jo vuosia sitten.
 
"Mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kökkö;26350599:
Eihän toi toimi koko linkki prkl. Jää jumiin jossain 12 minuutin kohdalla.
Ahaa, eli ongelma ei ole vain mun koneella, kokeilin kahta eri selaintakin ja sama juttu, mulla jämähtää kans juuri siihen kohtaan.
 
Näin tekee
[QUOTE="Mä";26350663]Ahaa, eli ongelma ei ole vain mun koneella, kokeilin kahta eri selaintakin ja sama juttu, mulla jämähtää kans juuri siihen kohtaan.[/QUOTE]

Kannattaa laittaa sinne viestiä et tietävät korjata ongelman.
 
"Dia"
Alkuperäinen kirjoittaja Voi kökkö;26350599:
Eihän toi toimi koko linkki prkl. Jää jumiin jossain 12 minuutin kohdalla.
Tänne valittaminen ei korjaa vikaa :) Laittakaa siihen kommentti kenttää infoa niin osaavat siellä sitten korjata videon :)
 
Pikkasen alkoi kyllä naurattaa kun tulikin tasapisteet :D Siinä voi oikeasti miettiä sitä vähän omaa käytöstään ja mikä merkitys sillä oli!

Sen Kaisan (vai mikä se nyt oli, punainen hääpuku?) huonoa käytöstä ei ainakaan näytetty tuossa ohjelmassa, mutta Yasmin oli kyllä törkeä; silmien pyörittelyä, ivaamista ja paskan puhumista kirkossa jne.
 
"Mä"
No nyt katsoin. Aika kamala eukko se Yasmin tosiaan. Huvitti hänen kommenttinsa lopussa niiden muiden "kaveruudesta". Jos eukko olisi itse käyttäytynyt vähän mukavammin, eipä olisi tarvinnut tuntea itseään niin ulkopuoliseksi.

No, muutenkin vähän ikäviä kommentteja tuli muilta myös. Okei, on kyse kilpailusta, mutta kauniimminkin voi asiat sanoa. Mä en myöskään pidä siitä tavasta, että kehutaan itseä "räväkäksi" ja "suoraan puhuvaksi", jos kyse on yksinkertaisesti v..lusta.

Paras voitti :)
 
"totta"
Niin mikähän siinäkin on, että kun ihminen sanoo olevansa tempperamenttinen ja räiskyvä, niin usein se tarkoittaa vittumaista... Mutta harva myöntää olevansa vittumainen luonteeltaan. "-Mä oon vaan tällainen räiskyvä persoona...."
No näinhän se yleensä tuppaa olemaan että "särmikäs persoona" = tunnevammainen kus*pää, ihme ettei kukaan ole vielä tappanut.
 
[QUOTE="vieras";26352570]Multa meni vähän ohi, mitä kamalaa se Kaisa teki Yasminin häissä, kun sen takia piti olla naama norsun v*tulla kostoksi?[/QUOTE]

Mulla meni myös ohi :)

Ja oli pakko kattoo tää jakso, kun luin ketjua :D
 
"vieras"
ihan jäätävä muija! Herranjumala, mitä lääkkeitä se syöttää tuolle miehelle että sai sen menemään kanssaan naimisiin?!?!
Ja se loppu oli kyllä mun mielestä paras ehkä ikinä! Onneksi se akka ei voittanut epäreilulla pelillä, eli antamalla muille surkeat pisteet. Tiina ansaitsi voiton.
 

Yhteistyössä